Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Wow, goed nieuws LCN, ik hoop op een goede poging dit keer!
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Dankjewel allemaal .
@annak: Inderdaad geen verse dag 5 terugplaatsingen, maar ik heb wel twee verse dag 4 terugplaatsingen gehad, waarvan 1 al jonge blastocyste was en 1 gewoon op schema. De cryo's zijn alle 5 op dag 5 teruggeplaatst en waren bijna allemaal uitgegroeid naar blasto 's.. Maar goed, wie weet kunnen ze t nog beter selecteren daar in DD, plus dus Suprefact en Intralipid...
En we willen nu dus 2 laten terugplaatsen.
@vlinder: veel sterkte maandag, ik hoop zo dat je gevoel klopt...
@annak: Inderdaad geen verse dag 5 terugplaatsingen, maar ik heb wel twee verse dag 4 terugplaatsingen gehad, waarvan 1 al jonge blastocyste was en 1 gewoon op schema. De cryo's zijn alle 5 op dag 5 teruggeplaatst en waren bijna allemaal uitgegroeid naar blasto 's.. Maar goed, wie weet kunnen ze t nog beter selecteren daar in DD, plus dus Suprefact en Intralipid...
En we willen nu dus 2 laten terugplaatsen.
@vlinder: veel sterkte maandag, ik hoop zo dat je gevoel klopt...
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Veel sterkte aanstaande maandag Weegschaal .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
En LCN: succes aanstaande woensdag. Wanneer zou je dan mogen testen?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
@ Vlinder; Veel succes vandaag. Ik herken het verwarrende gevoel, helemaal als je je nog zo zwanger voelt en geen bloedverlies hebt!
@ Anna; Zou jij me nog een pm willen sturen met de medicatie die je gebruikt, ben zo benieuwd!
@ LCN; Wat spannend!! Hoop zo dat deze aanpak eindelijk HET resultaat mag opleveren!
Ik heb een leuk weekend gehad. Met wel een emotioneel dipje, maar soms moet het er even uit. Ze gaan geen onderzoek doen op het curettageweefsel. Het vruchtje wordt ook met iedere keer kleiner, toch immuunsysteem waardoor het steeds sneller mis gaat omdat mijn lichaam het sneller herkent en gaat afstoten?? Maar de arts wil sowieso medicatie blijven proberen, dus ben niet afhankelijk van dat onderzoek. We gaan over 2 weken naar Gent en dan 2 weken later met die adviezen naar Leiden.
Ik ga mijn tas inpakken. Mag me om 9 uur melden. Heb totaal geen zenuwen, is natuurlijk ook alweer de 5e keer. Hoop wel dat het weer goed mag gaan.
@ Anna; Zou jij me nog een pm willen sturen met de medicatie die je gebruikt, ben zo benieuwd!
@ LCN; Wat spannend!! Hoop zo dat deze aanpak eindelijk HET resultaat mag opleveren!
Ik heb een leuk weekend gehad. Met wel een emotioneel dipje, maar soms moet het er even uit. Ze gaan geen onderzoek doen op het curettageweefsel. Het vruchtje wordt ook met iedere keer kleiner, toch immuunsysteem waardoor het steeds sneller mis gaat omdat mijn lichaam het sneller herkent en gaat afstoten?? Maar de arts wil sowieso medicatie blijven proberen, dus ben niet afhankelijk van dat onderzoek. We gaan over 2 weken naar Gent en dan 2 weken later met die adviezen naar Leiden.
Ik ga mijn tas inpakken. Mag me om 9 uur melden. Heb totaal geen zenuwen, is natuurlijk ook alweer de 5e keer. Hoop wel dat het weer goed mag gaan.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
weegschaal en vlinder heel heel veel sterkte vandaag!
Vlinder: hopelijk klopt je gevoel en blijkt alles toch goed te zijn!
Weegschaal: het mag dan de 5de keer zijn waardoor je niet meer zenuwachtig bent, maar dat maakt het eigenlijk alleen maar erger. Dat je er al gewoon soort van "gewend" aan raakt. Hopelijk gaat het deze keer ook weer goed.
Vlinder: hopelijk klopt je gevoel en blijkt alles toch goed te zijn!
Weegschaal: het mag dan de 5de keer zijn waardoor je niet meer zenuwachtig bent, maar dat maakt het eigenlijk alleen maar erger. Dat je er al gewoon soort van "gewend" aan raakt. Hopelijk gaat het deze keer ook weer goed.
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Weegschaal en Vlinder heel veel sterkte
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
weegschaal: veel sterkte vandaag..
Dank jullie wel allemaal, helaas is al mijn vertrouwen weg. Ben nu gewoon weer reëel geworden en weet dat het gewoon niet goed is..
Dank jullie wel allemaal, helaas is al mijn vertrouwen weg. Ben nu gewoon weer reëel geworden en weet dat het gewoon niet goed is..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Weegschaal, sterkte vandaag meid
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Vlinder: hoelaat heb je de echo?
Stokstaartje- Prater
half 4.. nog even geduld dus..
nog 1,5 uur. Ik duim voor je hoor echt!
Stokstaartje- Prater
Sterkte weegschaal en vlinder...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Dank je wel stokstaartje & Flower!
Ik hoop dat het helpt, zie het zo somber in.. Denk nu toch na over een curretage terwijl ik die eerst niet wilde.. Kunnen we hopelijk snel weer verder want dit is ook niks..
Zag in het andere topic dat het met jou ook nog wat moeilijk gaat stokstaartje?
Ik hoop dat het helpt, zie het zo somber in.. Denk nu toch na over een curretage terwijl ik die eerst niet wilde.. Kunnen we hopelijk snel weer verder want dit is ook niks..
Zag in het andere topic dat het met jou ook nog wat moeilijk gaat stokstaartje?
ja klopt, maar ik vind mijn situatie lang niet zo erg als die van jullie! Ik bedoel ik ben gewoon hartstikke onzeker doordat ik die miskraam heb gehad toen ik niet wist dat ik zwanger was en we er eigenlijk nog niet mee bezig waren. Toen had ik weinig kwaaltjes en nu ook. Nu wel weer gehad als toen, maar toch denk je dan snel dat weinig kwaaltjes gelijk staat aan een miskraam. Dat is natuurlijk niet zo. En ik was de eerste ronde meteen zwanger dus dat is lang niet te vergelijken met wat jullie allemaal al hebben moeten doorstaan.
Maar ik kan me wel heel erg die onzekerheid voorstellen van als het maar goed zit. Wel lief dat je daar naar vraagt. Ik stuur gewoon weer alle positieve energie naar jou toe vandaag. Misschien dat dat helpt. En dan donderdag stuur ik weer alle positieve energie naar mezelf
Maar ik kan me wel heel erg die onzekerheid voorstellen van als het maar goed zit. Wel lief dat je daar naar vraagt. Ik stuur gewoon weer alle positieve energie naar jou toe vandaag. Misschien dat dat helpt. En dan donderdag stuur ik weer alle positieve energie naar mezelf
Stokstaartje- Prater
Vlinder, succes zo meteen/nu.
Snoes- Lady Post-a-lot
Helaas geen goed nieuws, krijg woensdag curettage..
Stokstaartje: helaas heeft ieder zijn problemen / onzekerheid, de 1 meer als de ander maar daarom is het voor jezelf nog wel rot.. Weegschaal heeft nu al zo vaak een miskraam gehad maar daarom is mijn verdriet niet minder.. En jij bent nu zwanger maar daarom ben jij nog niet minder onzeker..
Stokstaartje: helaas heeft ieder zijn problemen / onzekerheid, de 1 meer als de ander maar daarom is het voor jezelf nog wel rot.. Weegschaal heeft nu al zo vaak een miskraam gehad maar daarom is mijn verdriet niet minder.. En jij bent nu zwanger maar daarom ben jij nog niet minder onzeker..
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Ik vind het echt heel heel heel rot voor je dat het weer mis is. Had het je zo gegund dat het toch nog goed was gekomen Heel heel veel sterkte meis en ook voor woensdag..
Stokstaartje- Prater
Ook al had je het verwacht, het maakt het er niet minder pijnlijk om Vlinder, veel sterkte!
Snoes- Lady Post-a-lot
@vlinder: sterkte...wat verdrietig weer. Kijk je erg tegen de curretage op?
@weegschaal: hoe is het gegaan? Hoop dat t meevalt.. ik heb wel gelezen dat als het aan je immuunsysteem ligt, je lichaam elke keer heftiger reageert.
@all: bedankt voor t medeleven, vind ik leuk! Vandaag een infuus gehad, hopelijk doet het zijn werk. En woensdag ondernemen we weer de lange reis om hopelijk twee embryootjes op te halen!
@weegschaal: hoe is het gegaan? Hoop dat t meevalt.. ik heb wel gelezen dat als het aan je immuunsysteem ligt, je lichaam elke keer heftiger reageert.
@all: bedankt voor t medeleven, vind ik leuk! Vandaag een infuus gehad, hopelijk doet het zijn werk. En woensdag ondernemen we weer de lange reis om hopelijk twee embryootjes op te halen!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Snoes schreef:Ook al had je het verwacht, het maakt het er niet minder pijnlijk om Vlinder, veel sterkte!
Hier sluit ik me volledig bij aan.
@LCN: Spannend hoor!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
@ Vlinder sterkte wat een nare tijd weer!
@ Weegschaal hoe gaat het nu?
@ LCN spannende tijd voor jouw.. ik ga duimen..
Hier gaat het goed, ben al een tijdje niet wezen bloed prikken..
Ik kan het niet opbrengen heb er totaal geen zin in, wil er ook niet meer bij stil staan.
De gyn laat ook niks van zijn horen dus ik vind het ook prima..
Ik wacht zeker het half jaar af, en ik zal misschien nog 1 of 2 keer gaan bloed prikken.
Ja ik weet het, het is misschien "kop in zand steken" techniek, maar ik ben er gewoon klaar mee..
Ik kan het ook steeds moeilijker op brengen dat mensen zwanger zijn.
Ik reageer zeker leuk en vraag er altijd na, maar ondertussen kan ik wel janken.
Ik wil ook zo graag... Zo ik heb mijn gal weer even gespugd..
@ Weegschaal hoe gaat het nu?
@ LCN spannende tijd voor jouw.. ik ga duimen..
Hier gaat het goed, ben al een tijdje niet wezen bloed prikken..
Ik kan het niet opbrengen heb er totaal geen zin in, wil er ook niet meer bij stil staan.
De gyn laat ook niks van zijn horen dus ik vind het ook prima..
Ik wacht zeker het half jaar af, en ik zal misschien nog 1 of 2 keer gaan bloed prikken.
Ja ik weet het, het is misschien "kop in zand steken" techniek, maar ik ben er gewoon klaar mee..
Ik kan het ook steeds moeilijker op brengen dat mensen zwanger zijn.
Ik reageer zeker leuk en vraag er altijd na, maar ondertussen kan ik wel janken.
Ik wil ook zo graag... Zo ik heb mijn gal weer even gespugd..
firda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11
Dikke knuffel voor jullie meiden
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
@ Vlinder; Heb je nu uiteindelijk toch zelf voor de curettage gekozen? Sterkte woensdag!
@ LCN; Weet je nog niet zeker of je er 1 of 2 teruggeplaatst gaat krijgen? Vind je wel heel positief overkomen, hopelijk is het gewoon een heel goed teken!!
@ firda; Meis toch Ik ben ook helemaal niet goed in wachten, dus kan me voorstellen dat het je opbreekt.
@ ShallY; Hoe is het met jou? Is de clomid de vorige keer aangeslagen? Ik lees alleen nog maar hier, dus weet eigenlijk helemaal niet wat er nu allemaal bij de meiden uit het 2012 topic speelt.
@ Stokstaartje; Ik ben ook een kei in relativeren, maar je eigen angsten en verdriet zijn nog altijd van jezelf en wegen het zwaarst! Ik duim voor een goede echo donderdag!
Het is weer achter de rug en allemaal meegevallen. Vind het een fijn gevoel dat ik binnen de komende 6 weken 3 afspraken in ziekenhuizen heb staan. Vind die hersteltijd altijd vreselijk en nu heb ik toch het gevoel dat er dan dingen gebeuren.
Vandaag wel de opmerkingen van een verpleegkundige gehad dat het dan maar toch fijn is dat ik zwanger kan worden. Geloof me, het is iets om dankbaar voor te zijn want ik heb zoveel respect voor de meiden in ivf/icsi! Maar het is in mijn geval ook wel een beetje een dooddoener. Mensen lijken niet te beseffen dat de kans op ongewilde kinderloosheid bij ons ook groot is en alleen maar groter wordt.
@ LCN; Weet je nog niet zeker of je er 1 of 2 teruggeplaatst gaat krijgen? Vind je wel heel positief overkomen, hopelijk is het gewoon een heel goed teken!!
@ firda; Meis toch Ik ben ook helemaal niet goed in wachten, dus kan me voorstellen dat het je opbreekt.
@ ShallY; Hoe is het met jou? Is de clomid de vorige keer aangeslagen? Ik lees alleen nog maar hier, dus weet eigenlijk helemaal niet wat er nu allemaal bij de meiden uit het 2012 topic speelt.
@ Stokstaartje; Ik ben ook een kei in relativeren, maar je eigen angsten en verdriet zijn nog altijd van jezelf en wegen het zwaarst! Ik duim voor een goede echo donderdag!
Het is weer achter de rug en allemaal meegevallen. Vind het een fijn gevoel dat ik binnen de komende 6 weken 3 afspraken in ziekenhuizen heb staan. Vind die hersteltijd altijd vreselijk en nu heb ik toch het gevoel dat er dan dingen gebeuren.
Vandaag wel de opmerkingen van een verpleegkundige gehad dat het dan maar toch fijn is dat ik zwanger kan worden. Geloof me, het is iets om dankbaar voor te zijn want ik heb zoveel respect voor de meiden in ivf/icsi! Maar het is in mijn geval ook wel een beetje een dooddoener. Mensen lijken niet te beseffen dat de kans op ongewilde kinderloosheid bij ons ook groot is en alleen maar groter wordt.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Ai, ik vind dat een behoorlijk lompe opmerking van die verpleegkundige, Weegschaal. Zij moet toch ook wel beseffen dat het niet alleen zwanger raken, maar ook zwanger blijven is? Fijn dat het je verder is meegevallen en ook fijn dat je wel afspraken hebt staan, dan zit je niet in zo'n loze periode. Kunnen jullie het allemaal nog een beetje een plekje geven?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten