*Voorjaar 2013 mama's*
+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers
Pagina 10 van 43
Pagina 10 van 43 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 26 ... 43
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Nog geen bevalberichtje van sanne ik dacht kom even om het hoekje kijken!!
Wel al wqt gerommel sanne?
Wel al wqt gerommel sanne?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Het rommelt al 1,5 week..
Daarom ben ik ook niet veel meer online, ik hang veel op de bank of bed, lees wel mee, maar schrijven zoek ik even niet
Daarom ben ik ook niet veel meer online, ik hang veel op de bank of bed, lees wel mee, maar schrijven zoek ik even niet
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Sanne wat is het dan afwachten he, wanneer het gebeurt. Dat weet ik nog wel van mijn dochter.
Ik sta nu alweer op de derde plek van de uitgerekende dames, wat gaat de tijd toch snel. Ik schrijf ook echt heel weinig de laatste tijd. Ik ben helaas weer flink ziek geweest, heel erg verkouden en daarbij enorm hoesten en benauwd, vorige week maandag zelfs iets gekregen van de huisarts voor mijn benauwdheid. Vandaag even langs voor controle omdat hij op mijn longen wat hoorde. Ik hoest nu nog een beetje en heb soms pijn aan mijn holtes in mijn voorhoofd. Verder hebben we thuis van allerlei kleine dingen gedaan de laatste weken, wiegje neergezet in onze kamer, babykamer afgemaakt, geboorteplan afgemaakt en allemaal van dat soort dingen. Gister voor het eerst bij de gyn. geweest, hebben daar een goed gesprek gehad over de bevalling en ik heb er vertrouwen in dat ze mijn/onze wensen respecteren en ze het zelf ook zo zouden doen.
Ik vind het wel heel erg leuk om de te lezen hoe het gaat bij alle mama's, jullie zijn nu echt ruim in de meerderheid.
@pompoen wat fijn dat je kleine man het zo goed doet, ik hoop dat je hem snel mee naar huis mag nemen. Hoe gaat het met jou zelf, lichamelijk?
Ik sta nu alweer op de derde plek van de uitgerekende dames, wat gaat de tijd toch snel. Ik schrijf ook echt heel weinig de laatste tijd. Ik ben helaas weer flink ziek geweest, heel erg verkouden en daarbij enorm hoesten en benauwd, vorige week maandag zelfs iets gekregen van de huisarts voor mijn benauwdheid. Vandaag even langs voor controle omdat hij op mijn longen wat hoorde. Ik hoest nu nog een beetje en heb soms pijn aan mijn holtes in mijn voorhoofd. Verder hebben we thuis van allerlei kleine dingen gedaan de laatste weken, wiegje neergezet in onze kamer, babykamer afgemaakt, geboorteplan afgemaakt en allemaal van dat soort dingen. Gister voor het eerst bij de gyn. geweest, hebben daar een goed gesprek gehad over de bevalling en ik heb er vertrouwen in dat ze mijn/onze wensen respecteren en ze het zelf ook zo zouden doen.
Ik vind het wel heel erg leuk om de te lezen hoe het gaat bij alle mama's, jullie zijn nu echt ruim in de meerderheid.
@pompoen wat fijn dat je kleine man het zo goed doet, ik hoop dat je hem snel mee naar huis mag nemen. Hoe gaat het met jou zelf, lichamelijk?
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Goedemorgen,
@ Sanne.. Ik hoop dat de bevalling snel zal beginnen. Balen dat je je zo slecht voelt.
@ smaragdje.. fijn dat jullie mannetje goed is aangekomen en dat alles goed gaat. En vind het knap van je dat je je eigen manier hebt vol gehouden met bv. Ik zou echt kriegelig worden van zo'n kraamhulp.
@ Red rose.. Balen dat je zo ziek bent geweest. Hopelijk gaat het snel beter. Hoe vind je dochter het dat ze een broertje krijgt of is ze er niet mee bezig?
Hier is het gisteren weer goed gegaan. Ik denk alleen dat A last heeft van haar darmen. Ff in de gaten houden dus. Vanmiddag naar het cb voor het eerst. Ben benieuwd.
En A heeft gisteren voor het eerst naar mij en daarna naar mijn man gelachen .. Zo schattig. Ben gelijk weer verliefd haha..
@ Sanne.. Ik hoop dat de bevalling snel zal beginnen. Balen dat je je zo slecht voelt.
@ smaragdje.. fijn dat jullie mannetje goed is aangekomen en dat alles goed gaat. En vind het knap van je dat je je eigen manier hebt vol gehouden met bv. Ik zou echt kriegelig worden van zo'n kraamhulp.
@ Red rose.. Balen dat je zo ziek bent geweest. Hopelijk gaat het snel beter. Hoe vind je dochter het dat ze een broertje krijgt of is ze er niet mee bezig?
Hier is het gisteren weer goed gegaan. Ik denk alleen dat A last heeft van haar darmen. Ff in de gaten houden dus. Vanmiddag naar het cb voor het eerst. Ben benieuwd.
En A heeft gisteren voor het eerst naar mij en daarna naar mijn man gelachen .. Zo schattig. Ben gelijk weer verliefd haha..
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Even kort,
Hier heeft het cb nog steeds niet gebeld, maar volgens de kraamhulp mochten we niet ophogen pas in overleg met het cb.
Ze krijgt nu dus 90+3 is 100cc en dat dus om de 3 uur, dus 7 voedingen per 24 uur.
Maar sinds gister bleef ze na een voeding op haar handje sabbelen en na een kleine 2 uur alweer huilen, honger??
Hoe hebben jullie dat gedaan mama's? Hebben jullie gewacht op het cb of zelf opgehoogd?
Hier heeft het cb nog steeds niet gebeld, maar volgens de kraamhulp mochten we niet ophogen pas in overleg met het cb.
Ze krijgt nu dus 90+3 is 100cc en dat dus om de 3 uur, dus 7 voedingen per 24 uur.
Maar sinds gister bleef ze na een voeding op haar handje sabbelen en na een kleine 2 uur alweer huilen, honger??
Hoe hebben jullie dat gedaan mama's? Hebben jullie gewacht op het cb of zelf opgehoogd?
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zou gewoon de voeding zelf aanpassen, niet elk kind is gelijk.
Desnoods bel je de consultatie-lijn. Ik zou 120 en 4 scheppen geven, en kijken wat ze drinkt.
Desnoods bel je de consultatie-lijn. Ik zou 120 en 4 scheppen geven, en kijken wat ze drinkt.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ja aan de ene kant denk ik, ik bel ze maar zelf want als ik op hun moet wachten. Wel raar want ze zouden dinsdag bellen.
Ja gewoon 120+4 maken en dan teruggieten tot 120?
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Mom-Of-2 schreef:Ja aan de ene kant denk ik, ik bel ze maar zelf want als ik op hun moet wachten. Wel raar want ze zouden dinsdag bellen.
Gewoon doen. Je kan je meisje toch niet zo door laten gaan. A. deed dat ook en was blij dat ik over ben gegaan naar 6 x 120+4. En idd terug gieten naar 120.
Jelin- Kletskop
Bij het cb gister zeiden ze ook weer dat niet elke baby hetzelfde is en je vooral naar je baby moet luisteren. Het sabbelen op de hanjdes en de smakgeluiden na de voeding betekend vaak dat ze het eten lekker vonden. Als je baby steeds na twee uur al huilt heeft het honger en niet genoeg. Als het langer gaat slapen en dus langer wacht met om voeding vragen is hij verzadigt en kun je bijvoorbeeld meer voeding geven, maar met meer tijd ertussen.
Zo weer even verder typen en proberen op jullie te reageren.
Zo weer even verder typen en proberen op jullie te reageren.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@ Jelin, ik werd daar ook wat kriegelig van. Liet ze ook nog eens vallen dat wij niet op ons mondje waren gevallen. Nee, als ik het er niet mee eens ben, dan zeg ik het wel. Ze is ook maar 33 uur geweest en de laatste dag een vervangster voor 4 uurtjes (die was wel leuk trouwens). Wij hebben dus geen 49 uur genomen en vond dat ook niet zo erg. Ik twijfel wel of ik het bureau nog zal bellen. Die van het ggd zei namelijk ook dat de bv uiteindelijk vaak mislukt als je het zou doen zoals zij dat zei.
Ben echt blij dat ik vorige keer een hele goede kraamverzorgster had en dat ik ruim 1,5 jaar ervaring heb met bv.
Ben echt blij dat ik vorige keer een hele goede kraamverzorgster had en dat ik ruim 1,5 jaar ervaring heb met bv.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Wat jammer van je kraamverzorgster! Ik mag echt in mijn handjes knijpen, eerst 5 dagen in het ziekenhuis waar we behandeld werden alsof we Willem Alexander en Maxima waren en toen thuis nog een hele lieve kraamverzorgster, en we kregen zelfs nog 2 dagen extra omdat ik zo graag thuis ook nog een kraamweek wilde Bij een volgende vragen we sowieso deze vrouw weer aan!
Gister heb ik echt een relaxt dagje gehad, Tjoekie heeft de hele dag een beetje gechillt in de box en lekker geslapen. Maar vannacht Hij had om 22 uur gegeten, daarna ben ik op bed gegaan. Toen kwam hij om half 2 weer en daarna was het schreeuwen. Hij wilde niet in bed. Omdat mijn vriend natuurlijk gewoon moet werken heb ik hem meegenomen naar de woonkamer en ik heb van alles geprobeerd. Fietsen met zijn beentjes, buikje masseren, gewoon bij mij liggen en nog wat slokjes drinken. Om half 4 sliep hij eindelijk weer en heb ik ook even geslapen op de bank (ik was bang hem wakker te maken als ik weer ging rijden met de wagen naar de slaapkamer). Om kwart over 5 was had hij weer honger en na die voeding ben ik weer naar de slaapkamer gegaan met hem. Na een kwartier begon hij weer te huilen maar dat duurde maar een kwartiertje gelukkig (ik heb weer gefietst, buik geaaid en geknuffeld). Toen ging hij slapen en hebben we samen tot half 10 geslapen.
Wat een nacht Arme Tjoekie heeft dus vooral 's nachts last van zijn krampjes.
Gister heb ik echt een relaxt dagje gehad, Tjoekie heeft de hele dag een beetje gechillt in de box en lekker geslapen. Maar vannacht Hij had om 22 uur gegeten, daarna ben ik op bed gegaan. Toen kwam hij om half 2 weer en daarna was het schreeuwen. Hij wilde niet in bed. Omdat mijn vriend natuurlijk gewoon moet werken heb ik hem meegenomen naar de woonkamer en ik heb van alles geprobeerd. Fietsen met zijn beentjes, buikje masseren, gewoon bij mij liggen en nog wat slokjes drinken. Om half 4 sliep hij eindelijk weer en heb ik ook even geslapen op de bank (ik was bang hem wakker te maken als ik weer ging rijden met de wagen naar de slaapkamer). Om kwart over 5 was had hij weer honger en na die voeding ben ik weer naar de slaapkamer gegaan met hem. Na een kwartier begon hij weer te huilen maar dat duurde maar een kwartiertje gelukkig (ik heb weer gefietst, buik geaaid en geknuffeld). Toen ging hij slapen en hebben we samen tot half 10 geslapen.
Wat een nacht Arme Tjoekie heeft dus vooral 's nachts last van zijn krampjes.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
@ Smaragdje.. Ik zou wel een melding maken bij het kraambureau. Niet dat jij er wat aan hebt, maar misschien dat ze er iets mee gaan doen.
@ Caroow.. balen dat je zo'n vervelende nacht hebt gehad. hopelijk heb je al een beetje bij kunnen slapen.
Zo ben net bij het cb geweest. A weegt nu 4062 gram en is 50,5 cm. Goed gegroeid dus. Alleen heb een verwijzing gekregen ivm heupjes. Een knieetje is lager dan de andere en hetzelfde beentje beweegt minder soepel. Dus morgen maar weer bellen. Was bij J toen ook. Dus is wel weer ff een tegenvaller. Maar komt goed.
En mijn meisje blijkt erg sterk te zijn voor haar leeftijd. Maar dat wisten wij wel haha..
@ Caroow.. balen dat je zo'n vervelende nacht hebt gehad. hopelijk heb je al een beetje bij kunnen slapen.
Zo ben net bij het cb geweest. A weegt nu 4062 gram en is 50,5 cm. Goed gegroeid dus. Alleen heb een verwijzing gekregen ivm heupjes. Een knieetje is lager dan de andere en hetzelfde beentje beweegt minder soepel. Dus morgen maar weer bellen. Was bij J toen ook. Dus is wel weer ff een tegenvaller. Maar komt goed.
En mijn meisje blijkt erg sterk te zijn voor haar leeftijd. Maar dat wisten wij wel haha..
Jelin- Kletskop
@ Jelin, onze dochter heeft het wel vaak over baby broer, als we in de babykamer zijn en elke ochtend zegt ze tegen het wiegje in onze kamer, baby broer in slapen. Ze praat ook wel eens tegen mijn buik of aait mijn upbuik. Ik denk dat ze er w echt mee bezig is, maar of ze snapt dat er straks ook echt een baby is, ik heb geen idee.
Vervelend dat de heupjes misschien niet helemaal goed zijn
@ mom of two, ik zou ook gewoon meer geven, als je denkt dat het honger is
@ smaragdje, ik zou het zeker melden bij het kraambureau. Het is nel wat je zelf al zegt, vorige keer had je een goede kraamhulp en je hebt al veel ervaring met bv. Had je dit niet gehad was de bv misschien wel niet gelukt door de kraamhulp, dat zou toch niet mogen.
@ caroow hoe is het vandaag gegaan na je slechte nacht
Hier niet veel te melden. Vandaag waren mijn ouders hier en heeft mijn vader het trapgat en het plafond nog even geschilderd met een klein beetje hulp van mij. Ben nog bij de huisarts geweest en mijn longen klonken weer goed, gelukkig!
Vervelend dat de heupjes misschien niet helemaal goed zijn
@ mom of two, ik zou ook gewoon meer geven, als je denkt dat het honger is
@ smaragdje, ik zou het zeker melden bij het kraambureau. Het is nel wat je zelf al zegt, vorige keer had je een goede kraamhulp en je hebt al veel ervaring met bv. Had je dit niet gehad was de bv misschien wel niet gelukt door de kraamhulp, dat zou toch niet mogen.
@ caroow hoe is het vandaag gegaan na je slechte nacht
Hier niet veel te melden. Vandaag waren mijn ouders hier en heeft mijn vader het trapgat en het plafond nog even geschilderd met een klein beetje hulp van mij. Ben nog bij de huisarts geweest en mijn longen klonken weer goed, gelukkig!
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
[quote="blondje1313"]
Mezzo: jij bent de eerst volgende in de rij! nummer 1!!![b]
Naam | Leeftijd | kindje | uitgerekend/geboren | geslacht/naam |
Slaatje | 34 | 1e | 02-03-2013 | Mikey |
Jelin | 27 | 2e | 05-03-2013 | A.lyssa |
Julia | ? | 2e | 06-03-2013 | ? |
Mysterious | 31 | 1e | 16-03-2013 | ? |
Mom-of-2 | 30 | 3e | 18-03-2013 | ? |
Caroow | 25 | 1e | 18-03-2013 | R.avi |
Pompoen | 28 | 1e | 20-03-2013 | L. |
Smaragdje | 23 | 2e | 23-03-2013 | ? |
Vancity_girl | 30 | 2e | 01-04-2013 | F |
Linda | 27 | 2e | 31-03-2013 | jongen |
Sanne-84 | 28 | 1e | 04-04-2013 | Meisje |
Mezzoforte | 23 | 1e | 20-04-2013 | jongen |
red rose | 28 | 2e | 30-04-2013 | jongen |
Joyce0606 | 27 | 2e | 01-05-2013 | jongen |
Jade | 22 | 1e | 09-05-2013 | meisje |
MissBitchy | 26 | 1e | 17-05-2013 | ? |
Balloon | 25 | 3e | 21-05-2013 | ? |
Blondje1313 | 32 | 2e | 24-05-2013 | jongen |
Shisha | 27 | 1e | 30-05-2013 | jongen |
Mezzo: jij bent de eerst volgende in de rij! nummer 1!!![b]
Laatst aangepast door joyce0606 op do 4 apr 2013 - 19:34; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606- Kletskop
Jokkerd! Of ga je niet voorschieten?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Jokkerd! Of ga je niet voorschieten?
joyce0606- Kletskop
Jullie hebben gelijk, ga toch maar aangeven dat ik gebeld wil worden. Dat voorkomt misschien problemen bij anderen.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
En Linda dan? Die moet toch nog bevallen? Of ben ik nou scheel?
*Kruipt onder haar steen vandaan*
Ik merk trouwens dat ik hier momenteel niet zo veel meeschrijf. Ik ben niet meer zwanger dus daarover heb ik weinig te melden, maar mama zoals de mama's het hier zijn ben ik ook nog niet, zo voel ik me ook niet en ik loop ook niet tegen dezelfde dingen aan. Ik ga twee keer per dag 'op bezoek' bij mijn ventje en als er iets is dan vraag ik de verpleging. Ik heb niet te maken met cb's, met krampjes of met een huilende baby 's nachts. Daardoor merk ik ook dat ik niet alles lees wat de mama's plaatsen. Niet omdat het me niet interesseert, maar omdat het gewoon een beetje confronterend is om te lezen over lekker met je kindje naar buiten gaan en dat soort dingen. Ik meld me niet af hoor, ik blijf gewoon komen want ik 'hoor' bij jullie. Maar ik denk dat echt actief meeschrijven pas weer komt als L. thuis is gekomen.
Overigens gaat het super met de voedingen, hij drinkt hartstikke goed, alleen wat minder uit de borst vanavond, 10 cc konden we er uit persen. Nou ja, morgen weer verder!
Met mij gaat het ook best goed. Ik ben lichamelijk echt enorm aan het opknappen, mijn bloeddruk zakt dus ik ben met behulp van de huisarts pillen aan het afbouwen en ik merk dat ik steeds weer meer kracht in mijn benen terugkrijg. Mijn buik is nog een beetje slapjes en jeukerig maar veert al aardig terug, ik ben ruim 10 kilo kwijt van de 20 die ik was aangekomen, vloeien is minimaal, kan het af met een inlegkruisje en ik zou zo weer op de fiets kunnen stappen als ik dat wil want van onder ben ik gewoon helemaal hersteld. Ik heb dus wel voordelen van het bevallen van zo'n klein jongetje want de schade is niet echt groot.
Het enige waar ik echt nog last van heb is vermoeidheid en warrigheid, ik zeg rare dingen, gooi woorden in de war, zeg ook verkeerde woorden, kan niet op dingen komen en vergeet sommige dingen onmiddellijk weer. Verder kan ik 's avonds vaak niet meer op mijn benen staan en slaap ik 's middags vaak, al ben ik dat nu toch een beetje zat waardoor ik het gewoon niet doe terwijl het eigenlijk nog wel nodig is.
*Kruipt onder haar steen vandaan*
Ik merk trouwens dat ik hier momenteel niet zo veel meeschrijf. Ik ben niet meer zwanger dus daarover heb ik weinig te melden, maar mama zoals de mama's het hier zijn ben ik ook nog niet, zo voel ik me ook niet en ik loop ook niet tegen dezelfde dingen aan. Ik ga twee keer per dag 'op bezoek' bij mijn ventje en als er iets is dan vraag ik de verpleging. Ik heb niet te maken met cb's, met krampjes of met een huilende baby 's nachts. Daardoor merk ik ook dat ik niet alles lees wat de mama's plaatsen. Niet omdat het me niet interesseert, maar omdat het gewoon een beetje confronterend is om te lezen over lekker met je kindje naar buiten gaan en dat soort dingen. Ik meld me niet af hoor, ik blijf gewoon komen want ik 'hoor' bij jullie. Maar ik denk dat echt actief meeschrijven pas weer komt als L. thuis is gekomen.
Overigens gaat het super met de voedingen, hij drinkt hartstikke goed, alleen wat minder uit de borst vanavond, 10 cc konden we er uit persen. Nou ja, morgen weer verder!
Met mij gaat het ook best goed. Ik ben lichamelijk echt enorm aan het opknappen, mijn bloeddruk zakt dus ik ben met behulp van de huisarts pillen aan het afbouwen en ik merk dat ik steeds weer meer kracht in mijn benen terugkrijg. Mijn buik is nog een beetje slapjes en jeukerig maar veert al aardig terug, ik ben ruim 10 kilo kwijt van de 20 die ik was aangekomen, vloeien is minimaal, kan het af met een inlegkruisje en ik zou zo weer op de fiets kunnen stappen als ik dat wil want van onder ben ik gewoon helemaal hersteld. Ik heb dus wel voordelen van het bevallen van zo'n klein jongetje want de schade is niet echt groot.
Het enige waar ik echt nog last van heb is vermoeidheid en warrigheid, ik zeg rare dingen, gooi woorden in de war, zeg ook verkeerde woorden, kan niet op dingen komen en vergeet sommige dingen onmiddellijk weer. Verder kan ik 's avonds vaak niet meer op mijn benen staan en slaap ik 's middags vaak, al ben ik dat nu toch een beetje zat waardoor ik het gewoon niet doe terwijl het eigenlijk nog wel nodig is.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pompoen, weet je al wanneer je mannetje naar huis mag. En hoe gaat het met je man
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
L. mag nog niet naar huis zo lang hij nog aan de monitor ligt, hij moet aan de monitor blijven zolang hij hartslag en saturatiedalingen heeft en die heeft hij tot nu toe regelmatig. Vannacht hadden ze hem zelfs moeten 'prikkelen' (ze hebben hem wakker gemaakt en rechtop gezet en toen ging hij gewoon weer zelf ademen) omdat hij een beetje blauw begon te zien omdat hij dus was 'vergeten' om adem te halen. Dat soort dingen wil je niet dat hij doet als hij niet aan de monitor ligt. Hij mag pas van de monitor af als hij 72 uur geen gekke dingen heeft laten zien.
Kortom, het kan alle kanten op!
Met mijn man lijkt het eindelijk weer een beetje de goede kant op te gaan, heb het gevoel dat we nu toch over het laatste heuveltje heen zouden kunnen zijn. Hij was alleen steeds heel moe, slap en draaierig. Moe is hij nog steeds maar hij mocht gisteren stoppen met een zware bloeddrukpil en hij voelde zich vandaag echt stukken beter, hopelijk inderdaad daarvan want dat scheelt enorm! Hij durft nog niet goed alleen naar buiten want hij heeft steeds van die rare dingen, dat hij dus draaierig word ineens, of zijn ogen raar doen, of dat zijn been ineens doof voelt. Nog niet helemaal lekker dus, maar die draaierigheid en slaptes (zwart voor zijn ogen werd het dan) was het laatste wat hem tegenhoud denk ik. Hij gaat nu 1x per dag met me mee naar het ziekenhuis, hij vind het echt genieten, maar het duurt vaak wel een beetje te lang voor hem. Dan zit hij zowat te slapen daar...
Kortom, het kan alle kanten op!
Met mijn man lijkt het eindelijk weer een beetje de goede kant op te gaan, heb het gevoel dat we nu toch over het laatste heuveltje heen zouden kunnen zijn. Hij was alleen steeds heel moe, slap en draaierig. Moe is hij nog steeds maar hij mocht gisteren stoppen met een zware bloeddrukpil en hij voelde zich vandaag echt stukken beter, hopelijk inderdaad daarvan want dat scheelt enorm! Hij durft nog niet goed alleen naar buiten want hij heeft steeds van die rare dingen, dat hij dus draaierig word ineens, of zijn ogen raar doen, of dat zijn been ineens doof voelt. Nog niet helemaal lekker dus, maar die draaierigheid en slaptes (zwart voor zijn ogen werd het dan) was het laatste wat hem tegenhoud denk ik. Hij gaat nu 1x per dag met me mee naar het ziekenhuis, hij vind het echt genieten, maar het duurt vaak wel een beetje te lang voor hem. Dan zit hij zowat te slapen daar...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Die is al bevallen hoor .Pompoen schreef:En Linda dan? Die moet toch nog bevallen? Of ben ik nou scheel?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Die is al bevallen hoor .Pompoen schreef:En Linda dan? Die moet toch nog bevallen? Of ben ik nou scheel?
Scheel, vergeetachtig én verstopt onder een steen, 't is niet best met mij he!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Logisch dat het confronterend voor je is Pompoen, wij willen niks liever dan een nacht zonder krampjes, voor jou is dat juist iets wat je graag zou willen. (Niet dat L. krampjes heeft, maar dat dat je grootste zorg is en dat je gewoon thuis met hem bent).
Nu het drinken zo goed gaat hoop ik voor jullie dat de andere dingen ook beter gaan! Dat je snel 's nachts ook maar aan het forummen bent om niet in slaap te vallen tijdens een nachtvoeding
Nu het drinken zo goed gaat hoop ik voor jullie dat de andere dingen ook beter gaan! Dat je snel 's nachts ook maar aan het forummen bent om niet in slaap te vallen tijdens een nachtvoeding
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Komt wel weer goed hoor, hahaPompoen schreef:Snoes schreef:Die is al bevallen hoor .Pompoen schreef:En Linda dan? Die moet toch nog bevallen? Of ben ik nou scheel?
Scheel, vergeetachtig én verstopt onder een steen, 't is niet best met mij he!
https://yescafe.actieforum.com/t42204-onze-zoon-is-geboren
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Oh dus...dat bericht heb ik dus wél al gelezen...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 10 van 43 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 26 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*