*Voorjaar 2013 mama's*
+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers
Pagina 15 van 43
Pagina 15 van 43 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 29 ... 43
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Ah bah Joyce wat balen. Hopelijk begint hij nu weer met groeien en is hij morgen niet meer afgevallen maar aangekomen!
Op hoeveel werd hij ook alweer geschat?
Op hoeveel werd hij ook alweer geschat?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Jeej, wat ontzettend naar Joyce, ik hoop dat je kleine niet terug hoeft naar het ziekenhuis.
Jade, ik denk aan je, hoop dat je kleine meid nog even lekker mag blijven zitten.
Pompoen, ik hoop uiteraard dat L. heel snel met jullie mee naar huis mag!
Voor jullie allemaal even een dikke vette knuffel
Jade, ik denk aan je, hoop dat je kleine meid nog even lekker mag blijven zitten.
Pompoen, ik hoop uiteraard dat L. heel snel met jullie mee naar huis mag!
Voor jullie allemaal even een dikke vette knuffel
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Joyce: Wat vervelend zeg, hoop dat ie niet meer afvalt!
Jade: Fijn dat het nu zoveel rust voor je geeft! Lekker rustig aan doen en goed voor jezelf (en dus voor die kleine) zorgen.
Pompoen: Op hoeveel uur alarmvrij zitten jullie nu weer? Spannend elke keer weer... En elke keer toch weer die teleurstelling. Gelukkig issie in goede handen en mag je lekker bij 'm zijn!
Hier vandaag begonnen met enveloppen schrijven, pfff wat een werk haha!
En dan hebben wij nog een kleine familie/vriendengroep volgens mij.
We hebben maar 75 kaartjes besteld en gaan daar ruim (denk wel bijna 20 stuks) van overhouden...
Jade: Fijn dat het nu zoveel rust voor je geeft! Lekker rustig aan doen en goed voor jezelf (en dus voor die kleine) zorgen.
Pompoen: Op hoeveel uur alarmvrij zitten jullie nu weer? Spannend elke keer weer... En elke keer toch weer die teleurstelling. Gelukkig issie in goede handen en mag je lekker bij 'm zijn!
Hier vandaag begonnen met enveloppen schrijven, pfff wat een werk haha!
En dan hebben wij nog een kleine familie/vriendengroep volgens mij.
We hebben maar 75 kaartjes besteld en gaan daar ruim (denk wel bijna 20 stuks) van overhouden...
MissBitchy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12
Met 35 weken werd hij op 2 kilo geschat. En 36 half bevallen en woog hij 2900!! En dat terwijl ze zeiden dat hij niet meer zou groeien. Dus en hij was dus wel groter en hij is vast nog wel wat aangekomen...mama heeft dr best gedaan
Ik moet hem voor en na elke voeding wegen...waarschijnlijk kost zijn temp. Houden nog te veel moeotr ondanks de kruiken en het hangen bij mij.
Ik moet hem voor en na elke voeding wegen...waarschijnlijk kost zijn temp. Houden nog te veel moeotr ondanks de kruiken en het hangen bij mij.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik moet het ff kwijt hoor....
Gister last van mijn maag gehad. Gister en vandaag opeens onverklaarbaar moe...huilerig enzo. Ik denk, die kraamtranen zouden toch wel over moeten zijn nu...Ik voelde me helemaal niet lekker even daarstraks, beetje licht in mijn hoofd. Ik had echt zoiets van: wat is dit nu, ik ga toch niet ook die vervelende buikgriep/griep krijgen? Nee hoor......ik ben gewoon ongesteld aan het worden....even een bittere pil na tien maanden geen menstruatie te hebben gehad. Tot overmaat van ramp heb ik nog geen nieuwe voorraad anticonceptiepil in huis gehaald. Dat worden dus condooms, want no way dat M een broertje of zusje krijgt
Gister last van mijn maag gehad. Gister en vandaag opeens onverklaarbaar moe...huilerig enzo. Ik denk, die kraamtranen zouden toch wel over moeten zijn nu...Ik voelde me helemaal niet lekker even daarstraks, beetje licht in mijn hoofd. Ik had echt zoiets van: wat is dit nu, ik ga toch niet ook die vervelende buikgriep/griep krijgen? Nee hoor......ik ben gewoon ongesteld aan het worden....even een bittere pil na tien maanden geen menstruatie te hebben gehad. Tot overmaat van ramp heb ik nog geen nieuwe voorraad anticonceptiepil in huis gehaald. Dat worden dus condooms, want no way dat M een broertje of zusje krijgt
slaatje- Kletskop
Haha je beschrijft het wel heel grappig Slaatje! Maar wel balen idd!
Maarehh moet je daar nu al aan denken dan?
Ik weet niet hoe lang na de bevalling de meeste meiden weer behoefte hebben aan seks, maar volgens mij moet ik er dan voorlopig nog niks van hebben haha!
Ik weet niet hoe lang na de bevalling de meeste meiden weer behoefte hebben aan seks, maar volgens mij moet ik er dan voorlopig nog niks van hebben haha!
MissBitchy- Fluisteraar
Naam | Leeftijd | kindje | uitgerekend/geboren | geslacht/naam |
Slaatje | 34 | 1e | 02-03-2013 | Mikey |
Jelin | 27 | 2e | 05-03-2013 | A.lyssa |
Julia | ? | 2e | 06-03-2013 | ? |
Mysterious | 31 | 1e | 16-03-2013 | ? |
Mom-of-2 | 30 | 3e | 18-03-2013 | ? |
Caroow | 25 | 1e | 18-03-2013 | R.avi |
Pompoen | 28 | 1e | 20-03-2013 | L. |
Smaragdje | 23 | 2e | 23-03-2013 | ? |
Vancity_girl | 30 | 2e | 01-04-2013 | F |
Linda | 27 | 2e | 31-03-2013 | jongen |
Sanne-84 | 28 | 1e | 04-04-2013 | Meisje |
Mezzoforte | 23 | 1e | 20-04-2013 | jongen |
red rose | 28 | 2e | 30-04-2013 | jongen |
Joyce0606 | 27 | 2e | 01-05-2013 | jongen |
Jade | 22 | 1e | 09-05-2013 | meisje |
MissBitchy | 26 | 1e | 17-05-2013 | ? |
Balloon | 25 | 3e | 21-05-2013 | ? |
Blondje1313 | 32 | 2e | 24-05-2013 | jongen |
Shisha | 27 | 1e | 30-05-2013 | jongen |
Even de tabel teruggehaald, ik krijg er alleen niks in aangepast, maar dat mag Joyce dan zelf doen!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Missbitchy, als je overhoudt wil ik er wel eentje hoor!
Ik kan ook beginnen met schrijven, wij hebben er 130 besteld, en de meesten gaan ook wel op. Onder andere door een grote familie. Ik hoop dat er ook veel mensen op bezoek komen, vind dat wel gezellig, maar bij Lotte viel het al tegen, dus het zal nu alleen maar minder worden.
Ik had trouwens een maand na de geboorte van Lotte ook wel weer seks hoor, vond het de eerste keer wel doodeng, maar had wel zin. En nu staat het op een laag pitje omdat ik veel meer last van mijn buik heb, dus denk dat ik straks best blij ben als het weer normaal kan.
Slaatje wat balen, wel vlug inderdaad. Jij geeft geen borstvoeding toch? Anders kan de gewone pil voor een dip in je productie zorgen geloof ik.
Jade, succes met alles!
Morgen om 10 uur groeiecho, ik ben benieuwd of hij zijn lijntje blijft volgen (al vind ik het toch knap dat ze van één meting een lijntje kunnen maken). Maar door Joyce weet ik ook wel weer dat ook groeiecho's enzo niet zoveel hoeven te zeggen.
Ik kan ook beginnen met schrijven, wij hebben er 130 besteld, en de meesten gaan ook wel op. Onder andere door een grote familie. Ik hoop dat er ook veel mensen op bezoek komen, vind dat wel gezellig, maar bij Lotte viel het al tegen, dus het zal nu alleen maar minder worden.
Ik had trouwens een maand na de geboorte van Lotte ook wel weer seks hoor, vond het de eerste keer wel doodeng, maar had wel zin. En nu staat het op een laag pitje omdat ik veel meer last van mijn buik heb, dus denk dat ik straks best blij ben als het weer normaal kan.
Slaatje wat balen, wel vlug inderdaad. Jij geeft geen borstvoeding toch? Anders kan de gewone pil voor een dip in je productie zorgen geloof ik.
Jade, succes met alles!
Morgen om 10 uur groeiecho, ik ben benieuwd of hij zijn lijntje blijft volgen (al vind ik het toch knap dat ze van één meting een lijntje kunnen maken). Maar door Joyce weet ik ook wel weer dat ook groeiecho's enzo niet zoveel hoeven te zeggen.
blondje1313- Kletskop
MissBitchy schreef:Haha je beschrijft het wel heel grappig Slaatje! Maar wel balen idd!
Ik moet er echt nog even niet aan denken, heb nog veel te veel buikpijn! Ik durf niet eens aan mijn eigen buik te voelen
Sinds vandaag lacht R.avi heel enthousiast naar mijn vriend en naar mij En hij rolt naar zijn zij
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Vandaag voor het eerst alleen met mijn mannetjes geweest. Het was een beetje spitsuur met naar bed gaan, want ze wilden beide mijn aandacht. De oudste is na drie kwartier eindelijk gaan slapen (uit zijn doen, omdat papa er na 2,5 week er niet was). Gelukkig was D snel in slaap gevallrn. Die ligt nu bijna 1,5 uur in de wagenbak te slapen. Normaal slaapt hij 's avonds maar kort daarin en daarna alleen bij ons. In zijn wieg na de voeding rond 11 uur, slaapt hij weer wel gped in zijn wieg trouwens.
Normaal komt hij rond de 11 uur, half 3 en half 6 om te drinken. Helaas vannacht om 11, 2,4,5,6,7 zo ongeveer.....hoop dat dit vannacht beter gaat.
D vindt het trouwens heerlijk om op zijn buik te liggen. Zijn broer ging altijd tekeer en hij ligt rustig op zijn gemak rond te kijken hier rolt hij trouwens ook op zijn zijtje, dat ligt ook erg lekker volgens mij
@ Vc, wat vervelend dat de bv langzaam op gang kwam. Fijn dat het nu goed gaat!
@ MissBitchy en blondje. Succes met het schrijven van de enveloppen.
@ Jade, balen dat de bloeddruk steeds te hoog is. Ze houden jullie in iedergeval goed in de gaten. Doe lekker rustig aan.
@ Joyce, wat balen van dat afvallen! Hopelijk hoeven jullie niet naar het ziekenhuis!
@ Slaatje, na een week of 6 kun je opeens ook weer wat bloedverlies krijgen, zonder dst het een ongesteldheid is. Dit is mij vorige keer verteld.
Normaal komt hij rond de 11 uur, half 3 en half 6 om te drinken. Helaas vannacht om 11, 2,4,5,6,7 zo ongeveer.....hoop dat dit vannacht beter gaat.
D vindt het trouwens heerlijk om op zijn buik te liggen. Zijn broer ging altijd tekeer en hij ligt rustig op zijn gemak rond te kijken hier rolt hij trouwens ook op zijn zijtje, dat ligt ook erg lekker volgens mij
@ Vc, wat vervelend dat de bv langzaam op gang kwam. Fijn dat het nu goed gaat!
@ MissBitchy en blondje. Succes met het schrijven van de enveloppen.
@ Jade, balen dat de bloeddruk steeds te hoog is. Ze houden jullie in iedergeval goed in de gaten. Doe lekker rustig aan.
@ Joyce, wat balen van dat afvallen! Hopelijk hoeven jullie niet naar het ziekenhuis!
@ Slaatje, na een week of 6 kun je opeens ook weer wat bloedverlies krijgen, zonder dst het een ongesteldheid is. Dit is mij vorige keer verteld.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
MissBitchy, hihi, het inmiddels alweer zes weken geleden dat M. geboren is. Tijdens de zwangerschap niet veel activiteit geweest op dat gebied (man durfde niet zo goed ) Ik ben er op zich nog niet zo heel erg mee bezig, maar mijn volgende menstruatie is natuurlijk pas een maand later. Een maand is best lang, haha. Van de week dus maar gelijk even in huis halen. Hoe gaat het met jou verder?
Caroow, wat heerlijk, dat lachje. Zo schattig om dat te zien bij baby's. En wat goed dat hij naar zijn zij rolt. Geniet lekker van elkaar!
Blondje, spannend, morgen de groeiecho. Ik ben ook van mening dat het lijntje wat achterhaalt is hoor. Toen ik een groeiecho had zeiden ze ook dat hij onder het gemiddelde zat. De week erop, bij de gewone controle, deed de vk een meting met haar handen, en zij zei weer dat hij zijn lijntje goed volgde. De keer erop zou het weer minder zijn. Het is gelukkig allemaal goed gekomen! Ik hoop voor je dat je veel kraamvisite krijgt. Wij hebben ook een stuk of 100 kaarten verzonden. Ook naar klanten van mijn man. Wij zijn door heel veel klanten verwent met cadeautjes, het blijft maar aanstromen. W.b de kraamvistie, die zijn we eigenlijk wel beu. We hebben er al heeeeel veel gehad. Maar er moeten er ook nog heel veel komen. Die mensen zeggen allemaal, we komen wel als het wat rustiger is. Ik heb tegen man gezegd en ook tegen mijn vrienden en kennissen, dat als iedereen wacht, we nog kraamvisite hebben in december. Dus dat ze gewoon moeten bellen en een afspraak maken.
Smaragdje, is je man zo lang weggeweest? En beetje balen dat je kleintje zo vaak kwam vanacht. Je zult wel kapot zijn nu. Hoe gaat het verder met jou?
Joyce, hoe is het met jullie kleintje?
M. slaapt dus al een paar nachten in zijn eigen kamertje en dat gaat super. Na zijn voeding van half 8 gaat hij zijn bed in. De eerste paar avonden was het af en toe nog naar boven lopen een paar keer om zijn speen terug de duwen. Gister maar een keer hoeven te lopen en toen was hij daarna stil. Hij sliep niet, maar lag gewoon tevreden naar zijn nachtlampje te staren. Eergisteravond begonnen met het ritme wb de voeding. Zijn laatste voeding is om half 12. Na die voeding viel hij gelijk in slaap. Hij werd om 5 uur wakker door wat krampjes. Hem toen even in de kinderwagen bak gelegd en toen sliep hij door tot kwart over zeven. Vanacht geslapen van half 12 tot 6!!! Toen werd hij wakker van zijn natte luier. Die zat helemaal vol en was megazwaar vanwege de urine.
Ik moet straks naar het gemeentehuis om mijn paspoort te laten verlengen (die is al verlopen, maar er kwam een bevalling tussen :p) Nu miezert het hier. Ik heb zo'n regenhoes voor over de kinderwagen, maar even een domme vraag. Er zit standaard zo'n gat in dat ding. Ik ga ervanuit dat dat is zodat mijn baby niet stikt, maar als ik die hoes over de kinderwagen doe, zit dat gat zo'n beetje boven zijn hoofdje, kan hij dan niet alsnog nat worden?
Man en ik gaan trouwens begin mei een nachtje in een hotel doorbrengen. M. gaat dan bij mijn moeder slapen. Zij woont vlak bij Nijmegen, en wij gaan daar dus overnachten. Eerst lekker shoppen samen, dan uit eten en waarschijnlijk nog even ergens iets drinken. Ben benieuwd hoe het gaat. Sinds M. in zijn eigen kamertje slaapt, kan ik dat wat beter los laten.
Caroow, wat heerlijk, dat lachje. Zo schattig om dat te zien bij baby's. En wat goed dat hij naar zijn zij rolt. Geniet lekker van elkaar!
Blondje, spannend, morgen de groeiecho. Ik ben ook van mening dat het lijntje wat achterhaalt is hoor. Toen ik een groeiecho had zeiden ze ook dat hij onder het gemiddelde zat. De week erop, bij de gewone controle, deed de vk een meting met haar handen, en zij zei weer dat hij zijn lijntje goed volgde. De keer erop zou het weer minder zijn. Het is gelukkig allemaal goed gekomen! Ik hoop voor je dat je veel kraamvisite krijgt. Wij hebben ook een stuk of 100 kaarten verzonden. Ook naar klanten van mijn man. Wij zijn door heel veel klanten verwent met cadeautjes, het blijft maar aanstromen. W.b de kraamvistie, die zijn we eigenlijk wel beu. We hebben er al heeeeel veel gehad. Maar er moeten er ook nog heel veel komen. Die mensen zeggen allemaal, we komen wel als het wat rustiger is. Ik heb tegen man gezegd en ook tegen mijn vrienden en kennissen, dat als iedereen wacht, we nog kraamvisite hebben in december. Dus dat ze gewoon moeten bellen en een afspraak maken.
Smaragdje, is je man zo lang weggeweest? En beetje balen dat je kleintje zo vaak kwam vanacht. Je zult wel kapot zijn nu. Hoe gaat het verder met jou?
Joyce, hoe is het met jullie kleintje?
M. slaapt dus al een paar nachten in zijn eigen kamertje en dat gaat super. Na zijn voeding van half 8 gaat hij zijn bed in. De eerste paar avonden was het af en toe nog naar boven lopen een paar keer om zijn speen terug de duwen. Gister maar een keer hoeven te lopen en toen was hij daarna stil. Hij sliep niet, maar lag gewoon tevreden naar zijn nachtlampje te staren. Eergisteravond begonnen met het ritme wb de voeding. Zijn laatste voeding is om half 12. Na die voeding viel hij gelijk in slaap. Hij werd om 5 uur wakker door wat krampjes. Hem toen even in de kinderwagen bak gelegd en toen sliep hij door tot kwart over zeven. Vanacht geslapen van half 12 tot 6!!! Toen werd hij wakker van zijn natte luier. Die zat helemaal vol en was megazwaar vanwege de urine.
Ik moet straks naar het gemeentehuis om mijn paspoort te laten verlengen (die is al verlopen, maar er kwam een bevalling tussen :p) Nu miezert het hier. Ik heb zo'n regenhoes voor over de kinderwagen, maar even een domme vraag. Er zit standaard zo'n gat in dat ding. Ik ga ervanuit dat dat is zodat mijn baby niet stikt, maar als ik die hoes over de kinderwagen doe, zit dat gat zo'n beetje boven zijn hoofdje, kan hij dan niet alsnog nat worden?
Man en ik gaan trouwens begin mei een nachtje in een hotel doorbrengen. M. gaat dan bij mijn moeder slapen. Zij woont vlak bij Nijmegen, en wij gaan daar dus overnachten. Eerst lekker shoppen samen, dan uit eten en waarschijnlijk nog even ergens iets drinken. Ben benieuwd hoe het gaat. Sinds M. in zijn eigen kamertje slaapt, kan ik dat wat beter los laten.
slaatje- Kletskop
@ Slaatje, eten, middagslaap en bedtijd komen 5 dagen per week voor mijn rekening. Mijn man werkt in de horeca en komt dus vaak pas rond half 11 thuis. 's ochtends kunnen we ze gelukkig wel samen uit bed halen. Fijn om binnenkort iets met z'n tweeën te gaan doen.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Slaatje, dat gat zit inderdaad bij het hoofdje, maar ik neem aan dat je de klep van de wagen wel gewoon omhoog doet? Dan kan het bijna niet binnenregenen.
De groeiecho was goed, mannetje volgt mooi het gemiddelde lijntje, ze schatten hem nu op 2400 gram en als hij zo doorgaat bij 40 weken 7,5 pond, dat is hetzelfde als bij Lotte. Zijn buikje loopt wel wat voor, maar omdat de rest dat niet doet is het niet erg, het hoofdje was wel mooi klein zei de echomevrouw, dat was prettig voor de bevalling!
Lotte was mee, die vond het allemaal maar vreemd.
De groeiecho was goed, mannetje volgt mooi het gemiddelde lijntje, ze schatten hem nu op 2400 gram en als hij zo doorgaat bij 40 weken 7,5 pond, dat is hetzelfde als bij Lotte. Zijn buikje loopt wel wat voor, maar omdat de rest dat niet doet is het niet erg, het hoofdje was wel mooi klein zei de echomevrouw, dat was prettig voor de bevalling!
Lotte was mee, die vond het allemaal maar vreemd.
blondje1313- Kletskop
Goedenavond,
Is weer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb. Afgelopen woensdag afspraak gehad bij de dokter ivm afwijking van de knietjes van A. We zijn doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo. Deze hebben we 24 april. Dus ben benieuwd.
Verder gaat het hier zijn gangetje. Vandaag heeft A door geslapen tot 5 uur. Verder helaas nog last van haar huiluurtjes. Maar gaat tot nu toe goed gelukkig.
Oudste is helaas weer verkouden. Maar dat gaat hopelijk snel over. Wel een raar voorval gehad op school. Ze kwam woensdag thuis met een flinke kras op haar scheenbeen. Maar ze wilde verder niet vertellen hoe het was gebeurd. Tijdje later heeft ze mijn man verteld dat het kwam van een schroevendraaier in de speelzaal. Dus nagevraagd bij de juf. Maar die wist van niets en kon ook niet achterhalen wat er was gebeurd. We laten het nu rusten, maar lekker zit het toch niet.
Is weer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb. Afgelopen woensdag afspraak gehad bij de dokter ivm afwijking van de knietjes van A. We zijn doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo. Deze hebben we 24 april. Dus ben benieuwd.
Verder gaat het hier zijn gangetje. Vandaag heeft A door geslapen tot 5 uur. Verder helaas nog last van haar huiluurtjes. Maar gaat tot nu toe goed gelukkig.
Oudste is helaas weer verkouden. Maar dat gaat hopelijk snel over. Wel een raar voorval gehad op school. Ze kwam woensdag thuis met een flinke kras op haar scheenbeen. Maar ze wilde verder niet vertellen hoe het was gebeurd. Tijdje later heeft ze mijn man verteld dat het kwam van een schroevendraaier in de speelzaal. Dus nagevraagd bij de juf. Maar die wist van niets en kon ook niet achterhalen wat er was gebeurd. We laten het nu rusten, maar lekker zit het toch niet.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
blondje1313 schreef:
Naam Leeftijd kindje uitgerekend/geboren geslacht/naam Slaatje 34 1e 02-03-2013 Mikey Jelin 27 2e 05-03-2013 A.lyssa Julia ? 2e 06-03-2013 ? Mysterious 31 1e 16-03-2013 ? Mom-of-2 30 3e 18-03-2013 ? Caroow 25 1e 18-03-2013 R.avi Pompoen 28 1e 20-03-2013 L. Smaragdje 23 2e 23-03-2013 ? Vancity_girl 30 2e 01-04-2013 F Linda 27 2e 31-03-2013 jongen Sanne-84 28 1e 04-04-2013 Meisje Mezzoforte 23 1e 20-04-2013 jongen red rose 28 2e 30-04-2013 jongen Joyce0606 27 2e 08-04-2013 jongen Jade 22 1e 09-05-2013 meisje MissBitchy 26 1e 17-05-2013 ? Balloon 25 3e 21-05-2013 ? Blondje1313 32 2e 24-05-2013 jongen Shisha 27 1e 30-05-2013 jongen
Even de tabel teruggehaald, ik krijg er alleen niks in aangepast, maar dat mag Joyce dan zelf doen!
L is vandaag geprikt voor zijn leverfunctie....pff blijft zielig die hielprikkies..hij heeft er nu al 8 gehad
Zijn waarde ligt tegennde grens aan dus gelukkig hoeft hij niet onder de lamp! Wel moet hij in de gaten gehouden worden want omdar hij tegen de grens zit is er nog steeds een kans dat hij wel onder de lamp moet.
Hij is nog niet aangekomen. Hopelijk dat hij morgen iets is aangekomen.
Maandag is de kraamhulp voor het laatst (gelukkig)
Verder geniet ik enorm van L. Hij is werkelijk om op te vreten! Mijn kleine gorillatje!!
Ongelooflijk dat hij gewoon al weer bijna een week oud is! Waar is toch die rem...
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Naam | Leeftijd | kindje | uitgerekend/geboren | geslacht/naam |
Slaatje | 34 | 1e | 02-03-2013 | Mikey |
Jelin | 27 | 2e | 05-03-2013 | A.lyssa |
Julia | ? | 2e | 06-03-2013 | ? |
Mysterious | 31 | 1e | 16-03-2013 | ? |
Mom-of-2 | 30 | 3e | 18-03-2013 | ? |
Caroow | 25 | 1e | 18-03-2013 | R.avi |
Pompoen | 28 | 1e | 20-03-2013 | L. |
Smaragdje | 23 | 2e | 23-03-2013 | ? |
Linda | 27 | 2e | 30-03-2013 | E.van |
Vancity_girl | 30 | 2e | 01-04-2013 | F. |
Sanne-84 | 28 | 1e | 04-04-2013 | ? |
Joyce0606 | 27 | 2e | 08-04-2013 | ? |
Mezzoforte | 23 | 1e | 20-04-2013 | jongen |
red rose | 28 | 2e | 30-04-2013 | jongen |
Jade | 22 | 1e | 09-05-2013 | meisje |
MissBitchy | 26 | 1e | 17-05-2013 | ? |
Balloon | 25 | 3e | 21-05-2013 | ? |
Blondje1313 | 32 | 2e | 24-05-2013 | jongen |
Shisha | 27 | 1e | 30-05-2013 | jongen |
Ik heb de tabel even in volgorde gezet! Ik weet alleen niet wanneer Linda is bevallen, dus die staat nog niet op de goede plek. Mag de naam/voorletter van jullie kindje in de tabel?
Laatst aangepast door Jade op za 13 apr 2013 - 9:35; in totaal 2 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik ben op 30-03 bevallen van zoon E.van. Naam mag er bij, maar dan wel met een puntje er tussen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:Ik ben op 30-03 bevallen van zoon. Naam mag er bij, maar dan wel met een puntje er tussen.
Ik heb hem ertussen gezet
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Thanx! Ik neem me iedere keer voor om ook actief mee te kletsen, maar steeds komt het er niet van. Maar ik lees wel steeds met jullie mee!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een raar verhaal inderdaad. Heeft ze er verder nog wat over gezegd?Jelin schreef:Wel een raar voorval gehad op school. Ze kwam woensdag thuis met een flinke kras op haar scheenbeen. Maar ze wilde verder niet vertellen hoe het was gebeurd. Tijdje later heeft ze mijn man verteld dat het kwam van een schroevendraaier in de speelzaal. Dus nagevraagd bij de juf. Maar die wist van niets en kon ook niet achterhalen wat er was gebeurd. We laten het nu rusten, maar lekker zit het toch niet.
Mijn man haalde T laatste van de NSO en toen waren zijn sokken en schoenen compleet doorweekt. Gebeurd tijdens het spelen in regenplassen of zo. Hij was een beetje rillerig en zieligjes zei mijn man, maar dat snap ik wel, want het bleek al uren geleden dat ze buiten waren geweest. Ze hebben hem dus al die tijd met die natte sokken laten zitten
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hebben ze in de speelzaal houten materialen jelin?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Hebben ze in de speelzaal houten materialen jelin?
Ja een houten wandrek en een glijbaan waar je ook in kunt klimmen. Maar ze had het over het wandrek. Verder heeft ze niets meer gezegd, maar we hebben er ook niet meer over gehad. Ze zegt wel dat ze het zelf heeft gedaan.
Jelin- Kletskop
Filoria schreef:Wat een raar verhaal inderdaad. Heeft ze er verder nog wat over gezegd?Jelin schreef:Wel een raar voorval gehad op school. Ze kwam woensdag thuis met een flinke kras op haar scheenbeen. Maar ze wilde verder niet vertellen hoe het was gebeurd. Tijdje later heeft ze mijn man verteld dat het kwam van een schroevendraaier in de speelzaal. Dus nagevraagd bij de juf. Maar die wist van niets en kon ook niet achterhalen wat er was gebeurd. We laten het nu rusten, maar lekker zit het toch niet.
Mijn man haalde T laatste van de NSO en toen waren zijn sokken en schoenen compleet doorweekt. Gebeurd tijdens het spelen in regenplassen of zo. Hij was een beetje rillerig en zieligjes zei mijn man, maar dat snap ik wel, want het bleek al uren geleden dat ze buiten waren geweest. Ze hebben hem dus al die tijd met die natte sokken laten zitten
Ja heb ook al verschillende dingen mee gemaakt, maarde juf kan ook niet 31 kindjes tegelijk in de gaten houden. En J. Is een verlegen en stil meisje op school en wil alles zelf oplossen. Ook dus afgelopen keer. Dat van T. Is ook erg zielig zeg..
Jelin- Kletskop
Linda schreef:Thanx! Ik neem me iedere keer voor om ook actief mee te kletsen, maar steeds komt het er niet van. Maar ik lees wel steeds met jullie mee!
Haha herkenbaar!
Dacht, wanneer ik verlof heb dan heb ik álle tijd om mee te schrijven!
Nou valt dat toch ff tegen, heb 't afgelopen week nog drukker gehad dan wanneer ik werk haha.
Slaatje: Ja ik weet het, alweer 6 weken, maar je hoort toch ook wel eens van meiden die er echt nog maaaaaanden niet aan moeten denken. Of de man die niet wil, wat ik me volgens mij ook wel voor kan stellen na het zien van al dat geweld en zo'n oorlogswond haha.
Filoria: Wat zielig joh, al uren met natte sokken. Bij mij op m'n werk zit er ook een KDV in het gebouw en daar hebben ze gewoon standaard voor alle kindjes regenlaarsjes + jasjes hangen.
Jelin: Wel een raar voorval, maar zoiets kan gebeuren inderdaad. Oh wacht, nu lees ik pas goed van die schroevendraaier, wel vreemd verhaal idd.
Oei, toen stond ik alweer 4e!
MissBitchy- Fluisteraar
Ik schrijf niet zo veel, ik heb niet zo veel te vertellen
R heeft veel last van krampjes, ik probeer zo veel mogelijk voor hem te doen, maar soms is hij echt tien minuten aan het huilen Ik ga elke dag ongeveer een uur wandelen met hem, volgens mij vindt hij het wel leuk, hij valt in slaap of ligt wat naar boven te kijken. En voor mij ook lekker, ik kan niet zo goed stil zitten.
Ik ben 's nachts nog niet zo consequent, elke nacht neem ik me voor om hem te troosten als hij huilt maar niet bij ons in bed te laten slapen, maar toch wordt ik elke ochtend wakker van een blij kraaiend babietje tussen ons in We hebben het dekbed niet over ons heen (nooit, het is warm hier!), we roken niet en hij kan ook niet uit bed vallen, dus het is niet echt een grote ramp, maar ik ben bang dat hij straks nooit in zijn eigen kamertje wil.
Hij heeft ook nog steeds een snotneus, en niest veel. Ik wilde hem vanmorgen temperaturen en toen nieste hij en poepte tegelijk. Thermometer vies, ik vies, kleertjes vies, aankleedkussen vies.. Ik heb zo hard gelachen
R heeft veel last van krampjes, ik probeer zo veel mogelijk voor hem te doen, maar soms is hij echt tien minuten aan het huilen Ik ga elke dag ongeveer een uur wandelen met hem, volgens mij vindt hij het wel leuk, hij valt in slaap of ligt wat naar boven te kijken. En voor mij ook lekker, ik kan niet zo goed stil zitten.
Ik ben 's nachts nog niet zo consequent, elke nacht neem ik me voor om hem te troosten als hij huilt maar niet bij ons in bed te laten slapen, maar toch wordt ik elke ochtend wakker van een blij kraaiend babietje tussen ons in We hebben het dekbed niet over ons heen (nooit, het is warm hier!), we roken niet en hij kan ook niet uit bed vallen, dus het is niet echt een grote ramp, maar ik ben bang dat hij straks nooit in zijn eigen kamertje wil.
Hij heeft ook nog steeds een snotneus, en niest veel. Ik wilde hem vanmorgen temperaturen en toen nieste hij en poepte tegelijk. Thermometer vies, ik vies, kleertjes vies, aankleedkussen vies.. Ik heb zo hard gelachen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Pagina 15 van 43 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 29 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*