Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
@linnie: hopelijk lukt het nu met hulp toch gauw, jullie wachten ook al zo lang!
@susanne: spannend, ik duim alweer :-)
@shally: dat gevoel had ik ook toen ik mocht beginnen met spuiten :-)
@lindsya: hoe gaat t vandaag, hou je t wachten nog wat vol?
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Suzanne, spannend dat je morgen ga beginnen met de testen. Ik ga voor je duimen dat je snel een positieve test krijgt.
Linnie, ik hoop voor je dat ze nu iets gaan doen om jullie te helpen om zwanger te worden, succes.
Shally, ik vond het prikken ook niet zo eng, wel even goed kijken waar je prik maar verder is het makkelijk, succes.
LCN, het wachten heb ik niet zoveel problemen mee, dat hou ik nog wel even vol omdat ik het gewend ben denk ik De balletjes zijn vandaag voor het laatst en dan morgen niks. Ik heb nog steeds dezelfde klachten dus ik hoop dat ze morgen aanblijven houden. Ik durf niet goed te zeggen dat het raak is of niet. Heb jij ook zoveel klachten van die balletjes altijd gehad of niet?
Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je?
Linnie, ik hoop voor je dat ze nu iets gaan doen om jullie te helpen om zwanger te worden, succes.
Shally, ik vond het prikken ook niet zo eng, wel even goed kijken waar je prik maar verder is het makkelijk, succes.
LCN, het wachten heb ik niet zoveel problemen mee, dat hou ik nog wel even vol omdat ik het gewend ben denk ik De balletjes zijn vandaag voor het laatst en dan morgen niks. Ik heb nog steeds dezelfde klachten dus ik hoop dat ze morgen aanblijven houden. Ik durf niet goed te zeggen dat het raak is of niet. Heb jij ook zoveel klachten van die balletjes altijd gehad of niet?
Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je?
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Ja lastig met die bolletjes, ik had bijv ook pijnlijke borsten, maar dat nam altijd af en nu niet...
Blijft afwachten.
Met mij gaat het wel goed, maar heb (heel dom) verhalen over miskramen gelezen, na kloppende hartjes.vind het erg spannend a.s. dinsdag...
Blijft afwachten.
Met mij gaat het wel goed, maar heb (heel dom) verhalen over miskramen gelezen, na kloppende hartjes.vind het erg spannend a.s. dinsdag...
Le Chat Noir- Prater
Nee die verhalen moet je niet gaan lezen dat maak je alleen maar onzeker. Bij mijn zoontje was de eerste echo gelijk goed want het hartje klopte gelijk goed daar had ik gelijk vertrouwen in en hij was precies groot genoeg voor die weken dat ik zwanger was. Bij de tweede zag je gelijk dat het hartje niet goed klopte, het was ook heel klein voor het aantal weken dat het zwanger was en mijn gevoel zei ook gelijk dat het niet goed was maar door de moedige worden van de arts ging ik twijfelen maar een week later was het toch niet goed. Dus ik denk dat je het ook wel een beetje aan voel met je gevoel. Niet druk maken en niet die verhalen lezen.
Lindsya- Kletskop
Ja ik weet het...maarja zo moeilijk :-). Gelukkig is het bijna dinsdag.
Jij alvast heel veel succes morgenvroeg... ik ga t gauw checken hier!
Jij alvast heel veel succes morgenvroeg... ik ga t gauw checken hier!
Le Chat Noir- Prater
LCN, dank je wel.
Lindsya- Kletskop
Spannend morgen lindsya!!
Ik duimmmm
Ik duimmmm
Susanne84- Fluisteraar
- Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11
Le Chat Noir schreef:@linnie: hopelijk lukt het nu met hulp toch gauw, jullie wachten ook al zo lang!
Dankjewel!! :-)
Susanne84- Fluisteraar
- Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11
Spannend Lindsya!! Ik duim voor je!!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Heel spannend Lindsya, ik duim!!
@ Linnie; Wat balen dat je weer ongesteld geworden bent, dat het weer niet gelukt is. Fijn dat je snel een afspraak hebt, hoop dat ze snel iets voor je kunnen betekenen. Nog gefeliciteerd met je huwelijk!
@ ShallY; Wat fijn dat er nu echt iets gaat gebeuren!
@ Susanne; Heb je vandaag weer de eerste ovulatietest gedaan?
Hier even een dipje. Net terug van een verjaardag waar alles om het ook aanwezige eerste kindje in de vriendengroep draaide. Zelfs de meiden die ik er eerder niet over hoorde waren er vol van. Er werden grote toekomstplannen gemaakt over ons als moeders met veel kinderen. En ik voelde me echt zo'n buitenstaander, stomme rotsituatie....
@ Linnie; Wat balen dat je weer ongesteld geworden bent, dat het weer niet gelukt is. Fijn dat je snel een afspraak hebt, hoop dat ze snel iets voor je kunnen betekenen. Nog gefeliciteerd met je huwelijk!
@ ShallY; Wat fijn dat er nu echt iets gaat gebeuren!
@ Susanne; Heb je vandaag weer de eerste ovulatietest gedaan?
Hier even een dipje. Net terug van een verjaardag waar alles om het ook aanwezige eerste kindje in de vriendengroep draaide. Zelfs de meiden die ik er eerder niet over hoorde waren er vol van. Er werden grote toekomstplannen gemaakt over ons als moeders met veel kinderen. En ik voelde me echt zo'n buitenstaander, stomme rotsituatie....
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Wat rot zeg Weegschaal, kan me voorstellen dat het voor jou heel onzeker voelt of die toekomst met allemaal kinderen er wel gaat komen .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Twellie schreef:Wat rot zeg Weegschaal, kan me voorstellen dat het voor jou heel onzeker voelt of die toekomst met allemaal kinderen er wel gaat komen .
Het was ook echt wel gezellig en ik sluit me absoluut niet van de situatie af. Er wordt ook wel met me meegeleefd en regelmatig meelevende opmerkingen naar me toe gemaakt. Maar ik zie mezelf zo nog jaren zitten, echt een beetje als buitenstaander. Klinkt misschien stom, maar ik mis gewoon een vriendin waar ik lekker over dit soort dingen tegen kan klagen en schelden. Iemand die het snapt en zich niet schuldig of aangesproken voelt..
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Zo begrijpelijk Weegschaal, ook al leeft men mee, ze weten niet hoe het echt voelt en als ze dan leuke toekomstplannen maken voel je je al gauw buitenstaander, omdat jouw toekomstplannen elke keer weer in een teleurstelling eindigden, jij durft misschien niet eens echt te dromen nu.
Kun je het delen met je man?
Kun je het delen met je man?
Le Chat Noir- Prater
Hallo dames,
Hier ook weinig nieuws. Ik ben uiteindelijk vrijdag ongesteld geworden en heb gisteren de eerste spuit weer gezet. Maandag 22 juli heb ik weer de eerste echo!
Lindsya: spannend wordt het nu, ik duim voor je!
Linnie: balen dat je ongesteld bent geworden. Wel gefeliciteerd met je huwelijk! Hebben jullie een mooie dag gehad?
Weegschaal: hele dikke knuffel!
LCN: de echo komt dichtbij nu he, ik duim wederom voor je! Bij mijn miskraam voelde het ook vanaf het begin niet goed en zag je meteen op de echo dat het niet goed zat, het vruchtje was te klein en je zag geen hartje kloppen. Ik hoop dat je 2 kloppende hartjes ziet!
Shally: ook aan de spuiten dus. Fijn dat je verder mag, de spuiten werken bij mij heel goed en ik vind het niet zwaar o.i.d. om ze te zetten. Ik ben allang blij dat ik nu een normale kans heb om zwanger te worden, daar heb ik die spuiten en ziekenhuis bezoekjes wel voor over! Succes!
Hier ook weinig nieuws. Ik ben uiteindelijk vrijdag ongesteld geworden en heb gisteren de eerste spuit weer gezet. Maandag 22 juli heb ik weer de eerste echo!
Lindsya: spannend wordt het nu, ik duim voor je!
Linnie: balen dat je ongesteld bent geworden. Wel gefeliciteerd met je huwelijk! Hebben jullie een mooie dag gehad?
Weegschaal: hele dikke knuffel!
LCN: de echo komt dichtbij nu he, ik duim wederom voor je! Bij mijn miskraam voelde het ook vanaf het begin niet goed en zag je meteen op de echo dat het niet goed zat, het vruchtje was te klein en je zag geen hartje kloppen. Ik hoop dat je 2 kloppende hartjes ziet!
Shally: ook aan de spuiten dus. Fijn dat je verder mag, de spuiten werken bij mij heel goed en ik vind het niet zwaar o.i.d. om ze te zetten. Ik ben allang blij dat ik nu een normale kans heb om zwanger te worden, daar heb ik die spuiten en ziekenhuis bezoekjes wel voor over! Succes!
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Thnx voor de felicitaties. We hebben een super dag gehad, en heerlijk mooi weer! Vanavond heb ik meer tijd om te reageren, dus zal dan even op iedereen reageren!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Goedemorgen,
Ik heb een test gedaan vanmorgen en ik ben zwanger!!! We zijn echt blij en ik hoop dat alles goed blijft gaan. Dadelijk even de verpleegkundige bellen voor een afspraak te maken voor een echo.
Weegschaal, dat is een rottige situatie, ik snap dat je dan een buitenbeentje voel omdat ze niet voelen hoe het voelt als het niet lukt. Maar dat wil niet zeggen dat het bij die meiden ook gelijk lukt, je weet het nooit natuurlijk. Hele dikke knuffel meis en als je hart wil luchten kan dat altijd hier.
Knillis, toch ongesteld geworden. Wat spuit je nu dan?
Razz, nogmaals gefeliciteerd.
Groetjes
Ik heb een test gedaan vanmorgen en ik ben zwanger!!! We zijn echt blij en ik hoop dat alles goed blijft gaan. Dadelijk even de verpleegkundige bellen voor een afspraak te maken voor een echo.
Weegschaal, dat is een rottige situatie, ik snap dat je dan een buitenbeentje voel omdat ze niet voelen hoe het voelt als het niet lukt. Maar dat wil niet zeggen dat het bij die meiden ook gelijk lukt, je weet het nooit natuurlijk. Hele dikke knuffel meis en als je hart wil luchten kan dat altijd hier.
Knillis, toch ongesteld geworden. Wat spuit je nu dan?
Razz, nogmaals gefeliciteerd.
Groetjes
Lindsya- Kletskop
Wat goed lindsya!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Lindsay, gefeliciteerd!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Lindsay, gefelicteerd!! Wat ontzettend leuk! Ben echt super blij voor jullie.
Isolt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 114
Registratiedatum : 14-06-13
Wat fijn Linsya, van harte gefeliciteerd!
@ Weegschaal: Ik PM je in het weekend even terug, ik ben er nog niet aan toegekomen.
@ Weegschaal: Ik PM je in het weekend even terug, ik ben er nog niet aan toegekomen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Wow eerst LCN, nu Lindsya en Razz ook... Wat fijn! Zo gefeliciteerd allemaal! Ik hoop dat dit topic heel gauw leeg is.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Gefeliciteerd Lindsya! Wat leuk al die zwangeren
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Lindsya, gefeliciteerd!!!!