*Voorjaar 2013 mama's*
+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers
Pagina 9 van 43
Pagina 9 van 43 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 43
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Jelin, misschien ziet jouw A ook al wel in een sprongetje. Hopelijk helpt de vette creme. Hij slaapt 's nachts tussen zijn voedingen gelukkig wel goed, hopelijk zal dat bij jou ook snel gebeuren.
Ik heb hem net getempt, en maar even in de gaten houden want hij zit nu op 37.5. Had al zo'n vermoeden. Hij sliep vanacht ook al zo lang door, er zat 5.5 uur tussen zijn voedingen en zijn ochtendvoeding kwam hij ook niet eerder voor. Zijn boer ging gepaard met een mondje terug op mijn schouder en het hoofdkussen van zijn bed. Volgens mij heeft hij ook wat last van zijn keeltje :-(
Ik heb hem net getempt, en maar even in de gaten houden want hij zit nu op 37.5. Had al zo'n vermoeden. Hij sliep vanacht ook al zo lang door, er zat 5.5 uur tussen zijn voedingen en zijn ochtendvoeding kwam hij ook niet eerder voor. Zijn boer ging gepaard met een mondje terug op mijn schouder en het hoofdkussen van zijn bed. Volgens mij heeft hij ook wat last van zijn keeltje :-(
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Jelin, misschien ziet jouw A ook al wel in een sprongetje. Hopelijk helpt de vette creme. Hij slaapt 's nachts tussen zijn voedingen gelukkig wel goed, hopelijk zal dat bij jou ook snel gebeuren.
Zou kunnen dat ze in een sprongetje zit. Gaat wel weer voorbij haha. Onze kids schelen maar 3 dagen he haha.. Hier slaapt ze 's nachts ook goed behalve vanmorgen dan. Maar toen heb ik ze bij me gelegd en toen was het goed. Nu ligt ze weer te mopperen in bed. Ze heeft de hik. Ff afwachten wat ze gaat doen.
Hou hem maar goed in de gaten. Is zo zielig als die kleintjes ziek zijn.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Vc gefeliciteerd!! Klinkt als een goede bevalling!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Van harte gefeliciteerd VC!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Wat leuk dat nu de eerste april-baby er is!
Ik moet zeggen dat ik langzaamaan ook erg benieuwd begin te worden naar het broertje in mijn buik, maar die mag nog wel ongeveer 8 weken blijven zitten!
Ik ben druk aan het zoeken naar een leuke tekst voor op het geboortekaartje, dat valt nog niet zo mee. Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar die van de kindjes die al geboren zijn, is er iemand die hem hier wil laten zien?
Ik moet zeggen dat ik langzaamaan ook erg benieuwd begin te worden naar het broertje in mijn buik, maar die mag nog wel ongeveer 8 weken blijven zitten!
Ik ben druk aan het zoeken naar een leuke tekst voor op het geboortekaartje, dat valt nog niet zo mee. Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar die van de kindjes die al geboren zijn, is er iemand die hem hier wil laten zien?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Nee wacht inderdaad naog maar een paar weken met bevallen Blondje! Ik begin zelf ook al wel erg nieuwschierig te worden naar mijn kleine man. Ik ben zo benieuwd hoe hij er uit ziet, hoe hij is etc..
Ik heb het geboortegedichtje al wel (uit een boekje met versjes waar ik zelf mee ben opgegroeid en nu ook heb voor mijn kindje) maar die verklap ik nog even niet.
Ik heb het geboortegedichtje al wel (uit een boekje met versjes waar ik zelf mee ben opgegroeid en nu ook heb voor mijn kindje) maar die verklap ik nog even niet.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ons kaartje was van binnen en buiten bedrukt met muisjes. Op de voorkant zat in die muisjes een kaartje met daarop zijn roepnaam. In de binnenkant stond 'te veel liefde voor ons tweeën, vanaf nu kunnen we gaan delen' aan de linkerkant, met daaronder onze gegevens en recht stond zijn hele naam met daaronder zijn geboortedatum, geboortetijd, lengte en gewicht.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Mysterious, mooi dat de gehoortest goed was. En fijn dat de wond niet meer ontstoken was, probeer er inderdaad maar gewoon op te vertrouwen dat alles goed komt, dat zullen ze ook niet zomaar zeggen
Pompoen, ik hoop echt voor je dat hij snel mee naar huis kan
VC, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!
Slaatje, wat leuk zeg om die ontwikkeling zo zien en mee te maken
Zo ik ben er weer En verhuisd gisteren! Om half 9 bij woning voor inspectie, mijn vader is samen met mijn man het huis doorgelopen want ik zag het niet zitten om de dag te beginnen met traplopen Daarna door naar de notaris, waar we een afspraak hadden om 9 uur. Toen daarna begon de echtc verhuizing. Dankzij de hulp van familie en vrienden zijn we gewoon in 1 dag verhuisd! Ons appartement is zo goed als leeg, nog wat losse dingen in keukenkastjes en wat was die nog hing te drogen Dus dat gaan we later vandaag nog even ophalen. Ik zat gisteren op een gegeven moment alleen te mokken op de bank, want als elke keer als ik opstond kreeg ik te horen dat ik moest gaan zitten (soms zelfs in koor ) Stiekem tussendoor als er even niemand beneden was nog wel wat dingetjes gedaan zoals internet aansluiten (en jullie zien het, het werkt!). Tegen 6 uur waren alle meubels/spullen verhuisd, toen ging de hulp grotendeels weg, maar die werden afgewisseld door vrienden die alle zooi die nog in de woonkamer stond opgeruimd hebben (alle dozen etc. staan in ieder geval in de juiste ruimte nu ). En nu vandaag word ik wakker in ons nieuwe huis en voel ik me heel gelukkig. Ik ben blij dat de kleine tot nu toe is blijven zitten, vanaf zie ik wel wanneer hij komt maar wordt hij in ieder geval lekker in ons nieuwe huis geboren.
Pompoen, ik hoop echt voor je dat hij snel mee naar huis kan
VC, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!
Slaatje, wat leuk zeg om die ontwikkeling zo zien en mee te maken
Zo ik ben er weer En verhuisd gisteren! Om half 9 bij woning voor inspectie, mijn vader is samen met mijn man het huis doorgelopen want ik zag het niet zitten om de dag te beginnen met traplopen Daarna door naar de notaris, waar we een afspraak hadden om 9 uur. Toen daarna begon de echtc verhuizing. Dankzij de hulp van familie en vrienden zijn we gewoon in 1 dag verhuisd! Ons appartement is zo goed als leeg, nog wat losse dingen in keukenkastjes en wat was die nog hing te drogen Dus dat gaan we later vandaag nog even ophalen. Ik zat gisteren op een gegeven moment alleen te mokken op de bank, want als elke keer als ik opstond kreeg ik te horen dat ik moest gaan zitten (soms zelfs in koor ) Stiekem tussendoor als er even niemand beneden was nog wel wat dingetjes gedaan zoals internet aansluiten (en jullie zien het, het werkt!). Tegen 6 uur waren alle meubels/spullen verhuisd, toen ging de hulp grotendeels weg, maar die werden afgewisseld door vrienden die alle zooi die nog in de woonkamer stond opgeruimd hebben (alle dozen etc. staan in ieder geval in de juiste ruimte nu ). En nu vandaag word ik wakker in ons nieuwe huis en voel ik me heel gelukkig. Ik ben blij dat de kleine tot nu toe is blijven zitten, vanaf zie ik wel wanneer hij komt maar wordt hij in ieder geval lekker in ons nieuwe huis geboren.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Wat fijn dat jullie al zo snel over zijn Mezzoforte! En inderdaad een fijn idee dat de kleine in jullie nieuwe huis wordt geboren.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Het geboortekaartje:
Wij hebben een geboortekaartje gevonden wat weer bij de stijl van de trouwkaart paste. Geen strak design, maar gewoon een tekening. Wel heel mooi gedaileerd, allemaal beertjes die in een mandje liggen te slapen. Wij vinden ons liefdesverhaal een sprookje, en ook de geboorte van onze zoon. Ik wilde dus op internet gaan zoeken naar een tekst die zowel bij zijn komst paste, maar ook een beetje bij het kaartje. Dat kaartje hebben wij gevonden bij de drukker waar mijn man ook altijd zijn visitekaartjes enzo laat drukken. Al die kaartjes zaten in een groot boek en daar kon je uit kiezen. Ik sloeg drie pagina's terug en toen kwam ik het gedichtje bij puur toeval daar tegen. Even kijken of het zo te zien is:
en hier een foto van het kaartje, ingelijst en wel (kraamcadeau van vrienden)
Wij hebben een geboortekaartje gevonden wat weer bij de stijl van de trouwkaart paste. Geen strak design, maar gewoon een tekening. Wel heel mooi gedaileerd, allemaal beertjes die in een mandje liggen te slapen. Wij vinden ons liefdesverhaal een sprookje, en ook de geboorte van onze zoon. Ik wilde dus op internet gaan zoeken naar een tekst die zowel bij zijn komst paste, maar ook een beetje bij het kaartje. Dat kaartje hebben wij gevonden bij de drukker waar mijn man ook altijd zijn visitekaartjes enzo laat drukken. Al die kaartjes zaten in een groot boek en daar kon je uit kiezen. Ik sloeg drie pagina's terug en toen kwam ik het gedichtje bij puur toeval daar tegen. Even kijken of het zo te zien is:
en hier een foto van het kaartje, ingelijst en wel (kraamcadeau van vrienden)
slaatje- Kletskop
sorry dat ik niet op jullie allemaal reageer/heb gereageerd, mijn energie is op dit moment echt héééél ver te zoeken! We hebben een ontzettend druk paasweekend gehad (voor een zwangere dan ) en ik ben nog aan het bijkomen.
Mezzo: wat ontzettend fijn dat jullie verhuisd zijn en dat jullie zoveel hulp hebben gehad! Nu kun je je langzaam maar zeker gaan voorbereiden op de bevalling. Hebben jullie gisteren de babykamer ook al neergezet?
Sanne: hoe gaat het met jou? 40 weken! spannend hoor!
all:
Wij hadden een tijdje geleden ook een geboortekaartje uitgezocht, maar ik bleef twijfelen. Gisteren hebben we de knoop doorgehakt en een ander kaartje uitgekozen. Ik ben er blij mee!
Ik begin echt te merken dat ik richting het einde ga! Ik hou vocht vast, voel me opgeblazen, ontzettend moe en heb weinig energie om nog dingen te ondernemen. Zodra ik een stukje loop krijg ik last van harde buiken.
Verder scheurt mijn hele onderbuik open (striae) en daar baal ik toch behoorlijk van!
Mezzo: wat ontzettend fijn dat jullie verhuisd zijn en dat jullie zoveel hulp hebben gehad! Nu kun je je langzaam maar zeker gaan voorbereiden op de bevalling. Hebben jullie gisteren de babykamer ook al neergezet?
Sanne: hoe gaat het met jou? 40 weken! spannend hoor!
all:
Wij hadden een tijdje geleden ook een geboortekaartje uitgezocht, maar ik bleef twijfelen. Gisteren hebben we de knoop doorgehakt en een ander kaartje uitgekozen. Ik ben er blij mee!
Ik begin echt te merken dat ik richting het einde ga! Ik hou vocht vast, voel me opgeblazen, ontzettend moe en heb weinig energie om nog dingen te ondernemen. Zodra ik een stukje loop krijg ik last van harde buiken.
Verder scheurt mijn hele onderbuik open (striae) en daar baal ik toch behoorlijk van!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
@ Mezzoforte, wat fijn dat jullie over zijn. Moet er nu nog veel gebeuren?
@ Jade, lekker rustig aan doen. Balen van de striae, hoop voor jou dat het niet heel veel wordt.
@ Jade, lekker rustig aan doen. Balen van de striae, hoop voor jou dat het niet heel veel wordt.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Goedemorgen,
@ Mezzo.. Fijn dat jullie verhuisd zijn. Bevalt het een beetje?
@ Slaatje.. Hoe is het gisteren met M. gegaan? Heeft ie goed geslapen?
@ Jade.. Balen dat je zo moe bent en je vocht vasthoudt. Balen van de straie.
@ Smaragdje.. Hoe gaat het bij jou en met je mannetjes?
@ geboortekaartje.. Wij hadden een kaartje van de hema met sterretjes en veel roze. Het geboortegedichtje stond links en de gegevens rechts. Voorop haar naam en geboortedatum. Het gedichtje die wij hadden is;
Mama is nog mama
Papa blijft gewoon papa.
Maar mij wacht een nieuwe klus,
Want ik ben ineens grote zus.
Verder hier echt een drama dag gehad gisteren met A. Ze heeft na haar voeding 's ochtends non stop gehuild. Niets was goed. Bed en box niet, wandelwagen en op schoot maar voor even. Heb haar ook even mee genomen op bed, toen hebben we samen een klein uurtje geslapen, maar toen begon het drama weer opnieuw tot 19 uur. We wisten echt niet meer wat we nog konden doen. We hebben alles geprobeerd en daar wordt je echt moedeloos van. Gelukkig heeft ze vannacht wel goed geslapen en nu weer.
@ Mezzo.. Fijn dat jullie verhuisd zijn. Bevalt het een beetje?
@ Slaatje.. Hoe is het gisteren met M. gegaan? Heeft ie goed geslapen?
@ Jade.. Balen dat je zo moe bent en je vocht vasthoudt. Balen van de straie.
@ Smaragdje.. Hoe gaat het bij jou en met je mannetjes?
@ geboortekaartje.. Wij hadden een kaartje van de hema met sterretjes en veel roze. Het geboortegedichtje stond links en de gegevens rechts. Voorop haar naam en geboortedatum. Het gedichtje die wij hadden is;
Mama is nog mama
Papa blijft gewoon papa.
Maar mij wacht een nieuwe klus,
Want ik ben ineens grote zus.
Verder hier echt een drama dag gehad gisteren met A. Ze heeft na haar voeding 's ochtends non stop gehuild. Niets was goed. Bed en box niet, wandelwagen en op schoot maar voor even. Heb haar ook even mee genomen op bed, toen hebben we samen een klein uurtje geslapen, maar toen begon het drama weer opnieuw tot 19 uur. We wisten echt niet meer wat we nog konden doen. We hebben alles geprobeerd en daar wordt je echt moedeloos van. Gelukkig heeft ze vannacht wel goed geslapen en nu weer.
Jelin- Kletskop
Weg
Laatst aangepast door Jelin op wo 3 apr 2013 - 2:54; in totaal 1 keer bewerkt
Jelin- Kletskop
Leuke foto's Jelin!
Vanaf vandaag is mijn vriend weer aan het werk, ik ben nu dus alleen thuis met R. en ik wil graag douchen.. Hoe doen jullie dat? Gewoon gaan? Of zal ik de wagen (daar slaapt hij in) in de badkamer zetten? En wat als hij gaat huilen terwijl ik maar haar net in de shampoo heb?
Vanaf vandaag is mijn vriend weer aan het werk, ik ben nu dus alleen thuis met R. en ik wil graag douchen.. Hoe doen jullie dat? Gewoon gaan? Of zal ik de wagen (daar slaapt hij in) in de badkamer zetten? En wat als hij gaat huilen terwijl ik maar haar net in de shampoo heb?
Caroow- Lady Post-a-lot
Jelin, was maar heel even dat hij op 37.5 zat, daarna ging het gewoon weer goed gelukkig. 's Avonds kwam hij wel weer een uur later voor zijn voeding, maar daar is eigenlijk helemaal niets mis mee. Haha. M
Mooie foto's van jouw meiden. En leuk om ook eens een foto van jou te zien :-)
Caroow, gewoon gaan douchen. Je las al op fb dat ik ook maar blijf lopen en hem moeilijk kan laten huilen. Maar toch echt proberen. Ze raken er zo snel aan gewend als je bij elk kikje naast hun bedje staat. Huilen is goed voor zijn longetjes, probeer naar zijn huiltje te luisteren, maar echt, vergeet jezelf niet, is heel belangrijk.
Hier weer even een spamfoto van mijn aapie:
Mooie foto's van jouw meiden. En leuk om ook eens een foto van jou te zien :-)
Caroow, gewoon gaan douchen. Je las al op fb dat ik ook maar blijf lopen en hem moeilijk kan laten huilen. Maar toch echt proberen. Ze raken er zo snel aan gewend als je bij elk kikje naast hun bedje staat. Huilen is goed voor zijn longetjes, probeer naar zijn huiltje te luisteren, maar echt, vergeet jezelf niet, is heel belangrijk.
Hier weer even een spamfoto van mijn aapie:
slaatje- Kletskop
Hij heeft zo'n buikpijn (of had eigenlijk, vandaag heb ik er nog niks van gemerkt) en dan heeft hij troost aan zijn speen, maar die maait hij steeds uit en dan moet ik hem weer terug stoppen inderdaad. Ik vind het ook zielig als hij dan een kwartier ligt te huilen en ik nietsvermoedend onder de douche sta.. Maar ik heb de kinderwagen zo neergezet dat ik het alarm van het sensormatje kon horen en heb gewoon gedoucht. Hij sliep gewoon verder gelukkig, dus zorgen om niks.
En het laten huilen.. Als hij ligt te jengelen dan ren ik er niet gelijk op af, maar bij een hongerhuiltje of buikpijnhuiltje ga ik wel naar hem toe. Hij krijgt natuurlijk bv op verzoek, dus als hij huilt omdat hij honger heeft ben ik eigenlijk al te laat. Maar als ik zelf lig te slapen merk ik niks van andere hongersignalen, van wapperende handjes en gesmak word ik echt niet wakker.
En het laten huilen.. Als hij ligt te jengelen dan ren ik er niet gelijk op af, maar bij een hongerhuiltje of buikpijnhuiltje ga ik wel naar hem toe. Hij krijgt natuurlijk bv op verzoek, dus als hij huilt omdat hij honger heeft ben ik eigenlijk al te laat. Maar als ik zelf lig te slapen merk ik niks van andere hongersignalen, van wapperende handjes en gesmak word ik echt niet wakker.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik krijg het niet eens voor elkaar om alles mee te lezen, dus ook sorry van mijn kant dat ik niet op iedereen reageer. Is gewoon to much allemaal en bovendien vergeet ik alles steeds...oeps.
@Caroow, natuurlijk wil je je kleintje zo veel mogelijk troosten als hij huilt, zeker als het om pijn of honger is. Maar die ene keer dat jij onder de douche staat en hij huilt dat is natuurlijk niet zo heel erg. Je moet natuurlijk ook nog voor jezelf goed blijven zorgen, dat is voor hem óók belangrijk. Ik zou wel inderdaad zorgen dat je het kunt horen als hij huilt zodat je dan wat sneller opschiet zodat hij niet onnodig eindeloos blijft huilen.
@Jelin, mooi meisje heb je! Lekkere bolle toet! Of nou ja, haha ik geloof dat ik misschien een vertekend beeld heb hoor .
@Slaatje, wat een schatje is het zo zeg! Hoe hij jou ook vasthoud :-D!
Mijn bloeddrukpillen worden nu afgebouwd door de huisarts, ik ben vaak draaierig en mijn bloeddruk was inderdaad vrij laag dus mijn lichaam neemt het gelukkig weer keurig over. Moet nu deze week eerst de ene pillen afbouwen en dan volgende week de andere en maandag terugkomen voor het meten van mijn bloeddruk.
Verder ben ik supertrots op L., hij drinkt steeds beter en vandaag gaan ze hem 'uitdagen', ze gaan kijken of als ze de voeding die hij laat staan niet via de sonde geven hij dan de volgende voeding zelf meer gaat drinken omdat hij honger heeft. Als dat goed gaat dan mag zijn sonde er uit, heel fijn! Het enige wat hij dan nog heeft is dat zijn hartslag en zijn saturatie soms sterk dalen, dat is iets wat bij prematuurtjes hoort en hij hersteld het zelf ook goed, maar het is ook iets wat ze in de gaten willen houden en waar hij nog overheen moet groeien. Hij moet 72 uur alarmvrij zijn voor hij van de monitor af mag in principe. Die sonde en die monitor zijn de laatste bruggen zo'n beetje, als hij die over is mag hij waarschijnlijk naar huis. Maar ja dat kan dus over 4 dagen zijn maar dat kan dus ook pas over 1,5 week zijn. We zullen het zien!
@Caroow, natuurlijk wil je je kleintje zo veel mogelijk troosten als hij huilt, zeker als het om pijn of honger is. Maar die ene keer dat jij onder de douche staat en hij huilt dat is natuurlijk niet zo heel erg. Je moet natuurlijk ook nog voor jezelf goed blijven zorgen, dat is voor hem óók belangrijk. Ik zou wel inderdaad zorgen dat je het kunt horen als hij huilt zodat je dan wat sneller opschiet zodat hij niet onnodig eindeloos blijft huilen.
@Jelin, mooi meisje heb je! Lekkere bolle toet! Of nou ja, haha ik geloof dat ik misschien een vertekend beeld heb hoor .
@Slaatje, wat een schatje is het zo zeg! Hoe hij jou ook vasthoud :-D!
Mijn bloeddrukpillen worden nu afgebouwd door de huisarts, ik ben vaak draaierig en mijn bloeddruk was inderdaad vrij laag dus mijn lichaam neemt het gelukkig weer keurig over. Moet nu deze week eerst de ene pillen afbouwen en dan volgende week de andere en maandag terugkomen voor het meten van mijn bloeddruk.
Verder ben ik supertrots op L., hij drinkt steeds beter en vandaag gaan ze hem 'uitdagen', ze gaan kijken of als ze de voeding die hij laat staan niet via de sonde geven hij dan de volgende voeding zelf meer gaat drinken omdat hij honger heeft. Als dat goed gaat dan mag zijn sonde er uit, heel fijn! Het enige wat hij dan nog heeft is dat zijn hartslag en zijn saturatie soms sterk dalen, dat is iets wat bij prematuurtjes hoort en hij hersteld het zelf ook goed, maar het is ook iets wat ze in de gaten willen houden en waar hij nog overheen moet groeien. Hij moet 72 uur alarmvrij zijn voor hij van de monitor af mag in principe. Die sonde en die monitor zijn de laatste bruggen zo'n beetje, als hij die over is mag hij waarschijnlijk naar huis. Maar ja dat kan dus over 4 dagen zijn maar dat kan dus ook pas over 1,5 week zijn. We zullen het zien!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wow wat hebben jullie veel geschreven zeg.
Mezz, wat fijn alles in 1 dag over. Nu lekker alles rustig inruimen en dan kan de baby komen.
Jade, vervelend die harde buiken, zal het bekende voorwerk zijn. Lekker rustig dagje dus na het paasweekend
Jelin, wat een mooie meiden heb je. Vervelend he zo'n dag dat niets goed is. Dan duurt de dag zo lang
Slaatje, wat een leuke foto zeg!
Caroow, gewoon gaan douchen en zorgen dat je hem hoort. Maar dat heb je al gedaan lees ik.
Pompoen, wat goed dat hij steeds meer gaat drinken. Spannend dus dat ze hem uit gaan dagen. Hopelijk mag snel zijn sonde eruit en mag hij van de monitor af.
Smaragdje, hoe was het bezoekje van het cb? Hier hebben ze nog niet eens gebeld om een afspraak te maken, zijn dus niet echt snel hier.
Shisha, hoe gaat het met jou?
Ben ik nog iemand vergeten???
Allereerst ik krijg het niet meer voor elkaar om een ticker hier te krijgen, welke code moet je ook alweer hebben?wie helpt me even?
Ik heb vanmorgen toch maar een voetenzak voor in de maxi cosi gekocht, het is echt nog koud. Ik deed nu iedere keer een dekentje erover maar ze had ijskoude voetjes.
En ik heb nog wat kleertjes maat 50 gekocht.
Toen weer gauw de oudste uit school gehaald en net gegeten.
Nu hangen we op de bank, de oudste aan de ene kant, middelste aan de andere kant en de kleine meid is aan het uitbuiken bij me. En we zitten buurman en buurman te kijken haha.
Wij blijven lekker binnen vanmiddag.
Mezz, wat fijn alles in 1 dag over. Nu lekker alles rustig inruimen en dan kan de baby komen.
Jade, vervelend die harde buiken, zal het bekende voorwerk zijn. Lekker rustig dagje dus na het paasweekend
Jelin, wat een mooie meiden heb je. Vervelend he zo'n dag dat niets goed is. Dan duurt de dag zo lang
Slaatje, wat een leuke foto zeg!
Caroow, gewoon gaan douchen en zorgen dat je hem hoort. Maar dat heb je al gedaan lees ik.
Pompoen, wat goed dat hij steeds meer gaat drinken. Spannend dus dat ze hem uit gaan dagen. Hopelijk mag snel zijn sonde eruit en mag hij van de monitor af.
Smaragdje, hoe was het bezoekje van het cb? Hier hebben ze nog niet eens gebeld om een afspraak te maken, zijn dus niet echt snel hier.
Shisha, hoe gaat het met jou?
Ben ik nog iemand vergeten???
Allereerst ik krijg het niet meer voor elkaar om een ticker hier te krijgen, welke code moet je ook alweer hebben?wie helpt me even?
Ik heb vanmorgen toch maar een voetenzak voor in de maxi cosi gekocht, het is echt nog koud. Ik deed nu iedere keer een dekentje erover maar ze had ijskoude voetjes.
En ik heb nog wat kleertjes maat 50 gekocht.
Toen weer gauw de oudste uit school gehaald en net gegeten.
Nu hangen we op de bank, de oudste aan de ene kant, middelste aan de andere kant en de kleine meid is aan het uitbuiken bij me. En we zitten buurman en buurman te kijken haha.
Wij blijven lekker binnen vanmiddag.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
@ Caroow.. Goed dat je bent gaan douchen. En idd gewoon zorgen dat je hem hoort en dan kun je altijd naar hem toe.
@ Pompoen.. Fijn dat het goed gaat met jullie mannetje. Hopelijk gaat de uitdaging werken. En hopelijk mag hij snel mee naar huis. En nee hoor je hebt geen vertekend beeld. A. heeft bolle wangen gekregen haha. Dat zeg ik altijd tegen haar haha.
@ Mom.. Gezellig bankhangen. Ik heb vandaag ook zo'nn dag. Geen energie even.
@ Pompoen.. Fijn dat het goed gaat met jullie mannetje. Hopelijk gaat de uitdaging werken. En hopelijk mag hij snel mee naar huis. En nee hoor je hebt geen vertekend beeld. A. heeft bolle wangen gekregen haha. Dat zeg ik altijd tegen haar haha.
@ Mom.. Gezellig bankhangen. Ik heb vandaag ook zo'nn dag. Geen energie even.
Jelin- Kletskop
Momof2, dit is de code die ik heb gebruikt: [ url=http://lilypie.com][img ]http://lb1f.lilypie.com/Krtcp1.png[/img][/url ]
(Zonder de spaties natuurlijk).
Ik kan trouwens de ticker van slaatje niet zien!
(Zonder de spaties natuurlijk).
Ik kan trouwens de ticker van slaatje niet zien!
Caroow- Lady Post-a-lot
Als je alleen de Url knipt en plakt en dan in je onderschrift toevoegt zoals wanneer je een foto toe zou voegen dan doet hij het het beste. Anders hebben sommige mensen nog steeds dat ze het niet kunnen zien (en anderen weer wel, heel vaag). Je krijgt 'm dan zoals ik hem heb, je kunt er dan niet op klikken (vind ik ook alleen maar irritant, klik vaak zat per ongeluk op die tikkers).
Dus van wat Caroow zegt alleen dit stukje:
http://lb1f.lilypie.com/Krtcp1.png
Dus van wat Caroow zegt alleen dit stukje:
http://lb1f.lilypie.com/Krtcp1.png
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik zal het vanavond nog eens proberen, zit nu op me telefoon en dan gaat het niet denk
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Gister zijn ze van het cb langs geweest. D weegt nu al 3420 gram. Nu al 260 gram boven zijn geboortegwicht dus. Verder gaat het hier erg goed. Met mijn kraamverzorgster heb ik de eerste week nog wat discussies gehad over het hoe en wat met bv. Gewoon mijn eigen ding gedaan en die van het cb/ggd zei ook dat ik daar goed aan had gedaan. Ook wel leuk om te horen.
De komende dagen even wat inkopen doen voor zondag. Dan wordt mijn grote mannetje alweer 2.
@ Mom-of-2, wat laat zijn ze dan bij jullie! Hier 23 april weer een afspraakbop het cb. Heerlijk met alle 3 op de bank. Ik kan er zo van genieten om beide bij mij te hebben zitten/liggen.
@ Caroow, hoe was jouw eerste dagje alleen?
De komende dagen even wat inkopen doen voor zondag. Dan wordt mijn grote mannetje alweer 2.
@ Mom-of-2, wat laat zijn ze dan bij jullie! Hier 23 april weer een afspraakbop het cb. Heerlijk met alle 3 op de bank. Ik kan er zo van genieten om beide bij mij te hebben zitten/liggen.
@ Caroow, hoe was jouw eerste dagje alleen?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Haha en in 1x is iedereen daar weer!
Hier weinig te melden, begin steeds vermoeider te worden. Maar de baby maakt t goed, dus we wachten af. Maar wat zou ik graag mee willen schrijven met der mama'à...
Hier weinig te melden, begin steeds vermoeider te worden. Maar de baby maakt t goed, dus we wachten af. Maar wat zou ik graag mee willen schrijven met der mama'à...
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Pagina 9 van 43 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*