Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 31 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Razz za 6 jul 2013 - 2:12

Oh wauw LCN. Misschien wel 2 kleine beebjes!! Very Happy 

Ik geloof best dat het een emotioneel moment is geweest. Maar dat is logisch toch!
Kei leuk!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 31 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir za 6 jul 2013 - 4:57

@lana: er zaten dus 2 vruchtzakjes en in de ene zag hij wat met knipperlichtje en de ander durfde hij nog geen uitspraken met zekerheid over te doen. Maar goed, de volgende echo weten we het zeker.
@ razz: ja superleuk! Emotioneel zijn is niet erg, maar ik barstte gewoon in snikken uit ipv een mooi traantje haha en mijn man en de arts meenden mij te moeten troosten, waardoor het alleen maar erger werd Embarassed . In al die jaren in zkh nooit 1 traan gelaten bij arts haha en nu...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  _Lana_ za 6 jul 2013 - 6:32

Le Chat Noir schreef:@lana: er zaten dus 2 vruchtzakjes en in de ene zag hij wat met knipperlichtje en de ander durfde hij nog geen uitspraken met zekerheid over te doen. Maar goed, de volgende echo weten we het zeker.
@ razz: ja superleuk! Emotioneel zijn is niet erg, maar ik barstte gewoon in snikken uit ipv een mooi traantje haha en mijn man en de arts meenden mij te moeten troosten, waardoor het alleen maar erger werd Embarassed . In al die jaren in zkh nooit 1 traan gelaten bij arts haha en nu...
Spannend zeg!
Je spanning en emotie van de afgelopen ( heftige ) tijd komt er ook uit natuurlijk. Ineens is het gewoon écht zover!

Geniet er lekker van, het is je zo gegund!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Lindsya zo 7 jul 2013 - 8:14

LCN, ik wist niet dat er twee terug geplaats waren, super. Hopelijk zien jullie over 11 dagen het beter en dat er ook in het andere vruchtzakje een knipperlichtje zit. Ik ga voor je duimen. Daar ga ik nog niet vanuit, die balletjes reageer ik de laatste tijd heftig op vooral moe en misselijk dus ik hou het nog even daarop. Na 15 juli weet ik het zeker Very Happy 

Suzanne, als jezelf in zo'n behandeling zit lijkt alles op den duur gewoon voor jezelf. Als ik mezelf prik is er soms iemand bij en die roep gelijk hoe durf je dat. Ja dat is toch een gewenning geworden dus dat gevoel snap ik wel. Hopelijk mogen jullie snel verder.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lindsya wo 10 jul 2013 - 21:26

Hallo allemaal,

Wat is het rustig hier, even weer boven aan zetten de topic.
Hoe gaat het met iedereen?

Hier nog steeds dezelfde klachten, de moeheid is gelukkig minder, alleen misselijk en hele zere borsten maar dat zijn de bijwerkingen die neem ik voor lief.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Razz wo 10 jul 2013 - 22:00

Wanneer mag je testen Lindsya?

Ik zit op het wachtbankje en moet zondag of maandag ongesteld worden. Ik voel deze keer helemaal niets en ik ga deze keer ook nergens van uit. Door de tarwekiemolie die ik slik heb je schijnbaar ook minder last van een naderende menstruatie/en de menstuatie zelf dus dat zal het ook wel zijn.

Razz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Knillis wo 10 jul 2013 - 22:19

Ik ben ook nog steeds aan het wachten. Afgelopen maandag de laatste Provera geslikt maar nog niet ongesteld. Normaal word ik altijd de derde dag ongesteld dus het duurt wat langer deze keer.  Wel wat bruinverlies maar het zet verder nog niet door. Trouwens ook mega gevoelige borsten maar dat schijnt ook een bijwerking te zijn... als ik zondag nog niet ongesteld ben gooi ik er maar eens een testje tegenaan, maar ik geloof niet dat ik zwanger ben...
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Lindsya wo 10 jul 2013 - 22:50

Razz schreef:Wanneer mag je testen Lindsya?

Dat is wel goed dat je minder last heb van je menstruatie klachten door die tarwekiemolie. Ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt. Ga je nog een behandeling doen mocht dit niet lukken om zwanger te worden of niet?
Ik mag maandag testen als ik niet ongesteld wordt. Zaterdag gebruik ik die balletjes voor het laatst en zondag niks meer.

Knillis, provera heb ik ook geslikt. Ik werd precies drie dag daarna ongesteld. Wel spannend voor je, als het raak is dan is het wel op een aparte manier gelukt.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  firda wo 10 jul 2013 - 23:25

Spannend meiden..

Ik ga Vrijdag weer bloedprikken.
Ben benieuwd wat de gyn er overzegt.. Want ik ben al even niet geweest!

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Bericht  Le Chat Noir do 11 jul 2013 - 4:56

Spannend voor jullie alledrie zeg!
@lindsya wat moet jij al vroeg stoppen met de bolletjes!
@firda hoop op een goede bloeduitslag!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Lindsya do 11 jul 2013 - 7:32

LCN, ik vind het ook snel dit keer maar ik hou mij aan het schema en dan zou het wel goed zijn. Maar ik gebruik nooit heel lang die balletjes na een TP. Ik gebruik de balletjes 10 dagen, eigenlijk nooit langer. Gebruik jij ze langer?

Vandaag een brief gehad van het lab en ze hebben vier embryo's ingevroren van de acht dus dat is wel goed nieuws gelukkig.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir do 11 jul 2013 - 8:17

Ja in Nld ook al, maar nu ook sowieso tot 8 weken gebruiken, maar wil ze zelf liever tot en met 12 wk gebruiken, tot de placenta de progesteron productie zeker over heeft genomen. Omdat ik van mezelf ook wat lager progesteron heb, al weet ik niet hoe dat nu is natuurlijk.

Wat fijn 4 cryo's!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Razz do 11 jul 2013 - 8:39

Lindsya schreef:
Razz schreef:Wanneer mag je testen Lindsya?

Dat is wel goed dat je minder last heb van je menstruatie klachten door die tarwekiemolie. Ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt. Ga je nog een behandeling doen mocht dit niet lukken om zwanger te worden of niet?
Ik mag maandag testen als ik niet ongesteld wordt. Zaterdag gebruik ik die balletjes voor het laatst en zondag niks meer.

Ik moet van de Gyn wachten tot Oktober en dan gaan ze verder kijken. Hij had het toen over Clomid omdat mijn cyclussen tussen de 32 en de 39 waren. Maar als ik nu met die tarwekiemolie 29 dagen blijf houden lijkt het mij dat Clomid dan niet nodig is. Misschien dat ik dan IUI krijg.

Razz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal do 11 jul 2013 - 20:37

@ LCN; Ik heb vorige week al even gespiekt, maar niet te tijd genomen te reageren. Maar gefeliciteerd meis, wat een goed nieuws!! En wie weet wel 2 kindjes, wat bijzonder. Wanneer heb je de volgende echo?

@ Lindsya; Wat ontzettend spannend zeg, ik blijf duimen! En fijn dat er 4 cryo's ingevroren zijn.

@ Razz; Ook al spannend, zou toch heel fijn zijn als een vervolgafspraak in oktober niet meer nodig is. Ik duim!

@ Knillis; Ben heel benieuwd hoe het voor jou nu gaat lopen. Weet niet zo goed of ik moet duimen..

@ firda; Ga je dan vandaag al naar de gyn? Succes!

Ik ben naar Leiden geweest. Zij vindt de aanpak van Gent rondom het bms te rigoreus. Zij wil wel eerst medicatie proberen, een volgende zwangerschap bloedverdunners. Daarbij wil ze me dan progesteron laten gebruiken voor het bms. Als de bloedverdunners niet helpen is ze ook bereid over te stappen naar prednison. Nu moeten we dus kiezen, maar ik doe wat mn gevoel me ingeeft. Ik zet Gent nog even in de wachtstand, wil liever eerst medicatie proberen. In Gent zit een zeer kundige arts, maar die in Leiden is gewoon een hele fijne arts. Het lukt haar me iedere keer met een positief gevoel achter te laten, wat ik heel belangrijk vind. Dus nu mag ik weer zwanger worden.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Amber- do 11 jul 2013 - 20:46

@ weegschaal, wat fijn dat ze je in Leiden zo goed willen helpen. Inderdaad volg je gevoel!
Ik ga in iedergeval weer voor je duimen.
hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Lindsya do 11 jul 2013 - 21:01

Goedemorgen,

LCN, dat is inderdaad een stuk langer. Misschien even overleggen met je arts wat verstandig is om verder te gaan met die balletjes of te stoppen met 8 weken. Volgende week heb je weer een echo toch?

Weegschaal, je moet doen waar je gevoel het beste is en als dat in L.eiden is dan moet je daar nog een keer proberen. Maar wel fijn dat ze toch wel wat van G.ent over wil nemen qua medicatie. Succes in ieder geval.

Razz, dat zou inderdaad niet nodig zijn dan clomid als je cyclus goed loop met de tarwekiemolie. Misschien heb je helemaal geen behandeling nodig als alles zo goed blijf lopen ben je wel zwanger voor oktober. Ik duim voor je.

Vandaag en morgen moet ik nog balletjes plaatsen en dan mag ik stoppen. De klachten worden ook steeds heftiger misselijk en pijnlijke borsten, dat maak je best in de war want je hoop dat het raak is maar ik weet dat het door die balletjes kom nu. Maandag heb ik het antwoord gelukkig.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir do 11 jul 2013 - 23:05

@lindsya heb sowieso nog weer een recept nodig dan. Maar denk dat hij t prima vindt. Zou niet willen dat door een simpel progesteron tekort iets mis gaat. Je symptomen klinken hoopvol!

@weegschaal: heb dinsdag weer een echo met 7 wk en 4 dg Very Happy . Ga voor je duimen, fijn dat je er weer voor mag gaan en hopelijk is dit gelijk al de oplossing!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Susanne84 do 11 jul 2013 - 23:11

Heej meiden,

Ik ben even wat stiller, heb ff niet zoveel te melden natuurlijk ;-)
Maar lees wel alles mee hoor!

Lindsya: spannend joh! pfoei, nog heel eventjes geduld hebben!

Weegschaal: fijn dat je toch weer zwanger mag worden! Goed gevoel over? Hoop dat het opnieuw gauw raak is!

LCN: ik zou dan ook gewoon nog even doorgaan met die 'balletjes' idd. Baat het niet, schaad het niet? Volgende week weer echo?

Liefs!

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11

Bericht  Linnie1985 vr 12 jul 2013 - 0:15

Hoi meiden, ik kom vanaf nu hier schrijven. Net weer ongesteld geworden. Heeft me weer een gigantische huilbui opgeleverd. Wij zijn al vanaf 30 december 2010 bezig voor een eerste kindje. Sinds afgelopen maandag ben ik gelukkig getrouwd.

Ik heb vandaag gelijk maar een afspraak gemaakt bij de gyn, hij had gezegd als ik na 3 maanden nog niet zwanger ben ik een afspraak moest maken tenzij ik eerder zwanger was, moest ik gelijk terug komen. Het is nu inmiddels 4 maanden geleden en ben nu wel klaar voor de volgende stap. Wij vinden 2,5 jaar nu wel erg lang...

25 juli staat de afspraak gepland, dan hebben we beiden vakantie. komt mooi uit, want dan kan mijn man mee!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Susanne84 vr 12 jul 2013 - 1:13

Hoi Linnie,

Wat naar om te horen dat het bij jullie ook nog niet gelukt is!
'welkom' (beetje raar natuurlijk) in dit topic, hoop dat je hier in ieder geval wat steun kunt vinden.
En hopelijk kun je dit topic weer snel verlaten! ;-)

Wel gefeliciteerd met jullie huwelijk! Heb je een mooie dag gehad? :-)

2,5 jaar wachten is lang genoeg inderdaad! Weet er alles van.
Gelukkig kun je deze maand nog terecht!
Hebben jullie al onderzoeken gehad of zou dit dan de eerste keer zijn? 

(even in het kort mijn verhaal: sinds eind 2009 aan het proberen voor een kindje. Eind vorig jaar naar de huisarts gestapt (durven eerder niet zo goed..) en kwamen er toen vrij snel achter dat mijn vriend onvruchtbaar is. Sad Nu alweer behoorlijke tijd en aantal onderzoeken verder, uiteindelijk besloten om via (zaad)donor te gaan proberen en inmiddels ook de wachtlijst daarvoor doorlopen. Vorige maand eerste behandeling met donorzaad gehad, dat is helaas mislukt en ik ga binnenkort weer starten met ovulatietesten voor de 2e poging..)

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya vr 12 jul 2013 - 4:43

LCN, ja daar heb je gelijk in. Dan gewoon verder gaan met die balletjes. Het klinkt hoopvol inderdaad maar ik ga er nu niet vanuit, ik weet dat deze klachten door die balletjes komen nu. Maandag hoop ik dat deze klachten dan door een zwangerschap komt Very Happy 

Linnie, welkom. Gefeliciteerd met je huwelijk. 2,5 jaar is inderdaad erg lang dat het nog niet gelukt is. Heb je een regelmatige cyclus? Heb je ook ovulatietesten en zo geprobeerd? Succes 25 juli met jullie afspraak.

Suzanne, wanneer verwacht je ongeveer dat je weer kan starten met de ovulatietesten?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  ShallY vr 12 jul 2013 - 4:58

Ik ben vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest en mag nu gaan spuiten. We hebben voor de 24e een afspraak staan voor de prikinatructie. De zaterdag ervoor begin ik met provera dus kan ik al snel na de uitleg gaan spuiten. De recepten heb ik al meegehad dus die ga ik maandag ophalen zodat ik alles in huis heb.

Ik ben eigenlijk best opgelucht omdat we nu gewoon kansen gaan krijgen aangezien ik met prikken een eisprong krijg.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Susanne84 vr 12 jul 2013 - 6:44

Fijn Shally! Dan heb je eindelijk een 'echte' kans natuurlijk!
Vind je het spuiten zelf niet eng?

Lindsya: lief dat je zo meeleeft! :-) Ik denk dat ik zondag weer ga beginnen met testen, dan zit ik op dag 12 van deze cyclus (vorige keer had ik op dag 15 een positieve test). Dus dan ergens komende week weer naar het ziekenhuis denk ik! Spannend!!

Hou jij het wachten nog beetje uit?

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  ShallY vr 12 jul 2013 - 8:52

Nee hoor suzanne,spuiten lijkt me niet eng. Ik heb gelukkig genoeg vet waar ik in kan prikken. Haha! Het klinkt misschirn raar maar ik kan bijna niet wachten om te beginnen.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Linnie1985 vr 12 jul 2013 - 9:14

@ Suzanne en Lindsya:
Ik liep al bij de gynaecoloog omdat ik vorig jaar een miskraam gehad heb. Nu moesten we 3 maanden even afwachten, dus dat houd in niet meer temperaturen omdat dat volgens de gynaecoloog geforceerd werkte. We waren in april voor het laatst geweest, en we wilden nog een maandje zelf proberen, maar aangezien ik weer ongesteld ben geworden heb ik vandaag maar een afspraak gemaakt. Ik weet nog niet wat nu de volgende stappen zijn, dat hoor ik de 25e.

Ik heb wel een HSG gehad, en daar kwam uit dat 1 van mijn eileiders verstopt is. Maar aangezien ik toch zwanger kan worden met 1 is het niet zo erg. Toch denk ik dat het daar aan ligt.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: