Fotoverslag Safari Tanzania!
+66
SoGood
Sea of Trees
PrimaBella
kwebbeltje
Zonnetje
Printje
Sayuri
Snirp
liesje
Suus
Starla
ijsjemeisje
ShallY
Fjell
Punk'd
Pink!
litllejoy
Bliss
Laced
Ragazza
Caresses
Marin
SarahKey
Bolleke
Bisq
Lies
Kreeftje
SATC
Eris
Caramba
Burn
M@niek
Snoes
Parisienne
xxjojootjexx
Kiekeboe
Luce
Polly
BlackPoint
SDL
Schaapke
Ayla
Sterre
Zora
peach
Blueschick
Sarah1985
Kowalski
Exogenesis
Flower_L
Sam
GeKKiE
*Noosa
Sorella
Manderijn
Paper Crown
Japie
rapa nui
Caribbeanlover
Leine
Chocoholic
madam
Poubelle
Champagne
LindaK
Carra
70 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Fotoverslag Safari Tanzania!
Marin, wauw wauw wauw!! Hoe gaaf zeg! Prachtige reis en geweldige foto's. Ben vooral onder de indruk van de foto's van de giraffes. Tijdens de chemo had ik zwaar onder de medicatie een vage aanval dat ik perse een giraffe wilde hebben en ik was oprecht boos op vriend dat dat niet mocht/kon. Kreeg daardoor tranen in m'n ogen bij het zien van deze geweldige foto's!
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Oooh waauww wat mooi! Ik kreeg ook tranen in mijn ogen bij je verslag, de manier waarop je het beschreven hebt en de prachtige foto's! Ik vind ze werkelijk waar allemaal even mooi!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Dank jullie wel voor die lieve woorden, echt leuk om te horen!
Bisq, wow dat is wel heel bijzonder. Giraffen zijn ook echt hele leuke beesten, wij noemden ze echt de pinguins van de savanne, zo grappig onhandig zijn ze. En als ze rennen, gaat dat net in slowmotion, door hun lange benen. Hier een awkward giraffe:
Ik had trouwens door de malarone ook echt rare hallucinaties af en toe, dat ik midden in de nacht wakker werd en m'n vriend wakker maakte en maar bleef beweren dat z'n wekker aan het af gaan was. "Ja, hoor je dat niet dan? Je wekker gaat af!". "Schat, dat zijn cicades." "Ohw."
En de eerste nachten had ik super veel last van slapeloosheid door de malarone, dus de eerste dagen waren wel echt even af zien. Elke ochtend tussen 5 en 6 op staan, op maar 2 uur slaap in een nacht was niet echt bevorderlijk voor m'n gesteldheid. Dat vond ik echt zo jammer, want daardoor was ik eigenlijk de eerste dagen veel te moe. Ik had zo gehoopt helemaal warm en blij van binnen te worden bij het zien van de eerste beesten, maar ik was echt kapot van vermoeidheid, dus dat is beetje langs me heen gegaan.
Maar gelukkig had ik de allerlaatste dag wel echt zo'n mooi moment met de cheetahs, dat raakte me echt zo.
Al met al echt een reis om nooit meer te vergeten! We waren dus met de hele schoonfamilie, en we hebben al gezegd dat we over 15 jaar als onze kinderen groot zijn, we maar met de twee gezinnen moeten als reünie
Bisq, wow dat is wel heel bijzonder. Giraffen zijn ook echt hele leuke beesten, wij noemden ze echt de pinguins van de savanne, zo grappig onhandig zijn ze. En als ze rennen, gaat dat net in slowmotion, door hun lange benen. Hier een awkward giraffe:
Ik had trouwens door de malarone ook echt rare hallucinaties af en toe, dat ik midden in de nacht wakker werd en m'n vriend wakker maakte en maar bleef beweren dat z'n wekker aan het af gaan was. "Ja, hoor je dat niet dan? Je wekker gaat af!". "Schat, dat zijn cicades." "Ohw."
En de eerste nachten had ik super veel last van slapeloosheid door de malarone, dus de eerste dagen waren wel echt even af zien. Elke ochtend tussen 5 en 6 op staan, op maar 2 uur slaap in een nacht was niet echt bevorderlijk voor m'n gesteldheid. Dat vond ik echt zo jammer, want daardoor was ik eigenlijk de eerste dagen veel te moe. Ik had zo gehoopt helemaal warm en blij van binnen te worden bij het zien van de eerste beesten, maar ik was echt kapot van vermoeidheid, dus dat is beetje langs me heen gegaan.
Maar gelukkig had ik de allerlaatste dag wel echt zo'n mooi moment met de cheetahs, dat raakte me echt zo.
Al met al echt een reis om nooit meer te vergeten! We waren dus met de hele schoonfamilie, en we hebben al gezegd dat we over 15 jaar als onze kinderen groot zijn, we maar met de twee gezinnen moeten als reünie
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wauw, wat een onvergetelijke ervaring zal dit zijn geweest. Echt prachtig, en ook hele mooie foto's.
Ik krijg ook ineens heel veel zin om op safari te gaan.
Ik krijg ook ineens heel veel zin om op safari te gaan.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Wat heb je een prachtige foto's gemaakt Marin! Super!
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Wauw Marin! Wat een mooie foto's!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Ja giraffen zijn zo cool, mijn favoriete beesten
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Wow Marin, wat mooi!
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Wauwwww echt heel gaaf!
Super mooie foto's!
Super mooie foto's!
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Wauw ik heb gewoon een brok in mijn keel door je foto's. Wat kun jij momenten perfect vastleggen zeg.
Ik liet ze aan mijn vriend zien en die vond het ook echt helemaal geweldig. Wat moet dat een prachtreis zijn geweest.
Nu wil ik echt nooit meer een andere fotograaf voor onze toekomstige bruiloft. Ik ben geen fotokenner maar ik vind jouw foto's gewoon echt de mooiste die ik ooit heb gezien.
Ik liet ze aan mijn vriend zien en die vond het ook echt helemaal geweldig. Wat moet dat een prachtreis zijn geweest.
Nu wil ik echt nooit meer een andere fotograaf voor onze toekomstige bruiloft. Ik ben geen fotokenner maar ik vind jouw foto's gewoon echt de mooiste die ik ooit heb gezien.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Wow! Echt prachtige foto's!! En ook een leuk & enthousiast verslag!
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Wow wat een super mooi foto's!! Tsjonge, om stil van te worden!!
Jij hebt echt een onvergetelijke reis gehad zo te lezen en te zien aan de foto's!
Jij hebt echt een onvergetelijke reis gehad zo te lezen en te zien aan de foto's!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Super mooie foto's!!
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Prachtig Marin! Nu wil ik nóg liever naar Afrika. Wat een mooie foto's en wat een geweldige reis!
Gast- Gast
Wat moet dat een mooie reis geweest zijn, en wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Die kunnen zo een boek in
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Starla schreef:Wat moet dat een mooie reis geweest zijn, en wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Die kunnen zo een boek in
Dank je
We gaan ook een mooi foto album maken om m'n schoonouders te bedanken voor de reis
Dat zeiden ze al tijdens de reis, dat we dat maar moesten doen. Dus wij zo: "Euh ja, dat hadden we allang bedacht en wilden we aan jullie als cadeau geven!"
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wauw, Marin, wat een prachtige foto's! Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt zeg, wil ik ook wel!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
wat een mooie foto's
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
WOW!!!
Wat een geweldig mooie foto's Marin!
Wat moeten jullie een heerlijkentijd gehad hebben samen
Ik wil zoiets ook altijd nog eens doen, wie weet als huwelijksreis, hehe.
Geniet nog maar lang na, maar dat moet zeker lukken met al dit beeldmateriaal!
Wat een geweldig mooie foto's Marin!
Wat moeten jullie een heerlijkentijd gehad hebben samen
Ik wil zoiets ook altijd nog eens doen, wie weet als huwelijksreis, hehe.
Geniet nog maar lang na, maar dat moet zeker lukken met al dit beeldmateriaal!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ik ben zelfs dankbaar dat je de moeite hebt genomen om je foto´s te plaatsen hier en een verslag erbij hebt geschreven. De eerste keer dat een post mij echt de tijd deed vergeten. Ik was echt eventjes weg toen ik je post aan het lezen en bekijken was. Je foto´s zijn werkelijk waar adembenemend. Super gedaan!
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Die foto's zijn gewoon te gaaf, ze zouden allemaal zo in een brochure kunnen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wauw, wat een prachtige foto's! Wat hebben jullie een gave reis gemaakt!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: