Trouwtopic 2013
+64
Harrison
Sterre
Alex
_Lacey_
Mermaid
Bisq
Bloem86
Dennenappel
Eep
Marin
LindaK
Tsjip
Aziraphale
Destino
Kat1980
Purpleflower
Willem
mii_joyce
ShallY
Luce
rapa nui
Ibbeltje
Laced
Davinia
KOL
Elliot
Tabbert
Laurientje
Hannah_
Moira
Caribbeanlover
Sanne
munk
Stuiterbal
Parisienne
Burn
Shopaholic
me1987
Raven
Funk
Snirp
Kylie
flower
Arwyn
mouette
Suus
Pommes
Lejow
Mamsie
Charles
Zonnetje
Gizmo
minoessepoes
Bosjesvrouw
Ster
Appeltje
baboeska
Linnie1985
Rebecca
Sent
Minx
Mikki
Sam
Fearie
68 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
Een hele fijne vakantie Kat!!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Marin wat een prachtig album! Waar ben je precies geweest? Wij gaan ook op safari in Tanzania !
Kat1980, fijne vakantie gewenst
Kat1980, fijne vakantie gewenst
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Oh wat gaaf Destino!
Wij zijn twee weken (of waren het er drie?) geweest met de hele (schoon)familie. We zijn eerst naar Selous geweest, toen naar Arusha, en vanuit daar naar Tarangire, Lake Manyara, Ngorongoro Crater & Serengeti. Ik heb hier een heel uitgebreid topic met reisverslag en foto's, misschien vind je dat leuk om te lezen ter inspiratie:
https://yescafe.actieforum.com/t41570-fotoverslag-safari-tanzania?highlight=Tanzania
Waar ga jij heen?
Wij zijn twee weken (of waren het er drie?) geweest met de hele (schoon)familie. We zijn eerst naar Selous geweest, toen naar Arusha, en vanuit daar naar Tarangire, Lake Manyara, Ngorongoro Crater & Serengeti. Ik heb hier een heel uitgebreid topic met reisverslag en foto's, misschien vind je dat leuk om te lezen ter inspiratie:
https://yescafe.actieforum.com/t41570-fotoverslag-safari-tanzania?highlight=Tanzania
Waar ga jij heen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Destino- Prater
Gaaf! Zanzibar zijn wij niet geweest, we wilden liever zo veel mogelijk wild zien ipv naar het strand (had ik ook lekker gevonden hoor maar dit was toch wel bijzonderder). Maar ik kan je gerust stellen: Ik denk dat ik Selous het mooist vond. In welke lodge zit je? Het leuke aan Selous is dat je daar off road mag en echt in open jeeps zit, ipv gesloten. Dat is toch echt een heel andere ervaring dan in de andere parken. We reden daar zelfs af en toe over kleine boompjes heen, die dan gewoon achter je weer omhoog plopten. Daardoor kan je ook veel dichterbij de beesten komen, maar de beesten zijn wel veel schuchterder omdat er minder toeristen zijn. Dus eigenlijk is het zo bijzonder doordat je meer één met de natuur bent, maar je ook harder je best moet doen om beesten te zien (en des te meer loont het als het lukt). Ik vond het echt een heel bijzonder park.
Marin- Lady Post-a-lot
Destino- Prater
Niet bij de Serengeti (daar was het juist léég) maar bij de Ngorongoro Crater had ik dat gevoel van de Beekse Bergen een beetje. Logisch ook, want hoewel de krater immens groot is, is het toch niet zo groot als die andere parken. Je gaat echt dat park in rijden 's ochtends zeg maar. Dat voelt toch anders. Was evengoed adembenemend mooi hoor, daar niet van. Maar Selous lijkt me prachtige keuze.
De Big Five spotten vonden wij ook best lastig, we hebben er de hele vakantie over gedaan om ze uiteindelijk allemaal te spotten. In Selous ga je 'm sowieso niet volledig halen, want daar zitten geen neushoorns (of misschien wel een heel klein aantal maar onze gids daar had er nog nooit eentje gezien) en ook de luipaarden waren zeldzaam daar.
Ik kan me voorstellen dat je ook wilt uitrusten hoor, daar is Zanzibar natuurlijk uitermate geschikt voor.
Zo ontzettend veel lodges zitten er niet in Selous volgens mij, maar wel een aantal. Wij zaten in deze, wow, het was daar zo mooi, misschien wel de mooiste plek waar ik ooit ben geweest. En de mensen waren zo vriendelijk. http://www.nomad-tanzania.com/south/sand-rivers-selous
De Big Five spotten vonden wij ook best lastig, we hebben er de hele vakantie over gedaan om ze uiteindelijk allemaal te spotten. In Selous ga je 'm sowieso niet volledig halen, want daar zitten geen neushoorns (of misschien wel een heel klein aantal maar onze gids daar had er nog nooit eentje gezien) en ook de luipaarden waren zeldzaam daar.
Ik kan me voorstellen dat je ook wilt uitrusten hoor, daar is Zanzibar natuurlijk uitermate geschikt voor.
Zo ontzettend veel lodges zitten er niet in Selous volgens mij, maar wel een aantal. Wij zaten in deze, wow, het was daar zo mooi, misschien wel de mooiste plek waar ik ooit ben geweest. En de mensen waren zo vriendelijk. http://www.nomad-tanzania.com/south/sand-rivers-selous
Marin- Lady Post-a-lot
Destino- Prater
Ja nijlpaarden zijn echt gigantische beesten, ook heel gevaarlijk (maar de gids zal er voor zorgen dat er niks engs gebeurt hoor). Wij hebben een boottocht op de Rufiji gedaan en dat was ook een leuke safari, toch weer anders dan in de jeep. Misschien organiseert jouw lodge dat ook.
Toiletten zijn allemaal gewoon heel goed geregeld, en douche ook. Wij hadden hier een echte waterval douche, kwam het water van een hele grote steen af, echt super gaaf. Maar we hebben ook een echte bucket shower gehad in een ander kamp, dan moest je met een walkie talkie bellen en dan kwamen ze een grote plastic zak vullen met water, die ze dan omhoog gingen hijsen en dan kon je gewoon je douche opendraaien en kwam het water vanuit die zak/emmer door zwaartekracht door de douche heen. En was het op, dan moest je bellen om opnieuw te laten vullen. Heel cool. Maar qua wc's hoef je je niet druk te maken (deed ik ook want ik moet nogal vaak plassen). In de lodge sowieso niet, en als je onderweg moet, kan de gids ergens stoppen en kan je achter een boom (hallo giraffe die stond te kijken terwijl ik plaste), of achter de jeep gewoon op je hurken. De meeste jeeps hebben wel wc papier aan boord, maar je kunt altijd zelf ook een rol meenemen of wat doekjes ofzo. Ben benieuwd welk kamp jullie verblijven, laat maar weten. Het wordt sowieso een onvergetelijke reis, dat kan ik je nu al zeggen! Vliegen jullie ook van Dar es Salaam naar Kiba Point? Of vlieg je direct van Zanzibar naar Selous? Dat zijn echt gave kleine vliegtuigjes en Kiba Point (de airstrip van Selous) ziet er zo uit, hoe gaaf is dat:
Toiletten zijn allemaal gewoon heel goed geregeld, en douche ook. Wij hadden hier een echte waterval douche, kwam het water van een hele grote steen af, echt super gaaf. Maar we hebben ook een echte bucket shower gehad in een ander kamp, dan moest je met een walkie talkie bellen en dan kwamen ze een grote plastic zak vullen met water, die ze dan omhoog gingen hijsen en dan kon je gewoon je douche opendraaien en kwam het water vanuit die zak/emmer door zwaartekracht door de douche heen. En was het op, dan moest je bellen om opnieuw te laten vullen. Heel cool. Maar qua wc's hoef je je niet druk te maken (deed ik ook want ik moet nogal vaak plassen). In de lodge sowieso niet, en als je onderweg moet, kan de gids ergens stoppen en kan je achter een boom (hallo giraffe die stond te kijken terwijl ik plaste), of achter de jeep gewoon op je hurken. De meeste jeeps hebben wel wc papier aan boord, maar je kunt altijd zelf ook een rol meenemen of wat doekjes ofzo. Ben benieuwd welk kamp jullie verblijven, laat maar weten. Het wordt sowieso een onvergetelijke reis, dat kan ik je nu al zeggen! Vliegen jullie ook van Dar es Salaam naar Kiba Point? Of vlieg je direct van Zanzibar naar Selous? Dat zijn echt gave kleine vliegtuigjes en Kiba Point (de airstrip van Selous) ziet er zo uit, hoe gaaf is dat:
Marin- Lady Post-a-lot
Kat : geniet van jullie huwelijksreis!!
Dat verhogen van budget hadden wij ook last van... maar achteraf vond ik het elke euro waard.
Onze fotograaf heeft een blog geplaatst:
Weg
Dat verhogen van budget hadden wij ook last van... maar achteraf vond ik het elke euro waard.
Onze fotograaf heeft een blog geplaatst:
Weg
Laatst aangepast door flower op do 18 jul 2013 - 10:51; in totaal 1 keer bewerkt
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Prachtige foto's Flower! Hier hou ik van! En die blogs zijn altijd zo leuk. Ik lees elke dag wel zo'n leuke blog, maar het voelt toch bijzonderder nu omdat je een forumster bent
Marin- Lady Post-a-lot
Superleuk Flower!!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Destino- Prater
Oh wat ziet dat er ook heerlijk uit zeg! Volgens mij zijn wij daar langs gekomen met de boottocht over de Rufiji. Je kan op die website van die lodge ook bij activities kijken en daar zie je de Jeep waar je in gaat, die is open, echt gaaf is dat.
Marin- Lady Post-a-lot
Hoi, kan ik mij hier nog aanmelden/bij aan sluiten?
Ik ben pas geleden ten huwelijk gevraagd en we willen eind dit jaar (of begin volgend jaar) trouwen.
We moeten nu eerst een locatie en dag zoeken en vastleggen. Daarnaast al het andere nog. We willen een kleine bruiloft houden met mensen die dicht bij ons staan. Iedereen voor de hele dag uitnodigen. We willen 's avonds geen dansfeest houden, maar zacht muziek, wat drinken, eten, e.d. We hebben alleen nog geen idee van de prijzen e.d., dus dat moeten we eerst uitzoeken.
Wat heeft jullie voorkeur; alles erop en eraan of zelf een zaal/ruimte huren, deze versieren, catering regelen, etc?
Gezien het nu een winterbruiloft wordt heb ik nog geen idee wat voor locaties ik leuk vind. Voor buiten huwelijken, zag ik altijd een grote tuin of strandpaviljoen (water, strand, duinen, loungebaken, etc.) voor mij.
Ik ga hier binnenkort even veel lezen, zodat ik een beeld krijg van wat er allemaal bij komt kijken!
Ik ben pas geleden ten huwelijk gevraagd en we willen eind dit jaar (of begin volgend jaar) trouwen.
We moeten nu eerst een locatie en dag zoeken en vastleggen. Daarnaast al het andere nog. We willen een kleine bruiloft houden met mensen die dicht bij ons staan. Iedereen voor de hele dag uitnodigen. We willen 's avonds geen dansfeest houden, maar zacht muziek, wat drinken, eten, e.d. We hebben alleen nog geen idee van de prijzen e.d., dus dat moeten we eerst uitzoeken.
Wat heeft jullie voorkeur; alles erop en eraan of zelf een zaal/ruimte huren, deze versieren, catering regelen, etc?
Gezien het nu een winterbruiloft wordt heb ik nog geen idee wat voor locaties ik leuk vind. Voor buiten huwelijken, zag ik altijd een grote tuin of strandpaviljoen (water, strand, duinen, loungebaken, etc.) voor mij.
Ik ga hier binnenkort even veel lezen, zodat ik een beeld krijg van wat er allemaal bij komt kijken!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Wauw Flower, echt heel mooi!
Gefeliciteerd Dennenappel! Hoe jullie het willen is precies hoe wij het hopen te gaan doen over 2 weken, lekker dineren en daarna rustig napraten, en alleen een select groepje gasten dat er de hele dag bij is.
Wij hebben 1 locatie waar we alles doen en zij regelen alles, aankleding, eten etc.
Gefeliciteerd Dennenappel! Hoe jullie het willen is precies hoe wij het hopen te gaan doen over 2 weken, lekker dineren en daarna rustig napraten, en alleen een select groepje gasten dat er de hele dag bij is.
Wij hebben 1 locatie waar we alles doen en zij regelen alles, aankleding, eten etc.
Hele mooie foto's Flower!
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Bedankt voor jullie leuke reacties!!!!
Ik blijf hier af en toe mee lezen/reageren als jullie dat goed vinden, het blijft leuk de trouwverhalen!
Ik blijf hier af en toe mee lezen/reageren als jullie dat goed vinden, het blijft leuk de trouwverhalen!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Rebecca schreef:Gefeliciteerd Dennenappel! Hoe jullie het willen is precies hoe wij het hopen te gaan doen over 2 weken, lekker dineren en daarna rustig napraten, en alleen een select groepje gasten dat er de hele dag bij is.
Bedankt en wat leuk om te lezen dat jullie het ook zo willen doen! Wij willen ook graag alles op een locatie hebben. Mag ik brutaal wezen en vragen wat het kost op een locatie, avondeten, drankjes, etc. en voor hoeveel personen? We moeten wat brochures e.d. aan gaan vragen, zodat we een beetje een idee hebben van de kosten.
Floor, ik zag nu de link naar je foto's pas, ik dacht dat ik ze gemist had! Super mooie foto's, jullie stralen echt. De blikjes achter de auto zijn echt leuk. Het grappige is, gisteren zag ik op internet jullie fotolocatie en nu vanuit dezelfde hoek zie ik hem weer met jullie erop . Weet jij misschien daar in de buurt ook een mooie locatie voor in de winter?
Kiezen jullie voor een locatie dichtbij huis of maakte dat niet uit?
Aan wie geef je allemaal een corsage? Ik heb nu twee bruiloften meegemaakt en de een deed alleen familie en de ander deed voor alle daggasten. Laten jullie die maken, maken jullie die zelf, etc.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Echt mooie foto's, Flower!
Ik blijf hier ook lekker meelezen.
@Dennenappel: wij betaalden voor de bbq op het kasteel 21 euro per persoon. Daarbij kreeg je verschillende soorten vlees, vis, groentespiezen en veel verschillende salades. De drank over dag: van half 2 tot 8 uur (toen begon het avondfeest) schatten ze op 18 euro per persoon inclusief een glas champagne en rond die prijs zijn we uiteindelijk ook uitgekomen. Het was wel een warme dag, dus mensen dronken iets meer dan normaal. De ceremonie viel ook binnen deze tijd: tussen 2 en 3 uur.
Corsages hadden we voor alle daggasten dezelfde. Alleen mijn vriend, nu man, had een andere.
Ik blijf hier ook lekker meelezen.
@Dennenappel: wij betaalden voor de bbq op het kasteel 21 euro per persoon. Daarbij kreeg je verschillende soorten vlees, vis, groentespiezen en veel verschillende salades. De drank over dag: van half 2 tot 8 uur (toen begon het avondfeest) schatten ze op 18 euro per persoon inclusief een glas champagne en rond die prijs zijn we uiteindelijk ook uitgekomen. Het was wel een warme dag, dus mensen dronken iets meer dan normaal. De ceremonie viel ook binnen deze tijd: tussen 2 en 3 uur.
Corsages hadden we voor alle daggasten dezelfde. Alleen mijn vriend, nu man, had een andere.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Destino- Prater
Wat leuk Flower die blog en de foto's. Je zag er prachtig uit!
Denneappel gefeliciteerd!
Denneappel gefeliciteerd!
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Wie is de volgende die trouwt hier?
Wij gaan vanmiddag met de CM's nog een keer naar de trouwlocatie om alles te bekijken en door te spreken! Zin in!!
Wij gaan vanmiddag met de CM's nog een keer naar de trouwlocatie om alles te bekijken en door te spreken! Zin in!!
Destino- Prater
Destino- Prater
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2012