Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Wauw LCN wat een super nieuws! Gefeliciteerd!!!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
@Suusje: Succes! Hopelijk lukt het!
@all: jeetje wat een reacties! Zo leuk! Het is inderdaad heel speciaal en ik ben heel erg blij. Kan t nog steeds bijna niet geloven dat mijn droom straks uitkomt....
@all: jeetje wat een reacties! Zo leuk! Het is inderdaad heel speciaal en ik ben heel erg blij. Kan t nog steeds bijna niet geloven dat mijn droom straks uitkomt....
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
LCN Nu alleen nog een ticker voor tweeling maken:)
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Oja hahaha maar ik vond deze juist zo leuk met de ontwikkeling erbij..zal eens speuren, t is eindelijk even rustig op mijn werk
Le Chat Noir- Prater
mooie ticker LCN vind het geweldig voor jullie dat het na zo'n lange tijd eindelijk zover is
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Lcn wat fijn een tweeling! De weg was lang en vol met obstakels maar nu wordt jullie geduld dubbel en dwars beloond! Ooit was ik jouw grote voorbeeld en ik denk dat jij nu het grote voorbeeld bent voor alle meiden die zo graag willen maar bij wie het maar niet wil lukken! ! Gefeliciteerd en ik hoop dat je een fijne zwangerschap zult hebben boordevol mooie geluksmomenten!
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
Jaaa LCN, leuke ticker!! 2 hummeltjes in je buik gewoon! :-)
@all:
Ik had vanmiddag positieve ovulatietest, mag dus morgen weer naar het ziekenhuis voor poging 2.
Spannend opnieuw! Ben er wel relaxter onder dan vorige keer, weet nu wat ik kan verwachten.
En in de wachtweken ga ik weekje op vakantie, dus hopelijk vliegt dat om :-D
Goed weekend allemaal, geniet van het mooie weer! :-)
@all:
Ik had vanmiddag positieve ovulatietest, mag dus morgen weer naar het ziekenhuis voor poging 2.
Spannend opnieuw! Ben er wel relaxter onder dan vorige keer, weet nu wat ik kan verwachten.
En in de wachtweken ga ik weekje op vakantie, dus hopelijk vliegt dat om :-D
Goed weekend allemaal, geniet van het mooie weer! :-)
Susanne84- Fluisteraar
- Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11
Wat spannend weer Susanne, ik duim voor je!! Heeft je vriend dit keer weer mogen helpen?
Ik ben sinds woensdag weer begonnen met de progesteron bolletjes en daarbij nu ook de bloedverdunners spuitjes. Ik wil woensdag gaan testen. Maar vaak heb ik al het gevoel zwanger te zijn en nu dus niet. Dus verwacht er deze keer niet veel van.
Ik ben sinds woensdag weer begonnen met de progesteron bolletjes en daarbij nu ook de bloedverdunners spuitjes. Ik wil woensdag gaan testen. Maar vaak heb ik al het gevoel zwanger te zijn en nu dus niet. Dus verwacht er deze keer niet veel van.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Wat spannend weer Susanne, ik duim voor je!! Heeft je vriend dit keer weer mogen helpen?
Dankjewel!! :-)
En ja, hij kon gelukkig mee, dus mocht de inseminatie ook weer doen.
Wel heel leuk dat ie telkens mee gaat. Hij had eigenlijk een andere afspraak, maar die is ie gelijk gaan verzetten "ik wil wel mee hoor". :-)
Bij jou nog even afwachten dus.
Denk dat je je lichaam inmiddels wel goed genoeg kent, dat je het goed aanvoelt?
Maar je weet het nooit natuurlijk! ;-)
Susanne84- Fluisteraar
- Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11
Het is toch ook iets van jullie samen, dus zeker fijn dat je het ook samen doet!
Wij wilden geen gebruik maken van deze ronde, omdat we dan evt op vakantie weer met een miskraam zitten te kijken. En dat zou niet de eerste keer zijn.. Maar we hebben, heel slim, 1x onbeschermd seks gehad. Echt zonder na te denken. En toen kreeg ik de dag erna bij de echo te horen dat mijn eisprong binnen 24u zou plaatsvinden. Dus het kan, maar hoeft deze maand zeker nog niet. Dus misschien dat ik mezelf daarom voorhou dat het deze maand niet gaat lukken
Mijn borsten worden steeds gevoeliger, maar dat kan ook door de progesteron komen. Verder merk ik nog niet echt iets, bijv
qua emotie (snel huilen) en vieze geurtjes op het werk. Door deze 3 dingen weet ik het normaal al voor het testen.
Wij wilden geen gebruik maken van deze ronde, omdat we dan evt op vakantie weer met een miskraam zitten te kijken. En dat zou niet de eerste keer zijn.. Maar we hebben, heel slim, 1x onbeschermd seks gehad. Echt zonder na te denken. En toen kreeg ik de dag erna bij de echo te horen dat mijn eisprong binnen 24u zou plaatsvinden. Dus het kan, maar hoeft deze maand zeker nog niet. Dus misschien dat ik mezelf daarom voorhou dat het deze maand niet gaat lukken
Mijn borsten worden steeds gevoeliger, maar dat kan ook door de progesteron komen. Verder merk ik nog niet echt iets, bijv
qua emotie (snel huilen) en vieze geurtjes op het werk. Door deze 3 dingen weet ik het normaal al voor het testen.
Weegschaal- Kletskop
@susanne: ik duim uiteraard weer !
@weegschaal: ben heel benieuwd deze keer. Als het nu niet lukt, houden jullie dan een kleine pauze ivm vakantie? Lijkt me niet lekker zwemmen met utrogestan.
@weegschaal: ben heel benieuwd deze keer. Als het nu niet lukt, houden jullie dan een kleine pauze ivm vakantie? Lijkt me niet lekker zwemmen met utrogestan.
Le Chat Noir- Prater
Susanne ik lees het nu pas, spannend wordt het nu weer!!
Weegschaal ik ben ook benieuwd...
LCN hoe voel je je? Gaat het goed?
All: hoe gaat het met jullie?
Hier alles rustig, zit nu op dag 9 van mijn cyclus. Maandag weer naar het ziekenhuis voor de eerste echo, ik hoop dat de dosering aanslaat en dat er niet weer 4 eicellen aan het groeien zijn. Ik ben benieuwd!
Weegschaal ik ben ook benieuwd...
LCN hoe voel je je? Gaat het goed?
All: hoe gaat het met jullie?
Hier alles rustig, zit nu op dag 9 van mijn cyclus. Maandag weer naar het ziekenhuis voor de eerste echo, ik hoop dat de dosering aanslaat en dat er niet weer 4 eicellen aan het groeien zijn. Ik ben benieuwd!
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Even een ego berichtje. Ik heb vandaag terugplaatsing gehad van een 8 cellig embryo. Wat een gek idee..... Ik weet niet zo goed hoe ik mij moet voelen.
Suusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 69
Registratiedatum : 30-05-11
Suusje zeker een gek idee! Ik duim voor je dat alles goed gaat!
Knillis- Fluisteraar
Hallo allemaal,
Suzanne, ik ga voor je duimen.
Weegschaal, die bolletjes kunnen je soms echt in de war brengen vind ik. Mijn borsten waren ook altijd gevoelig. Willen jullie er nu voor gaan na jullie vakantie of zijn jullie nu ook al bezig?
Suusje, het klinkt inderdaad raar maar ik ga voor je duimen.
Knillis, succes maandag met de echo.
Groetjes
Suzanne, ik ga voor je duimen.
Weegschaal, die bolletjes kunnen je soms echt in de war brengen vind ik. Mijn borsten waren ook altijd gevoelig. Willen jullie er nu voor gaan na jullie vakantie of zijn jullie nu ook al bezig?
Suusje, het klinkt inderdaad raar maar ik ga voor je duimen.
Knillis, succes maandag met de echo.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
@ LCN; We gaan er na deze menstruatie, dus tijdens de vakantie gewoon weer voor. Ik ben gelukkig niet zo'n zwemmer
Willen jullie trouwens weten wat het geslacht van jullie kindjes is?
@ Knillis; Zeker spannend, ik duim voor 1 of 2 rijpende eicellen!
@ Suusje; Is het je eerste terugplaatsing? Spannend zeg!
@ Lindsya; Deze ronde kan ongepland raak zijn, omdat we twee dagen voor de eisprong onveilige seks hebben gehad. En anders willen we er de volgende ronde, dus tijdens onze vakantie, weer voor gaan. Hoe is het met jou?
Willen jullie trouwens weten wat het geslacht van jullie kindjes is?
@ Knillis; Zeker spannend, ik duim voor 1 of 2 rijpende eicellen!
@ Suusje; Is het je eerste terugplaatsing? Spannend zeg!
@ Lindsya; Deze ronde kan ongepland raak zijn, omdat we twee dagen voor de eisprong onveilige seks hebben gehad. En anders willen we er de volgende ronde, dus tijdens onze vakantie, weer voor gaan. Hoe is het met jou?
Weegschaal- Kletskop
Hier weer even een kort berichtje. wij zitten nog volop in de onderzoeken.
Over een klein maandje krijgen we de uitslag.
Spannend! Ik hoop dat we nog iets kunnen een behandeling of desnoods naar academisch zkh om daar te kijken of we via Tese nog wat kunnen. (zaadjes via de balzak)
We hebben heerlijke weken vakantie gehad, waarbij het even op de achtergrond was. Maar goed je moet toch een keer weer naar huis en dan sta je weer in de werklijkheid.
Veel vrienden hebben nu ook een kindje, dus de confrontaties worden er ook meer... Wat vooral ik wel moeilijk vind.
Vind het echt een ### situatie. Maar daar weten jullie natuurlijk ook alles van!
LCN; wat super dat het voor jullie eindelijk gelukt is! Hoe voel je je?
Suusje; Spannend! Ga voor je duimen!
Weegschaal; geniet van je vakantie. Hoop dat het voor jullie ook even op de achtergrond mag staan, en dat je vooral even mag genieten en uitrusten.
Over een klein maandje krijgen we de uitslag.
Spannend! Ik hoop dat we nog iets kunnen een behandeling of desnoods naar academisch zkh om daar te kijken of we via Tese nog wat kunnen. (zaadjes via de balzak)
We hebben heerlijke weken vakantie gehad, waarbij het even op de achtergrond was. Maar goed je moet toch een keer weer naar huis en dan sta je weer in de werklijkheid.
Veel vrienden hebben nu ook een kindje, dus de confrontaties worden er ook meer... Wat vooral ik wel moeilijk vind.
Vind het echt een ### situatie. Maar daar weten jullie natuurlijk ook alles van!
LCN; wat super dat het voor jullie eindelijk gelukt is! Hoe voel je je?
Suusje; Spannend! Ga voor je duimen!
Weegschaal; geniet van je vakantie. Hoop dat het voor jullie ook even op de achtergrond mag staan, en dat je vooral even mag genieten en uitrusten.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Morgen heb ik de prikinstructie. Zal ik mn medicijnen en toebehoren mee moeten nemen denken jullie?
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
@ SB; Wat goed weer iets van je te horen. Fijn dat jullie een super vakantie hebben gehad! Zeker spannend dat jullie uitslag er aan zit te komen. Je bent er ondertussen vast aan toe, maar het maakt je misschien ook wel nerveus. Hoop dat er nog mogelijkheden voor jullie zijn! Die confrontatie met de omgeving is idd heftig..
@ ShallY; Als je het in huis hebt zou ik het voor de zekerheid meenemen. Maar misschien oefen je wel met steriel water.. Succes morgen!
Ik wil morgen gaan testen. Mijn eisprong is ongeveer 2 weken geleden, maar heb niet het gevoel zwanger te zijn. Wil bij een negatieve test gelijk stoppen met de progesteron, omdat het anders mijn menstruatie blijft uitstellen.
@ ShallY; Als je het in huis hebt zou ik het voor de zekerheid meenemen. Maar misschien oefen je wel met steriel water.. Succes morgen!
Ik wil morgen gaan testen. Mijn eisprong is ongeveer 2 weken geleden, maar heb niet het gevoel zwanger te zijn. Wil bij een negatieve test gelijk stoppen met de progesteron, omdat het anders mijn menstruatie blijft uitstellen.
Weegschaal- Kletskop
Toch nog wel spannend Weegschaal. Ik wens je in elk geval alvast een hele fijne vakantie.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Shally succes morgen! Ik had de spullen niet nodig, had ook de prikpen ed nog niet dus kon weinig meenemen.
Ik heb gisteren weer de eerste echo gehad maar er was weinig actie te zien. Er was 1 groter rondje te zien maar dit is waarschijnlijk een cyste. Vrijdag weer terug en ik denk dat als alles dan nog steeds rustig is ik mag ophogen naar 75 eenheden.
Iemand toevallig ervaring met een cyste daar? Volgens de arts kon het geen kwaad, dan hoop ik dan maar!
Ik heb gisteren weer de eerste echo gehad maar er was weinig actie te zien. Er was 1 groter rondje te zien maar dit is waarschijnlijk een cyste. Vrijdag weer terug en ik denk dat als alles dan nog steeds rustig is ik mag ophogen naar 75 eenheden.
Iemand toevallig ervaring met een cyste daar? Volgens de arts kon het geen kwaad, dan hoop ik dan maar!
Knillis- Fluisteraar
Toch wel een positieve test, voelt alleen totaal niet zo.. Heb morgen nog een controle echo van na de curettage gepland staan. Ben benieuwd wat daar dan nu te zien is. Hopelijk over een paar weken feest!
Ik ga over 2,5 week op vakantie mzcharlotte!
Ik ga over 2,5 week op vakantie mzcharlotte!
Weegschaal- Kletskop
Wow weegschaal. Gefeliciteerd!
Hopelijk gaat de medicatie werken. Welke medicatie heb je deze ronde?
Ik ga voor je duimen!
Hopelijk gaat de medicatie werken. Welke medicatie heb je deze ronde?
Ik ga voor je duimen!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Wat goed Weegschaal, gefeliciteerd!
ik ga ook heel hard voor je duimen!!!
ik ga ook heel hard voor je duimen!!!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Oh haha, dan heb ik ook nog even tijd om je écht even te PM'en. Wat zal het dubbel zijn om weer een positieve test in handen te hebben. Ik hoop zo hard dat het echt een keer goed mag gaan.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten