Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Het streepje was duidelijk donkerder geworden. Ik heb 7 aug een echo. Nog voor de 6 weken, maar gezien het gebruik van bloedverdunners en de drie weken die we hierna op vakantie gaan vond de gyn het wel verstandig dan vast te kijken.
Dus hopelijk zien we dan een vruchtzakje in de baarmoeder met een minuscuul vruchtje.
Dus hopelijk zien we dan een vruchtzakje in de baarmoeder met een minuscuul vruchtje.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Weegschaal schreef:Het streepje was duidelijk donkerder geworden. Ik heb 7 aug een echo. Nog voor de 6 weken, maar gezien het gebruik van bloedverdunners en de drie weken die we hierna op vakantie gaan vond de gyn het wel verstandig dan vast te kijken.
Superspannend meis! Ik hoop dat er dan inderdaad een vruchtzakje te zien is!
En wie weet is het een goed teken dat het deze keer zo anders voelt als anders?
Het zou je in ieder geval meer dan gegund zijn! Ik blijf stug duimen hoor!
Wij gaan een weekje naar Noord-Frankrijk toe. Hopen op beetje mooi weer ook.
In ieder geval even lekker een weekje niks! ;-)
Tot binnenkort allemaal weer!
Susanne84- Fluisteraar
- Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11
ik heb gewoon een gevoel dat het nu goed gaat weegschaal een onderbuikgevoel
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Oei het blijft spannend weegschaal! Ik blijf voor je duimen!
Nou hier heeft het verhaal wederom een onverwachte wending gekregen. Vanochtend moest ik naar het ziekenhuis. Was wederom erg weinig op de echo te zien, behalve de cyste. Ik moest voor de zekerheid bloed laten prikken en als daar niets bijzonders uit kwam mocht ik gaan ophogen naar 75 eenheden. Belt de arts vanmiddag met de uitslag van het bloedonderzoek, blijkt het geen cyste maar toch een eicel te zijn die behoorlijk op springen staat! Het moet niet gekker worden... dus vanavond moet ik de Pregnyl spuitpzetten en dan hebben we huiswerk voor de komende paar dagen :-) Al die onverwachte wendingen... pfff maar dit is natuurlijk wel een positieve wending! Eindelijk de eerste echte kans na de miskraam, eindelijk!
Weet iemand van jullie (vast wel) wat een mooie dikte van het bms is? Hij was nu 9 dacht ik, is dat goed? Heb echt geen idee
Nou hier heeft het verhaal wederom een onverwachte wending gekregen. Vanochtend moest ik naar het ziekenhuis. Was wederom erg weinig op de echo te zien, behalve de cyste. Ik moest voor de zekerheid bloed laten prikken en als daar niets bijzonders uit kwam mocht ik gaan ophogen naar 75 eenheden. Belt de arts vanmiddag met de uitslag van het bloedonderzoek, blijkt het geen cyste maar toch een eicel te zijn die behoorlijk op springen staat! Het moet niet gekker worden... dus vanavond moet ik de Pregnyl spuitpzetten en dan hebben we huiswerk voor de komende paar dagen :-) Al die onverwachte wendingen... pfff maar dit is natuurlijk wel een positieve wending! Eindelijk de eerste echte kans na de miskraam, eindelijk!
Weet iemand van jullie (vast wel) wat een mooie dikte van het bms is? Hij was nu 9 dacht ik, is dat goed? Heb echt geen idee
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
jeej Knillis wat een fijn nieuws. Idd een onverwachte wending maar wel een hele fijne!
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Heel erg spannend Weegschaal, kan me voorstellen dat je de dagen wel voorbij kunt kijken? Is er dan al een kans dat het hartje klopt of kan dat zo vroeg sowieso nog niet?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Knillis: dat is een prima dikte voor het baarmoederslijmvlies.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
@knillis: 9 is goed hoor! Ik had 10 mm bij deze geslaagde poging. Veel succes! Hopelijk is t nu raak.
@susanne: fijne vakantie!
@linnie: hebben jullie al iui achter de rug dan? Ik heb eigenlijk nooit gehoord dat je gelijk voor ivf doorgaat, of het zaad moet te slecht zijn voor iui, zoals bij ons!
@weegschaal: bij welke termijn ging het nu vaak mis? Rond de 5 tot 7 wk? Heb je vaker een echo gehad met 6 wk? Sorry als je t al eerder hebt verteld. Hoop dat het nu goed komt! Ik duim voor je!
@susanne: fijne vakantie!
@linnie: hebben jullie al iui achter de rug dan? Ik heb eigenlijk nooit gehoord dat je gelijk voor ivf doorgaat, of het zaad moet te slecht zijn voor iui, zoals bij ons!
@weegschaal: bij welke termijn ging het nu vaak mis? Rond de 5 tot 7 wk? Heb je vaker een echo gehad met 6 wk? Sorry als je t al eerder hebt verteld. Hoop dat het nu goed komt! Ik duim voor je!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Met exact 6 wk klopte er 1 hartje, de andere liep ietsje achter. Ze klopten beide met 7 wk en 4 dg. Het hoeft dus niet erg te zijn als t nog niet klopt dan.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
@ Susanne; Geniet van je vakantie!
@ Knillis; Dat is nog eens een fijne onverwachte wending! Nu duimen voor een positieve test over 2 weken.
@ Twellie; Het kan dus wel, maar het hoeft idd niet. Ik wil vooral weten of het vruchtzakje in mijn baarmoeder zit. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zit altijd in mijn achterhoofd. En dat is met het gebruik van bloedverdunners nog gevaarlijker.. Ik kijk niet alleen uit naar de echo, maar het mag van mij vooral 6 weken verder zijn!
@ LCN; 5 tot 7 weken idd. Ik heb de laatste keer ook een echo met 6 weken gehad, waarbij het vruchtje toen al een week achterliep. Het rotte is dat ze dan nog niet 100% mogen bevestigen dat het fout is, waardoor je dan in zo'n twijfelachtige rotpositie komt.
@ liesje; Ik hoop dat jij dingen gewoon goed aanvoelt! Zelf durf ik er niet meer op te hopen...
Ik had het gisteren tegen mijn schoonmoeder al over 7 miskramen, heb deze er dus al automatisch bijgeteld.. Durf er gewoon niet meer op te hopen, ook een soort van zelfbescherming denk ik.
@ Knillis; Dat is nog eens een fijne onverwachte wending! Nu duimen voor een positieve test over 2 weken.
@ Twellie; Het kan dus wel, maar het hoeft idd niet. Ik wil vooral weten of het vruchtzakje in mijn baarmoeder zit. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zit altijd in mijn achterhoofd. En dat is met het gebruik van bloedverdunners nog gevaarlijker.. Ik kijk niet alleen uit naar de echo, maar het mag van mij vooral 6 weken verder zijn!
@ LCN; 5 tot 7 weken idd. Ik heb de laatste keer ook een echo met 6 weken gehad, waarbij het vruchtje toen al een week achterliep. Het rotte is dat ze dan nog niet 100% mogen bevestigen dat het fout is, waardoor je dan in zo'n twijfelachtige rotpositie komt.
@ liesje; Ik hoop dat jij dingen gewoon goed aanvoelt! Zelf durf ik er niet meer op te hopen...
Ik had het gisteren tegen mijn schoonmoeder al over 7 miskramen, heb deze er dus al automatisch bijgeteld.. Durf er gewoon niet meer op te hopen, ook een soort van zelfbescherming denk ik.
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal ja het is echt ongelooflijk spannend nu voor jullie, ik hoop dat jullie een super echo krijgen! Maar ik snap je gedachten qua zelfbescherming volledig..
Ik durf nog steeds niet echt te geloven dat ik een eisprong heb nu. Komt ook door het verleden, ik heb na de miskraam ook bloed moeten laten prikken en toen zeiden ze dat ik waarschijnlijk uit mijzelf een eisprong gehad zou hebben. Ik ben toen echter nooit ongesteld geworden dus ik neem aan dat die uitslag niet helemaal klopt. Omdat de arts bij beide echo's aangaf dat ze dacht dat het een cyste was (met name vanwege de vorm, hij was niet perfect rond) en nu ineens uit het bloedonderzoek blijkt dat het een eisprong zou moeten zijn... tja ik heb nog steeds zoiets van eerst zien dan geloven. Ergens denk ik dat dit niet klopt en dat ik over 3 weken weer kan bellen dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden. Heel gek, ik hoop maar dat dit zelfbescherming is en niet een voorgevoel!
Ik durf nog steeds niet echt te geloven dat ik een eisprong heb nu. Komt ook door het verleden, ik heb na de miskraam ook bloed moeten laten prikken en toen zeiden ze dat ik waarschijnlijk uit mijzelf een eisprong gehad zou hebben. Ik ben toen echter nooit ongesteld geworden dus ik neem aan dat die uitslag niet helemaal klopt. Omdat de arts bij beide echo's aangaf dat ze dacht dat het een cyste was (met name vanwege de vorm, hij was niet perfect rond) en nu ineens uit het bloedonderzoek blijkt dat het een eisprong zou moeten zijn... tja ik heb nog steeds zoiets van eerst zien dan geloven. Ergens denk ik dat dit niet klopt en dat ik over 3 weken weer kan bellen dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden. Heel gek, ik hoop maar dat dit zelfbescherming is en niet een voorgevoel!
Knillis- Fluisteraar
Kan me voorstellen dat je dan wel gaat twijfelen Knillis. Maar dan duim ik dat het idd zelfbescherming is, en geen voorgevoel! Het kan toch bijna niet dat bloeduitslagen je voor de gek houden. Nu was je de vorige keer herstellende van een miskraam, waardoor het toen afwijkend kan zijn geweest. Maar nu zou het toch moeten kloppen zou je denken?!
Weegschaal- Kletskop
Misschien dat dat inderdaad nog door de miskraan kwam. Ze bracht het nu wel heel overtuigd dus het zal wel kloppen. Tja wat niet meehelpt is dat ik normaal gesproken mijn eisprong altijd voel, en nu heb ik nog niets gevoeld. Zit nu 38 uur na de Pregnyl injectie... nou ja meer dan afwachten kan ik wederom niet doen, maar omdat het allemaal zo twijfelachtig en afwijkend gaat, wordt het steeds iets slopender, dit hele traject.
Sorry voor de ego berichten trouwens!
Sorry voor de ego berichten trouwens!
Knillis- Fluisteraar
Dat afwachten en dat onzekere is idd echt slopend! Dat herken ik helemaal, al is het bij jou ook rond het zwanger worden en bij mij meestal rond het zwanger zijn. Soms zou ik er ook mee willen stoppen, al wil ik dat ook weer helemaal niet. Maar het is gewoon niet leuk meer. Helaas kunnen we niet meer dan afwachten
Weegschaal- Kletskop
Inderdaad Weegschaal, dat onzekere is hetgene wat het zwaar maakt. Hebben ze het echt wel goed gezien in het ziekenhuis? Kan ik nu echt zwanger worden? Of moet ik over 3 weken toch weer bellen dat ik nog niet ongesteld ben geworden en kan ik weer opnieuw met het hele riedeltje beginnen? En mocht ik toch zwanger worden, gaat het dan deze keer wel goed? Zou het niet weer verkeerd zijn? Haha gister zei ik ook tegen mijn man dat ik koudwatervrees had, ik durfde bijna niet meer. Bang voor de teleurstelling dat ik ongesteld ga worden over 2 weken, en bang voor een positieve test en dat het weer fout gaat. Bah! Ik zal wel last hebben van mijn hormonen nu
Het is voor ons dan wel de derde, maar we willen dit net zo graag als bij de eerste 2, daar zit geen verschil in. Mocht het niet lukken dan kan ik denk ik mij daar wel "makkelijker" bij neer leggen uiteindelijk, maar zal ik daar zeker wel verdriet over hebben. Helemaal natuurlijk vanwege de miskraam, ik had nu al ruim 23 weken zwanger kunnen zijn, ik was zo dichtbij. Maar goed, voorlopig gaan we maar van het positieve uit. Over deze maand twijfel ik echt, en mocht mijn gevoel kloppen dan gaan we vol goede moed op naar de volgende poging! Nu eerst maar 2 weken afwachten, wie weet...
En als ik al zo bang ben voor een herhaling van de miskraam... Meid wat moet het zwaar zijn voor jullie. Ik hoop echt dat 7 een geluksgetal is en dat het goed gaat, het is je zo gegund!!
Hoe is het met de rest?
Het is voor ons dan wel de derde, maar we willen dit net zo graag als bij de eerste 2, daar zit geen verschil in. Mocht het niet lukken dan kan ik denk ik mij daar wel "makkelijker" bij neer leggen uiteindelijk, maar zal ik daar zeker wel verdriet over hebben. Helemaal natuurlijk vanwege de miskraam, ik had nu al ruim 23 weken zwanger kunnen zijn, ik was zo dichtbij. Maar goed, voorlopig gaan we maar van het positieve uit. Over deze maand twijfel ik echt, en mocht mijn gevoel kloppen dan gaan we vol goede moed op naar de volgende poging! Nu eerst maar 2 weken afwachten, wie weet...
En als ik al zo bang ben voor een herhaling van de miskraam... Meid wat moet het zwaar zijn voor jullie. Ik hoop echt dat 7 een geluksgetal is en dat het goed gaat, het is je zo gegund!!
Hoe is het met de rest?
Knillis- Fluisteraar
Knillis: Spannend zeg! Toch een eisprong.
Weegschaal: voor jou ook weer spannend. En wat duurt het dan nog lang voordat je voor een echo kan. Hopelijk blijft het dit keer goed gaan!! Je bent zo dapper en sterk:hug:
Ik heb afgelopen woensdag de laatste provera tabletten geslikt en verwachtte vrijdag of zaterdag ongesteld te worden. Helaas nu nog niet ongesteld. Ik heb het ziekenhuis gebeld en als ik woensdag nog niet ongesteld ben heb ik om half 10 een afspraak voor een echo staan. Ik baal ontzettend, nu laat mijn lichaam me echt in de steek als het al niet meer op de provera werkt. Ik had graag klaar willen zijn met de 1e ronde spuiten voordat we met vakantie zouden gaan maar dat zit er nu niet in. Heb me nu ook voorgenomen dat als ik niet ongesteld word en ik weer opnieuw provera of iets dergelijks moet slikken om ongesteld te worden, pas na mijn vakantie ga beginnen met spuiten. Ik heb het even helemaal gehad en een pauze kan geen kwaad. Eerst zag ik het als weg gegooide weken maar nu denk ik 'ik wacht al zo 'lang', dan kunnen die 3 weken er ook nog wel bij'.
Weegschaal: voor jou ook weer spannend. En wat duurt het dan nog lang voordat je voor een echo kan. Hopelijk blijft het dit keer goed gaan!! Je bent zo dapper en sterk:hug:
Ik heb afgelopen woensdag de laatste provera tabletten geslikt en verwachtte vrijdag of zaterdag ongesteld te worden. Helaas nu nog niet ongesteld. Ik heb het ziekenhuis gebeld en als ik woensdag nog niet ongesteld ben heb ik om half 10 een afspraak voor een echo staan. Ik baal ontzettend, nu laat mijn lichaam me echt in de steek als het al niet meer op de provera werkt. Ik had graag klaar willen zijn met de 1e ronde spuiten voordat we met vakantie zouden gaan maar dat zit er nu niet in. Heb me nu ook voorgenomen dat als ik niet ongesteld word en ik weer opnieuw provera of iets dergelijks moet slikken om ongesteld te worden, pas na mijn vakantie ga beginnen met spuiten. Ik heb het even helemaal gehad en een pauze kan geen kwaad. Eerst zag ik het als weg gegooide weken maar nu denk ik 'ik wacht al zo 'lang', dan kunnen die 3 weken er ook nog wel bij'.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
@ Knillis; Allemaal heel herkenbaar wat je schrijft! Ik ga duimen voor je!
@ ShallY; Wat een teleurstelling weer! Ik wil geen valse hoop geven, maar kan er toch geen kansje op een zwangerschap zijn? Bij Snoes werd er toen ook gezegd dat er geen eisprong zou komen, de provera werkte toen ook niet en die bleek heel onverwachts zwanger te zijn. Maar zoals ik al zei, wil je geen valse hoop geven, de kans is natuurlijk heel klein.
Ik hoop zo dat je toch ongesteld mag worden, dat de onzekerheid weg is. En ik snap je beslissing te wachten na de vakantie, al geeft dat natuurlijk best wel wat frustratie. Hoop toch zo dat het jou ook snel eens mee mag zitten
Ik heb had vandaag een klein veegje bruin bij het afvegen. Daar gaan we weer... Tot nu toe begon het altijd zo. We zullen wel moeten wachten tot volgende week woensdag, eerder kunnen ze er toch niks over zeggen. En zelfs dan durven ze nog geen harde uitspraken te doen. Balen dat mijn lichaam zelf niks doet....
@ ShallY; Wat een teleurstelling weer! Ik wil geen valse hoop geven, maar kan er toch geen kansje op een zwangerschap zijn? Bij Snoes werd er toen ook gezegd dat er geen eisprong zou komen, de provera werkte toen ook niet en die bleek heel onverwachts zwanger te zijn. Maar zoals ik al zei, wil je geen valse hoop geven, de kans is natuurlijk heel klein.
Ik hoop zo dat je toch ongesteld mag worden, dat de onzekerheid weg is. En ik snap je beslissing te wachten na de vakantie, al geeft dat natuurlijk best wel wat frustratie. Hoop toch zo dat het jou ook snel eens mee mag zitten
Ik heb had vandaag een klein veegje bruin bij het afvegen. Daar gaan we weer... Tot nu toe begon het altijd zo. We zullen wel moeten wachten tot volgende week woensdag, eerder kunnen ze er toch niks over zeggen. En zelfs dan durven ze nog geen harde uitspraken te doen. Balen dat mijn lichaam zelf niks doet....
Weegschaal- Kletskop
@Weegschaal: ahh nee hé..hopelijk is het niks.
Ik heb er inderdaad ook aan gedacht en heb al een testje gedaan maar die gaf niks aan. Het zou eigenlijk ook niet kunnen hoor. Ik weet dat er veel ergere dingen zijn hoor maar soms denk ik wel eens 'wanneer zit het mij ook eens mee'. Er is altijd wel iets. Moet zeggen dat ik er nu vrij kalm onder ben hoor. Dan maar na de vakantie beginnen. Ben wel benieuwd wat er dan gaat gebeuren woensdag. Zal ik weer provera moeten slikken of zo?!
Ik heb er inderdaad ook aan gedacht en heb al een testje gedaan maar die gaf niks aan. Het zou eigenlijk ook niet kunnen hoor. Ik weet dat er veel ergere dingen zijn hoor maar soms denk ik wel eens 'wanneer zit het mij ook eens mee'. Er is altijd wel iets. Moet zeggen dat ik er nu vrij kalm onder ben hoor. Dan maar na de vakantie beginnen. Ben wel benieuwd wat er dan gaat gebeuren woensdag. Zal ik weer provera moeten slikken of zo?!
ShallY- Prater
Verdorie Weegschaal! Ik duim dat het niks is.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Shally, ik werd altijd pas 10 a 12 dagen na de laatste provera ongesteld. Het kan zijn dat het "gewoon" iets langer duurt deze keer.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben nog niet bezig met zwanger worden maar heb wel PCOS. Als ik op zondag de laatste pil slik, kan het best zijn dat mijn ongesteldheid pas op vrijdag begon.
Nu kwam ik iets op internet tegen (DCI van pcos solutions) en heb dat besteld. Ik merk dat het nu verandert want ik werd weer eerder ongesteld (zelfs op dinsdag al!).
Iemand meer zo'n goede ervaring? Vroeg mij af of jullie dit ook hebben geprobeerd. Aangezien ik over een jaar of 2 pas kinderen wil, vraag ik mij dus af of het de moeite waard is om die dure pillen te slikken. Ze schijnen ook voor meerdere dingen te werken maar daar merk ik nog maar weinig van.
Nu kwam ik iets op internet tegen (DCI van pcos solutions) en heb dat besteld. Ik merk dat het nu verandert want ik werd weer eerder ongesteld (zelfs op dinsdag al!).
Iemand meer zo'n goede ervaring? Vroeg mij af of jullie dit ook hebben geprobeerd. Aangezien ik over een jaar of 2 pas kinderen wil, vraag ik mij dus af of het de moeite waard is om die dure pillen te slikken. Ze schijnen ook voor meerdere dingen te werken maar daar merk ik nog maar weinig van.
Mierzoet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 197
Registratiedatum : 09-01-11
Serieus, Clapperdie? Duurde dat altijd zo lang of was het ook wel eens korter?
ShallY- Prater
ShallY schreef:Serieus, Clapperdie? Duurde dat altijd zo lang of was het ook wel eens korter?
Ik heb het twee keer gebruikt en beide keren duurde het zo lang. Mij cyclus was met clomid 150 ook 40 dagen ofzo. Mijn lichaam is heeeeeeel traag
Clapperdie- Kletskop
Mierzoet schreef:Ik ben nog niet bezig met zwanger worden maar heb wel PCOS. Als ik op zondag de laatste pil slik, kan het best zijn dat mijn ongesteldheid pas op vrijdag begon.
Ik snap je vraag niet zo goed. Welke pil slik je nu dan? Provera?
Clapperdie- Kletskop
Hè verdorie weegschaal.....
Ik blijf hopen dat het goed blijft gaan!
Ik blijf hopen dat het goed blijft gaan!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten