Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 4 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  vlinder-2011 ma 11 maa 2013 - 4:23

Triesje: spannend! Woensdag testen toch?

Wij zitten op het wachtbankje, volgende week donderdag is mijn nod. Dus nog even afwachten...
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 4 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Triesje1983 ma 11 maa 2013 - 6:11

vlinder-2011 schreef:Triesje: spannend! Woensdag testen toch?

Wij zitten op het wachtbankje, volgende week donderdag is mijn nod. Dus nog even afwachten...

klopt, als ik niet ongesteld word morgen en mijn temp is morgen ook nog steeds hoog ga ik morgen testjes halen en dan ga ik woensdagochtend (mits temp nog hoog is) een testje doen...

Edit: en uiteraard duim ik ook heel hard voor jou!

Laatst aangepast door Triesje1983 op ma 11 maa 2013 - 7:28; in totaal 1 keer bewerkt
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Le Chat Noir ma 11 maa 2013 - 7:21

Ziet er goed uit Triesje! Ik duim voor je hoor. Meld je morgen weer even je temperatuur? Wink
En duim natuurlijk ook voor Vlinder.
Ik had vandaag een superpositieve ovu test. Gister was het lijntje nog niet even donker, maar wel aanwezig. Ik verwacht dus morgenavond ongeveer mijn eisprong. Ook al proberen we het zelf ook nog wel, bij ons is de kans nihil op een spontane zw schap. Ik heb nu dus meer een ovutest gedaan om een beetje te kunnen plannen wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. Het is inderdaad zoals ik verwachte, dus mijn cyclus is gewoon op regel, ondanks de hormonencyclus van de vorige maand.
Ik verwacht 22/23 maart ongesteld te worden en dan kan de hysteroscopie op 2 april gepland worden denk ik.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Snoes ma 11 maa 2013 - 10:24

Triesje, ik duim voor je!

LCN, heb je al bericht van je verzekering? Fijn dat je zo ongeveer kan plannen wanneer de hysteroscopie kan doorgaan. Ook in DD?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Triesje1983 ma 11 maa 2013 - 19:52

Hey meiden,

hier mijn temp én ik heb een ovutestje gedaan, omdat ik ze toch in huis had. Ik krijg ze niet eens zo knallend met een eisprong!!! Toch maar testje halen straks? Wat denken jullie?

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 4 2013-03-12062835_zps16451685

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 4 2013-03-12074401_zps5b92a29c
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Maudy ma 11 maa 2013 - 20:15

Spannend Triesje!! Toen ik zwanger was van L heb ik de avond van te voren ook een ovu test gedaan en die was toen ook zo positief.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  Filoria ma 11 maa 2013 - 20:20

Spannend Triesje! Ik heb ook wel eens positieve ovulatietesten gehad vlak voordat een zwangerschapstest positief uitviel. Ik duim voor je!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Diese ma 11 maa 2013 - 21:09

Oh Triesje, wat wordt het spannend!! Ik heb er een goed gevoel over. Succes met testen!!

LCN, wat dubbel he... een goede uitslag, maar ook weer die onzekerheid dat dat dus niet de reden is waarom het maar niet wil lukken.. Fijn dat je cyclus op orde is!
Spannend, alle komende testen. Maar ze pakken het grondig aan!

Vlinder, spannend!
Hier gaat het wel ok. Ben al een paar dagen niet meer aan het bloeden, was minder dan een gewone menstruatie. Ook al weer aan de pil, omdat wij toch IVF in een kunstmatige cyclus hebben. Lijkt net of er niets gebeurd is..
Ik moet nu nadenken over wanneer en hoe een nieuwe poging. We kunnen in mei weer aan de beurt zijn, maar ik vind dat te vroeg om weer zolang afwezig te zijn van het werk. Ik denk dat we voor eind juni gaan en dan onze zomervakantie er aan spenderen. Bah, ik zou het liefst vandaag weer beginnen met spuiten. Zo dichtbij geweest, en nu is het allemaal weer zo ver weg door praktische bezwaren..
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  vlinder-2011 ma 11 maa 2013 - 22:10

@ triesje: spannend! Ik duim heel hard voor je!!

@diese: vind je het niet heel vervelend om zo lang te moeten wachten, lijkt mij echt verschrikkelijk.

Hier last van zere borsten, misselijkheid.. Moet nog meer als een week wachten maar het voelt allemaal erg raar..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Snoes ma 11 maa 2013 - 22:20

Triesje, ik heb er ook een goed gevoel over hoor! Spannend Very Happy

Diese, ik zou het denk ik neit kunnen, om nog zolang te wachten voor een nieuwe poging. Het is ook niet dat je voor je lol afwezig bent op je werk, toch? Of doen ze er op je werk moeilijk over?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Le Chat Noir ma 11 maa 2013 - 22:22

@Triesje: Ik denk dat we jou morgen (of vandaag?) mogen feliciteren! Hou je het nog wat van de spanning??
@Snoes: Nee, ik heb nog geen brief van DD gekregen, wel allemaal rekeningen :shock: haha. Maar goed, dan kan ik het pas aanvragen... Aan de andere kant geeft mijn verzekering aan dat het wel wordt vergoed als het 'normale' zorg is. Maar door het aan te vragen krijg je een bevestiging zwart op wit. Als je dan aanvraag hebt verstuurd naar de verzekering schijnt het nog een week of 2 te duren... Ik wil de hysteroscopie inderdaad liever in DD doen, meer vertrouwen in en het gaat daar onder narcose. Het lijkt me zo'n vervelend onderzoek en heb niet veel zin in opnieuw een pijnlijk gyneacologisch onderzoek.. Hoe gaat het met jou en je zoontje nu?

@Diese: Hoeveel vrij heb jij gehad rondom je poging dan? Vervelend (zacht uitgedrukt) he zo lang wachten... Mei is toch ook al weer even verder...
Ik heb nu geen idee meer wanneer wij kunnen starten. Ik dacht eerst eind april. Dus niet de komende cyclus maar die erna. Maar wie weet ook pas mei. Vind dit ook erg jammer, want ik wil heel graag beginnen, maarja het is ook goed eerst wat te onderzoeken en misschien ook om lichaam even tot rust te laten komen. Dat laatste is bij jou misschien dan ook het enige positieve er aan om te wachten....
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Diese ma 11 maa 2013 - 23:06

Vlinder. Lastig he, die signalen van je lijf te interpreteren? Gebruik je nog hormonen?
Mijn ervaring is dat kwaaltjes niet alles zeggen, maar dan intuïtie wel een grote voorspeller kan zijn! Succes met de tweede week door komen, zo moeilijk!

Het is ook heel moeilijk en verdrietig om zo lang te moeten wachten. Soms voelt het bijna als onmogelijk.. Maar ik heb geen keuze. Sowieso kunnen we pas weer in mei op zn vroegst starten, en dan is juni voor ons nog wat gemakkelijker te plannen.
Wij wonen nl 3 uur van het ziekenhuis af, dus ik moet dan ook echt vrij zijn. Sowieso om de dag voor de follikelmeting, maar we hebben er ook al hele weken in een vakantiehuisje gezeten. Elke 6u rijden voor 10 minuten controle hakt er zo in.. Normaal niet zo erg bij een gewone stimulatiefase, maar we hebben de afgelopen poging 5 weken gestimuleerd met Puregon. De verwachting is dat het nu weer zo lang gaat duren. Waarschijnlijk gaan ze wel iets ophogen, maar dan nog laag starten, omdat ik zoveel kleine eitjes heb. Die mogen niet allemaal mee gaan groeien..
LCN, door alle onderzoeken moet jij dus ook lang wachten. Moeilijk he.. Maar goed, inderdaad wel fijn dat alles eerst uit wordt gezocht zodat je in de best mogelijke uitgangspositie start. Maar balen is het wel!
Diese
Diese
Prater
Prater

Bericht  vlinder-2011 di 12 maa 2013 - 0:56

@ Diese: He wat naar is dat allemaal zeg.. Snap je heel goed maar lijkt me zo verschrikkelijk, de wens is zo groot en dan moet je steeds wachten..
Ik gebruik verder geen hormonen alleen foliumzuur en tarwekiemolie.
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Triesje1983 di 12 maa 2013 - 2:35

Hey meiden,

nou hier zijn de foto's... 1e foto is binnen de tijd, 2e foto is opgedroogd...

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 4 2013-03-12135759_zps92e6ecde

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 4 2013-03-12140955_zps3b0b268d

Ik kan het nog steeds niet geloven hahahahaha...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  holaagirl di 12 maa 2013 - 3:36

gefeliciteerd meid!
kan me voorstellen, dat je door dolle heen bent!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Zenna di 12 maa 2013 - 3:41

Woooowww!!! Wat goed!! Een dikke vette duidelijke streep!! GEFELICITEERD!!!!Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 4 281626781
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  liesje di 12 maa 2013 - 4:44

gefeliciteerd!
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Muppetje di 12 maa 2013 - 4:45

Jeeeh, wat goed!! Gefeliciteerd!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Snoes di 12 maa 2013 - 4:47

Ah wat een superleuk nieuws Triesje! Van harte gefeliciteerd!!!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Weegschaal di 12 maa 2013 - 5:42

Wat goed Triesje Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 4 281626781 Ben zo ontzettend blij voor je!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Weegschaal di 12 maa 2013 - 6:03

@ Diese; Wat ontzettend verdrietig zeg Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 4 699888En wat vervelend dat je idd zo dichtbij was en dan nu weer zo'n tijd moet wachten... En dan in je zomervakantie, heb je daarbuiten dit jaar nog wel de mogelijkheid om op vakantie te gaan?

@ LCN; Wat fijn dat de bloeduitslag goed was! Ik ga jouw ervaringen met de immunologische onderzoeken goed volgen dan, heb er ook al meer over gelezen!
Ik heb de hysteroscopie zonder enige verdoving gehad. Was even vervelend maar wel goed te doen! Maar heel fijn dat ze het in Duitsland onder narcose doen, als je er tegenop ziet.
Hoop voor je dat je snel toestemming krijgt van de verzekering! Heb je grote kans dat je gedeeltes niet vergoed krijgt?

@ Vlinder; Spannend! Hoop dat de kwaaltjes een goed teken zijn! Al heb ik na de miskramen ook rond mijn menstruatie last van zwangerschapskwaaltjes...

Ik lees dat jullie positieve kanten benoemen van het wachten, het tot rust laten komen van lichaam en geest is volgens mij ook echt heel goed. Maar het voelt zo dubbel, aangezien zwanger worden het enige is wat we willen!!
Wij hebben donderdag de afspraak in Belgie, alle papieren heb ik verzameld. Ben nu ook aan het wachten op mijn menstruatie, begin wat dingen te merken. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben ga ik een testje doen, aangezien er een kleine kans aanwezig is.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Happydobby di 12 maa 2013 - 6:12

gefeliciteerd! :cheering:

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  vlinder-2011 di 12 maa 2013 - 6:30

Triesje: Gefeliciteerd! Hoe lang zijn jullie nu precies bezig geweest? Ik hoop op een super goede zwangerschap voor je!!Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 4 281626781
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Diese di 12 maa 2013 - 7:23

Wat geweldig zeg!!! Geniet van het goede nieuws, wat een knaltest!!
Diese
Diese
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir di 12 maa 2013 - 7:27

Wauw gefeliciteerd Triesje!! Wat super voor je! Hele fijne zwangerschap gewenst!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: