Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers

Pagina 17 van 43 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 30 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 17 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  slaatje ma 15 apr 2013 - 19:49

Oh, wat lijkt me dat naar om te zien Joyce. Ik hoop dat jouw kleine L. snel opknapt en weer lekker met zijn lieve papa en mama mee naar huis mag. Sterkte. hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jelin ma 15 apr 2013 - 20:17

Goedemorgen,

@ Joyce.. Wat vervelend dat L. Toch in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat ie snel weer mee naar huis mag.

@ Slaatje.. Hoe gaat het bij jou en je kleine man?

Zo net dochter naar school gebracht. A. Ligt wat te mopperen in de wandelwagen, maar slaapt wel. Gisteren was haar huiluurtje echt een uurtje ipv 2 a 3 uur. Hopelijk houdt ze dat vol en wordt het vandaag nog minder.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pompoen ma 15 apr 2013 - 21:09

Goedemorgen,

Joyce, wat naar dat hij zo ligt te slikken en kokhalzen! Maar probeer je te bedenken dat hij er waarschijnlijk wel van op zal knappen. L. spuugde heel vaak de voeding weer uit in het begin, dan was het 'm ook wat te veel, maar dat werd wel beter en nu dronk hij in het ziekenhuis een keer zelfs 115 cc terwijl hij 60 'moest'! Ook naar dat ze hem zo laten slapen om energie te sparen, ik vond het wel heel vredig hoor dat L. zo lag te slapen, maar ook naar dat ik 'm niet mocht knuffelen dan op zo'n moment!

Jelin, lijkt me best lastig zo'n huiluur (of uren), is ze dan echt ontroostbaar aan het huilen? Of vooral mopperig? En op wat voor tijdstip heeft ze dat? Elke keer hetzelfde?

Shisha en Jade hoe is het met jullie?

Gisterenavond ben ik voor het eerst weer naar koor geweest, L. bleef thuis bij A., die had nog niet eerder echt zelf iets met L. gedaan, maar ik had er het volste vertrouwen in! Haha nou en terecht, L. heeft er een ware vuurdoop van gemaakt door alles onder te plassen én te poepen inclusief A.! Maar toen ik thuis kwam lagen de heren samen op bed, L. op de borst van mijn man, hij had 80 cc gedronken uit het flesje en had schone kleertjes aan.

L. is heel lief en tevreden, huilen doet hij maar weinig. Ik vraag me nog steeds af of dat nog gaat komen! Hij is na de voedingen wel heel vaak nog wakker en aan het happen en zoeken. Ik leg hem vaak een half uurtje later weer aan en dan drinkt hij nog wat, maar ik zou echt zo door kunnen gaan want daarna blijft hij weer wakker! Ik heb wel gemerkt dat je hem dan kunt 'troosten' door even je pink in zijn mond te stoppen, met hem te gaan lopen in de wagen of hem in de draagdoek te dragen (en vooral niet gelijk stil te gaan zitten haha).

's nachts is het wel nog erg onrustig en rommelig, L. kan heel rustig slapen na de eerste voeding, maar na de nachtvoeding is hij weer zo wakker en vaak blijft hij dan onrustig tot de volgende voeding. Vannacht heb ik hem om 3.30 uur (5 uur na de vorige voeding) wakker gemaakt (omdat hij al onrustig was en half wakker), vervolgens ben ik tot 4.45 u bezig geweest met zijn voeding en daarna bleef hij dus onrustig. Hij slaapt wel, maar word tussendoor steeds wakker, slaakt kreetjes, gromt etc.. Als je hem dan even aanraakt, aait oid is hij weer rustig, om vervolgens 10 minuten later weer wakker te worden.
Ik weet nog niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken, want het breekt me wel een beetje op dat ik vanaf 4 uur 's ochtends (of eerder) niet meer echt kan slapen. Misschien moet ik hem toch maar een speentje geven, maar eigenlijk ben ik daar wel tegen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Jelin ma 15 apr 2013 - 21:42

@ Pompoen.. Het is altijd op dezelfde tijd tussen 17.00 en 19.00 uur met soms uitschieters naar 20 uur. Dan is niets goed. Ledikant niet, box niet, wandelwagen niet en op schoot is dan voor even goed. Het begint met mopperen en gaat over in huilen. Ook de speen is niet goed. Meestal zie ik al het al aan haar gedrag en kijken. Maar vind het ook vervelend voor de oudste, omdat ik dan meer met A. Bezig ben. Ik zou juist dan meer tijd aan haar willen besteden, omdat ze overdag gewoon naar school is.

Ik herken vooral het laatste deel van je verhaal. Je word daar echt moedeloos van. Je probeert alles en niets is goed of maar voor even. Het breekt je echt op.

Fijn dat het gisteren goed ging met de mannen. Heb jij ook een beetje genoten dat je er even tussen uit was?

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow ma 15 apr 2013 - 21:47

Oh Joyce toch Sad Sterkte meis, het zit jullie ook niet mee hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Pompoen ma 15 apr 2013 - 21:56

@Jelin, op zich is L. gewoon heel tevreden hoor, hij ligt ook vaak maar gewoon voor zich uit te kijken of met zijn armpjes te maaien en af en toe begint hij dan te piepen. Maar 's nachts hebben we daar dus 'last' van en als je hem dan niet 'troost' dan word het alleen mar meer. Maar als je hem op dat moment pakt en aanlegt valt hij gewoon weer in slaap. Bovendien ben ik ook nog half in slaap vaak, dus dan lig ik half in de co-sleeper met mijn hand op zijn hoofd en val weer in slaap.
Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind dat je op die manier weinig aandacht voor je oudste kunt hebben. Gekke vraag misschien, maar kan het ook zijn dat A. dat een beetje aanvoelt, een soort spanning bij jou? En kun je je partner niet A.'s huiluur op zich laten nemen en dan zelf iets met je oudste gaan doen in een andere ruimte?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 ma 15 apr 2013 - 22:00

Ik ga ook weer eens een poging wagen om hier meer mee te schrijven. Sinds de geboorte las ik wel mee, maar kwam het er niet van om te reageren..
Merk ook wel dat jullie al net iets verder zijn met het kennen van jullie kindje dan ik (logisch, maar toch) vooral als E huilt vind ik het moeilijk om te weten wat er is. Nu ook, heeft een half uur geleden verschoning gehad en gegeten, daarna even in de box gelegen, maar begon daar al na een kwartier te huilen. Alsof ze zich niet zelf bezig kan houden. I de armen vind ze t dani wel even goed (was de eerste week ook niet), maar moet dan uiteindelijk wel wat wiegen. Maar ze zal niet slapen, en in bedje leggen heeft dan ook geen zin want dan gaat ze ook huilen (hetzelfde als de box)

Gister voor de eerte x klein stukje naarbuiten geweest met de hond en kinderwagen, hele onderneming met de hond haha. Vanmiddag voor de eerste x boodschappen doen met haar, ben benieuwd!
Ik merk wel dat als ik teveel doe/loop, ik hetgevoel he dat t aan de onderkant aanhet zakken is (er uit gaat vallen..)

Pompoen mbt nachtvoeding; ik zorg dat ik de laatste voeding rond half 12 geef, zodat devolgende rond 5-6 uur is, dus niet midden in de nacht.

Joyce, wat vervelend! Hopenlijk gaat t snel beter!

En de rest komt de volgende x, als t me lukt om t hier bij te houden

sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  MissBitchy ma 15 apr 2013 - 22:13

Sterkte Joyce!
Hoop dat het snel weer wat beter met 'm gaat!
MissBitchy
MissBitchy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12

Bericht  slaatje ma 15 apr 2013 - 22:14

Zo, hier ook weer even een update van mijn kant. Mijn laptop was kapot en die van mijn man is zo traag....
W.b. het huilen. Ik kom er achter dat er niet altijd iets hoeft ze zijn wanneer ze huilen. Ook baby´s hebben hun dag wel eens niet. Dan zijn ze dreinerig en humeurig en hangerig. Meestal hoor je het wel aan het huiltje. Wij hadden hier gister ook zo´n dag. Ik denk dat M. weer een sprongetje heeft. Hij was wat aan het overgeven, het boeren wilde steeds niet lukken. Hij heeft de hele dag door gehuild. Men, wat was ik moe en wat was ik blij toen mijn man thuis was. Hij ging pas echt slapen na zijn laatste voeding van half 12. Gelukkig heeft hij wel doorgeslapen tot zeven uur, anders was ik echt kapot geweest.
Sanne, ik vind het ook nog steeds moeilijk om zijn huiltjes te pijlen hoor. Mijn moeder zegt dat er niet altijd iets aan de hand hoeft te zijn, maar het is gewoon zo zielig.
Caroow, bij het cb zeiden ze hier dat baby´s ook happen omdat het eten gesmaakt heeft, dat het niet altijd hoeft te betekenen dat ze dan nog honger hebben.
Een speen kan een goed idee zijn, maar die spugen ze ook steeds weer uit en dan blijf je heen en weer lopen om de speen terug te duwen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Caroow ma 15 apr 2013 - 22:41

Joyce, sterkte! Vervelend om je kleintje zo te zien, hopelijk gaat het snel beter.

Pompoen, fijn dat je man het zo goed had gedaan met L. En heb jij ook genoten van koor?

Jelin, lastig dat huiluurtje! Heb je een draagdoek? Dan kan je A dicht bij je houden en toch nog iets doen.

Sanne, het is wel fijn toch om te zien dat bij jou zijn troost biedt? Wel lastig natuurlijk, je wilt meer doen dan de hele dag de baby wiegen, maar je doet het dus wel heel goed smile

Slaatje, hopelijk zit M vandaag wat beter in zijn vel en kan jij ook een beetje slapen!

Ik ben vanmorgen naar het cb geweest met R. Mijn vriend werkt natuurlijk dus ik moest alleen. Lekker in het zonnetje heen gewandeld. Ik was er nog nooit geweest dus ik was best wel nerveus. Nergens voor nodig natuurlijk.
R is een kilo zwaarder dan bij zijn geboorte en 3,5 cm langer (hij weeg nu 4360). De rest was ook allemaal prima. Hij lag heerlijk wakker om zich heen te kijken op zijn manier te babbelen.
Wel had ik echt iets super ranzigs! Ik ben door de hondenpoep gereden met de kinderwagen pale pale En het was een vieze plakdrol die niet alleen aan het wiel zat maar mee omhoog was gedraaid naar de wielophanging zegmaar. Ooooo zoo goor! Kon ik net dus lekker gaan schoonmaken pale pale
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sanne-84 ma 15 apr 2013 - 22:54

Ik dnek helaas te snel aan de negatieve dingen. Maar stiekem ben ik wel trotsop mezelf:) ze huilde dan net in de box, maar viel al snel in slaap op mn arm, en bleef verder slapen toen ik haar in bedje legde. Nu hopen dat ze vanmiddag met de boodschapjes stil blijft, vind dat al spannend haha.

Slaatje, idd huilen hoort erbij. Maar ik vind het nog heel moeilijk om te zien of het 'gewoon' huilen is, of dat ze honger heeft of krampjes of.. En idd, soms gaat dat huilen door merg en been:(

Caroow, viel dus mee het cb? R doet het goed;)
Ik moet haar vanmiddag gaan wegen op de inloopspreekuur. Ben ook zeer benieuwd! Maar ik neem ons mam mee haha
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha di 16 apr 2013 - 0:34

Zo is weer even geleden dat ik heb gereageerd maar heb vandaag eindelijk weer eens een dagje vrij!

Pompoen: Nogmaals heel fijn dat L. nu thuis is! Eindelijk de brakke nachten waar je naar uit keek. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 17 253468018
Smaragdje: Fijn dat D. zo goed groeit maar lijkt mij toch ook wel jammer als het eerste pakje niet meer past!
Mezzoforte: Hoe is het in jullie nieuwe huis? Alles al klaar? Vervelend van die pijnlijke steken. Voor jou is het echt aftellen nu!
Mysterious: Leuk dat jullie al samen zijn wezen shoppen. Het is er ook eindelijk het weer voor! Balen dt de kinderwagen net niet in de auto past!
Red Rose: Voor jou is het ook al aftellen! Vervelend van de harde buiken en voorweeën.
Caroow: Fijn dat alles goed was bij het cb! Vervelend van die hondenpoep. Kun je de tuinslang er niet opzetten?
Jade: Fijn dat je bloeddruk stabiel is en dat je wel blijf groeien. Wel een beetje jammer van de striae maar helaas niks aan te doen. Ik blijf voor je duimen dat ze nog even lekker blijft zitten en verder groeit!
Jelin: Fijn dat alles goed gaat!
Joyce: Wat naar om te lezen! Ik hoop dat hij snel opknapt. Heel veel sterkte! *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 17 699888
Sanne: Lekker voor het eerst naar buiten! Veel plezier zo met boodschappen doen en succes bij het inloopuur.
Slaatje: Vervelend zo'n dag. Ik snap dat je dan blij bent wanneer je man weer thuis is. Lijkt mij best lastig als ze huilen om 'niks'.

Volgens mij heb ik iedereen gehad maar sorry als ik nog iemand vergeten ben!

Nou ik heb de afgelopen tijd echt abnormaal veel gewerkt. Ook mijn teamleidster was het met mij eens dat ik niet erg fijn geroosterd was. Iedere keer 3 hele diensten en dan maar 1 dag vrij tussendoor. Vandaag ook maar weer 1 dag vrij en dan heb ik morgen mijn laatste dag op de afdeling! Donderdag en volgende week nog een cursusdag en dan heb ik echt verlof! Ben er nu ook wel echt aan toe!
Ik ben net bij de verloskundige geweest en alles was weer helemaal goed! De kleine vermaakt zich nog prima en ligt nog steeds netjes met zijn hoofd naar beneden. De volgende keer krijg ik een liggingsecho. Daar kijk ik wel weer naar uit!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  sanne-84 di 16 apr 2013 - 3:05

Shisha, ik vind 3 werken 1 vrij niet altijd vervelend.
Nog even en ook jij verlof!

Hier had ik E om 13uur wakker gemaakt voor de voeding, maar ze.werd niet wakker, op t cb wel en daar dus flink huilen! Ik krijg haar dan ook niet stil.. Daar gevoed en gelukkig bleef ze daarna wel rustig. Zo leuk om boodschappen met een kleintje te doen, je hebt dan veel bekijks haha!
Alleen mama is nu helemaal kapot! Heeft ook veel last van onderen, is dit herkenbaar?
E slaapt al bijna de hele dag, dus ben benieuwd vanavond (dan komen ze van mans werk op kraambezoek)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen di 16 apr 2013 - 7:11

Even een vraagje he, wat zouden jullie doen?
Over 2 weken is het koninginnedag, ik ga eigenlijk elk jaar naar mijn ouders in Amsterdam om het daar te vieren. Maar ja nu heb ik een kleintje die officieel pas 1,5 week oud zou zijn als hij op de uitgerekende datum was geboren. Ik zou dan de dag ervoor al naar mijn ouders gaan en daar logeren, het festival waar ik naar toe ga is bij hun voor de deur. Ik kan dus altijd naar binnen met L. om het te voeden of te laten slapen (ik heb geen babyfoon dus dan zou ik er bij moeten blijven of die aanschaffen voor die tijd, maar liever laat ik hem niet alleen). Ik kan ook altijd halverwege de dag naar huis, alleen mijn auto staat waarschijnlijk niet in de buurt dan.
De reden dat ik wil gaan is omdat ik het altijd ontzettend leuk vind, omdat ik ook met kind dit soort dingen wil blijven doen en omdat er ontzettend veel mensen wonen die ik ken die ik graag trots mijn klein ventje wil laten zien (al is het maar even spieken in de draagdoek of wandelwagen) en verder omdat ik het leuk vind om op de vrijmarkt rond te kijken en dingen te scoren voor L.

Maar ik twijfel dus of ik hem daar niet veel te veel mee overprikkel. Maar ja als ik het niet probeer weet ik het ook niet natuurlijk!
Ik twijfel sowieso of ik wel wil gaan hoor, ik ben nu zo moe dat ik er niet echt aan moet denken eigenlijk.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Vancity_girl di 16 apr 2013 - 7:15

Ook maar weer eens een teken van leven van mij. Lees wel steeds mee maar reageren komt er niet van.

@jade: wat een onzekerheid allmaal voor jullie, maar als ik het goed lees zal het niet heel lang meer duren voor je jullie meisje in je armen kan houden. Sterkte en succes!

@shisha: echt aftellen tot je verlof nu! Lekker hoor, al leuke plannen gemaakt?
@sanne: hoe heeft e zich gedragen tijdens de kraamvisite?
@slaatje:zo te lezen begin jij je draai met m steeds meer te vinden.
@pompoen: wat fijn dat l thuis is en je alweer lekker naar je koor bent gegaan. Fijn ook dat het goed gaatmet je man (toch?)
@jelin:lastig die huiluurtjes en dan helemaal als je graag wat extraaandacht aan je andere dochter wil geven. Kan je man idd niet met haar bezig gaan zodat jij tijd hebt voor de oudste? Of misschien een draagdoek/zak?

Hm nu ben ik het kwijt.
Hier gaat het wel lekker. Mijn man is weer aan het werk en heb er twee dagen alleen met de meiden opzitten. Ging opzichprima, wel lastig om de aandacht te verdelen. F heeft nog niet echt een ritme dus kanlastig inschatten wanneer ik een op een aandacht aan D kan geven. Vanmiddag lekker naar de speeltuin geweest, F in de wandelwagen zodat ik alleaandacht voor D had. Is goed bevallen dus dat gan we vaker doen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Vancity_girl di 16 apr 2013 - 7:18

Pompoen: ik zou gaan aangezien je altijd bij je ouders binnen kan gaan zitten/slapen als jij of l het niet trekt.
Het geeft je misschien juist wel energie als je iets leuks buitenshuis gaat doen. En alleen door het te doen kom je erachter of l het aan kan.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Lejow di 16 apr 2013 - 7:31

Gaan pompoen!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Printje di 16 apr 2013 - 8:26

Gewoon lekker gaan pompoen!! Weg ben je altijd zo mocht het nodig zijn, lekker van gaan genieten en lekker showen meis.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  sanne-84 di 16 apr 2013 - 8:57

Pompoen, gaan! Vooral als je je terug kan trekken!

Chi, lekker naar een speeltuintje. En fijn dat de oudste ook lekker aandacht heeft kunnen krijgen

Kraamvisite is net weg, 11 man.. E was carnivoren al wat huilerig, en dat is ook zo gebleven.. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant liever dan als vannacht! Om 9 uur naar boven gegaan voor voeding, deed daar wat raar, en sliep ook niet daarna. Bas toch beetje overprikkeld? Ligt nu vredig te slapen op buik van man
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 16 apr 2013 - 9:15

Even ego hoor.

Mijn mannetje doet het hartstikke goed, alleen zit ik toch ergens mee.

Na de bv geeft hij vaak wat melk terug. Het is al meermaals voorgekomen dat hij veel spuugt. Tijdens het drinken lijkt hij zich soms te verslikken en moet hij echt even rechtop zitten en rustig worden. Hij komt om de 2,5-3 uur om te drinken. Soms al na een uur. Tijdens het clusteren is dat niet raar hoor. Bij het in slaap komen knort en steunt hij als hij in zijn bedje ligt. Vanaf het begin maakt hij wel die geluiden, maar de laatste dagen lijkt het meer. Hij komt dan moeilijk in slaap. Afgelope nacht heb ik 1,5 uur zo met hem gelegen.

Ik weet dat ik genoeg melk heb en hij groeit goed. Het verslikken kan ik ook verklaren (sterk toeschietreflex), maar om dat spugen en knorren ga ik mij toch wat zorgen maken.

Ik vraag mij af of ik dit volgende week kanvoorleggen bij het cb of beter langs de huisarts kan gaan. Ik herken het absoluut niet van vorige keer, maar misschien herkennen jullie het?
Zo fijn om even van mij af te schrijven.

Laatst aangepast door Smaragdje op di 16 apr 2013 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Caroow di 16 apr 2013 - 9:31

Alles klinkt wel bekend, alleen komt r wel snel in slaap en maakt hij sinds zijn geboorte al zulke geluiden. Je kan het altijd navragen op het cb natuurlijk.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Smaragdje di 16 apr 2013 - 9:45

Caroow schreef:Alles klinkt wel bekend, alleen komt r wel snel in slaap en maakt hij sinds zijn geboorte al zulke geluiden. Je kan het altijd navragen op het cb natuurlijk.

Die geluiden ook zo dat het ook klinkt als kortademigheid? Ik vind het echt naar om te horen, maar misschien maak ik mij zorgen om niets en heb ik dat doordat mijn eerste zoontje altijd heel stil was.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 16 apr 2013 - 10:20

A. Maakt ook van die knor en kreun geluiden in haar slaa. Nu ze verkouden is helemaal. Ik ben juist ongerust als ik niets hoor haha..

Maar als je het niet vertrouwt zou ik gewoon bellen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje di 16 apr 2013 - 10:32

Dat is het lastige, het is net wat je gewend bent smile En geluid is lastig te omschrijven. Ik kijk vannacht even aan. Kaart het in iedergeval volgende week dinsdag wel aan bij de arts van het cb en als de zorgen te groot worden bel ik daarvoor gewoon alvast naar de huisarts.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 16 apr 2013 - 10:40

Smaragdje schreef:Dat is het lastige, het is net wat je gewend bent smile En geluid is lastig te omschrijven. Ik kijk vannacht even aan. Kaart het in iedergeval volgende week dinsdag wel aan bij de arts van het cb en als de zorgen te groot worden bel ik daarvoor gewoon alvast naar de huisarts.

Dat is ook zo. J was een makkelijke baby die goed sliep en nog steeds. A is een moeilijkere slaper en daar moest ik erg aan wennen. Je moet toch echt wennen aan je kindje, maar dat is lastig als je er al ervaring mee hebt haha..

Zo net A de laatste fles gehad. Ze heeft niet alles opgedronken, maar dat is niet erg. Nu zelf mijn bedje in.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 43 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 30 ... 43  Volgende