Bespeel jij een instrument?
+17
Benthe
Elliot
Vanilla Queen
Bolleke
Antibes
Mizz_S
Paper Crown
Snirp
bolus26
silly-one
Zora
Bazinga
Bliss
Rush
Lady Starstruck
Fortissimo
La Senza
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Bespeel jij een instrument?
Ik heb geloof ik 8 jaar dwarsfluit gespeeld. Nu al jaren niet meer gefloten, maar heb 'm hier nog wel. Vind het geluid zo hard Ik kan ook wat pianospelen, dat vind ik leuker, maar kan ik niet zo goed als dat ik kan fluiten.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
LS, dan weet ik waar jij nu woont. Ik woon aan de overkant van het water.
Rush, klopt! Haha! Leuke tijd was dat!
Rush, klopt! Haha! Leuke tijd was dat!
Gast- Gast
Ik ben begonnen met blokfluit en ik heb daarna 5 jaar dwarsfluitles gehad. Soms als ik zin heb speel ik nog, maar eigenlijk veel te weinig.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Trompet/ bugel/ cornet en gitaar. En Afrikaans slagwerk
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ah dan weet ik denk ik ook waar jij woont Liv
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik speel accordeon, denk al vanaf mijn 8e, dus nu zo ongeveer 15 jaar.
Speel niet meer solo, maar maak wel deel uit van een ensemble.
Gaan in mei ook naar een concours in Innsbrück, internationaal accordeon-concours.
Erg veel zin in
Speel niet meer solo, maar maak wel deel uit van een ensemble.
Gaan in mei ook naar een concours in Innsbrück, internationaal accordeon-concours.
Erg veel zin in
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Alleen die van mijn man.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hopelijk geen panfluit PC.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee, maar ik zou wel piano willen leren spelen. Misschien ooit als ik meer tijd heb, en een huis waar een piano in past...
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Nee, ben helaas nooit verder gekomen dan de verplichte pianolessen als kind (en waar ik als recalcitrante puber, geheel volgens schema, ook weer mee gestopt ben).
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Fortisimo, volgens mij kom jij toch ergens uit Limburg of niet?
Ik speel trompet, studeer aan het conservatorium. Daarnaast heb ik vanaf mijn 4e jaar vioolles gehad tot mijn 17e maar daar doe ik eigenlijk niks meer mee. Andere ventielinstrumenten kan ik ook bespelen, euphonium, hoorn etc.
Ik speel trompet, studeer aan het conservatorium. Daarnaast heb ik vanaf mijn 4e jaar vioolles gehad tot mijn 17e maar daar doe ik eigenlijk niks meer mee. Andere ventielinstrumenten kan ik ook bespelen, euphonium, hoorn etc.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Bolleke schreef:Fortisimo, volgens mij kom jij toch ergens uit Limburg of niet?
Haha bij lange na niet! Ik kom uit het hoge noorden
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Mondharmonica, gewoon omdat je zo'n ding in je broekzak mee kan nemen. En ik leer mezelf drummen. Heb een drumkit op mijn werk staan dus kan er op rammen wanneer ik wil
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Ah ok, gaan jullie naar het wmc toevallig dit jaar? Onze concurenten zijn namelijk 3 orkesten uit het hoge noordenFortissimo schreef:Bolleke schreef:Fortisimo, volgens mij kom jij toch ergens uit Limburg of niet?
Bolleke- Kletskop
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik speel al vanaf mijn 9e trompet. Ik kan ook een beetje klarinet spelen, met nadruk op een beetje. En natuurlijk kan ik ook cornet en bugel spelen, omdat dat hetzelfde is als trompet.
Ik speel nu ongeveer 10 jaar actief mee in een harmonie orkest. Dit jaar bestaan wij honderd jaar en geven daarom een groot optreden met Karin Bloemen (op 8 juni, kaartjes zijn bij mij verkrijgbaar ). Ik zit bij dit orkest ook in het bestuur en in de jubileumcommissie (ik organiseer dus het jubileumconcert).
Ik speel nu ongeveer 10 jaar actief mee in een harmonie orkest. Dit jaar bestaan wij honderd jaar en geven daarom een groot optreden met Karin Bloemen (op 8 juni, kaartjes zijn bij mij verkrijgbaar ). Ik zit bij dit orkest ook in het bestuur en in de jubileumcommissie (ik organiseer dus het jubileumconcert).
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Bolleke schreef:Ah ok, gaan jullie naar het wmc toevallig dit jaar? Onze concurenten zijn namelijk 3 orkesten uit het hoge noordenFortissimo schreef:Bolleke schreef:Fortisimo, volgens mij kom jij toch ergens uit Limburg of niet?
Jep 2e divisie.
Fortissimo- Kletskop
La Senza schreef:Welke dan?
Ik kan piano spelen, heb 5 jaar les gehad.
Als ik ooit een mooi groot huis krijg met een grote woonkamer wil ik graag een vleugel.
En jullie?
Hier precies hetzelfde. Ik heb nog wel een keyboard waar ik af en toe op speel en dat vind ik heerlijk. Ik zou er eigenlijk meer mee moeten doen. Vroeger wilde ik ook altijd saxofoon spelen. (maar er werd hier in de buurt geen les gegeven) Dat vind ik zo'n mooi instrument. De laatste tijd zit ik er over te denken om dat alsnog te gaan doen.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik heb een piano in huis staan, heb 7 jaar les gehad. Ik speel nu vrijwel niet, omdat het zo gehorig is hier.
In een volgend huis hoop ik toch meer te gaan spelen. En ook hier de droom om ooit een keer een vleugel in huis te kunnen plaatsen.
In een volgend huis hoop ik toch meer te gaan spelen. En ook hier de droom om ooit een keer een vleugel in huis te kunnen plaatsen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Coool! Dan zitten we in dezelfde divisie haha! Dat vind ik echt grappig!Fortissimo schreef:Bolleke schreef:Ah ok, gaan jullie naar het wmc toevallig dit jaar? Onze concurenten zijn namelijk 3 orkesten uit het hoge noordenFortissimo schreef:Bolleke schreef:Fortisimo, volgens mij kom jij toch ergens uit Limburg of niet?
Jep 2e divisie.
Bolleke- Kletskop
Bolleke schreef:Coool! Dan zitten we in dezelfde divisie haha! Dat vind ik echt grappig!Fortissimo schreef:Bolleke schreef:Ah ok, gaan jullie naar het wmc toevallig dit jaar? Onze concurenten zijn namelijk 3 orkesten uit het hoge noordenFortissimo schreef:Bolleke schreef:Fortisimo, volgens mij kom jij toch ergens uit Limburg of niet?
Jep 2e divisie.
**
Laatst aangepast door Fortissimo op wo 27 maa 2013 - 6:08; in totaal 1 keer bewerkt
Fortissimo- Kletskop
Ik heb ook een instrument bespeeld! De showband waar ik bij zat heeft in 2009 meegedaan met het WMC in kerkrade.
Ik heb blokfluit , dwarsfluit, bariton, trompet en alt-saxofoon gespeeld.
Ik ben er trouwens helemaal niet goed in . Ik kan niet goed notenlezen of eigenlijk noten tellen. Ik kon alleen in de band meespelen omdat ik dan op gehoor mee kon spelen. Ik weet wel welke noot, wat is, en hoelang hij duurt, maar kan het op de een- of andere manier niet spelend toepassen. Ik kon het gelukkig wel uit m'n hoofd leren .
Ik heb blokfluit , dwarsfluit, bariton, trompet en alt-saxofoon gespeeld.
Ik ben er trouwens helemaal niet goed in . Ik kan niet goed notenlezen of eigenlijk noten tellen. Ik kon alleen in de band meespelen omdat ik dan op gehoor mee kon spelen. Ik weet wel welke noot, wat is, en hoelang hij duurt, maar kan het op de een- of andere manier niet spelend toepassen. Ik kon het gelukkig wel uit m'n hoofd leren .
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik vind het ergens wel jammer dat ik nooit goed heb geoefend (en eigenlijk nog niet doe) want ik had best graag naar het conservatorium gewild. Ik ga nu voor het D-diploma, maar doordat ik geen mogelijkheid heb om te oefenen ben ik benieuwd hoe dit zal gaan verlopen.. haha.
Fortissimo- Kletskop
Blokfluit
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3