Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 3 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Diese vr 1 maa 2013 - 8:26

LCN & Weegschaal, ik hoop echt dat 'het buitenland' jullie wens kan vervullen. Ik hoor in ieder geval goede dingen over beide landen, en ken zelf ook veel mensen die naar DD zijn geweest (we wonen vlakbij de grens). Ik heb echt het idee dat ze verder zijn daar, zowel qua technieken als ver willen gaan voor de patiënt. Gelukkig hebben jullie er ook allebei een goed gevoel bij.
En het is helemaal niet raar dat alles in het teken van staat, en dat daardoor het werk op een lager pitje even komt te staan. Als je ziet wat jullie allemaal al mee hebben gemaakt, welke beslissingen jullie hebben moeten nemen en wat nog gaat komen.. Ook als je zwanger bent en daarna een kindje hebt, is je werk minder belangrijk. Betekent niet dat je niet je best doet of goed functioneert, maar je ziet je baan dan gewoon in een ander perspectief is mijn ervaring.
Triesje, ik kan me voorstellen dat je trots bent, terecht!!
@ de rest.. ook welkom hier (helaas). Hoop ook voor jullie snel goed nieuws!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 3 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Snoes vr 1 maa 2013 - 8:46

Diese, misschien heb ik het gemist, maar heb jij al getest?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Le Chat Noir za 2 maa 2013 - 4:18

Dankjewel voor de lieve reacties, doet me goed. Het is gewoon allemaal even te veel denk ik. Mogelijk nog door schommelingen in hormonen... Of gewoon puur omdat ik ff klaar ben met alles! Het verlangen naar een kindje is gewoon ook zo groot. Dat probeer ik steeds weg te stoppen omdat het teveel pijn doet.
Een weekje vrij zou kunnen maar mijn man kan nu geen vrij nemen , dus dan heb ik er voor mijn gevoel ook weinig aan. Ik wil wel vrij nemen rondom de nieuwe poging en wie weet begint die ook al in april. Ik denk dat het ook scheelt als ik donderdag de uitslag weet.

@diese: heb je getest? Mijn werk is absoluut minder van belang als ik zwanger word enz. Ik ken het alleen niet van mezelf dat ik gewoon geen zin heb.
@weegschaal: ik zou graag meegaan met je haha. Jammer dat het onderzoek niet is gelukt. Ben heel benieuwd naar je ervaring in België straks. Hoop ook dat jij je straks weer wat beter voelt.
@triesje: wow wat knap dat je zoveel bent afgevallen. Dat moet wel een goede invloed hebben! Ik duim voor je.
@snoes: lief dat je nog zo meeleeft!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Snoes za 2 maa 2013 - 10:19

Le Chat Noir schreef:
@snoes: lief dat je nog zo meeleeft!
Dat zal ik blijven doen meid, zolang tot iedereen waarmee ik hier in dit topic heb meegeschreven (en het ook zo ontzettend gun!) zwanger is.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Weegschaal za 2 maa 2013 - 17:31

@ Triesje; Wow, 41,8 kilo. Daar mag je zeker trots op zijn!! Spannend weer, hoop dat de dingen die je voelt een positieve test mogen opleveren!!

@ Diese; Hoe is het idd met jou?

@ LCN; Spannend donderdag de uitslag! En erg jammer dat je vriend geen vrij kan nemen, even opladen kan zoveel schelen qua hoe je je voelt.

@ Snoes; Idd erg lief dat je nog zo meeleeft! En erg vervelend om te lezen dat het nog niet echt beter gaat met je zoontje, lijkt me zo vreselijk om te zien dat hij zo'n last heeft Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 3 699888

Mijn eisprong is eergisteren geweest. Toen mijn gyn dinsdag een rijp eitje zag dacht ik deze keer niks te gaan voelen. Maar uiteindelijk is die donderdag op vrijdagnacht zeer duidelijk voelend gesprongen. Als ik over 2 weken ongesteld word durf ik mijn vakantie te boeken. Je leest dat zaad 5 dagen in het lichaam kan overleven, ik ga er niet vanuit maar je weet het maar nooit.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Diese za 2 maa 2013 - 21:56

@LCN, heel erg spannend, zo'n uitslag! Ik hoop dat het je straks een beetje rust geeft! Vrij zijn rond een IVF poging geeft ook echt rust. Dus als het kan, zou ik het zeker adviseren!

@Weegschaal, wat een akelig dubbel gevoel moet dat zijn... 'hopen' dat je niet zwanger bent, terwijl dat juist het enige is wat je wil. Hopelijk geeft (het denken aan) de vakantie de nodige afleiding!

Lief dat jullie aan mij denken! Ik post hier zo weinig.. Voel me haast schuldig om te zeggen dat ik een week geleden (heel licht) positief getest heb.
Ik denk alleen niet dat het goed blijft gaan. De testen bleven de hele week licht en heb ik 2-3 dagen rood/roze slijm verloren. Nu heb ik heel erg pijn links onder mijn ribben en hoog in mijn rug, en vanmorgen was de test nog lichter (dacht eerst dat er helemaal geen streep meer kwam). Ben super verdrietig.
Krijg morgen/dinsdag uitslag van HCG bloedtest door huisarts, maar die zal nog wel geen uitsluitsel geven. Volgens mij moet je dan nog een tweede keer testen om te kijken of de HCG stijgt...
Diese
Diese
Prater
Prater

Bericht  Snoes zo 3 maa 2013 - 3:43

Weegschaal, een vakantie zal je vast wel heel veel deugd doen. Dat heb je ook wel verdiend natuurlijk! hug

Diese, wat een dubbel nieuws zeg. hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Triesje1983 zo 3 maa 2013 - 3:51

@ Diese: dankjewel meid! Vervelend van je testen meid. Ik duim nog steeds hoor!

@ LCN: kan me heel erg goed voorstellen dat het je nu allemaal even teveel is. Jammer dat jullie samen niet een weekje vrij kunnen nemen. Dikke knuffel meid.
Thanks meid! Ik weet niet of het echt effect zal hebben, want toen we bezig waren voor J.oshua, woog ik hetzelfde als nu en toen hebben we ook écht gewoon hulp nodig gehad en ging het dus ook niet vanzelf. Daarom zei ik vorig jaar (en dat jaar ervoor) dus al dat het bij dus écht niet aan mijn gewicht ligt...

@ Snoes: je bent gewoon een lieverd!

@ Weegschaal: dankjewel meid! Ik hoop ook dat ik snel een positieve test heb, maar ben er bang voor hoor... Vrijdag naar de fertiliteitsarts. Ik zal dan wel een echo krijgen weer denk ik (hoop ik), maar ik verwacht dat er dan ook niets te zien zal zijn (ook als ik wel zwanger zou zijn niet toch?)
Apart is dat he, dat je dan ineens wel je eisprong voelt he?
In iedergeval van je vakantie genieten als je ongesteld bent geworden! Dat heb je verdiend!

Hier vandaag niet getempt, omdat ik pas tussen 04.00 uur en 04.30 uur in bed lag. Heb gewerkt en wat heb ik het leuk gehad gisteravond met werken. Heerlijk! Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Diese di 5 maa 2013 - 4:53

Snoes en Triesje, bedankt voor jullie meeleven en knuffels!

LCN, heb je de uitslag al?
Weegschaal, vakantie al geboekt?
Hier is het dus inderdaad mis. Er waren even vermoedens van een BBZ, maar 'gelukkig' is het een gewone vroege miskraam. De HCG waarden zijn aan het dalen en op de echo was alleen nog dik bms te zien. Nu moet mn lichaam het zelf afstoten.
Ben erg verdrietig. Voel me voor de gek gehouden. Eigenlijk voelde ik meteen dat het niet goed zat, maar de test zei toch echt zwanger en de artsen zeiden dat ik er vertrouwen in moest hebben. Omdat iedereen in mijn omgeving weet van de IVF (kan niet anders ivm de afstand) en wist dat ik een dezer dagen kon testen, ook iedereen gezegd dat ik zwanger was (ik vond het al moeilijk om hardop te zeggen) en nu iedereen moeten vertellen dat het toch mis is. Tijd om het eerst te verwerken was er niet, om blij berichtjes en kaartjes en zo te voorkomen. Je wordt zo'n publiekelijk bezit ofzo..
Diese
Diese
Prater
Prater

Bericht  Filoria di 5 maa 2013 - 7:20

Shit, Diese, wat verdrietig. Heel veel sterkte. Ook met je omgeving. Wat een rotsituatie hug
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Le Chat Noir di 5 maa 2013 - 8:35

Aah Diese wat erg .. eerst al die hoop en voorzichtige blijdschap..en dan nu dit. Ik snap helemaal wat je bedoeld met publiekelijk bezit. Daarom doe ik nu altijd wat geheimzinnig over testdata, maar iemand die zich erook in heeft verdiept weet natuurlijk best wanneer je mag testen. Helaas hoort het erbij..maarja het is wel weer fijn als mensen tijdens de behandeling meeleven ..
Ik vind het echt heel verdrietig voor je.. veel sterkte meis.

Ik krijg mijn uitslag a.s. donderdag dus geef dan wel een update .
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Snoes di 5 maa 2013 - 10:52

Diese, wat een naar nieuws zeg Sad Heel veel sterkte!

LCN, ben benieuwd naar je update, maar jijzelf vast ook Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caresses di 5 maa 2013 - 19:41

Cry bah diese, wat naar.

Zoals jullie misschien al gelezen hebben, is onze 2e IUI poging gelukt en ben ik zwanger.
Ik wil jullie bedanken voor al jullie steun, waar ik echt wat aan heb gehad, vooral wanneer de hoop ver te zoeken was en verdriet overheerste. Ik hoop heel erg dat het bij jullie allemaal ook raak mag zijn de komende tijd. Veel sterkte met alle behandelingen e.d.
hug

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Le Chat Noir wo 6 maa 2013 - 2:33

Ja ik merkte dat je nooit meer wat schreef Caresses, vandaar dat ik dacht; zijn ze wel doorgegaan met IUI. Was er nu nog een oorzaak voor gevonden dat het eerst niet wou lukken?
Ik hoop dat je een voorspoedige zw schap hebt!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Caresses wo 6 maa 2013 - 5:29

Ja, ik schreef weinig omdat ik niet zo goed ben in structureel alles bijhouden en te schrijven. Maar vooral ook omdat ik er dan echt teveel mee bezig ben en dus is het juist een soort van bescherming voor mezelf om niet teveel mee te lezen en schrijven.

Er is bij ons geen aanwijsbare reden gevonden dat het niet lukte.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Le Chat Noir do 7 maa 2013 - 1:47

Vanmorgen ben ik gebeld door de arts uit DD. Mijn amh waarde is goed, zelfs iets hoger dan moet op mijn leeftijd. Op zich goed nieuws natuurlijk, maar de oorzaak is hiermee dus nu niet gevonden. Hij wil nu in mijn baarmoeder gaan kijken en immunologisch onderzoek gaan doen. Moet eerst toestemming vragen aan de verzekering. Geen idee hoe lang alles gaat duren!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Snoes do 7 maa 2013 - 22:33

LCN, dubbel nieuws dus. Natuurlijk fijn dat die waarde goed is, maar nu dus nog geen oorzaak gevonden. Wanneer had je nu weer een afspraak in DD?

Caresses, echt fijn om te horen dat je zwanger bent geworden dmv IUI!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Triesje1983 vr 8 maa 2013 - 1:58

@ Caresses: ik had het nog niet gelezen geloof ik maar meid wat super! GEFELICITEERD!

@ LCN: wat super dat je amh waarde goed is! Dat is dan toch wel weer een beetje goed nieuws. Wel "vervelend" dat je nu nog niets weet, maar de onderzoeken gaan gewoon gebeuren en dan op naar een beebje voor jullie meis!

Hier vanmiddag om 15.30 uur weer naar de fertiliteitsarts... Ben enorm benieuwd... Zit nu op 10 DPO...
Mijn temp is nog steeds hoog (hoger als andere rondes, maar ook dat zegt helaas niks). Op een of andere manier ben ik enorm nerveus voor vanmiddag... En dat vind ik dan wel weer apart...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir vr 8 maa 2013 - 4:17

@Triesje: Alleen een gesprek of ook echo? Dat gebeurt toch nooit 10 dpo? Je hebt er wel een goed gevoel over of niet??!!
@Diese: Hoe gaat het nu met je?
@Weegschaal: En met jou?? Ik dacht ook aan jou nu ik straks immunologische onderzoeken ga doen. Ik heb ergens gelezen dat ook Gent samenwerkt met de arts die dat soort onderzoek doet. Dit zit niet bij de ivf kliniek in Dusseldorf in, maar wel in de stad. Misschien ook wat voor jou...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 vr 8 maa 2013 - 5:39

@ LCN: nee heb alleen gesprek gehad...
En qua mijn gevoel... Ik durf niet te hard te hopen... maar er zijn wel wat dingen die ik raar vind...
* zere borsten
* een kater die ineens constant bij me wil liggen (en dan ook het liefste op mijn buik of in iedergeval in de buurt*
* de droom die ik deze week heb gehad...

Hieronder klein verslagje:

Bij de fertiliteitsarts hoefde ik niet lang te wachten. Ik zat denk ik net 5 minuten en toen werd ik al geroepen.
De arts heeft naar mijn kaartjes gekeken (via de FF app, zo handig ) en vertelde dat het supermooie cyclussen waren en dat dit dus betekent dat de Clomid zeer zeker wel wat doet.
Nu weer voor 3 keer Clomid meegekregen en op 2 mei telefonisch consult. Ben ik dan nog niet zwanger, dan word er een HSG-onderzoek ingepland, want dan zijn we alweer 6 rondes bezig met de Clomid.
Ik heb helaas geen echo gehad, maar hij zei ook dat áls het raak is dat hij dat nu toch nog niet kon zien.
Verder gaf hij nog weer even een compliment, want hij zei: Je bent nog meer afgevallen of niet? Hoeveel ben je nu kwijt? En toen ik zei dat dit 42,4 kilo is... Hahahaha, je had zijn gezicht moeten zien. Ik zeg: Mijn BMI zit nu zelfs onder de 30! Hahahaha.
Toen was de afspraak alweer voorbij en liep hij mee naar de balie, om onderweg eerst nog even met de autootjes van J.oshua te spelen (wie kon het hardste rijden hahaha) en de afspraak te maken voor het telefonische consult.
Daarna was hij nog weer even aan het spelen met J.oshua en toen zijn we weggegaan.

Eerst nog even naar de Action geweest en daarna meteen door naar de apotheek voor de Clomid. En toen naar huis.

Nu ga ik even eten maken en dan straks lekker eten... Hoef alleen maar pasta te koken, want de saus staat nog in de koelkast .
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir vr 8 maa 2013 - 7:15

Klinkt als een leuke arts! Ik hoop dat je gevoel juist is! Wanneer ga je testen?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 vr 8 maa 2013 - 7:24

Ik wacht gewoon mijn NOD af. Ik ben niet iemand die voor NOD gaat testen... Ik moet dinsdag ongesteld worden... zo niet, ga ik woensdagochtend testen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Snoes vr 8 maa 2013 - 8:54

Spannend Triesje!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Triesje1983 vr 8 maa 2013 - 9:19

Dat zeer zeker Snoes!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 ma 11 maa 2013 - 0:07

Hey meiden,

het word echt superspannend hier!!! Normaal gesproken was mijn temp al 2 dagen geleden ietsjes gedaald...

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 3 2013-03-11073718_zps9d9f7eac
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: