Fotoverslag Safari Tanzania!
+66
SoGood
Sea of Trees
PrimaBella
kwebbeltje
Zonnetje
Printje
Sayuri
Snirp
liesje
Suus
Starla
ijsjemeisje
ShallY
Fjell
Punk'd
Pink!
litllejoy
Bliss
Laced
Ragazza
Caresses
Marin
SarahKey
Bolleke
Bisq
Lies
Kreeftje
SATC
Eris
Caramba
Burn
M@niek
Snoes
Parisienne
xxjojootjexx
Kiekeboe
Luce
Polly
BlackPoint
SDL
Schaapke
Ayla
Sterre
Zora
peach
Blueschick
Sarah1985
Kowalski
Exogenesis
Flower_L
Sam
GeKKiE
*Noosa
Sorella
Manderijn
Paper Crown
Japie
rapa nui
Caribbeanlover
Leine
Chocoholic
madam
Poubelle
Champagne
LindaK
Carra
70 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Fotoverslag Safari Tanzania!
Wat een super geweldige reis hebben jullie meegemaakt. Prachtige foto's heb je gemaakt!
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Ik heb niets meer toe te voegen aan alle eerdere reacties; wat een geweldige foto's heb je gemaakt!
Ooit (als ik groot en rijk ben) wil ik er ook nog een keer heen
Ooit (als ik groot en rijk ben) wil ik er ook nog een keer heen
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Sayuri schreef:Ik ben zelfs dankbaar dat je de moeite hebt genomen om je foto´s te plaatsen hier en een verslag erbij hebt geschreven. De eerste keer dat een post mij echt de tijd deed vergeten. Ik was echt eventjes weg toen ik je post aan het lezen en bekijken was. Je foto´s zijn werkelijk waar adembenemend. Super gedaan!
Wow, wat een compliment. Dank je!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat een super foto's, echt prachtig! Vooral van de Serengeti
Dat vogeltje op die piemel
Dat vogeltje op die piemel
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
En mijn schoonouders nemen me mee naar Centre Parcs.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hahaha SoGood. Ook leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
Wat een gave foto's en leuk verslag!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Klinkt als een superreis en een mooi verslag! Zoiets zou mijn vriend ook nog graag willen doen. Ik ben nog een beetje huiverig, bang dat ik grote insecten (vooral spinnen) tegenkom.
Gast- Gast
Peachy schreef:Klinkt als een superreis en een mooi verslag! Zoiets zou mijn vriend ook nog graag willen doen. Ik ben nog een beetje huiverig, bang dat ik grote insecten (vooral spinnen) tegenkom.
Ik ben maar één gigantische spin tegen gekomen. Verder viel het echt zo erg mee met de beestjes. Alleen heel erg veel tsee tsee vliegen gezien, en gevoeld, en die waren niet eng, alleen heel erg vervelend.
Marin- Lady Post-a-lot
Staken die?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Staken die?
Die tsee tsee vliegen? Ja, en hoe! Hele clusters van bultjes. Die prik was heel vervelend en riepen we keihard au, maar het leek er op alsof er niets gebeurde qua bultjes. Pas drie dagen daarna kwamen die ineens op, heel irritant, en jeuken! Het waren maar hele kleine bultjes, dus je zag ze amper, maar zoooo irritant.
Hier mijn voet, viel nog mee vergeleken die van m'n vriend:
Marin- Lady Post-a-lot
Echt PRACHTIG!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Super mooie foto 's! Kunnen zo in een tijdschrift!
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik ben zo'n schijterd! Eén spin is mij eigenlijk al te veel .Marin schreef:Peachy schreef:Klinkt als een superreis en een mooi verslag! Zoiets zou mijn vriend ook nog graag willen doen. Ik ben nog een beetje huiverig, bang dat ik grote insecten (vooral spinnen) tegenkom.
Ik ben maar één gigantische spin tegen gekomen. Verder viel het echt zo erg mee met de beestjes. Alleen heel erg veel tsee tsee vliegen gezien, en gevoeld, en die waren niet eng, alleen heel erg vervelend.
Gast- Gast
Wauw! Wat een geweldig mooie foto's zeg! Lijkt me echt geweldig om al die mooie dieren in de vrije natuur te zien leven. Ik vind trouwens die foto met die twee kleine beestjes die 'lachend' in de camera kijken echt hilarisch Ik heb hem nu al meerdere keren bekeken (op andere tijdstippen) en elke keer krijg ik weer een grote lach op mijn gezicht, hihi.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Peachy schreef:Ik ben zo'n schijterd! Eén spin is mij eigenlijk al te veel .Marin schreef:Peachy schreef:Klinkt als een superreis en een mooi verslag! Zoiets zou mijn vriend ook nog graag willen doen. Ik ben nog een beetje huiverig, bang dat ik grote insecten (vooral spinnen) tegenkom.
Nou, mij ook! Ik kom die schrik nooit meer te boven vrees ik.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Peachy schreef:Ik ben zo'n schijterd! Eén spin is mij eigenlijk al te veel .Marin schreef:Peachy schreef:Klinkt als een superreis en een mooi verslag! Zoiets zou mijn vriend ook nog graag willen doen. Ik ben nog een beetje huiverig, bang dat ik grote insecten (vooral spinnen) tegenkom.
Nou, mij ook! Ik kom die schrik nooit meer te boven vrees ik.
Hahaha ach het viel me nog alles mee! Die ene spin was wel echt mega groot en zat ergens op de muur in de hotelkamer. M'n vriend heeft geprobeerd 'm te doden met een houtblok (voor 't haardvuur, zo groot was ie) maar de spin was te snel en kroop ergens weg. De volgende morgen zat ie precies weer op 't zelfde plekje. Maar ver van het bed vandaan, dat was wel fijn, want er was geen klamboe, dus daar was ik wel heel bang voor. In de andere tenten deden ze met de turn down service gewoon je klamboe dicht 's avonds en haalden alle beestjes weg. Dat scheelt Alles dus aapjes, hagedisjes en een olifantenslurf
Siamsa, jaaa die zijn schattig he. Ik lig ook elke keer in een deuk bij die foto. Dat zijn mongoose, zulke grappige beestjes.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: