Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Duidelijk Vlinder-2011!! Gefeliciteerd!!!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Gefeliciteerd!!!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Wat leuk er zijn al weer meerdere meiden zwanger.. Hopelijk gaat het allemaal goed! !
Hier geen nieuws...
Hier geen nieuws...
firda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11
Gefeliciteerd vlinder
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Dank jullie wel voor jullie reacties! Vind het nog zo onwerkelijk, ook de angst dat het weer misgaat zit er heel erg.. Maar goed maar proberen te genieten..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Gefeliciteerd Weegschaal! Echt zo blij voor je en dat het nu maar eindelijk goed mag gaan. Ik lees af en toe nog een beetje mee hoe het met je is, omdat we ongeveer rond dezelfde tijd begonnen zijn met zwanger willen worden. Het is je zo gegund!
En ook voor jou gefeliciteerd Vlinder, super
En ook voor jou gefeliciteerd Vlinder, super
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Happydobby schreef:Razz balen zeg.
Babydoll, jij stond in het yes tijdschrift een paar jaar terug. Jammer dat je je hier komt schrijven.
Klopt, ik stond in de laatste Yes. Ja, niet echt leuk me hier te moeten melden, maar ook wel verzachtend vanuit mijn kant, in mijn vriendenkring is er een grote babyboom, dus dat onderwerp snijd ik liever niet bij ze aan.
Vlinder, gefeliciteerd, duidelijke mooie streepjes!
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
@ babydoll: Bedankt voor je felicitaties.. In mijn omgeving is ook een babyboom en weet niet iedereen van onze plannen maar vond het ook erg fijn dat ik hier toch kon lezen dat meer er problemen mee hadden om zwanger te worden en dat je het verdriet kunt delen.. Helaas welkom maar ik hoop dat je het hier fijn zult vinden..Babydoll schreef:Happydobby schreef:Razz balen zeg.
Babydoll, jij stond in het yes tijdschrift een paar jaar terug. Jammer dat je je hier komt schrijven.
Klopt, ik stond in de laatste Yes. Ja, niet echt leuk me hier te moeten melden, maar ook wel verzachtend vanuit mijn kant, in mijn vriendenkring is er een grote babyboom, dus dat onderwerp snijd ik liever niet bij ze aan.
Vlinder, gefeliciteerd, duidelijke mooie streepjes!
Dat denk ik wel, heb wel eens meegelezen en jullie zijn allemaal erg lief. Voor de meest van mijn vriendinnen is het allemaal hun 1e, dus ze komen ook vaak bij mij voor advies omdat J.oaquin toch alweer 5 is. Toch leuk om te zien hoe mijn vriendinnen zich allemaal beginnen te settlen en kindjes krijgen.
Bij mij weet ook bijna niemand ervan, behalve mijn twee beste vriendinnen, waarvan een haar jongste dochter vorig jaar gestorven is, en bij de ander over 6 weken een babymeisje aankomt. Dus het is moeilijk met hen erover te praten, het kan wel, ze zullen me altijd aanhoren en me steunen, maar toch voelt het vanuit mijn kant niet prettig.
Ben wel héél blij voor jou, heerlijk gevoel he, die twee positieve testen in je handen
Bij mij weet ook bijna niemand ervan, behalve mijn twee beste vriendinnen, waarvan een haar jongste dochter vorig jaar gestorven is, en bij de ander over 6 weken een babymeisje aankomt. Dus het is moeilijk met hen erover te praten, het kan wel, ze zullen me altijd aanhoren en me steunen, maar toch voelt het vanuit mijn kant niet prettig.
Ben wel héél blij voor jou, heerlijk gevoel he, die twee positieve testen in je handen
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Shally toen ik moest spuiten moest ik elke maand verplicht langskomen voor een uitgangsecho (dus een echo op dag 1, 2 of 3 van je menstruatie). Ze willen zeker weten dat alles rustig is voordat je verder gaat met spuiten, anders kon het risicovol zijn. Maar echt, het went heel snel, ze weten echt niet beter daar!
Vlinder, van harte gefeliciteerd!
Vlinder, van harte gefeliciteerd!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Even een snelle reactie. Gefeliciteerd Weegschaal en Vlinder, hoop dat alles goed mag gaan! Ook succes voor de rest!
Ben hier de laatste tijd wat minder omdat ik me toch wat minder op mijn plek voel, wij zijn zeg maar zo ver in die hele medische molen inmiddels! En ben al zo lang bezig zonder enig teken van zw schap.
Vanmorgen het behandelplan doorgesproken en was positief. Ik heb al allemaal recepten mee. Ik verwacht volgende week vrijdag mijn menstruatie ongeveer en dan kunnen we starten! Heb er erg zin in!
Ben hier de laatste tijd wat minder omdat ik me toch wat minder op mijn plek voel, wij zijn zeg maar zo ver in die hele medische molen inmiddels! En ben al zo lang bezig zonder enig teken van zw schap.
Vanmorgen het behandelplan doorgesproken en was positief. Ik heb al allemaal recepten mee. Ik verwacht volgende week vrijdag mijn menstruatie ongeveer en dan kunnen we starten! Heb er erg zin in!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
@ LCN: heel begrijpelijk natuurlijk, veel zijn inmiddels gelukkig zwanger en jij moet steeds verder.. voel je je daar wel op je plek? Heb je er een goed gevoel bij? Ik duim zo hard voor je dat het goed mag gaan en dat je weegschaal en mij snel mag volgen! Het is je zo gegund!
@ babydoll: Hier weet mijn beste vriendin er ook van, we waren tegelijk zwanger de vorige keer maar helaas mocht het bij mij dus niet zo zijn. Voel me niet begrepen door haar, hoe zij over zwanger worden en zijn praat. Net alsof je dat zomaar even doet.
Hier is het nu echt doorgedrongen na een clearblue test, kan er nu niet meer omheen
*weg*
@ babydoll: Hier weet mijn beste vriendin er ook van, we waren tegelijk zwanger de vorige keer maar helaas mocht het bij mij dus niet zo zijn. Voel me niet begrepen door haar, hoe zij over zwanger worden en zijn praat. Net alsof je dat zomaar even doet.
Hier is het nu echt doorgedrongen na een clearblue test, kan er nu niet meer omheen
*weg*
Laatst aangepast door vlinder-2011 op vr 17 mei 2013 - 3:36; in totaal 1 keer bewerkt
Vlinder, gefeliciteerd!
LCN, wat fijn dat jullie nu eindelijk weer kunnen beginnen. Ik hoop van harte dat ze in Dusseldurf kunnen zorgen voor een hele mooie zwangerschap bij jou!
LCN, wat fijn dat jullie nu eindelijk weer kunnen beginnen. Ik hoop van harte dat ze in Dusseldurf kunnen zorgen voor een hele mooie zwangerschap bij jou!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Weegschaal: Hoe gaat het met je?
Meiden, ik volg jullie nog steeds! wat ' leuk' om te zien dat het topic wat ik ruim 4,5 jaar geleden opende nog steeds zo'n trefpunt is voor mensen bij wie het niet vanzelf gaat.
Ik gun het jullie allemaal zo erg. Ben zelf oprecht blij dat het ons gelukt is 2 kanjers te mogen verwelkomen in ons gezin. Bij mij is het nu nog steeds niet goed. Maar onze kinderwens is tenminste voltooid. Het is een zware weg, veel sterkte!
Hopelijk kunnen jullie over een jaar hetzelfde zeggen. Tot die tijd zal ik een stille meelezer blijven
Ik gun het jullie allemaal zo erg. Ben zelf oprecht blij dat het ons gelukt is 2 kanjers te mogen verwelkomen in ons gezin. Bij mij is het nu nog steeds niet goed. Maar onze kinderwens is tenminste voltooid. Het is een zware weg, veel sterkte!
Hopelijk kunnen jullie over een jaar hetzelfde zeggen. Tot die tijd zal ik een stille meelezer blijven
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ik heb sinds net weer bloedverlies... Het is nu anders als vorige maand, ik voel me nog zwanger en de test is knalpositief. Ik heb mijn gyn gemaild of ik deze week een echo kan krijgen. Ik wil het zsm zeker weten, geen onzekerheid.
Ik ben zo ontzettend klaar met dit gezeik!
Ik ben zo ontzettend klaar met dit gezeik!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Nee he. Sterkte Weegschaal
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
He verdorie Weegschaal! Wat een onzekerheid weer. Ik ga duimen voor je, hoop dat je snel terecht kunt.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Oh Weegschaal, ik opende het topic net om je te vragen hoe het ging. Hoeveel weken ben je nu precies zwanger, misschien staat het in je ticker maar ik heb het even niet gezien. Hopelijk heb je deze week nog uitsluitsel.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Lejow schreef:He verdorie Weegschaal! Wat een onzekerheid weer. Ik ga duimen voor je, hoop dat je snel terecht kunt.
Ik ook. Sterkte!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Jeetje Weegschaal, hoop toch dat alles goed mag gaan.. Is er bij jullie wel eens vervolgonderzoek gedaan ivm de miskramen? Bijv gekeken naar een translocatie oid? Of heb ik daar overheen gelezen?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
We hebben echt alle onderzoeken al na de derde miskraam gehad, zelfs een scopie. Ze weten het gewoon niet..
En wat ook zo hard is, mijn omgeving is gewoon miskramen moe aan het worden. Ik krijg steeds minder reacties en steun. Ik heb een net bevallen zusje en vriendin en veel zwangere vriendinnen en collega's, dat is natuurlijk allemaal veel leuker om over te praten.
Maar voor ons wordt het steeds zwaarder, onze frustratie en wanhoop groeit. Moet ik me dan maar beter voordoen als ik me voel? Ik voel me zo in de steek gelaten...
En wat ook zo hard is, mijn omgeving is gewoon miskramen moe aan het worden. Ik krijg steeds minder reacties en steun. Ik heb een net bevallen zusje en vriendin en veel zwangere vriendinnen en collega's, dat is natuurlijk allemaal veel leuker om over te praten.
Maar voor ons wordt het steeds zwaarder, onze frustratie en wanhoop groeit. Moet ik me dan maar beter voordoen als ik me voel? Ik voel me zo in de steek gelaten...
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal hoe erg ik 't ook vind voor jullie snap ik als buitenstaander wel dat de mensen in jullie omgeving er niet meer zo op reageren. Ze weten denk ik niet meer goed te reageren. Misschien niet meer zo snel de zwangerschap delen?
Stom allemaal!
Verder, wat ik nog al een tijd tegen je wilde zeggen, is 't een optie om even niet meer zwanger te worden? Je bent nu voor mijn gevoel waanzinnig snel zwanger maar gaat 't ook continu weer mis. Begrijp me niet verkeerd, je wens is levensgroot maar misschien is je lichaam nog niet helemaal klaar met de miskraam en dan is er opnieuw een zwangerschap. Het is maar een gedachte, jij moet doen waar jij je het prettigst bij voelt.
Wens je heel veel sterkte en blijf hopen dat jullie huisje ook gevuld wordt met een baby.
Stom allemaal!
Verder, wat ik nog al een tijd tegen je wilde zeggen, is 't een optie om even niet meer zwanger te worden? Je bent nu voor mijn gevoel waanzinnig snel zwanger maar gaat 't ook continu weer mis. Begrijp me niet verkeerd, je wens is levensgroot maar misschien is je lichaam nog niet helemaal klaar met de miskraam en dan is er opnieuw een zwangerschap. Het is maar een gedachte, jij moet doen waar jij je het prettigst bij voelt.
Wens je heel veel sterkte en blijf hopen dat jullie huisje ook gevuld wordt met een baby.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Oh Weegschaal, wat erg, alweer die onzekerheid! Ik hoopte juist dat je positief nieuws had toen ik zag dat je gepost had hier. Veel sterkte, ik hoop toch echt dat het dit keer ondanks het bloedverlies wel goed zit, het is jullie zo gegund!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Oh Weegschaal wat vervelend dat je je zo in de steek gelaten voelt Is het niet zo dat je dat alleen maar denkt (omgeving miskramen moe) misschien is iedereen gewoon wat voorzichtiger juist voor jullie? Als iemand in mijn omgeving zoveel miskramen zou hebben gehad zou ik iedere keer oprecht blij zijn voor een nieuwe zwangerschap maar ik zou ik flink duimen en toch een beetje afwachtend zijn. En dan na 12 weken helemaal uit m'n bol gaan natuurlijk
Het is natuurlijk wel fijn dat ze niks kunnen vinden maar aan de andere kant ook weer niet. Waarom is het dat zo vaak mis gegaan denk je dan. Ik hoop echt van harte dat dit kleintje blijft plakken meid!
En ik hoop echt dat je je wat beter gaat voelen
Het is natuurlijk wel fijn dat ze niks kunnen vinden maar aan de andere kant ook weer niet. Waarom is het dat zo vaak mis gegaan denk je dan. Ik hoop echt van harte dat dit kleintje blijft plakken meid!
En ik hoop echt dat je je wat beter gaat voelen
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten