Goedemorgen donderdag!
+3
Parisienne
Snirp
Elliot
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen donderdag!
Goedemorgen allemaal!
Ik ben vandaag lekker een dagje vrij van mijn werk om op mijn neefje te passen. Hij is een half jaar oud en ligt naast me op te bank te spelen met zijn sleutels. Straks krijgt ie een fles en na zijn slaapje gaan we even naar de supermarkt wandelen.
Wat zijn jullie plannen vandaag?
Fijne dag!
Ik ben vandaag lekker een dagje vrij van mijn werk om op mijn neefje te passen. Hij is een half jaar oud en ligt naast me op te bank te spelen met zijn sleutels. Straks krijgt ie een fles en na zijn slaapje gaan we even naar de supermarkt wandelen.
Wat zijn jullie plannen vandaag?
Fijne dag!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Goedemorgen donderdag!
Goedemorgen!
Hier een rustig dagje werken (10 cliënten verspreid over de hele dag) en vanavond bij een vriendin eten.
Haar computer doet gek, dus mijn vriend gaat eens even kijken of hij hem weer aan de praat krijgt.
Fijne dag!
Hier een rustig dagje werken (10 cliënten verspreid over de hele dag) en vanavond bij een vriendin eten.
Haar computer doet gek, dus mijn vriend gaat eens even kijken of hij hem weer aan de praat krijgt.
Fijne dag!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Goedemorgen!
Succes met oppassen . Ik heb gister zo gelachen on Lise, een vriendin van mij liet haar echo aan Lise zien, zegt ze: krijg jij een baby? Ja! Heb jij HET gedaan??????? Uh ja ik moest zo lachen.
Ik moet zo even een vriendin wegbrengen en daarna ga ik in huis wat doen.
Fijne dag all!
Succes met oppassen . Ik heb gister zo gelachen on Lise, een vriendin van mij liet haar echo aan Lise zien, zegt ze: krijg jij een baby? Ja! Heb jij HET gedaan??????? Uh ja ik moest zo lachen.
Ik moet zo even een vriendin wegbrengen en daarna ga ik in huis wat doen.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Gezellig, een oppasdagje. Veel plezier Elliot!
Vandaag een spannend dagje voor mij. N. gaat voor het eerst 3 uurtjes wennen op het kinderdagverblijf. Ik moet tussendoor even naar de fysio, dat doodt de tijd een beetje
Fijne dag allemaal!
Gezellig, een oppasdagje. Veel plezier Elliot!
Vandaag een spannend dagje voor mij. N. gaat voor het eerst 3 uurtjes wennen op het kinderdagverblijf. Ik moet tussendoor even naar de fysio, dat doodt de tijd een beetje
Fijne dag allemaal!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Veel plezier Elliot op je oppasdagje en Snirp met je vriendin vanavond!
Parisienne, succes, dat komt vast goed, hopelijk heeft ze het naar haar zin!
Ik heb heeeeerlijk een dagje vrij. Heb zo uitgekeken naar deze dag, naarmate het einde van de vakantie dichterbij kwam. Ik ga alle foto's sorteren, bekijken en bewerken. Kop sterke koffie (oh wat heb ik dat gemist) bij de hand, en oh ja, straks ook lekker naar de kapper.
Parisienne, succes, dat komt vast goed, hopelijk heeft ze het naar haar zin!
Ik heb heeeeerlijk een dagje vrij. Heb zo uitgekeken naar deze dag, naarmate het einde van de vakantie dichterbij kwam. Ik ga alle foto's sorteren, bekijken en bewerken. Kop sterke koffie (oh wat heb ik dat gemist) bij de hand, en oh ja, straks ook lekker naar de kapper.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen,
Veel plezier Elliot, neefjes zijn cool!
Marin, welkom thuis! Heb via FB wel begrepen dat je een fantastische vakantie hebt gehad.
Ik heb heerlikk geslapen in een viersterren hotel, samen met mijn vriend. Zometeen opstaan, uitgebreid ontbijten in het restaurant hier beneden en dan gaan we door naar de Veluwse Bron. Zo'n zin in! Ik ben er nog nooit geweest maar het moet een prachtige sauna zijn. Nog tips iemand?
Fijne dag all!
Veel plezier Elliot, neefjes zijn cool!
Marin, welkom thuis! Heb via FB wel begrepen dat je een fantastische vakantie hebt gehad.
Ik heb heerlikk geslapen in een viersterren hotel, samen met mijn vriend. Zometeen opstaan, uitgebreid ontbijten in het restaurant hier beneden en dan gaan we door naar de Veluwse Bron. Zo'n zin in! Ik ben er nog nooit geweest maar het moet een prachtige sauna zijn. Nog tips iemand?
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Oh genieten, Lady! Enjoy!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Jaaa, Marin is back!
Lekker genieten, Lady!
Lekker genieten, Lady!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen!
Ik heb net mijn zoontje in bed gelegd. Die ligt nu heerlijk te slapen. Als hij wakker is gaan we een stukje wandelen. Deze namiddag komen Curious en Lotus_ nog op babybezoek. Verder geen plannen vandaag.
Marin, leuk dat je weer terugbent! Ben benieuwd naar wat foto's!
Lady, heerlijk zeg, geniet ervan.
Ik heb net mijn zoontje in bed gelegd. Die ligt nu heerlijk te slapen. Als hij wakker is gaan we een stukje wandelen. Deze namiddag komen Curious en Lotus_ nog op babybezoek. Verder geen plannen vandaag.
Marin, leuk dat je weer terugbent! Ben benieuwd naar wat foto's!
Lady, heerlijk zeg, geniet ervan.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen donderdag!!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!