Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Razz: ik heb aan het begin van deze zwangerschap ook tarwekiemoliecapsules geslikt. Het schijnt dat het ook helpt om je bms dikker te maken. Tijdens de periode van mijn miskramen was mijn bms altijd wat aan de dunnen kant. De cyclus waarin ik uiteindelijk weer zwanger raakte, was dit veel dikker. Of het daadwerkelijk met elkaar te maken heeft, weet ik natuurlijk niet zeker, maar de kleine man zit er nog steeds. Hoop dat de tarwekiemolie bij jou ook tot een mooi resultaat leidt.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Lindsay: Donderdag gelijk terugplaatsing dus! Spannend!! Dr zal toch vast wel 1 bevruchting bij zitten met zoveel eitjes. Dat moet gewoon! En krijg je er dan 1 of 2 teruggeplaatst of mag je nog kiezen?
Ik zit natuurlijk in de wacht en pff wat duurt dat lang. ;-)
Ziekenhuis heeft aangegeven dat ik 18 dagen na de inseminatie kan testen, dat is volgende week zaterdag.
Als ik echter van mn gemiddelde cyclus uitga dan moet ik ergens komend weekend al ongesteld worden.
Dus eigenlijk.. weet ik het niet precies?
Ik voel me nu wel precies hetzelfde als altijd een paar dagen voor ik ongesteld ga worden. Hoeft niet per se iets te zeggen natuurlijk, maar voor mijn gevoel kan het dus bijna niet raak zijn dit keer.. Maar goed, zal nog niet alle hoop opgeven. En anders gaan we gewoon weer vrolijk een volgende ronde in!
Ik zit natuurlijk in de wacht en pff wat duurt dat lang. ;-)
Ziekenhuis heeft aangegeven dat ik 18 dagen na de inseminatie kan testen, dat is volgende week zaterdag.
Als ik echter van mn gemiddelde cyclus uitga dan moet ik ergens komend weekend al ongesteld worden.
Dus eigenlijk.. weet ik het niet precies?
Ik voel me nu wel precies hetzelfde als altijd een paar dagen voor ik ongesteld ga worden. Hoeft niet per se iets te zeggen natuurlijk, maar voor mijn gevoel kan het dus bijna niet raak zijn dit keer.. Maar goed, zal nog niet alle hoop opgeven. En anders gaan we gewoon weer vrolijk een volgende ronde in!
Susanne84- Fluisteraar
- Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11
@lindsya: ik zou visolie en vit d sowieso gaan nemen. Vitamine e is ook goed en dat zit in tarwekiemolie.
Spannend zeg, zo snel een tp!
@susanne: je kunt gewoon van 2 wk na inseminatie uitgaan hoor, die 18 dg is puur voor de zekerheid. Spannend zeg! Maar idd anders gewoon nog een ronde, in 1 keer raak zou wel heel super zijn. Natuurlijk hopen we er wel op :-)!
Kan even niet verder terug lezen dus hoop dat ik niemand ben vergeten! Duik zo mijn bed in, heb slecht geslapen en na een werkdag mega moe.
Zondag CB test met 3+, vandaag knaltest bij Moeders voor moeders! Heb vooral mega zere borsten, ook groter, een gespannen buik en af en toe een vlaag misselijkheid. En nogal moe dus haha.
Nog even en het is vrijdag (echo)!!!
Spannend zeg, zo snel een tp!
@susanne: je kunt gewoon van 2 wk na inseminatie uitgaan hoor, die 18 dg is puur voor de zekerheid. Spannend zeg! Maar idd anders gewoon nog een ronde, in 1 keer raak zou wel heel super zijn. Natuurlijk hopen we er wel op :-)!
Kan even niet verder terug lezen dus hoop dat ik niemand ben vergeten! Duik zo mijn bed in, heb slecht geslapen en na een werkdag mega moe.
Zondag CB test met 3+, vandaag knaltest bij Moeders voor moeders! Heb vooral mega zere borsten, ook groter, een gespannen buik en af en toe een vlaag misselijkheid. En nogal moe dus haha.
Nog even en het is vrijdag (echo)!!!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Nou.. voor mij zit deze ronde erop. Vandaag al ongesteld geworden.
Voelde het natuurlijk al beetje aan + wist dat de kans laag was dat het direct 1e keer zou lukken, maar toch stiekem wel balen.
Goeie nieuws is misschien wel dat ik redelijk vroeg ongesteld ben geworden, kunnen we vrij snel weer naar nieuwe ronde en is de onzekerheid voor nu even weer voorbij. Zo probeer ik t dan maar te zien. En ergens weer positieve gedachten vandaan proberen te toveren (in mn hoofd denk ik steeds 'als het deze keer niet is gelukt, waarom zou het dan een volgende keer wel lukken slaat nergens op, maar toch)
Voelde het natuurlijk al beetje aan + wist dat de kans laag was dat het direct 1e keer zou lukken, maar toch stiekem wel balen.
Goeie nieuws is misschien wel dat ik redelijk vroeg ongesteld ben geworden, kunnen we vrij snel weer naar nieuwe ronde en is de onzekerheid voor nu even weer voorbij. Zo probeer ik t dan maar te zien. En ergens weer positieve gedachten vandaan proberen te toveren (in mn hoofd denk ik steeds 'als het deze keer niet is gelukt, waarom zou het dan een volgende keer wel lukken slaat nergens op, maar toch)
Susanne84- Fluisteraar
Hoi meiden, even een vraagje.. waarschijnlijk moet ik gaan spuiten en over 6 weken gaan we waarschijnlijk over vakantie. Als er komende maandag niks te zien is op de echo vraag ik of de cyclus afgebroken kan worden en dan begin ik ook gelijk met clomid. Als het een beetje mee zit wordt ik dan zondags ongesteld en begint mijn nieuwe cyclus. Daarna heb ik nog 5 weken voordat we op vakantie willen gaan. Zit het er dan nog in om aan spuiten te beginnen? Want ik wil namelijk niet ongesteld worden op vakantie.
Ik zit een beetje in dubio. Moet ik wachten met spuiten tot de vakantie is geweest of ga ik gewoon beginnen. Eigenlijk wil ik gewoon beginnen want die 5 weken niks doen zie ik als weggegooide kans.
Ik zit een beetje in dubio. Moet ik wachten met spuiten tot de vakantie is geweest of ga ik gewoon beginnen. Eigenlijk wil ik gewoon beginnen want die 5 weken niks doen zie ik als weggegooide kans.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
@susanne: wat jammer zeg. De 1e keer is ook het spannendst denk ik! Het is natuurlijk moeilijk om met frisse moed te beginnen, maar je hebt nu pas echt een kans om zwanger te worden. Dus gedachten dat t niet gaat lukken zijn nu natuurlijk echt niet van toepassing het komt vast goed! Hoe snel ben je nu ongesteld geworden?
@shally: tja lastige vraag... je weet niet hoe je reageert op spuiten. Gemiddeld is na 2 wk een eisprong, dus dan zou t nog kunnen. Als ik in jouw schoenen had gestaan, had ik sowieso nog een poging gedaan.
@shally: tja lastige vraag... je weet niet hoe je reageert op spuiten. Gemiddeld is na 2 wk een eisprong, dus dan zou t nog kunnen. Als ik in jouw schoenen had gestaan, had ik sowieso nog een poging gedaan.
Le Chat Noir- Prater
LCN: thnx voor je antwoord. Ik denk dat ik ook gewoon een poging ga wagen hoor. Ik weet ook niet hoelang het zal duren voordat ze groeien. Maandag wacht ik wel even af en dan kan ik het er gelijk over hebben.
ShallY- Prater
Ha LCN
Weet ik hoor, dat er echt nog wel kansen zijn. Gewoon weer vrolijk verder, dit was gewoon een try-out ;-)
Nu cyclus van 24 dagen. Normaal cyclus tussen de 26 en 29 dagen. Dus wel heel kort dit keer, 9 dagen na inseminatie.
Bijna echo tiiiime :-D :-D
xx
Weet ik hoor, dat er echt nog wel kansen zijn. Gewoon weer vrolijk verder, dit was gewoon een try-out ;-)
Nu cyclus van 24 dagen. Normaal cyclus tussen de 26 en 29 dagen. Dus wel heel kort dit keer, 9 dagen na inseminatie.
Bijna echo tiiiime :-D :-D
xx
Susanne84- Fluisteraar
Shally ik zit met hetzelfde dilemma, wij gaan begin september op vakantie en dat valt waarschijnlijk ook middenin het hele traject. Ik weet ook niet hoe dat dan gaat, ik neem aan een paar weken overslaan?
Susanne84 jammer dat je ongesteld bent geworden! Wel fijn dat je een korte cyclus hebt.
LCN het komt dichtbij nu he, spannend hoor!
Ik heb vandaag toch nog even contact opgenomen met het ziekenhuis omdat ik denk dat ik gisteren een eisprong heb gehad. De Provera onderdrukt dit inderdaad niet en omdat er 4 eicellen boven de 20mm uit kwamen kan dit goed kloppen. In theorie zou het zelfs kunnen dat ik nu alsnog zwanger word omdat we van het weekend nog wel seks hebben gehad. Ik moet het in de gaten houden en als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben een test doen. Ik ga er niet vanuit maar het zou wel bizar zijn dan! Wordt toch wel een beetje spannend volgende week. Tot nu toe werd ik altijd 3 dagen na het stoppen met Provera ongesteld dus als dat uitblijft..... Maar goed, ik ga er niet teveel op hopen en ga er maar vanuit dat ik over 2 weken weer met de FSH injecties kan beginnen!
Susanne84 jammer dat je ongesteld bent geworden! Wel fijn dat je een korte cyclus hebt.
LCN het komt dichtbij nu he, spannend hoor!
Ik heb vandaag toch nog even contact opgenomen met het ziekenhuis omdat ik denk dat ik gisteren een eisprong heb gehad. De Provera onderdrukt dit inderdaad niet en omdat er 4 eicellen boven de 20mm uit kwamen kan dit goed kloppen. In theorie zou het zelfs kunnen dat ik nu alsnog zwanger word omdat we van het weekend nog wel seks hebben gehad. Ik moet het in de gaten houden en als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben een test doen. Ik ga er niet vanuit maar het zou wel bizar zijn dan! Wordt toch wel een beetje spannend volgende week. Tot nu toe werd ik altijd 3 dagen na het stoppen met Provera ongesteld dus als dat uitblijft..... Maar goed, ik ga er niet teveel op hopen en ga er maar vanuit dat ik over 2 weken weer met de FSH injecties kan beginnen!
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
@Lindsya oei balen dat die punctie zo'n pijn deed! Maar wel een mooie opbrengst, fijn! Ik zit aan de FSH injecties (ovin methode), dus spuiten zetten en dan mogen we wel op de natuurlijke manier proberen zwanger te worden. Ik heb PCOS en ben bij mijn zoon en dochter met behulp van Clomid zwanger geworden. Helaas werkt dat nu niet meer dus nu zit ik aan de injecties. Gelijk de eerste ronde was ik zwanger maar dit is helaas geëindigd in een miskraam. Dit is nu weer de eerste poging na de miskraam.
Shally bij mij duurde het de eerste ronde met de injecties 4 weken totdat ik een eisprong had. Dit kwam doordat ik eerste ruim 2 weken 50 eenheden moest spuiten en dit werkte niet voldoende waardoor de dosering opgehoogd moest worden. Het duurde bij mij dus 6 weken totdat ik kon testen de eerste keer. Maar als bij jou de dosering gelijk klopt kan je inderdaad rekenen op zo'n 2 weken.
Shally bij mij duurde het de eerste ronde met de injecties 4 weken totdat ik een eisprong had. Dit kwam doordat ik eerste ruim 2 weken 50 eenheden moest spuiten en dit werkte niet voldoende waardoor de dosering opgehoogd moest worden. Het duurde bij mij dus 6 weken totdat ik kon testen de eerste keer. Maar als bij jou de dosering gelijk klopt kan je inderdaad rekenen op zo'n 2 weken.
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Succes vandaag LCN! Edit: o nee, morgen pas. Pff ben nog niet helemaal wakker!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hallo allemaal,
Vandaag de terug plaatsing gehad. Ook gelijk met de witte bolletjes begonnen. We hadden 9 bevruchtingen, dat is een top score voor ons want zoveel hebben we er nog nooit gehad. Ze gaan nu kijken hoeveel er ingevroren kunnen worden en daar krijgen we binnen twee weken bericht van via de post. We zitten nu op de wachtbank voor twee weken.
Suzanne, dat is balen dat je ongesteld ben geworden. Ga je gelijk verder voor de volgende poging of wacht je even. Dikke
Er wordt er eentje terug geplaats. Als we naar de derde ivf poging gaan mogen er twee terug plaats worden.
Knillis, dat zou wel heel mooi zijn als je zo zwanger zou raken, wel spannend. Ik hoop het voor je.
LCN, hoe laat heb je morgen de echo?
Groetjes
Vandaag de terug plaatsing gehad. Ook gelijk met de witte bolletjes begonnen. We hadden 9 bevruchtingen, dat is een top score voor ons want zoveel hebben we er nog nooit gehad. Ze gaan nu kijken hoeveel er ingevroren kunnen worden en daar krijgen we binnen twee weken bericht van via de post. We zitten nu op de wachtbank voor twee weken.
Suzanne, dat is balen dat je ongesteld ben geworden. Ga je gelijk verder voor de volgende poging of wacht je even. Dikke
Er wordt er eentje terug geplaats. Als we naar de derde ivf poging gaan mogen er twee terug plaats worden.
Knillis, dat zou wel heel mooi zijn als je zo zwanger zou raken, wel spannend. Ik hoop het voor je.
LCN, hoe laat heb je morgen de echo?
Groetjes
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
@ LCN; Mijn bms is rond de 5. Dit is natuurlijk wel pas gezien na de miskramen en curettages. 1x is het gemeten nadat ik al 3 keer ongesteld was geweest na een curettage, toen was het ook 5. Ik ga geen medicatie krijgen naast de medicatie voor het bms. Dus eerst 2 zwangerschappen proberen met dikker bms, als dat weer uitdraait op miskramen gaan we vanuit Gent pas de heparine/prednison proberen. Intralipid ga ik vanuit Leiden en Gent niet krijgen, daar geloven zij niet in. Dus als ik dat zou willen proberen moet ik denk ook de overstap naar DD maken. Maar eerst dit maar eens proberen. Vit D zal ik eens navragen in Gent, volgens mij is dat nog niet bepaald. Leiden doet daar sowieso niets mee.
Heel veel succes en hopelijk ook veel plezier morgen!! Heb je de echo in DD of in NL?
@ Luce; Ik merk aan mijn afscheiding altijd wel dat ik vruchtbaar ben. De plakkerigheid zal ook wel goed zijn, aangezien de innesteling goed gaat. Het gaat pas daarna fout, rond de 5-6 weken. Vandaar dat ze er in NL ook niks mee en aan wilden doen. In Gent gaf ze aan dat er niet precies bekend is wat de functie van het bms na het innestelen nog is. Dus vandaar dat ze er toch iets mee wil, omdat niet duidelijk is of het iets betekend.
@ Knillis; Spannend zeg! Wel fijn dat je lichaam gelijk zo goed reageert op de medicatie, alleen mag het wel ietsje minder de volgende keer...
@ Lindsya; Wat balen dat de punctie zo tegenviel. Maar wat een goed resultaat vandaag! Echt heel spannend weer de komende weken, ik duim!!!
@ Susanne; Zeker balen Tuurlijk blijf je wel realistisch, maar het had toch zo mooi geweest na al dat wachten! Mijn duimen gaan vast draaien voor de volgende keer!
@ ShallY; Ik zou het zeker ook nog proberen, anders is het idd toch weggegooide tijd. Zie je op tegen het spuiten?
Ik ben ongesteld geworden. Heb ik mijn eisprong twee weken geleden toch weer goed gevoeld. Nou zou de deze cyclus opgevolgd moeten worden met echo's. Maar ben bang dat het nog te snel na de curettage is, dat het nog niet goed hersteld is. En wil niet nog vaker op en neer naar Gent. Gelukkig heb ik woe een afspraak in Leiden, dus vraag dan of ze daar een echo willen maken, het is dan dag 9. Als het er goed uit zit kan ik dan altijd nog met de eisprong naar Gent gaan. En anders pakken we de volgende cyclus wel, desnoods stel ik dan mijn vakantie een paar dagen uit ( ben bang dat de eisprong dan precies op mijn eerste vakantiedagen is).
Heel veel succes en hopelijk ook veel plezier morgen!! Heb je de echo in DD of in NL?
@ Luce; Ik merk aan mijn afscheiding altijd wel dat ik vruchtbaar ben. De plakkerigheid zal ook wel goed zijn, aangezien de innesteling goed gaat. Het gaat pas daarna fout, rond de 5-6 weken. Vandaar dat ze er in NL ook niks mee en aan wilden doen. In Gent gaf ze aan dat er niet precies bekend is wat de functie van het bms na het innestelen nog is. Dus vandaar dat ze er toch iets mee wil, omdat niet duidelijk is of het iets betekend.
@ Knillis; Spannend zeg! Wel fijn dat je lichaam gelijk zo goed reageert op de medicatie, alleen mag het wel ietsje minder de volgende keer...
@ Lindsya; Wat balen dat de punctie zo tegenviel. Maar wat een goed resultaat vandaag! Echt heel spannend weer de komende weken, ik duim!!!
@ Susanne; Zeker balen Tuurlijk blijf je wel realistisch, maar het had toch zo mooi geweest na al dat wachten! Mijn duimen gaan vast draaien voor de volgende keer!
@ ShallY; Ik zou het zeker ook nog proberen, anders is het idd toch weggegooide tijd. Zie je op tegen het spuiten?
Ik ben ongesteld geworden. Heb ik mijn eisprong twee weken geleden toch weer goed gevoeld. Nou zou de deze cyclus opgevolgd moeten worden met echo's. Maar ben bang dat het nog te snel na de curettage is, dat het nog niet goed hersteld is. En wil niet nog vaker op en neer naar Gent. Gelukkig heb ik woe een afspraak in Leiden, dus vraag dan of ze daar een echo willen maken, het is dan dag 9. Als het er goed uit zit kan ik dan altijd nog met de eisprong naar Gent gaan. En anders pakken we de volgende cyclus wel, desnoods stel ik dan mijn vakantie een paar dagen uit ( ben bang dat de eisprong dan precies op mijn eerste vakantiedagen is).
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Hoi allemaal,
Wat zijn jullie toch lief! Dankjewel :-)
LCN: echo vandaag!! Heel veel succes en plezier! Hoop dat alles goed is en je een mooi kloppend hartje te zien krijgt!!
Knillis: jeetje zeg, wat een bizarre situatie. Zou je toch zomaar zwanger kunnen raken nu dus. Maar dat mag eigenlijk niet omdat er teveel eitjes zijn, zo zat het toch? Pff. Dubbel! Vind je het eng of zou het juist ook wel gaaf vinden als je toch zwanger blijkt?
Lindsya: 9 bevruchtingen, top!! En nu dus ook aan het wachten. Ik zal duimen hoor!!!
Wij gaan gelijk weer verder denk ik, even kijken hoe het uitkomt, want we gaan ook nog een weekje weg (maar volgens mij zou inseminatie dan ongeveer in de week daarvoor zijn..). Gister nieuwe ovulatietesten besteld, wel met beetje tegenzin haha.
Weegschaal: kan me voorstellen dat je niet direct naar Gent wilt. Maar misschien zit het wel gewoon goed en heb je alweer een normale cyclus. Dat zou het wachten in ieder geval weer wat verkorten toch? En dan zit je niet net met je vakantie. ;-) Klinkt als een handig plan om eerst even in Leiden een check te laten doen inderdaad, kun je daarna nog beslissen wat je doet.
xx
Wat zijn jullie toch lief! Dankjewel :-)
LCN: echo vandaag!! Heel veel succes en plezier! Hoop dat alles goed is en je een mooi kloppend hartje te zien krijgt!!
Knillis: jeetje zeg, wat een bizarre situatie. Zou je toch zomaar zwanger kunnen raken nu dus. Maar dat mag eigenlijk niet omdat er teveel eitjes zijn, zo zat het toch? Pff. Dubbel! Vind je het eng of zou het juist ook wel gaaf vinden als je toch zwanger blijkt?
Lindsya: 9 bevruchtingen, top!! En nu dus ook aan het wachten. Ik zal duimen hoor!!!
Wij gaan gelijk weer verder denk ik, even kijken hoe het uitkomt, want we gaan ook nog een weekje weg (maar volgens mij zou inseminatie dan ongeveer in de week daarvoor zijn..). Gister nieuwe ovulatietesten besteld, wel met beetje tegenzin haha.
Weegschaal: kan me voorstellen dat je niet direct naar Gent wilt. Maar misschien zit het wel gewoon goed en heb je alweer een normale cyclus. Dat zou het wachten in ieder geval weer wat verkorten toch? En dan zit je niet net met je vakantie. ;-) Klinkt als een handig plan om eerst even in Leiden een check te laten doen inderdaad, kun je daarna nog beslissen wat je doet.
xx
Susanne84- Fluisteraar
LNC heel veel succes met de echo straks. ik hoop dat alles goed mag zijn
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
LCN, succes met de echo!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Eindelijk vrijdag LCN! Succes & geniet!!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Veel succes lcn!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
LCN, vandaag de echo. Ik hoop voor je op een (en misschien wel 2!) kloppende hartjes.
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
@Lindsya: Wat een goed resultaat!! Succes de komende 2 weken!
@Weegschaal: Wat hoort je bms dan eigenlijk te zijn?
Bij mij was het namelijk ook aan de dunne kant en dat had ik de vorige keren helemaal niet.
Hopelijk maken ze woensdag een echo, scheelt je toch weer een ritje Gent.
Ik zie niet op tegen het spuiten hoor.
@Knillis: Wow, je lichaam reageert goed op de medicijnen. Nu wel te goed dan, dat is dan wel weer jammer. Nu toch wel spannend de komende weken!
Ik wil eigenlijk niet 7 weken alles stopzetten dus als ik zou moeten spuiten gaan we gelijk verder. Mijn vriend en ik hebben het er nog eens goed over gehad en hij zei ook 'we hebben toch nog niks geboekt dus we gaan gewoon verder'. Ben wel blij dat hij er ook zo over denkt.
Eerst maar eens maandag afwachten wat ze gaat zeggen. Een vriendin van mij heeft van de week een hcg onderzoek gehad en vannacht heb ik daarover zo liggen malen dat ik dat misschien ook wel moet ondergaan. Ik heb er gewoon nachtmerries van gehad. Lijkt me zo eng en pijnlijk. Als het moet, moet het hoor maar liever niet.
Ik maak me ook weer druk om misschien niks maar dat is het aard van het beestje. Ik zie altijd direct allemaal beren op de weg terwijl ik nog helemaal niks concreets weet. Ben er weer zoveel mee bezig.
Ik vind het trouwens wel moeilijk om hier mee te schrijven, hoewel ik misschien wel bij dit topic 'hoor'.
@Weegschaal: Wat hoort je bms dan eigenlijk te zijn?
Bij mij was het namelijk ook aan de dunne kant en dat had ik de vorige keren helemaal niet.
Hopelijk maken ze woensdag een echo, scheelt je toch weer een ritje Gent.
Ik zie niet op tegen het spuiten hoor.
@Knillis: Wow, je lichaam reageert goed op de medicijnen. Nu wel te goed dan, dat is dan wel weer jammer. Nu toch wel spannend de komende weken!
Ik wil eigenlijk niet 7 weken alles stopzetten dus als ik zou moeten spuiten gaan we gelijk verder. Mijn vriend en ik hebben het er nog eens goed over gehad en hij zei ook 'we hebben toch nog niks geboekt dus we gaan gewoon verder'. Ben wel blij dat hij er ook zo over denkt.
Eerst maar eens maandag afwachten wat ze gaat zeggen. Een vriendin van mij heeft van de week een hcg onderzoek gehad en vannacht heb ik daarover zo liggen malen dat ik dat misschien ook wel moet ondergaan. Ik heb er gewoon nachtmerries van gehad. Lijkt me zo eng en pijnlijk. Als het moet, moet het hoor maar liever niet.
Ik maak me ook weer druk om misschien niks maar dat is het aard van het beestje. Ik zie altijd direct allemaal beren op de weg terwijl ik nog helemaal niks concreets weet. Ben er weer zoveel mee bezig.
Ik vind het trouwens wel moeilijk om hier mee te schrijven, hoewel ik misschien wel bij dit topic 'hoor'.
ShallY- Prater
Hoi lieve meiden, bedankt voor succes wensen!
Het was nog erg inieminie allemaal, maar we zagen 2 vruchtzakjes! 1 zag de gyn iets zitten met een kloppend hartje, de ander zag hij niet goed genoeg om te kunnen zeggen. Was heel emotioneel moment!
Nu over 11 dagen terug, dan kunnen we meer met zekerheid zeggen.
Het was nog erg inieminie allemaal, maar we zagen 2 vruchtzakjes! 1 zag de gyn iets zitten met een kloppend hartje, de ander zag hij niet goed genoeg om te kunnen zeggen. Was heel emotioneel moment!
Nu over 11 dagen terug, dan kunnen we meer met zekerheid zeggen.
Le Chat Noir- Prater
LCN: wauw, in elk geval één kloppend hartje! Hopelijk zie je over 11 dagen in het tweede vruchtzakje hetzelfde resultaat! Gefeliciteerd met dit goede nieuws in elk geval. Geniet ervan!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wauw LCN, dat betekent dus dat jullie misschien een tweeling verwachten toch? (Ik ben een beetje een noob in dit soort dingen). Wat spannend! Succes met wachten en fijn dat het er vandaag goed uitzag
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Het was ook nog vroeg natuurlijk, maar enorm gefeliciteerd! Misschien wel twee levende vruchtjes dus, wat geweldig! Je verheugt je vast erg op de volgende echo...
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten