Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 30 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Filoria vr 5 jul 2013 - 3:18

Waar heb je de echo's eigenlijk? Gewoon in NL of in DD?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 30 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  ShallY vr 5 jul 2013 - 3:24

Wat fijn LCN! Gefeliciteerd!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Le Chat Noir vr 5 jul 2013 - 3:52

Ja gewoon in ons zkh hier! Het kan dus inderdaad een tweeling worden, er zijn in ieder geval twee ingenesteld en nu afwachten of ze allebei goed ontwikkelen :-).
Het is idd een hele vroege echo, je ziet ook vaak nog geen hartactie. Kijk inderdaad nu al heel erg uit naar de volgende echo!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  mouette vr 5 jul 2013 - 3:58

Wat gaaf LCN! Misschien wel 2 le petit LCN's dus! Ik duim voor je dat ze allebei goed doorgroeien en dat je over 11 dagen 2 kloppende hartjes ziet.
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Bericht  Happydobby vr 5 jul 2013 - 4:01

Wat gaaf LCN, 6 weken is ook wel vroeg voor een echo, het blijft dus even spannend.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  liesje vr 5 jul 2013 - 4:51

Wat een goed nieuws en misschien wel een tweeling wow!
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Puggle vr 5 jul 2013 - 7:05

Wat een goed nieuws lcn wow!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Lejow vr 5 jul 2013 - 7:07

Wow LCN, wat een spannend en goed nieuws!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Luce vr 5 jul 2013 - 7:12

Le Chat Noir schreef:Hoi lieve meiden, bedankt voor succes wensen!
Het was nog erg inieminie allemaal, maar we zagen 2 vruchtzakjes! 1 zag de gyn iets zitten met een kloppend hartje, de ander zag hij niet goed genoeg om te kunnen zeggen. Was heel emotioneel moment!
Nu over 11 dagen terug, dan kunnen we meer met zekerheid zeggen.

Wauw!!! En een 2ling nog wel! :O 
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Sanne vr 5 jul 2013 - 7:25

Super, LCN, ik ben echt hartstikke blij voor jullie!
Spannend of het tweede vruchtje binnenkort ook een kloppend hartje heeft, dat zou echt geweldig zijn!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Steep vr 5 jul 2013 - 8:12

Jaaaaa! Goed nieuws! Nog 11 daagjes wachten op nog een mooie echo met hopelijk 2 kloppende hartjes!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Muppetje vr 5 jul 2013 - 8:36

Lcn wat super!! Ik ben erg blij voor je!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Knillis vr 5 jul 2013 - 9:33

Jaaaaaaaa LCN wat goed!!! cheers 

Ik ben helemaal blij voor je! En hoe geweldig zou het zijn als het een tweeling is? Very Happy 

Geniet ervan!!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Diese vr 5 jul 2013 - 9:42

Oh wauw LCN! (Dubbel zo) spannend!
Wat zegt je gevoel? Zijn het er twee denk je?
Het innestelprotocol uit DD doet iig wel goed zn werk Very Happy
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  ingrid82 vr 5 jul 2013 - 10:16

:cheering: Lcn wat goed al 1kloppend hartje! :cheering:
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  mzcharlotte vr 5 jul 2013 - 11:52

Wat ontzettend fijn om goed nieuws te lezen LCN. Op naar de volgende echo!! Hoe gaat het nu met kwaaltjes?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Susanne84 vr 5 jul 2013 - 18:09

Wat heerlijk LCN!! Ben zo blij voor je! Wauw. :-) :-)

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11

Bericht  kwebbeltje vr 5 jul 2013 - 20:03

Wat super nieuws zeg lcn! Hier draaien de duimen voor een tweede kloppend hartje!
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Le Chat Noir vr 5 jul 2013 - 20:51

Dankjewel allemaal! Het gaat verder goed, ben af en toe wat vaag misselijk, moet regelmatig wat eten anders gelijk trillende handjes en duizelig(was ook afgevallen, dus zal veel energie kosten?), wat sneller moe, verder zo nu en dan wat zeurend gevoel baarmoeder. Buik opgezet en borsten hebben straks misschien wel nieuwe bh nodig ;-).
Als t zo blijft teken ik er voor ;-).

@lindsya: hoe gaat het met jou? Hebben ze een topper terug geplaatst? Klonk allemaal heel goed. Ik duim voor je!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir vr 5 jul 2013 - 20:57

@shally: je vroeg naar bms. Bij mij was het deze keer 10 mm, meestal zo. Mooiste is dan ook 3 laags. Hsg is heel verschillend, ken mensen die erg veel pijn hadden en die dat niet hadden... hoe moeilijk ook, probeer er neutraal in te gaan en bedenk je dat het ook snel weer voorbij gaat.
@weegschaal: ben benieuwd naar je echo van woensdag. Gelukkig heb je zelf goed inzicht gekregen in je lichaam etc. Wat voor medicatie willen ze dan geven voor je bms? Progynova?
@knillis: dat klinkt best wel spannend bij jou, ben erg benieuwd ;-)!
@susanne: hoe gaat t met jou, weer vol frisse moed?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Sanne vr 5 jul 2013 - 21:01

Fijn dat het zo goed gaat, LCN. Hopelijk blijft het zo deze zwangerschap en wordt het in ieder geval niet erger.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lindsya vr 5 jul 2013 - 22:16

Goedemorgen,

LCN, wauw een tweelingen. Ik dacht dat je één terug geplaats had gekregen. Hopelijk zie je over 11 dagen duidelijk, gefeliciteerd nogmaals. Bij mij is er één terug geplaats dus ik ben benieuwd. Ben wel snel moe en misselijk maar dat komt door de hormonen en de warmte.

Suzanne, goed dat jullie gelijk verder gaan. Houden jullie dan dezelfde donor aan of nemen jullie een andere?

Weegschaal, hopelijk loopt je cyclus goed en dat je naar Gent kan. Ik ga voor je duimen dat je gelijk verder kan.

Shally, gelukkig dat je vriend ook geen 7 weken wil wachten en dat jullie hopelijk snel verder kunnen met jullie behandeling.

Hier verder geen nieuws. Ik heb mijn schema nog bekeken en ik mag 15 juli al testen, snel. Ik voel mezelf snel moe en duizelig/misselijk, komt door de hormonen balletjes en door de warmte denk ik maar rustig aan doen.

Fijn weekend.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Susanne84 vr 5 jul 2013 - 22:48

Hai allemaal,

Wat een heerlijk zomers weer is het! Dat maakt gelijk al een stuk positiever, of niet? :-D

LCN: ik hoop voor je dat de kwaaltjes niet erger worden, de milde kwaaltjes zijn in ieder geval wel een duidelijke bevestiging dat je zwanger bent! :-D Kun je het al een beetje geloven / bevatten?

Lindsay: spannenddd.. afwachten maar. Ik blijf duimen!

Hier wel weer positief / vol frisse moed hoor.  
Over een weekje of zo weer met de ovulatietesten beginnen en dan gaan we er weer voor!

We hebben  bij de donorselectie een 1e, 2e en 3e voorkeur mogen opgeven. Alleen bij nummer 1 hadden vriend en ik allebei echt een heel goed gevoel (die staat niet voor niets op 1 dus ;-)), dus denk inderdaad dat we die volgende keer ook weer gaan proberen. Ze zeggen wel dat soms een donor geen 'match' blijkt, dus daarom een 2e en 3e keus ook. Als we willen wisselen mag dat altijd, kan zelfs nog op de dag van de inseminatie (voordat ze t uit de vriezer halen ;-))

(haha ik realiseer me ineens dat ik er over praat alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Voor ons is dat het ook wel een beetje geworden inmiddels. Apart he. Maar voor jullie / de rest van de wereld zal het waarschijnlijk wel heel gek klinken allemaal Embarassed )

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11

Bericht  Le Chat Noir vr 5 jul 2013 - 23:07

Hoop ook dat ik niet al teveel kwaaltjes krijg. Ik gebruik nu ook nog utrogestan 3 x d 2 bolletjes en suprefact neusspray. Dus je zou zeggen dubbelop. Maar goed, ik ben misschien wel wat gewend na alle hormonen Laughing . Nee weet niet...

@lindsya: nee heb 2 toppers terug laten plaatsen. Hoop dat jouw moeheid en misselijkheid gewoon van een beginnende zw schap zijn!

@susanne: ik vind het niet heel raar klinken hoor Wink . Veel van onze behandeling klonk anderen ook vreemd in de oren en ik kreeg en krijg soms hele gekke vragen. Dan besef je weer 'oh het is misschien ook wel heel bijzonder allemaal '. Hoe lang gaan jullie proberen met deze donor? En weet je al of er meer nageslacht rondloopt van de donor?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  _Lana_ za 6 jul 2013 - 0:26

Oh wat gaaf LCN!!
In ieder geval 1 kloppend hartje en misschien wel 2??!! Very Happy
Zag hij wel een tweede vruchtje?

Spannend, geniet ervan!!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: