*Voorjaar 2013 mama's*
+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers
Pagina 25 van 43
Pagina 25 van 43 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 34 ... 43
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
En dan toch zelf wakker Mysterious? Het is dat R moet drinken anders was ik lekker aan het slapen geweest.
Hij heeft na het clusteren er 5,5 uur tussen gelaten, dat is wel heel knap! Maar beter doet hij dat 's nachts.. Nu heeft hij van half 9 tot 2 geslapen.
Hij heeft na het clusteren er 5,5 uur tussen gelaten, dat is wel heel knap! Maar beter doet hij dat 's nachts.. Nu heeft hij van half 9 tot 2 geslapen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ja helaas... ze deed er zo lang over om in slaap te komen dat ik over mijn slaap heen ben. morgen gaat om half 7 de wekker fijn vooruitzicht.
hoop dat jou R straks lekker gaat slapen
hoop dat jou R straks lekker gaat slapen
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
oh en ze snurkt heel hard hihi
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Ja, en helaas nog steeds wakker! L. heeft 1,5 uur aan de borst gelegen en is nog steeds niet verzadigd. Maar mijn borsten zijn echt leger dan leeg. Ga hem nu zo maar de afgekolfde melk van eerder geven, want niet slapen is ook funest voor de productie denk ik. Bah niet grappig dit!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pompoen, wat vervelend. Is het reynaud wat jij hebt?
Het is hier ook drama... Ik heb waarschijnlijk een oorontsteking. En wat doet dat fucking pijn!! Man is verdovende oordruppels gaan halen om 23.00 maar die helpen niet.
Ik ben er zo klaar mee. Ben al vanaf de bevalling continu ziek.
Ik loop al dagen met koorts. En dan nu die oorpijn. Er loopt allemaal ranzig vocht ui, zo goor. Nog 1,5 uur en dan kan ik de HA bellen....
Ik ben onderhand wel geneigd om flesvoeding te gaan geven. Zoon komt om de 1,5 a 2 uur en dat breekt me op!
Als dit zo door gaat dan kunnen ze me echt afvoeren...
Het is hier ook drama... Ik heb waarschijnlijk een oorontsteking. En wat doet dat fucking pijn!! Man is verdovende oordruppels gaan halen om 23.00 maar die helpen niet.
Ik ben er zo klaar mee. Ben al vanaf de bevalling continu ziek.
Ik loop al dagen met koorts. En dan nu die oorpijn. Er loopt allemaal ranzig vocht ui, zo goor. Nog 1,5 uur en dan kan ik de HA bellen....
Ik ben onderhand wel geneigd om flesvoeding te gaan geven. Zoon komt om de 1,5 a 2 uur en dat breekt me op!
Als dit zo door gaat dan kunnen ze me echt afvoeren...
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Hopelijk heb je toch nog wat geslapen Pompoen!
Wat rot Linda, hopelijk krijg je iets wat goed helpt van de HA!
R is nu net wakker, voor het eerst dat hij 2 keer zo lang heeft geslapen! Heeeeeerlijk. En niet bij ons in bed, mijn vriend had alcohol op dus dan doe ik dat niet.
Wat rot Linda, hopelijk krijg je iets wat goed helpt van de HA!
R is nu net wakker, voor het eerst dat hij 2 keer zo lang heeft geslapen! Heeeeeerlijk. En niet bij ons in bed, mijn vriend had alcohol op dus dan doe ik dat niet.
Caroow- Lady Post-a-lot
Wat veel wakkere mama's vannacht! Wel fijn dan om even hier te kunnen kletsen toch? B. heeft goed geslapen hier. Hij had zijn laatste voeding rond half 10 gisteravond, toen maakte hij me wakker om half 3, en vanochtend rond half 7. Ben wel blij dat hij 's nachts dus zo goed slaapt, heb ik volgensmij enorm veel mazzel mee.
Pompoen, ik herken je onzekere gedachten wat dat betreft. Ben al een keer 's nachts wakker geworden dat ik toch maar mijn bed uit ging om even te kijken of hij nog wel ademde. Ik had beter kunnen blijven slapen, een half uur later liet hij overduidelijk merken dat hij er nog was en trek had Heftige dag zo voor je lijkt me met het openbaar vervoer. Hoe vind je het om in het openbaar te voeden c.q. met anderen erbij? (en hoe vinden andere dames dat hier?) Tot nu toe (natuurlijk pas een weekje) trek ik me thuis gewoon terug op de slaapkamer, lekker rustig met onze kleine man. Maar als ik dat alleen blijf doen beperk ik mezelf natuurlijk wel in mijn bewegingsvrijheid. Lees nu net je berichtje over dat de bv zo lastig gaat, ik hoop voor je dat de huisarts duidelijkheid kan geven.
Joyce, wat slecht zeg van de kraamzorg! Ik schrik daar echt van. Gelukkig dat L. in ieder geval aankomt. Lijkt me erg zwaar dat hij dag en nacht om de 3 uur gevoed moet worden.
Caroow, heerlijk zeg dat hij zo kan lachen Wat is clusteren eigenlijk precies (ja ik ben te lui nu om Google te gebruiken sorry)?
Linda, gelukkig groeit hij wel goed. Verder sterkte en beterschap gewenst.
Jelin, wat fijn dat de echo goed was
Shisha, hopelijk heb je de cursus op je werk overleefd
Smaragdje, jammer ik heb de foto gemist
Wij hebben gisteren een heerlijk dagje met zijn drietjes gehad. De eerste volledige dag zonder kraamzorg. Hoewel die eerste week heel fijn was, was het ook lekker om nu alles op eigen tempo/manier te kunnen doen. Man was gisteren jarig, vierde het verder niet omdat het dan te druk zou worden, maar ouders enzo zijn wel op bezoek gekomen. Beetje jammer alleen dat ik erachter kwam dat er een brief van de Belastingdienst was binnengekomen dat ze de voorlopige teruggaaf niet konden uitbetalen omdat ze ons rekeningnummer niet hadden, en die brief was ergens in een stapel papieren beland zonder dat ik hem gezien had. Vandaag dus maar even op de post gooien en hopen dat het geld snel komt, kunnen we nu goed gebruiken met alle extra uitgaven (en toch maandelijks een paar honderd euro).
Pompoen, ik herken je onzekere gedachten wat dat betreft. Ben al een keer 's nachts wakker geworden dat ik toch maar mijn bed uit ging om even te kijken of hij nog wel ademde. Ik had beter kunnen blijven slapen, een half uur later liet hij overduidelijk merken dat hij er nog was en trek had Heftige dag zo voor je lijkt me met het openbaar vervoer. Hoe vind je het om in het openbaar te voeden c.q. met anderen erbij? (en hoe vinden andere dames dat hier?) Tot nu toe (natuurlijk pas een weekje) trek ik me thuis gewoon terug op de slaapkamer, lekker rustig met onze kleine man. Maar als ik dat alleen blijf doen beperk ik mezelf natuurlijk wel in mijn bewegingsvrijheid. Lees nu net je berichtje over dat de bv zo lastig gaat, ik hoop voor je dat de huisarts duidelijkheid kan geven.
Joyce, wat slecht zeg van de kraamzorg! Ik schrik daar echt van. Gelukkig dat L. in ieder geval aankomt. Lijkt me erg zwaar dat hij dag en nacht om de 3 uur gevoed moet worden.
Caroow, heerlijk zeg dat hij zo kan lachen Wat is clusteren eigenlijk precies (ja ik ben te lui nu om Google te gebruiken sorry)?
Linda, gelukkig groeit hij wel goed. Verder sterkte en beterschap gewenst.
Jelin, wat fijn dat de echo goed was
Shisha, hopelijk heb je de cursus op je werk overleefd
Smaragdje, jammer ik heb de foto gemist
Wij hebben gisteren een heerlijk dagje met zijn drietjes gehad. De eerste volledige dag zonder kraamzorg. Hoewel die eerste week heel fijn was, was het ook lekker om nu alles op eigen tempo/manier te kunnen doen. Man was gisteren jarig, vierde het verder niet omdat het dan te druk zou worden, maar ouders enzo zijn wel op bezoek gekomen. Beetje jammer alleen dat ik erachter kwam dat er een brief van de Belastingdienst was binnengekomen dat ze de voorlopige teruggaaf niet konden uitbetalen omdat ze ons rekeningnummer niet hadden, en die brief was ergens in een stapel papieren beland zonder dat ik hem gezien had. Vandaag dus maar even op de post gooien en hopen dat het geld snel komt, kunnen we nu goed gebruiken met alle extra uitgaven (en toch maandelijks een paar honderd euro).
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Heerlijk dat hij zo goed slaapt Mezzoforte!
Dit is clusteren:
Clusteren is een veel voorkomende term binnen de borstvoedingswereld. Het betekent kort gezegd dat een kind een bepaald deel van de dag, of soms zelfs vaker, kleine beetjes bij je wil drinken. Soms wil een kind continu aan de borst. Het is volkomen normaal gedrag van een jong kind.
R wil aan het begin van de avond ongeveer 2 uurtjes bij mij liggen en soms een slokje nemen. Als ik daar niet aan toe geef gaat hij heel hard huilen, dus ik zit elke avond met een kleine zuignap tegen me aan. Lang leve het tepelhoedje, anders had mijn tepel er al af gelegen denk ik
(Het klinkt zo alsof ik enorm beperkt ben in mijn doen en laten, maar ik kan het zelf wat vervroegen door hem eerder op de dag wat vaker aan te leggen, dus als het niet uitkomt 's avonds dan leg ik hem vaak gewoon aan als ik zelf ook eet, dan zit je toch stil)
Dit is clusteren:
Clusteren is een veel voorkomende term binnen de borstvoedingswereld. Het betekent kort gezegd dat een kind een bepaald deel van de dag, of soms zelfs vaker, kleine beetjes bij je wil drinken. Soms wil een kind continu aan de borst. Het is volkomen normaal gedrag van een jong kind.
R wil aan het begin van de avond ongeveer 2 uurtjes bij mij liggen en soms een slokje nemen. Als ik daar niet aan toe geef gaat hij heel hard huilen, dus ik zit elke avond met een kleine zuignap tegen me aan. Lang leve het tepelhoedje, anders had mijn tepel er al af gelegen denk ik
(Het klinkt zo alsof ik enorm beperkt ben in mijn doen en laten, maar ik kan het zelf wat vervroegen door hem eerder op de dag wat vaker aan te leggen, dus als het niet uitkomt 's avonds dan leg ik hem vaak gewoon aan als ik zelf ook eet, dan zit je toch stil)
Caroow- Lady Post-a-lot
Wat een hoop wakkere mama's vannacht! Ik heb juist als een blok geslapen.
Mezzoforte: Ik heb de dag weer overleeft haha! Ik snap alleen niet waarom ze mij niet gewoon de opdracht meegegeven hebben (krijgen nog een praktijkopdracht over het onderwerp) de vorige les. Zo leerzaam was deze les niet maar ik moest er perse bij zijn om de opdracht te krijgen. Voor mijn gevoel dus een beetje verspide tijd maar ja...
Nog gefeliciteerd met je man! En fijn dat de eerste dag zonder kraamzorg ook goed is bevallen.
Linda: Vervelend ooronsteking! Beterschap!
Pompoen: Wat vervelend dat het borstvoeden zo'n drama is. Ik hoop dat het helpt wanneer je tussendoor een flesje geeft.
Caroow: Fijn dat L. zo lang heeft geslapen! Heerlijk!
Mezzoforte: Ik heb de dag weer overleeft haha! Ik snap alleen niet waarom ze mij niet gewoon de opdracht meegegeven hebben (krijgen nog een praktijkopdracht over het onderwerp) de vorige les. Zo leerzaam was deze les niet maar ik moest er perse bij zijn om de opdracht te krijgen. Voor mijn gevoel dus een beetje verspide tijd maar ja...
Nog gefeliciteerd met je man! En fijn dat de eerste dag zonder kraamzorg ook goed is bevallen.
Linda: Vervelend ooronsteking! Beterschap!
Pompoen: Wat vervelend dat het borstvoeden zo'n drama is. Ik hoop dat het helpt wanneer je tussendoor een flesje geeft.
Caroow: Fijn dat L. zo lang heeft geslapen! Heerlijk!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
@Linda: De kleine man ziek en jij ook nog, kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Heb je genoeg mensen die je kunnen helpen? En misschien eens een flesje kunnen geven zodat jij lekker 3/4 uurtjes achter elkaar kan slapen? Of alleen je zoon brengen als hij honger heeft, dat je hem in bed voed en weer verder gaat slapen? Dat doen mijn man en ik wel eens. Ik duik dan vroeg mn bed in en hij brengt F als ze honger heeft en neemt haar dan weer mee. Zo kan ik dieper slapen zonder babygeluidjes etc.
@Pompoen: Ook voor jou Echt knap dat je zo doorzet met de borstvoeding! Snap wel wat je zegt dat nu je al zoveel geïnvesteerd hebt je al helemaal niet wilt stoppen. Hopelijk is de spruw snel weg en gaat het dan allemaal wat makkelijker.
@Mezzo: toevallig mijn man was gisteren ook jarig. Nog gefeliciteerd met de jouwe!
@Caroow: je klinkt echt heel relax en gelukkig met je mannetje, fijn om te lezen! Wel balen van je vriend die dan eerder weg gaat. ZOiets zou mijn man ook kunnen doen.
Ow er wordt een dametje wakker hier dus ben er weer vandoor!
@Pompoen: Ook voor jou Echt knap dat je zo doorzet met de borstvoeding! Snap wel wat je zegt dat nu je al zoveel geïnvesteerd hebt je al helemaal niet wilt stoppen. Hopelijk is de spruw snel weg en gaat het dan allemaal wat makkelijker.
@Mezzo: toevallig mijn man was gisteren ook jarig. Nog gefeliciteerd met de jouwe!
@Caroow: je klinkt echt heel relax en gelukkig met je mannetje, fijn om te lezen! Wel balen van je vriend die dan eerder weg gaat. ZOiets zou mijn man ook kunnen doen.
Ow er wordt een dametje wakker hier dus ben er weer vandoor!
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Ik heb een tip!
Als baby een spuitluier heeft dan moet je niet gelijk daarna zijn temperatuur opmeten.
Echt alles zat er weer onder. En ik ging het uitspoelen in de wasbak in de badkamer en nu loopt het water bijna niet meer weg
Ik moest weer zo lachen, wat maak ik er ook een zooitje van
Als baby een spuitluier heeft dan moet je niet gelijk daarna zijn temperatuur opmeten.
Echt alles zat er weer onder. En ik ging het uitspoelen in de wasbak in de badkamer en nu loopt het water bijna niet meer weg
Ik moest weer zo lachen, wat maak ik er ook een zooitje van
Caroow- Lady Post-a-lot
Nou de spruwklachten zijn veel minder, vraag me zelfs af of we dat hebben. Ik heb inderdaad Reynaud-achtige klachten Linda, mijn tepels worden soms ineens keihard en spierwit, dat doet zeer!
Ik denk dat het probleem hem toch meer zit in dat mijn zoontje niet altijd goed aan wil happen. Dat doet zeer op het moment zelf, maar het veroorzaakt ook vasospasmen (dat er geen bloed naar de tepel stroomt) en die doen zeer.
Mijn productie is trouwens echt helemaal niks op het moment, ik denk door de pijn en de vermoeidheid. L. wil al dagen heel veel drinken en dan ook gelijk superlang. Heb het gevoel dat er niets meer in zit. Ik heb het idee dat het ook komt doordat ik zo verschrikkelijk moe ben dat mijn productie ruk is. Nu maar hopen dat we gauw uit dit cirkeltje komen. Hij ligt nu, na eigenlijk de hele ochtend wakker te zijn geweest en ruim een uur gedronken te hebben, eindelijk te slapen in de draagdoek. Nou kan ik nóg niet bij gaan slapen, maar ik ben al lang blij dat hij lekker ligt te slapen en eindelijk een beetje tevreden lijkt te zijn. Op zich heeft hij niet gehuild hoor, maar hij lag gewoon verwoed te zoeken naar die tepels en hij wilde écht zijn oogjes niet dicht doen.
Haha en Caroow, soms krijgen ze juist ook een spuitaanval als je de thermometer er in steekt, L. heeft laatst ook een straal over mij, de thermometer, mijn hand, de commode en de vloer gepoept, vlak daarna besloot hij de boel eens even lekker af te sproeien met een plasje... Was midden in de nacht, ik heb ook enorm staan lachen om de zooi, haha! Ik kon de thermometer niet eens meer lezen en ik droop er helemaal van .
Ik denk dat het probleem hem toch meer zit in dat mijn zoontje niet altijd goed aan wil happen. Dat doet zeer op het moment zelf, maar het veroorzaakt ook vasospasmen (dat er geen bloed naar de tepel stroomt) en die doen zeer.
Mijn productie is trouwens echt helemaal niks op het moment, ik denk door de pijn en de vermoeidheid. L. wil al dagen heel veel drinken en dan ook gelijk superlang. Heb het gevoel dat er niets meer in zit. Ik heb het idee dat het ook komt doordat ik zo verschrikkelijk moe ben dat mijn productie ruk is. Nu maar hopen dat we gauw uit dit cirkeltje komen. Hij ligt nu, na eigenlijk de hele ochtend wakker te zijn geweest en ruim een uur gedronken te hebben, eindelijk te slapen in de draagdoek. Nou kan ik nóg niet bij gaan slapen, maar ik ben al lang blij dat hij lekker ligt te slapen en eindelijk een beetje tevreden lijkt te zijn. Op zich heeft hij niet gehuild hoor, maar hij lag gewoon verwoed te zoeken naar die tepels en hij wilde écht zijn oogjes niet dicht doen.
Haha en Caroow, soms krijgen ze juist ook een spuitaanval als je de thermometer er in steekt, L. heeft laatst ook een straal over mij, de thermometer, mijn hand, de commode en de vloer gepoept, vlak daarna besloot hij de boel eens even lekker af te sproeien met een plasje... Was midden in de nacht, ik heb ook enorm staan lachen om de zooi, haha! Ik kon de thermometer niet eens meer lezen en ik droop er helemaal van .
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja echt heerlijk. Het arme kind zal wel zat geweest zijn van die thermometer, alle kinderen in de omgeving zijn ziek dus zijn overbezorgde moeder plaagt hem nogal vaak met dat ding
Caroow- Lady Post-a-lot
@sanne, ik wil je graag hier een knuffel geven. Ik begrijp je onzekerheid en ook de noodzaak dat je meisje wat beter slaapt en jouw 'ongeduld' daarin een stuk beter nu! Je mag ook hier altijd je verhaal kwijt he! En ik wilde dat ik wat voor je kon doen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:@sanne, ik wil je graag hier een knuffel geven. Ik begrijp je onzekerheid en ook de noodzaak dat je meisje wat beter slaapt en jouw 'ongeduld' daarin een stuk beter nu! Je mag ook hier altijd je verhaal kwijt he! En ik wilde dat ik wat voor je kon doen!
Daar ben ik het mee eens en heb het ook in hhaar topic aangegeven.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
mezzo: het is wel pittig! ik ben ook nog wel flink boos!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Jelin schreef:Pompoen schreef:@sanne, ik wil je graag hier een knuffel geven. Ik begrijp je onzekerheid en ook de noodzaak dat je meisje wat beter slaapt en jouw 'ongeduld' daarin een stuk beter nu! Je mag ook hier altijd je verhaal kwijt he! En ik wilde dat ik wat voor je kon doen!
Daar ben ik het mee eens en heb het ook in hhaar topic aangegeven.
Dankjullie wel!
Tblijft erg moeilijk en zwaar. En de situatie hier, en dochter. Dat consequent zijn (waar ik zelf wel veel waarde aan hecht) is nu extra moeilijk.
Ik zal hier ook gewoon mee blijven schrijven, misschien dat t nu juist wel makkelijker wordt om mee te schrijven, omdat ik niet meer hoef na te denken wat ik wel en niet kan schrijven
Het slapen is hier nog steeds om over naar huis te schrijven. De ene keer gaat t best goed (gister vanaf 18 uur geslapen tot vanmorgen 10 (wel tussendoor voedingen gehad) waarvan om 7 uur vanochtend wel een half uur wakker geweest, maar was dan wel rustig. en vanaf toen weinig (om 14 uur even 2 uur) de ene x reageert ze wel op onze handen, de andere x niet. De ene x blijft ze wakker, de andere keer slaapt ze vrij snel. Als ze slaapt slaapt ze vaak wel door, maar soms wordt ze dan toch weer akker na een paar min.
En ondertussen is het meisje ssoms zo moe..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Vandaag kwamen onze werkgever en zijn vrouw op kraamvisite en we hebben zo'n gaaf cadeau gekregen.. Een beer waar je zelf een verhaaltje en een liedje kan inspreken/uploaden. Echt heel leuk. Eerder al van het management een fotoshoot gekregen, we worden verwent door het werk
Dit is de knuffel: http://www.snurkey.com/ Echt super leuk!
Dit is de knuffel: http://www.snurkey.com/ Echt super leuk!
Caroow- Lady Post-a-lot
Wat een toepasselijk cadeau, haha, juist jij met je meneer beer en al zijn verhalen!
Wat leuk dat jullie zo verwend worden!
Wat leuk dat jullie zo verwend worden!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wat super leuk Caroow!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Zit ik weer, pff, hij houd me wel bezig... Hopelijk slaapt hij hierna wat langer óf slaapt hij na de vroege ochtendvoeding gewoon weer in. Gelukkig slaap k wel tussendoor.
Werd trouwens net dus wakker van L., die vervolgens dus gewoon verder gong ronken (maar ik ken hem, dan slaap ik net weer en dan komt hij 10 minuten later weer. Wil hij niet lekker aanhappen dus ik wachtte even, ligt ie ineens op zijn duim te zuigen...
Caroow, jij hebt R. Een speentje gegeven he? Wanneer krijgthij die? En komt hij nog wel voor de voedingen?
Werd trouwens net dus wakker van L., die vervolgens dus gewoon verder gong ronken (maar ik ken hem, dan slaap ik net weer en dan komt hij 10 minuten later weer. Wil hij niet lekker aanhappen dus ik wachtte even, ligt ie ineens op zijn duim te zuigen...
Caroow, jij hebt R. Een speentje gegeven he? Wanneer krijgthij die? En komt hij nog wel voor de voedingen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Als hij in de lucht hap en dan na het aanleggen niet drinkt en tijdens krampjes (dan weet ik dat hij ook niet doordrinkt) krijgt hij zijn speen. Als hij echt wil eten blaast hij hem zelf uit.
Caroow- Lady Post-a-lot
Pompoen, als je een uur bezig bent, hoe vaak wissel je dan van borst? Als je productie niet zo hoog is, dan moet je vaak wisselen. Dat werkt productieverhogend.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:Pompoen, als je een uur bezig bent, hoe vaak wissel je dan van borst? Als je productie niet zo hoog is, dan moet je vaak wisselen. Dat werkt productieverhogend.
Niet zo vaak, ik wissel meestal pas als hij zelf loslaat. Krijg hem ook niet echt makkelijk van de borst af tussendoor, hij zit vastgezogen . Ik begreep trouwens dat de borst helemaal leeg laten drinken juist productieverhogend werkt vooral als je compressie toepast
Mijn productie is inmiddels wel weer aardig op peil trouwens, tenminste, het word duidelijk meer...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen, de lactatiekundige bij mij zei, als je borsten helemaal leeg voelen, zelfs dan zit er melk in en hij zuigt niet alleen omdat hij hongerig is maar zuigbehoefte heeft. Ik gaf dan een speentje maar denk dat jij dat niet wil. Dus misschien je pink?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 25 van 43 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 34 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*