Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Weegschaal, wat fijn dat het bij een paar druppeltjes bloed is gebleven. Soms hoor je toch van die verhalen dat het tig keer mis is gegaan en dat het dan opeens toch een keer goed gaat. Bij mij komt het ook niet altijd af. De eerste keer pas bij 9 weken, maar het is toen al eerder fout gegaan (bij week 6/7). Nu krijg ik als het niet binnen een week afkomt cytotec. Met dat (rot)spul ben jij vast ook wel bekend. Bij mij kunnen ze aan de stijging van het hcg al zien dat het fout gaat en anders aan de eerste echo.
Ik heb nog geen prednison gehad. Gebruik jij nu progesteron ter ondersteuning?
Ik duim voor je dat het deze keer goed gaat. Heel veel sterkte! Mag jij geen hcg meten om te kijken of het goed stijgt?
Ik heb nog geen prednison gehad. Gebruik jij nu progesteron ter ondersteuning?
Ik duim voor je dat het deze keer goed gaat. Heel veel sterkte! Mag jij geen hcg meten om te kijken of het goed stijgt?
AnnaK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13
@ Weegschaal:
Weet je al wanneer je een echo krijgt?
Mijn duimen draaien volop voor je dat het goed gaat!
Weet je al wanneer je een echo krijgt?
Mijn duimen draaien volop voor je dat het goed gaat!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Weegschaal, welke gyn heb je in het LUMC?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hey lieverds,
ik lees nog wel mee hoor, maar heb gewoon de puf niet om te reageren.
Ik wil wel Weegschaal even een hele dikke knuffel geven en zeggen dat ik heeeeeeeeeel hard voor je duim dat het toch goed is hoor!
ik lees nog wel mee hoor, maar heb gewoon de puf niet om te reageren.
Ik wil wel Weegschaal even een hele dikke knuffel geven en zeggen dat ik heeeeeeeeeel hard voor je duim dat het toch goed is hoor!
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
@ AnnaK; Ik heb zelf nooit eerder cytotec willen hebben. Dit omdat mij verteld werd dat er toch vaak resten blijven zitten en er alsnog gecuretteerd moet worden. Deze keer wil ik het wel gaan gebruiken, dit omdat ik het vruchtzakje in zijn geheel wil opvangen ivm onderzoek. Die stijging van het hcg is een goede opmerking. In Belgie is dit heel gebruikelijk, in NL eigenlijk niet. Ik kan het eens bespreken voor een volgende keer! Ik gebruik nu idd progesteron, maar dat lijkt het voor mij dus ook niet te zijn...
Heb jij binnenkort weer een afspraak met je arts? Of heb je bewust even een pauze genomen?
@ Dora; Wil je echt bedanken voor je lieve reacties. En zijn vaak meiden die me een hart onder de riem steken, zonder dat ik op het forum echt contact met ze heb. Echt lief vind ik dat!
@ Muppetje; Dr B.loemenkamp. Ben heel tevreden over haar, ondanks dat ik haar pas 1 keer heb gezien en nu dan telefonisch weer heb gesproken.
@ Triesje; Gaat alles goed met jouw zwangerschap?
Gisteren telefonisch het verloop na deze evt miskraam met de arts uit Leiden besproken. Ik mag het vruchtje brengen voor een chromosomenonderzoek. We krijgen dan de uitslag na 6 weken en gaan dan de fraxiparine optie bespreken. Over het bloedverlies kan ze natuurlijk ook weinig zeggen, het kan nog steeds 2 kanten op. Ik heb sinds gisteren weer bruinverlies. Mijn gyn vertrekt per 1 juni, helaas heeft ze nu resterende vakantiedagen opgenomen waardoor ik niet meer bij haar terecht kan. Wel heeft ze mijn mail doorgestuurd naar haar vervanger die gelijk terug mailde dat ik hem morgen mag bellen. Dus heel waarschijnlijk ga ik morgen een echo krijgen.
Heb jij binnenkort weer een afspraak met je arts? Of heb je bewust even een pauze genomen?
@ Dora; Wil je echt bedanken voor je lieve reacties. En zijn vaak meiden die me een hart onder de riem steken, zonder dat ik op het forum echt contact met ze heb. Echt lief vind ik dat!
@ Muppetje; Dr B.loemenkamp. Ben heel tevreden over haar, ondanks dat ik haar pas 1 keer heb gezien en nu dan telefonisch weer heb gesproken.
@ Triesje; Gaat alles goed met jouw zwangerschap?
Gisteren telefonisch het verloop na deze evt miskraam met de arts uit Leiden besproken. Ik mag het vruchtje brengen voor een chromosomenonderzoek. We krijgen dan de uitslag na 6 weken en gaan dan de fraxiparine optie bespreken. Over het bloedverlies kan ze natuurlijk ook weinig zeggen, het kan nog steeds 2 kanten op. Ik heb sinds gisteren weer bruinverlies. Mijn gyn vertrekt per 1 juni, helaas heeft ze nu resterende vakantiedagen opgenomen waardoor ik niet meer bij haar terecht kan. Wel heeft ze mijn mail doorgestuurd naar haar vervanger die gelijk terug mailde dat ik hem morgen mag bellen. Dus heel waarschijnlijk ga ik morgen een echo krijgen.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal ik blijf voor je duimen meis.
Ik hoop zo dat het niet nodig is maar wel fijn dat Leiden je ook zo helpt en dat ze het vruchtje willen onderzoeken en verder willen helpen.
Ga je dit dan in combinatie met de medicatie uit Belgie doen?
Ik hoop zo dat het niet nodig is maar wel fijn dat Leiden je ook zo helpt en dat ze het vruchtje willen onderzoeken en verder willen helpen.
Ga je dit dan in combinatie met de medicatie uit Belgie doen?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
@ Amber; Ik wil zelf maar 1 medicijn per keer gebruiken, omdat ik dan weet wat werkt. Dus we gaan over 5 weken wel naar Gent, maar houden de optie waar ze daar mee komen nog even achter de hand.
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:@ Amber; Ik wil zelf maar 1 medicijn per keer gebruiken, omdat ik dan weet wat werkt. Dus we gaan over 5 weken wel naar Gent, maar houden de optie waar ze daar mee komen nog even achter de hand.
Oke, lijkt me inderdaad in eerste instantie ook beter om 1 medicijn per keer te gebruiken.
Amber-- Ratel
Lieve weegschaal,
Ik kom je even een dikke knuffel brengen Ik hoop zo dat het nu toch nog goed zit. Vind je ontzettend dapper en heb heel veel respect voor hoe je toch steeds met nieuwe moed doorgaat. Sterkte meis!
Lieve LCN,
Je weet dat ik dagelijks aan je denk en dat ik met je meeleef! Ik hoop dat DD nieuwe kansen kan bieden en eigenlijk hoop ik dat je nu nog 1 kans nodig hebt en dat het met een ander behandelplan nu eindelijk jouw beurt is om mama te worden!
Meiden, jullie zijn in je hart al moeder en daarom is het zo kl*te dat het steeds niet mag lukken...ik hoop voor jullie allebei (en ook voor de andere meiden hier natuurlijk) dat jullie grootste wens zo snel mogelijk eindelijk in vervulling mag gaan
Ik kom je even een dikke knuffel brengen Ik hoop zo dat het nu toch nog goed zit. Vind je ontzettend dapper en heb heel veel respect voor hoe je toch steeds met nieuwe moed doorgaat. Sterkte meis!
Lieve LCN,
Je weet dat ik dagelijks aan je denk en dat ik met je meeleef! Ik hoop dat DD nieuwe kansen kan bieden en eigenlijk hoop ik dat je nu nog 1 kans nodig hebt en dat het met een ander behandelplan nu eindelijk jouw beurt is om mama te worden!
Meiden, jullie zijn in je hart al moeder en daarom is het zo kl*te dat het steeds niet mag lukken...ik hoop voor jullie allebei (en ook voor de andere meiden hier natuurlijk) dat jullie grootste wens zo snel mogelijk eindelijk in vervulling mag gaan
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Weegschaal: veel sterkte! Alle hoop is nu weg dus?
Hier gaat alles wel redelijk, heb steeds weer wat pijn naast mijn heup dus ben ontzettend bang om weer een bbz te hebben. Nog een weekje wachten op echo..
Voor de rest allemaal een dikke knuffel en ik hoop dat we allemaal snel een goede 12 weken echo hebben gehad!
Hier gaat alles wel redelijk, heb steeds weer wat pijn naast mijn heup dus ben ontzettend bang om weer een bbz te hebben. Nog een weekje wachten op echo..
Voor de rest allemaal een dikke knuffel en ik hoop dat we allemaal snel een goede 12 weken echo hebben gehad!
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
@creabea: Wat lief meis! En heel fijn dat je zo meeleeft. Gefeliciteerd met je lieve meisje, alweer 4 maand haha. Gun t jou zeker dat jij nu al moeder bent.
@weegschaal: fijn dat ze zo met je meedenken. Is de situatie qua bloedverlies nog veranderd? Je stollingsfactor is dus nu nog niet bekend, gezien de fraxiparine optie? Hou je t nog een beetje vol allemaal? Knuffel!
Ik heb morgen een uitgangsecho in plaatselijk ziekenhuis. Dit moet eigenlijk op dag 2 of 3. Nu kan ik elk moment ongesteld worden, maar het is nog niet doorgebroken, wel bruinverlies enzo.
Maar aangezien ik dag 3 moet beginnen met spuiten en dit dus misschien zondag is...ben ik blij dat ik die afspraak heb staan.
Is best spannend want ik mag geen cyste hebben...!! En op de echo vorige week was nog een mega gesprongen follikel te zien.....na eisprong dus. Gaan er vanuit dat dit nu weg is, maar het is wel even spannend...dus wie wil duimen:graag!
@weegschaal: fijn dat ze zo met je meedenken. Is de situatie qua bloedverlies nog veranderd? Je stollingsfactor is dus nu nog niet bekend, gezien de fraxiparine optie? Hou je t nog een beetje vol allemaal? Knuffel!
Ik heb morgen een uitgangsecho in plaatselijk ziekenhuis. Dit moet eigenlijk op dag 2 of 3. Nu kan ik elk moment ongesteld worden, maar het is nog niet doorgebroken, wel bruinverlies enzo.
Maar aangezien ik dag 3 moet beginnen met spuiten en dit dus misschien zondag is...ben ik blij dat ik die afspraak heb staan.
Is best spannend want ik mag geen cyste hebben...!! En op de echo vorige week was nog een mega gesprongen follikel te zien.....na eisprong dus. Gaan er vanuit dat dit nu weg is, maar het is wel even spannend...dus wie wil duimen:graag!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
@vlinder: kan het me voorstellen, maar je kunt natuurlijk ook gewone pijntjes hebben! Heb je wel wat afleiding komende week?
Le Chat Noir- Prater
LCN, ik duim voor je!!
Amber-- Ratel
Le Chat Noir schreef:dus wie wil duimen:graag!
ik ga als een bezetene voor je duimen!!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
LCN, ook hier wordt geduimd
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
* duim duim duim duim duim duim *
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Ik duim ook mee voor je!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Lcn: ik duim ook voor jou!
Afleiding wel maar die bezorgt me alleen maar meer stress, overlijden in naaste familie. Dus een leukere afleiding kan ik me bedenken.
Afleiding wel maar die bezorgt me alleen maar meer stress, overlijden in naaste familie. Dus een leukere afleiding kan ik me bedenken.
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Ik duim ook mee, LCN.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
LCN, ook ik duim uiteraard voor je mee!
Weegschaal, ik hoop dat je vandaag een echo krijgt en wat meer duidelijkheid. Hoelang zou je volgens eigen berekening zwanger zijn? Hier in België is het inderdaad heel normaal om bloednames te laten doen om te kijken of het HCG goed stijgt.
Weegschaal, ik hoop dat je vandaag een echo krijgt en wat meer duidelijkheid. Hoelang zou je volgens eigen berekening zwanger zijn? Hier in België is het inderdaad heel normaal om bloednames te laten doen om te kijken of het HCG goed stijgt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik duim ook héél hard mee.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Heel veel succes Weegschaal! Ik ben hard voor je aan het duimen! Ik moest in NL ook steeds wachten op een echo. Erg vervelend. Ik vind het fijner om de stijging van het hcg te meten. Je kan natuurlijk altijd vragen of ze het doen. Maar ik hoop dat het niet hoeft en je een goede echo hebt. Ik heb inderdaad weer een korte pauze gehad. Daarvoor al eerder een pauze van een half jaar. Ik duim voor je!
LCN, spannend! Ik hoop dat je uitgangsecho goed is. Ik duim ook voor jou!
LCN, spannend! Ik hoop dat je uitgangsecho goed is. Ik duim ook voor jou!
AnnaK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13
@weegschaal: heb je een echo gehad? Heb je al een afspraak met een psycholoog? Ik ben nu 2 x geweest en ondanks dat ik momenteel best wel beter in mijn vel zit weer, is het toch prettig om eens alles op een rijtje te zetten enz.
Ik ben vanmorgen dus voor een echo geweest. Er was nu nog een blaasje te zien van 12 mm, vorige week nog 30 mm. Kan best nog verder weg zijn over paar dagen. Ga zondag nogmaals voor uitgangsecho. En heb DD gebeld of het erg is, nog niks gehoord.
Ik wil zo graag nu flink ongesteld zijn, iemand nog een tip ? Dan is dit mooi dag 1 namelijk..zit er nu steeds op te wachten.
Ik ben vanmorgen dus voor een echo geweest. Er was nu nog een blaasje te zien van 12 mm, vorige week nog 30 mm. Kan best nog verder weg zijn over paar dagen. Ga zondag nogmaals voor uitgangsecho. En heb DD gebeld of het erg is, nog niks gehoord.
Ik wil zo graag nu flink ongesteld zijn, iemand nog een tip ? Dan is dit mooi dag 1 namelijk..zit er nu steeds op te wachten.
Le Chat Noir- Prater
Bij mij helpt een vrijpartij wel eens om de menstruatie op gang te krijgen
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@ LCN; Kan zo geen tips bedenken.. Wel fijn dat het geslonken was! Nog steeds niks van Düsseldorf gehoord?
Ik heb de echo gehad, zoals verwacht was deze niet goed.. Ik moet volgende week voor de zekerheid nog eens terugkomen, maar hij zag niet eens echt een vruchtje in het vruchtzakje. Dan krijg ik evt cytotec mee.
Ik denk nu vooral; als het al 6 keer mis is gegaan, waarom zou het dan nog een keer goed gaan?!
Ik heb de echo gehad, zoals verwacht was deze niet goed.. Ik moet volgende week voor de zekerheid nog eens terugkomen, maar hij zag niet eens echt een vruchtje in het vruchtzakje. Dan krijg ik evt cytotec mee.
Ik denk nu vooral; als het al 6 keer mis is gegaan, waarom zou het dan nog een keer goed gaan?!
Weegschaal- Kletskop
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten