Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 24 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Stokstaartje ma 10 jun 2013 - 9:33

@Weegschaal: wat weer een lieve reactie van jou! Wat fijn dat het ook deze keer weer goed is gegaan. Ik kan me voorstellen dat het een fijn gevoel geeft dat die afspraken allemaal staan en je er toch voor je gevoel mee bezig bent. Die opmerking van die verpleegkundige. Tja ik kan me het wel voorstellen dat ze dat zegt. Normaal kun je dat ook wel zeggen, maar dan meer bij iemand die dit voor de eerste keer meemaakt. Ik heb dit namelijk ook tegen mezelf gezegd. Bij iemand waarbij het zwanger blijven het probleem is vind ik het niet zo'n tactische opmerking (en ik ben zelf verpleegkundige). Dit traject waar jullie allemaal in zitten is echt killing! En het maakt niet uit waar het probleem ligt de uitkomst is helaas hetzelfde. Tot nu toe ongewenste kinderloosheid Cry Ik hoop dat voor iedereen het tij snel keert en de remedie gevonden wordt waardoor jullie allemaal snel zwanger zijn en blijven! EDIT: niet voor altijd natuurlijk want na 40 weken mag de bevalling gewoon plaatsvinden haha.

Dikke knuffel voor iedereen. hug
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 24 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal ma 10 jun 2013 - 9:35

Sanne schreef:Ai, ik vind dat een behoorlijk lompe opmerking van die verpleegkundige, Weegschaal. Zij moet toch ook wel beseffen dat het niet alleen zwanger raken, maar ook zwanger blijven is? Fijn dat het je verder is meegevallen en ook fijn dat je wel afspraken hebt staan, dan zit je niet in zo'n loze periode. Kunnen jullie het allemaal nog een beetje een plekje geven?
Ik ben nog nooit zo kalm geweest tijdens een miskraam als nu. Misschien omdat ik echt al van het slechtste uitging, ik een miskraam al aan het plannen was. Verder weet ik precies wat me te wachten staat, wat ook wel rust geeft. Maar mijn geloof in een goede afloop is wel aan het slinken, dat maakt me soms wel verdrietig. Zit ook gewoon in een hele rare tijd met bijna alleen maar zwangere vriendinnen om me heen. En dat went, hun aanblik en verhalen maken me ook niet meer zo verdrietig. Verder ben ik wel blij dat ik dokters heb gevonden die iets willen proberen, dat geeft toch weer wat hoop.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Weegschaal ma 10 jun 2013 - 9:39

Stokstaartje schreef:Ik hoop dat voor iedereen het tij snel keert en de remedie gevonden wordt waardoor jullie allemaal snel zwanger zijn en blijven! EDIT: niet voor altijd natuurlijk want na 40 weken mag de bevalling gewoon plaatsvinden haha.
Hier moest ik ook even hard om lachen Very Happy
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  ShallY ma 10 jun 2013 - 9:41

Weegschaal: 'gelukkig' dat het mee gevallen is. Ik begreep uit je vorige post dat het weer onderzocht gaat worden? Wanneer krijg je daar iets over te horen?
En wat een nare opmerking. Ze had toch wel beter moeten weten.

Het topic 2012 is een beetje ver naar beneden gekeldert. Er reageert niemand meer in.
Maar met mij gaat het over het algemeen goed behalve vandaag. Vorige ronde clomid 150 had zn werk gedaan en heb ik een eisprong gehad. Nu weer met een nieuwe ronde 150 bezig en vandaag op dag 10 weer voor een echo maar er was niks te zien. Dus ben echt verdrietig..vrijdag nog een keer terug en al er niks te zien is moet ik de volgende ronde gaan spuiten.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Weegschaal ma 10 jun 2013 - 9:46

Ah nee ShallY toch Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 24 699888 Wat raar dat je lichaam eerst wel reageert en dan nu weer niet, zie je dat wel vaker? Ik ga zo duimen dat er vrijdag wel iets te zien is!!

Ze gaan het curettageweefsel niet onderzoeken omdat het de vorige keer ook al niet te doen was. Wel gaan we medicatie proberen bij een volgende zwangerschap. Over 2 weken gaan we naar Gent en met die adviezen gaan we over 4 weken in Leiden een plan maken.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  ShallY ma 10 jun 2013 - 10:05

Ja volgens mij komt het vaker voor dat je er op reageert en een andere keer niet. Zo hoorde ik laatst van iemand dat de 100 aansloeg en de 150 niet. Mijn klote lijf laat me in de steek. Eens een mislukkeling altijd een mislukkeling denk ik dan maar.
(morgen zal ik er vast anders over denken hoor Wink ).

Hopelijk slaat de medicatie aan en blijft de volgende zwangerschap goed gaan!

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir ma 10 jun 2013 - 20:14

@weegschaal: fijn dat het je mee is gevallen, heb je nog napijn? Wist die verpleegkundige dat het al zo vaak is mis gegaan? Ik vind het geen fijne opmerking. Meer iets wat iemand met een miskraam tegen zichzelf zegt om de moed er in te houden, maar een wildvreemde...
Ik ben erg benieuwd wat ze in Gent zeggen. In DD zou je waarschijnlijk prednison en Intralipid infuus krijgen.
Ben inderdaad positief en ook heel kalm. Als er twee goede over zijn krijg ik ze morgen beide teruggeplaatst. Maar ik weet niet hoe het de afgelopen dagen is verlopen met mijn embryootjes. Het zou helemaal top zijn als ze alle 4 nog in de race zijn, maar de embryoscoop selecteert dus wel streng. Ik ga morgenochtend bellen of alles doorgaat en dan vertrekken we 's middags weer naar DD. Gelukkig nog maar 2 keer, het is wel echt een hele lange reis.

@firda: hmm wat rot dat het nog niet zo goed met je gaat. Heb je wel iemand met wie je er goed over kunt praten?

@shally: niet te negatief doen over je lijf hoor :-) al snap ik dat je baalt. Kijk je tegen spuiten op? Niet doen hoor, geeft minder bijwerkingen dan clomid.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  ShallY ma 10 jun 2013 - 20:42

Lcn: moet je dan ook een nachtje blijven in dd? En morgen weet je dus ook pas of er 1 of 2 terug geplaatst worden? Spannend. Heel veel succes!

Mijn boosheid is gelukkig weer een eind gezakt. Ik zie niet op tegen spuiten gelukkig. Liever niet maar als het moet dan moet het. De arts zei gisteren dat ik misschien nog wel een ronde clomid mag doen omdat ik er de vorige keer wel op gereageerd heb maar ook al mag het doe ik het niet.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir ma 10 jun 2013 - 21:48

Nee, daarna kun je meteen weer naar huis. Ik hoop dat het allemaal wat soepeltjes wil. Heb nog wel veel napijn.

Als ik jou was zou ik ook over gaan op spuiten. Krijg je vaak zo'n prikpen, die had ik er nu ook bij voor Gonal F, zitten hele fijne naaldjes bij. Ik had ook geen bijwerkingen qua humeur ofzo, alleen lichamelijk, maar spoot natuurlijk ook enorme dosis: Menopur 225 eenheden en Gonal F 75 eenheden.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  ShallY ma 10 jun 2013 - 22:27

Dat is dan wel fijn dat je weer direct naar huis mag.

Het 'rare' is dat ik van de clomid ook helemaal geen bijwerkingen heb. Ja, wat buikpijn en nu wat emotioneler maar dat kan ook met het nieuws van gisteren te maken hebben.
Even vrijdag afwachten en dan hoop ik meer te weten. Gelukkig gaat mijn vriend dit keer mee, dus hopelijk krijg ik dan ook gelijk de prikinstructie als het nodig zou zijn.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir ma 10 jun 2013 - 23:39

Oh okee, de meeste hebben dat wel van clomid vandaar. Nou veel succes in ieder geval!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Snoes di 11 jun 2013 - 3:00

Oh Weegschaal, wat een klote opmerking van die verpleegkundige zeg. Ze zal het vast niet slecht bedoelen, heel fijn dat je zwanger kan worden, maar als je het niet blijft is het minstens even erg als iemand die niet zwanger kan worden. hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Twellie di 11 jun 2013 - 10:33

Ja wat een nare opmerking Weegschaal. Aan alleen zwanger kunnen worden, heb je niet zoveel. Kun je zulke opmerkingen van je af laten glijden?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Susanne84 di 11 jun 2013 - 20:25

Blijft knap hoor Weegschaal, dat je zo kunt blijven relativeren. Diep respect.
En idd nare opmerking van die verpleegkundige zeg, zij wist ook dat het niet de 1e keer was neem ik aan?
Pff. Ze zal het ongetwijfeld wel goed bedoelt hebben, daar maar beetje vanuit gaan?
Ik hoop dat de medicijnen die je nu krijgt gaan aanslaan, meis!

LCN heel veel succes vandaag! Ik denk aan je hoor! Hoop dat er nog twee prachtige embryootjes zijn!
Gun het je van harte. En dan gaan we duimen met z'n allen hier denk ik!!

Vlinder, hoe gaat het met jou?

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11

Bericht  Muppetje di 11 jun 2013 - 20:56

LCN, ik denk aan je vandaag, heel veel succes!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Twellie di 11 jun 2013 - 22:39

Succes LCN!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Snoes di 11 jun 2013 - 22:40

Succes vandaag, LCN!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Triesje1983 wo 12 jun 2013 - 0:24

Succes vandaag LCN!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Le Chat Noir wo 12 jun 2013 - 8:37

Alles goed gegaan! 2 mooie blastocysten zijn teruggeplaatst... nu kunnen we alleen maar afwachten en natuurlijk zaterdag nog even aan het infuus.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Happydobby wo 12 jun 2013 - 8:56

Le Chat Noir schreef:Alles goed gegaan! 2 mooie blastocysten zijn teruggeplaatst... nu kunnen we alleen maar afwachten en natuurlijk zaterdag nog even aan het infuus.

Is dat dan de eerste verse poging? Sterkte met wachten!hug

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Filoria wo 12 jun 2013 - 9:00

LCN, wat ontzettend spannend zeg. Je eerste poging in DD is nu gewoon een feit! Wat zou het geweldig zijn als dit de manier blijkt te zijn voor jullie, en je gewoon zwanger wordt en blijft! Ik duim...
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Razz wo 12 jun 2013 - 9:03

Fijn dat het goed is gegaan LCN! 

Laatst aangepast door Razz op wo 12 jun 2013 - 9:45; in totaal 1 keer bewerkt

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Puggle wo 12 jun 2013 - 9:10

Goed nieuws lcn! Hoop voor je dat het goed zit.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Susanne84 wo 12 jun 2013 - 9:31

Super LCN! Eerste keer dat er 2 teruggeplaatst zijn toch?
Spannend!!

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11

Bericht  Sanne wo 12 jun 2013 - 9:38

Spannend, LCN! Hopelijk heb je over een tijdje goed nieuws.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: