*Voorjaar 2013 mama's*
+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers
Pagina 13 van 43
Pagina 13 van 43 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 28 ... 43
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Zo, er is weer veel bijgeschreven in een paar dagen. Ik was de afgelopen dagen nogal druk, nog wat spullen uitpakken en opruimen in huis, wat belangrijke dingen nog kopen (lampjes zijn best handig als ze weggehaald zijn grotendeels in een huis...).
Bij verloskundige geweest gisteren, ze zei dat de baby al goed ingedaald was en bloeddruk was ok. Niks bijzonders verder dus wat de baby betreft.
Jade, aangezien we de babymeubels voor de zekerheid al in elkaar gezet hadden, zijn die gewoon verhuisd en meteen in de babykamer neergezet Balen van de striae zeg
Smaragdje, hoeft verder niks te gebeuren. Ja lampjes indraaien dus En in het toilet beneden hangt nog geen lamp, en als je lichtknop indrukt vliegt de stop er direct uit, dus daar gaat mijn vader morgen naar kijken (wij zijn beiden niet zo technisch, al helemaal niet op het gebied van elektra). Alvast gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je zoon
Jelin, huis bevalt enorm. Heerlijk zoveel meer ruimte En het is gewoon veel mooier bovendien in vergelijking met ons appartement. Wat vervelend dat A. zo erg moest huilen. Gelukkig lees ik nu dat het de dag erna beter ging. Leuk het eerste lachje
Slaatje, leuke foto zeg
Pompoen, ik hoop echt voor je dat L. zo snel mogelijk met je mee mag naar huis Mooi ook dat het met zowel jou als je man langzaam wat beter lijkt te gaan.
Mom, lekker toch een rustig aan met z'n viertjes zo
Red rose, fijn dat jullie een aantal dingen hebben kunnen afmaken de laatste weken. Hoe gaat het nu verder met je, voel je je al wat beter?
Caroow, vervelend zo'n nacht, gelukkig is het beter gegaan gisteren
Shisha, fijn dat je verlof bijna begint! En die houding van je collega's slaat nergens op hoor, trek je er alsjeblieft niks van aan. Verder eens met wat Filoria hierover zegt.
Sanne, nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter
Bij verloskundige geweest gisteren, ze zei dat de baby al goed ingedaald was en bloeddruk was ok. Niks bijzonders verder dus wat de baby betreft.
Jade, aangezien we de babymeubels voor de zekerheid al in elkaar gezet hadden, zijn die gewoon verhuisd en meteen in de babykamer neergezet Balen van de striae zeg
Smaragdje, hoeft verder niks te gebeuren. Ja lampjes indraaien dus En in het toilet beneden hangt nog geen lamp, en als je lichtknop indrukt vliegt de stop er direct uit, dus daar gaat mijn vader morgen naar kijken (wij zijn beiden niet zo technisch, al helemaal niet op het gebied van elektra). Alvast gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je zoon
Jelin, huis bevalt enorm. Heerlijk zoveel meer ruimte En het is gewoon veel mooier bovendien in vergelijking met ons appartement. Wat vervelend dat A. zo erg moest huilen. Gelukkig lees ik nu dat het de dag erna beter ging. Leuk het eerste lachje
Slaatje, leuke foto zeg
Pompoen, ik hoop echt voor je dat L. zo snel mogelijk met je mee mag naar huis Mooi ook dat het met zowel jou als je man langzaam wat beter lijkt te gaan.
Mom, lekker toch een rustig aan met z'n viertjes zo
Red rose, fijn dat jullie een aantal dingen hebben kunnen afmaken de laatste weken. Hoe gaat het nu verder met je, voel je je al wat beter?
Caroow, vervelend zo'n nacht, gelukkig is het beter gegaan gisteren
Shisha, fijn dat je verlof bijna begint! En die houding van je collega's slaat nergens op hoor, trek je er alsjeblieft niks van aan. Verder eens met wat Filoria hierover zegt.
Sanne, nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Hoi meiden,
Smaragdje, gefeliciteerd met je zoon! Fijne dag vandaag!
Slaatje, wat vervelend dat je er last van heb, hopelijk gaat het snel beter. Hoe gaat het met de kleine man?
Shisha, wat fijn bijna verlof. En goed zo dat je je collega's laat kletsen.
Mezz, wat fijn dat het zo goed als klaar is, kan je lekker genieten en je voorbereiden op de komst van de baby
Caroow, hoe gaat het met de krampjes van R.? Hier heeft er ook iemand krampjes
Redrose, hoe gaat het met jou?
Jelin, de kleine beter geslapen?
Jade, hoe gast het met jou?
VC, lekker aan het genieten van de kids?
Hopelijk heb ik weer iedereen gehad.
Jaja we zijn er vroeg bij vandaag. We hebben gisterochtend de voeding zelf opgehoogd naar 120cc met 4 uur ertussen. Nou werd ze vanmorgen om 5 uur zelf beetje wakker. Ze was gister een stuk rustiger, normaal s'avonds rond etenstijd is ze wakker en jammerig en na de fles van half 8 ook bijna de hele avond wakker. Dat was eerst niet en gister dus ook niet en gister dus ook niet, ze heeft heerlijk geslapen.
Toch geen rustig weekend, gister toch kraamvisite gehad en vandaag ook weer.
Ik ga de kleine meid in haar wiegje leggen dan kan ik nog even liggen voordat de andere 2 wakker zijn.
Smaragdje, gefeliciteerd met je zoon! Fijne dag vandaag!
Slaatje, wat vervelend dat je er last van heb, hopelijk gaat het snel beter. Hoe gaat het met de kleine man?
Shisha, wat fijn bijna verlof. En goed zo dat je je collega's laat kletsen.
Mezz, wat fijn dat het zo goed als klaar is, kan je lekker genieten en je voorbereiden op de komst van de baby
Caroow, hoe gaat het met de krampjes van R.? Hier heeft er ook iemand krampjes
Redrose, hoe gaat het met jou?
Jelin, de kleine beter geslapen?
Jade, hoe gast het met jou?
VC, lekker aan het genieten van de kids?
Hopelijk heb ik weer iedereen gehad.
Jaja we zijn er vroeg bij vandaag. We hebben gisterochtend de voeding zelf opgehoogd naar 120cc met 4 uur ertussen. Nou werd ze vanmorgen om 5 uur zelf beetje wakker. Ze was gister een stuk rustiger, normaal s'avonds rond etenstijd is ze wakker en jammerig en na de fles van half 8 ook bijna de hele avond wakker. Dat was eerst niet en gister dus ook niet en gister dus ook niet, ze heeft heerlijk geslapen.
Toch geen rustig weekend, gister toch kraamvisite gehad en vandaag ook weer.
Ik ga de kleine meid in haar wiegje leggen dan kan ik nog even liggen voordat de andere 2 wakker zijn.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
joyce0606 schreef:K heeft toen hij 3 maanden was een week in het ziekenhuis gelegen omdat ik hem blauw en slap aantrof in zijn wipstoeltje (ik was even naar de keuken gelopen wat serieus maar 6 stappen zijn). Ook had hij een soort van aanvalletjes.
Na een week ziekenhuis en aantal saturatiedips werd gezegd dat hij A-typische reflux had. Dit betekent dat zijn voeding omhoog kwam en niet altijd uitspuugde maar in zijn luchtpijp terecht komt. Kortom hij stikte dus in de voeding en dat is ook wat er gebeurt is toen ik hem zo vond.
Ik moest alle voedingen maximaal indikken en omdat hij daardoor verstopte dagelijks laxeren. Tot hij 9 maanden was heeft hij geen druppel vloeibaar mogen krijgen...vanaf de 9 maanden proberen met beetjes.
Inmiddels is hij er volledig van af en kan hij alles drinken.
(Ik ben met 2 maanden volledig gaan kolven omdat mijn gevoel zei dat er iets niet klopte, daarbij had ik enorm toeschietreflex dus hij verslikte zich enorm elke keer, met een flesje ging dat beter)
Ooh hier was het dus!! Wat ik al schreef in de PM, wat lijkt me dat heftig zeg om je kindje zo aan te treffen! En trouwens ook echt een hoop gedoe die voedingen indikken en kolven (tot wanneer was je ook alweer door gegaan, ik ben het alweer kwijt )!
Ik weet niet zo goed of hij reflux heeft, maar dit is een poging om te proberen hem dipvrij de nacht door te krijgen. Hij had trouwens vanavond dat er een beetje melk uit zijn neusgat kwam terwijl hij over mijn schouder lag om hem de kans te geven te boeren. Raar!
Hij heeft niet echt typische refluxklachten, maar wel een aantal. Hij huilt trouwens bijna nooit, hij ligt soms gewoon klaar wakker in zijn wiegje te maaien met zijn armpjes zonder een kik te geven. Hij heeft na de voeding van 20 uur wel altijd dat hij een hele tijd onrustig is. De verpleegkundige noemde dat zijn 'huil'uurtje. Maar hij huilt dus bijna niet, als je hem niet troost gaat hij wel huilen, maar een pink in zijn mond is al voldoende om hem te laten stoppen. Hij blijft dan wel een hele tijd fanatiek zuigen maar valt dan uiteindelijk wel tevreden in slaap. Hij doet dat alleen 's avonds, bij de voeding van 11 uur valt hij gewoon naderhand als een blok in slaap.
Kortom, het is een tevreden baby dus daaraan zou je niet kunnen aflezen dat er iets aan de hand zou zijn.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Wat een rust hier!
@ Mezzo.. fijn dat het huis je goed bevalt en dat alles goed was bij de vk.
@ mom.. gisteren nog een beetje kunnen slapen? Fijn dat jullie meisje met 120+4 tevreden is.
Gisteren heeft A. goed geslapen na zaterdag. En nu gaat het ook goed. Ze was na het wegbrengen van de oudste wel wakker, maar was gelukkig we tevreden. Nu ligt ze lekker te slapen in bedje.
Wat een rust hier!
@ Mezzo.. fijn dat het huis je goed bevalt en dat alles goed was bij de vk.
@ mom.. gisteren nog een beetje kunnen slapen? Fijn dat jullie meisje met 120+4 tevreden is.
Gisteren heeft A. goed geslapen na zaterdag. En nu gaat het ook goed. Ze was na het wegbrengen van de oudste wel wakker, maar was gelukkig we tevreden. Nu ligt ze lekker te slapen in bedje.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Goedemiddag! Van mij gaat het ook niet drukker worden de komende dagen, ik mag namelijk lekker bij mijn ventje slapen in het ziekenhuis maar daar is geen wifi! Dus ik kom hoogstens even mobiel updaten!
Fijn dat A. wat beter slaapt nu!
Fijn dat A. wat beter slaapt nu!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompen wat een fijn nieuws!!!!!
Geniet ervan en als het lukt inderdaad wel af en toe mobiel een update plaatsen hoor
Nou, ik ga vanaf nu proberen actief mee te schrijven hoor. Nu alleen wel even een egoistisch stukje, ga later op iedereen reageren.
Vandaag m'n 1e officiele verlofdag (vrijdag was laatste werkdag, maar het weekend niet mee geteld), dus heb er nu tijd voor!
Alhoewel, pfff misschien dat tĂłch de nesteldrang is toegeslagen haha. Zit nu voor het eerst ff vandaag...
Oké, moet wel toegeven dat ik grandioos heb uitgeslapen , maar daarna heb ik toch behoorlijk wat gedaan:
*koelkast uitgesopt
*2 wassen opgevouwen
*2 wassen aangezet en opgehangen
*2x de vaatwasser ingeruimd, aangezet, opgeruimd
*hele koelkast uitgesopt
*de weekboodschappen gedaan.
Vanmiddag maar verder lekker niks denk... Ja Candy Crush spelen, pfff das toch wel erg verslavend haha!
En dan morgen een gesprek met het gastouderbureau en de gastouder en daarna naar de tandarts en woensdag weer naar de VK, alleen controle. Tot nu toe 5 kilo aangekomen (en 7 kilo afgevallen...), dus ben weer benieuwd!
Geniet ervan en als het lukt inderdaad wel af en toe mobiel een update plaatsen hoor
Nou, ik ga vanaf nu proberen actief mee te schrijven hoor. Nu alleen wel even een egoistisch stukje, ga later op iedereen reageren.
Vandaag m'n 1e officiele verlofdag (vrijdag was laatste werkdag, maar het weekend niet mee geteld), dus heb er nu tijd voor!
Alhoewel, pfff misschien dat tĂłch de nesteldrang is toegeslagen haha. Zit nu voor het eerst ff vandaag...
Oké, moet wel toegeven dat ik grandioos heb uitgeslapen , maar daarna heb ik toch behoorlijk wat gedaan:
*koelkast uitgesopt
*2 wassen opgevouwen
*2 wassen aangezet en opgehangen
*2x de vaatwasser ingeruimd, aangezet, opgeruimd
*hele koelkast uitgesopt
*de weekboodschappen gedaan.
Vanmiddag maar verder lekker niks denk... Ja Candy Crush spelen, pfff das toch wel erg verslavend haha!
En dan morgen een gesprek met het gastouderbureau en de gastouder en daarna naar de tandarts en woensdag weer naar de VK, alleen controle. Tot nu toe 5 kilo aangekomen (en 7 kilo afgevallen...), dus ben weer benieuwd!
MissBitchy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12
@ Pompoen.. Fijn dat je bij je mannetje mag gaan slapen. Hoe gaat het verder met hem en met jou en je man?
@ MissBitchy.. Nou dat klinkt als nesteldrang.. Lekker hoor dat dat weer gedaan is.
We zijn weer in het huiluurtje belandt, dus niets is goed pff.. Ben blij dat mijn man zo thuis komt, dan kan hij voor A. zorgen terwijl J. en ik samen boodschappen gaan doen. Erg gezellig is dat altijd, doen we elke namelijk.
@ MissBitchy.. Nou dat klinkt als nesteldrang.. Lekker hoor dat dat weer gedaan is.
We zijn weer in het huiluurtje belandt, dus niets is goed pff.. Ben blij dat mijn man zo thuis komt, dan kan hij voor A. zorgen terwijl J. en ik samen boodschappen gaan doen. Erg gezellig is dat altijd, doen we elke namelijk.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Het is inderdaad rustig hier, dat komt niet vaak voor.
Pompoen, wat fijn dat je in het ziekenhuis samen met je zoontje mag gaan slapen en wat goed dat hij het steeds beter gaat doen aan de borst. Mijn dochtertje vond je foto's in het prematuren topic erg leuk, ze had het steeds over baby broer.
Miss bitchy, dat klinkt echt als nesterdrang, je zat er toch ook op te wachten?
Jelin, vervelend dat huiluurtje, ik weet dat nog wel van mijn dochter, dat is echt niet leuk!
Mezzoforte, wat fijn dat jullie huis zo goed bevalt en dat alles zo'n beetje klaar is.
Hier is weinig te melden. Ik ben gelukkig niet ziek meer, ik klink nog een beetje verkouden maar ik heb er geen last meer van. Ik slaap ook weer goed(klop nu even af). Mijn bekken gaat ook best wel goed. De baby is lekker actief en ik heb af en toe echt steken onderin, dus hij is lekker aan het indalen. 2 Nachten terug had ik wat harde buiken, dus het rommelen begint weer. Bij mijn dochter heeft het ook lang gerommeld, dus voorlopig reken ik nog nergens op. Morgen wel 37 weken, dus dan "mag" het.
Ik ben er eigenlijk wel klaar voor, ik voel me ook heel rustig, ben nu begonnen met foto's doen, de echt nodige dingen zijn allemaal gedaan. Van de week wel nog wat dingen schoonmaken.
Pompoen, wat fijn dat je in het ziekenhuis samen met je zoontje mag gaan slapen en wat goed dat hij het steeds beter gaat doen aan de borst. Mijn dochtertje vond je foto's in het prematuren topic erg leuk, ze had het steeds over baby broer.
Miss bitchy, dat klinkt echt als nesterdrang, je zat er toch ook op te wachten?
Jelin, vervelend dat huiluurtje, ik weet dat nog wel van mijn dochter, dat is echt niet leuk!
Mezzoforte, wat fijn dat jullie huis zo goed bevalt en dat alles zo'n beetje klaar is.
Hier is weinig te melden. Ik ben gelukkig niet ziek meer, ik klink nog een beetje verkouden maar ik heb er geen last meer van. Ik slaap ook weer goed(klop nu even af). Mijn bekken gaat ook best wel goed. De baby is lekker actief en ik heb af en toe echt steken onderin, dus hij is lekker aan het indalen. 2 Nachten terug had ik wat harde buiken, dus het rommelen begint weer. Bij mijn dochter heeft het ook lang gerommeld, dus voorlopig reken ik nog nergens op. Morgen wel 37 weken, dus dan "mag" het.
Ik ben er eigenlijk wel klaar voor, ik voel me ook heel rustig, ben nu begonnen met foto's doen, de echt nodige dingen zijn allemaal gedaan. Van de week wel nog wat dingen schoonmaken.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Het is idd heel rustig hier!
Ja red rose, ik zat er al op te wachten haha!
Spannend, morgen 37 weken. Tenminste, ik zie dat wel als een kleine mijlpaal haha.
Zeker voor mezelf, omdat ik echt het idee heb/had dat ik veel te vroeg zal bevallen... Dan is 37 weken wel fijn, dan mag het gewoon thuis.
Oeh, goed slapen, dat klinkt fijn...!
Was ik voorheen zeker 3 a 4 keer wakker om te plassen, nu word ik steeds wakker van de pijn in mijn bekken.
Vanavond maar wat extra kussentjes meenemen en kijken of ik daar iets mee kan ondersteunen ofzo.
Had er wel al wat langer last van, maar dan alleen tijdens het omdraaien en eventjes tijdens het opstaan als ik wéér te plassen moest. Maar nu dus ook als ik stil lig
Hebben jullie trouwens last gehad van jeuk?
Schijnt ook een kwaaltje te zijn las ik en ik heb er wel last van. Maar ook onwijse uitslag, op m'n bovenbenen en billen heel erg.
Zal het woensdag even aan de VK voorleggen, anders maar even langs de huisarts voor het geval het iets anders is.
Ja red rose, ik zat er al op te wachten haha!
Spannend, morgen 37 weken. Tenminste, ik zie dat wel als een kleine mijlpaal haha.
Zeker voor mezelf, omdat ik echt het idee heb/had dat ik veel te vroeg zal bevallen... Dan is 37 weken wel fijn, dan mag het gewoon thuis.
Oeh, goed slapen, dat klinkt fijn...!
Was ik voorheen zeker 3 a 4 keer wakker om te plassen, nu word ik steeds wakker van de pijn in mijn bekken.
Vanavond maar wat extra kussentjes meenemen en kijken of ik daar iets mee kan ondersteunen ofzo.
Had er wel al wat langer last van, maar dan alleen tijdens het omdraaien en eventjes tijdens het opstaan als ik wéér te plassen moest. Maar nu dus ook als ik stil lig
Hebben jullie trouwens last gehad van jeuk?
Schijnt ook een kwaaltje te zijn las ik en ik heb er wel last van. Maar ook onwijse uitslag, op m'n bovenbenen en billen heel erg.
Zal het woensdag even aan de VK voorleggen, anders maar even langs de huisarts voor het geval het iets anders is.
MissBitchy- Fluisteraar
Bij pijn in je bekken kun je het beste slapen met een dik kussen tussen je benen. Ik vond dat niet zo fijn maar een voedingskussen wel. Groetjes vanuit het ziekenhuis, ik ga lekker slapen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Mom, ik zie wel een URL onderaan jouw berichten staan maar geen ticker. Weet niet of anderen dit ook hebben of dat dit aan mij ligt?? Hopelijk heb je de afgelopen 2 nachten wat beter kunnen slapen.
Jelin, zeker rustig hier, ben zelf gewoon zo snel moe de laatste dagen dat ik berichten wel lees maar soms de energie niet heb te reageren. Naja, het grootste probleem is vooral dat ik nog steeds te veel wil doen en te weinig rust neem. Dat vind ik gewoon zo lastig.
MissBitchy, fijn dat je verlof begonnen is!! Sterkte bij de tandarts vandaag. Niet echt last van jeuk overigens, ja ik kreeg een paar keer enorme jeuk aan mijn buik maar dat bleek aan de stof van het shirtje dat ik droeg te liggen...
Red rose, fijn dat je niet meer ziek bent. Verkoudheid heb ik ook "last" van (tussen aanhalingstekens, want ik ben relatief vaak verkouden, maar ondervind er nooit echt hinder van verder).
Hier verder niet echt iets bijzonders. Ja ik ben vroeg wakker aangezien ik vannacht er toch al 4 keer uit geweest ben, verder goed geslapen heb (ging op tijd slapen) en domweg klaarwakker ben. Merk nu de laatste dagen wel dat ik wat vaker pijn in mijn onderbuik heb. Vannacht 1x even echt serieus pijnlijk. Voelde voor mij een beetje als menstruatiepijn.
Jelin, zeker rustig hier, ben zelf gewoon zo snel moe de laatste dagen dat ik berichten wel lees maar soms de energie niet heb te reageren. Naja, het grootste probleem is vooral dat ik nog steeds te veel wil doen en te weinig rust neem. Dat vind ik gewoon zo lastig.
MissBitchy, fijn dat je verlof begonnen is!! Sterkte bij de tandarts vandaag. Niet echt last van jeuk overigens, ja ik kreeg een paar keer enorme jeuk aan mijn buik maar dat bleek aan de stof van het shirtje dat ik droeg te liggen...
Red rose, fijn dat je niet meer ziek bent. Verkoudheid heb ik ook "last" van (tussen aanhalingstekens, want ik ben relatief vaak verkouden, maar ondervind er nooit echt hinder van verder).
Hier verder niet echt iets bijzonders. Ja ik ben vroeg wakker aangezien ik vannacht er toch al 4 keer uit geweest ben, verder goed geslapen heb (ging op tijd slapen) en domweg klaarwakker ben. Merk nu de laatste dagen wel dat ik wat vaker pijn in mijn onderbuik heb. Vannacht 1x even echt serieus pijnlijk. Voelde voor mij een beetje als menstruatiepijn.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Goedemorgen!
R had zoveel last van krampjes dus hadden we Infacol gekocht. Hierdoor ging hij boeren en waren de krampjes een stuk minder maar de familie zei dat Cinababy nog veel beter zou werken dus toen de Infacol op was hebben we dat gekocht. Ik ben de hele nacht wakker geweest met een gillende baby Straks gelijk weer Infacol halen.
O ik wordt me hier ondergespuugd, krijg een hele golf melk in mijn badjas Maar hij is nu wel even gestopt met huilen. Gelukkig over mij en niet over de bank, scheelt weer poetsen. Hopelijk wordtHij vriend snel wakker, dan kan ik douchen. (Hij heeft tot vannacht 1 uur gewerkt)
R had zoveel last van krampjes dus hadden we Infacol gekocht. Hierdoor ging hij boeren en waren de krampjes een stuk minder maar de familie zei dat Cinababy nog veel beter zou werken dus toen de Infacol op was hebben we dat gekocht. Ik ben de hele nacht wakker geweest met een gillende baby Straks gelijk weer Infacol halen.
O ik wordt me hier ondergespuugd, krijg een hele golf melk in mijn badjas Maar hij is nu wel even gestopt met huilen. Gelukkig over mij en niet over de bank, scheelt weer poetsen. Hopelijk wordtHij vriend snel wakker, dan kan ik douchen. (Hij heeft tot vannacht 1 uur gewerkt)
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hij slaapt zonder zielige kreuntjes nu Hopelijk blijft het even zo, anders is hij straks hartstikke moe.
Momof2/3 Ik kan ook je ticker niet zien.
Pompoen Fijn zeg, dat je daar mag slapen! Geniet er maar lekker van.
Miss Bitchy Ben je alweer aan het poetsen? Ik heb alleen jeuk gehad toen mijn ik striae kreeg.
Red Rose Fijn dat alles klaar is, ik ben benieuwd wanneer je gaat bevallen.
Mezzoforte Hoe is het nu? Nog buikpijn gehad? Of al bevallen?
Jelin Lastig zeg, huiluurtje. Ik herken het gelukkig niet.
Jade Hoe gaat het met jou? Ook al helemaal klaar voor de baby?
[b]
Momof2/3 Ik kan ook je ticker niet zien.
Pompoen Fijn zeg, dat je daar mag slapen! Geniet er maar lekker van.
Miss Bitchy Ben je alweer aan het poetsen? Ik heb alleen jeuk gehad toen mijn ik striae kreeg.
Red Rose Fijn dat alles klaar is, ik ben benieuwd wanneer je gaat bevallen.
Mezzoforte Hoe is het nu? Nog buikpijn gehad? Of al bevallen?
Jelin Lastig zeg, huiluurtje. Ik herken het gelukkig niet.
Jade Hoe gaat het met jou? Ook al helemaal klaar voor de baby?
[b]
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Wat worden ze toch snel groot hè. J heeft een week of 6 uitsluitend maat 50 aangehad. D groeit zo hard, dat hij nu al broekjes 56 gaat passen.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Goedemorgen allemaal!
Op m'n 2e verlofdag een uur eerder eruit dan gisteren, toch netjes al zeg ik het zelf
Morgen nog een uur eerder, dan heb ik 'vroeg' een afspraak (10u, maar voor een nog-niet-mama-als-ik is dat vroeg ).
Pompoen: Oh joh, een kussen tĂşssen m'n benen. Thnx voor de tip. Ik had 'm vannacht zeg maar ter ondersteuning bij m'n buik gelegd, lig altijd op m'n zij. Had er vannacht geen last van, maar zal vannacht ook jouw tip proberen! Want dan blijft het kussen vast beter zitten dan hoe ik het had. Misschien had ik er zondag op maandag wel zoveel last van omdat ik misschien toch Ăets te veel had gedaan zondag haha.
Mezzoforte: echt lekker aan het rommelen bij jou dus. Wie weet dat het al wat voorwerk verricht!
Caroow: Haha nee hoor, niet aan het poetsen. Het meeste is ook gewoon echt schoon nu en voel gelukkig nog niet de behoefte om het wéér te doen ook al is het net gedaan... Vanmiddag alleen nog ff de wc's doen, das wel echt hoognodig.
Infacol al in huis?! En gelukkig de melk in je badjas idd en niet op de bank.
Op m'n 2e verlofdag een uur eerder eruit dan gisteren, toch netjes al zeg ik het zelf
Morgen nog een uur eerder, dan heb ik 'vroeg' een afspraak (10u, maar voor een nog-niet-mama-als-ik is dat vroeg ).
Pompoen: Oh joh, een kussen tĂşssen m'n benen. Thnx voor de tip. Ik had 'm vannacht zeg maar ter ondersteuning bij m'n buik gelegd, lig altijd op m'n zij. Had er vannacht geen last van, maar zal vannacht ook jouw tip proberen! Want dan blijft het kussen vast beter zitten dan hoe ik het had. Misschien had ik er zondag op maandag wel zoveel last van omdat ik misschien toch Ăets te veel had gedaan zondag haha.
Mezzoforte: echt lekker aan het rommelen bij jou dus. Wie weet dat het al wat voorwerk verricht!
Caroow: Haha nee hoor, niet aan het poetsen. Het meeste is ook gewoon echt schoon nu en voel gelukkig nog niet de behoefte om het wéér te doen ook al is het net gedaan... Vanmiddag alleen nog ff de wc's doen, das wel echt hoognodig.
Infacol al in huis?! En gelukkig de melk in je badjas idd en niet op de bank.
MissBitchy- Fluisteraar
@ MissBitchy, als mama zijnde kom ik ook pas rond 9 uur mijn bed uit. Dan wordt de oudste wakker
@ Caroow, wat vervelend van die krampjes!
@ Mezzoforte, hoe gaat het?
@ Caroow, wat vervelend van die krampjes!
@ Mezzoforte, hoe gaat het?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Oooohhh wat een heerlijkheid!
Ik hoop dat ons kindje wat slapen betreft mijn genen heeft haha, dan komt het met uitslapen ook wel goed.
Maar m'n vriend is altijd een bezig bijtje op de vroege morgen....
Hmm we zullen zien haha.
Ik hoop dat ons kindje wat slapen betreft mijn genen heeft haha, dan komt het met uitslapen ook wel goed.
Maar m'n vriend is altijd een bezig bijtje op de vroege morgen....
Hmm we zullen zien haha.
MissBitchy- Fluisteraar
Pompoen: Wat fijn dat je afgelopen nacht bij L. mocht slapen. Ik hoop dat je er van genoten hebt!
MissBitchy: Zo te lezen is de nesteldrang wel begonnen haha! Wel fijn dat het huis dan weer lekker schoon is!
Jelin: Vervelend die huiluurtjes. Ik hoop dat je wel gezellig boodschappen hebt gedaan!
Red Rose: Fijn dat de baby lekker actief is en al aan het indalen is. Nu maar rustig afwachten dus!
Mezzoforte: Schiet het al op met uitpakken? Fijn dat je wel goed slaapt. Voor jou schiet het nu ook echt op!
Caroow: Wat vervelend dat hij zo'n last heeft van krampjes. Ik hoop dat het snel beter is! En al lekker kunnen douchen?
Nog maar 6 dagen werken! Schiet nu echt op. Gaat nog steeds wel goed alleen heb ik de laatste dagen veel last van mijn ribben/rug aan mijn rechterkant. Daar ligt die kleine heerlijk tegenaan te drukken met zijn billen. Verder kan hij af en toe flink druk zijn. Ik zie dan mijn hele buik alle kanten opgaan.
Nou verder heb ik eigenlijk niks te melden!
MissBitchy: Zo te lezen is de nesteldrang wel begonnen haha! Wel fijn dat het huis dan weer lekker schoon is!
Jelin: Vervelend die huiluurtjes. Ik hoop dat je wel gezellig boodschappen hebt gedaan!
Red Rose: Fijn dat de baby lekker actief is en al aan het indalen is. Nu maar rustig afwachten dus!
Mezzoforte: Schiet het al op met uitpakken? Fijn dat je wel goed slaapt. Voor jou schiet het nu ook echt op!
Caroow: Wat vervelend dat hij zo'n last heeft van krampjes. Ik hoop dat het snel beter is! En al lekker kunnen douchen?
Nog maar 6 dagen werken! Schiet nu echt op. Gaat nog steeds wel goed alleen heb ik de laatste dagen veel last van mijn ribben/rug aan mijn rechterkant. Daar ligt die kleine heerlijk tegenaan te drukken met zijn billen. Verder kan hij af en toe flink druk zijn. Ik zie dan mijn hele buik alle kanten opgaan.
Nou verder heb ik eigenlijk niks te melden!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Even een snelle update. Ik ben vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis met een bloeddruk van 150/100 en eiwitten in de urine. De kleine meid is ook te klein, dus genoeg reden voor opname.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Wat vervelend Jade! Heel veel sterkte en ik hoop dat de kleine nog even kan blijven zitten!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Jeetje Jade, das schrikken!
Doe rustig aan en sterkte!
Doe rustig aan en sterkte!
MissBitchy- Fluisteraar
Jade schreef:Even een snelle update. Ik ben vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis met een bloeddruk van 150/100 en eiwitten in de urine. De kleine meid is ook te klein, dus genoeg reden voor opname.
Ai Jade, als je maar niet mij achterna gaat!! Hopelijk valt het allemaal mee! En gelukkig ben je al wat verder dan mij! Hoe groot werd ze ongeveer geschat?
Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan, hopelijk is het komende nacht beter. Helaas had hij vanmiddag weer een alarm dus datbetekemd nog zeker 72 uur. Zucht... Het is wel heel fijn om dichtbij hem te zijn!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:Jade schreef:Even een snelle update. Ik ben vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis met een bloeddruk van 150/100 en eiwitten in de urine. De kleine meid is ook te klein, dus genoeg reden voor opname.
Ai Jade, als je maar niet mij achterna gaat!! Hopelijk valt het allemaal mee! En gelukkig ben je al wat verder dan mij! Hoe groot werd ze ongeveer geschat?
Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan, hopelijk is het komende nacht beter. Helaas had hij vanmiddag weer een alarm dus datbetekemd nog zeker 72 uur. Zucht... Het is wel heel fijn om dichtbij hem te zijn!
Dat hoop ik ook niet! Voel me behoorlijk ziek. Kleine wordt op 2200 gram geschat. Ze is van een boven gemiddelde baby naar een P10 gegaan. Dat is zorgelijk. Eerste doel is nu 37 weken.
Beetje kort maar typ op mijn telefoon. Vanavond komt mijn laptop.
Jade- Ratel
En natuurlijk bedankt allemaal! Het is zeker schrikken!
Jade- Ratel
Jade, jeetje schrikken. Hopelijk blijft ze nog paar weken zitten
Pompoen, fijn dat je dichtbij je knulletje bent. Balen weer opnieuw 72 uur.
Shisha, nog 6 dagen werken, fijn he. En nog last gehad van je collega's?
Caroow, vervelend dat hij zoveel last heeft van krampjes. Wij gebruiken ook infacol.
Het cb had nog steeds niet gebeld dus ik ben vanmiddag naar het inloopspreekuur gegaan, heeft de kraamhulp het fout gedaan die heeft papieren hier gelaten die ze daar dis moesten hebben. En de kraamhulp zei dat ik die papieren moest geven als ze hier waren. Dus ik dacht dat het veranderd was want bij de andere twee namen ze de papieren mee.
Maargoed nu kont ze maandag.
Ik heb haar meteen gewogen en ze weegt nu 3880 gram.
Vrijdagochtend gaat de oudste zijn zusje laten zien in de klas, dus dat is wel leuk.
Verder gaan de dagen zo snel, kom echt tijd te kort, vooral als de oudste de hele dag naar school moet.
Klopt dat de ticker niet zichtbaar is, ik heb nog geen tijd gehad om achter de computer te zitten en een goede te maken. Zit altijd op me telefoon en dan lukt het niet.
Ik ga gauw nog ff een was ophangen, daar kont nooit een eind aan met 3 kids
Pompoen, fijn dat je dichtbij je knulletje bent. Balen weer opnieuw 72 uur.
Shisha, nog 6 dagen werken, fijn he. En nog last gehad van je collega's?
Caroow, vervelend dat hij zoveel last heeft van krampjes. Wij gebruiken ook infacol.
Het cb had nog steeds niet gebeld dus ik ben vanmiddag naar het inloopspreekuur gegaan, heeft de kraamhulp het fout gedaan die heeft papieren hier gelaten die ze daar dis moesten hebben. En de kraamhulp zei dat ik die papieren moest geven als ze hier waren. Dus ik dacht dat het veranderd was want bij de andere twee namen ze de papieren mee.
Maargoed nu kont ze maandag.
Ik heb haar meteen gewogen en ze weegt nu 3880 gram.
Vrijdagochtend gaat de oudste zijn zusje laten zien in de klas, dus dat is wel leuk.
Verder gaan de dagen zo snel, kom echt tijd te kort, vooral als de oudste de hele dag naar school moet.
Klopt dat de ticker niet zichtbaar is, ik heb nog geen tijd gehad om achter de computer te zitten en een goede te maken. Zit altijd op me telefoon en dan lukt het niet.
Ik ga gauw nog ff een was ophangen, daar kont nooit een eind aan met 3 kids
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 13 van 43 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 28 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting