Facebook vraag, vriend foetsie
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Facebook vraag, vriend foetsie
Ik had een collega op facebook, en van de een op de andere dag was ze verdwenen uit mijn lijst.
Kon haar ook niet meer vinden als ik zocht op haar naam, dus dacht dat ze haar FB verwijderd had.
Uiteindelijk heb ik het gevraagd en bleek zij met hetzelfde probleem te zitten, zij was mij ineens kwijt en kon mij dus ook niet meer vinden als ze op mijn naam zocht.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan, en hoe we elkaar weer terug kunnen vinden?
Kon haar ook niet meer vinden als ik zocht op haar naam, dus dacht dat ze haar FB verwijderd had.
Uiteindelijk heb ik het gevraagd en bleek zij met hetzelfde probleem te zitten, zij was mij ineens kwijt en kon mij dus ook niet meer vinden als ze op mijn naam zocht.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan, en hoe we elkaar weer terug kunnen vinden?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Facebook vraag, vriend foetsie
Geen flauw idee!
Ik ben er ook een aantal zo kwijtgeraakt (o.a. een paar van het forum hier maar ook vriendinnen/familie) maar kon ze totnogtoe wel weer terugvinden. Dat vind ik sowieso al raar, dat er plots mensen uit mijn vriendenlijst verdwijnen zonder dat ik hen of zij mij verwijderd hebben.
Ik ben er ook een aantal zo kwijtgeraakt (o.a. een paar van het forum hier maar ook vriendinnen/familie) maar kon ze totnogtoe wel weer terugvinden. Dat vind ik sowieso al raar, dat er plots mensen uit mijn vriendenlijst verdwijnen zonder dat ik hen of zij mij verwijderd hebben.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ja, dat gebeurt inderdaad ook wel eens, maar die zijn gewoon weer terug te vinden.
Lejow- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Geen flauw idee!
Maar ze kunnen ook verdwijnen doordat zij jou (per ongeluk) verwijderd hebben?
Gast- Gast
Lejow schreef:Ja, dat gebeurt inderdaad ook wel eens, maar die zijn gewoon weer terug te vinden.
Misschien heeft 1 van de 2 elkaar per ongeluk geblokkeerd? Dat kun je bij geblokkeerde personen zien?
Gast- Gast
Pippa schreef:Lejow schreef:Ja, dat gebeurt inderdaad ook wel eens, maar die zijn gewoon weer terug te vinden.
Misschien heeft 1 van de 2 elkaar per ongeluk geblokkeerd? Dat kun je bij geblokkeerde personen zien?
Al gecheckt, niet het geval!
Lejow- Lady Post-a-lot
Nee, ik heb dat bijvoorbeeld met Lejow gehad. Ik vond haar niet meer terug en zij mij ook niet. Ik dacht dat zij mij verwijderd had en zij dacht dat ik haar verwijderd had, terwijl dat niet het geval was. Echt bizar, 't is ook niet dat je zo snel iemand 'per ongeluk' kan verwijderen vind ik.Pippa schreef:Snoes schreef:Geen flauw idee!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Nee, ik heb dat bijvoorbeeld met Lejow gehad. Ik vond haar niet meer terug en zij mij ook niet. Ik dacht dat zij mij verwijderd had en zij dacht dat ik haar verwijderd had, terwijl dat niet het geval was. Echt bizar, 't is ook niet dat je zo snel iemand 'per ongeluk' kan verwijderen vind ik.Pippa schreef:Snoes schreef:Geen flauw idee!
Ja! Met jou had ik het inderdaad ook!!
Lejow- Lady Post-a-lot
1e wat in mij opkomt is of je zeker weet dat ze ja niet "per ongelijk" verwijderd heeft ook al zegt ze van niet?
Kan je die collega nog wel via via vinden?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef:1e wat in mij opkomt is of je zeker weet dat ze ja niet "per ongelijk" verwijderd heeft ook al zegt ze van niet?
Nee, ze is helemaal compleet foetsie.
En ook al zou ze me verwijderd hebben, dan zou ik haar tegen moeten komen als ik haar naam intyp in dat bovenste veld.
En dat gebeurt niet, niet als ik haar zoek, en niet als zij mij zoekt.
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: