Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 15 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Snoes ma 13 mei 2013 - 8:13

Mijn duimen draaien, Razz! thumbup

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 15 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Razz ma 13 mei 2013 - 19:28

Ongesteld Cry

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Lejow ma 13 mei 2013 - 20:05

He wat balen Razz Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Laurientje ma 13 mei 2013 - 20:10

Ah Razz wat jammer.. hug
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Razz ma 13 mei 2013 - 20:23

Ja ik vind het deze keer ook echt echt echt niet leuk Sad

Heb jij al getest Laurientje?

Razz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blair ma 13 mei 2013 - 20:24

Vervelend Razz. Sad

Ook ik mag me hier melden. Wij zijn ook alweer een tijdje bezig, dit jaar wordt mijn J.oaquin alweer 6, de 2007 Mammas van Yes kennen me vast nog wel Wink). Maar ook hier lukt het allemaal niet zo vlotjes.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Lejow ma 13 mei 2013 - 20:26

Ik ben geen 2007 mama, maar ken jou en J wel hoor babydoll smile
Vervelend dat het niet wilt lukken Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Razz ma 13 mei 2013 - 20:29

Babydoll jij hebt toch ook een mk gehad of was jij dat niet?

En loop je al bij het ziekenhuis?

Razz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blair ma 13 mei 2013 - 20:40

Ja, heb er twee gehad Razz. Maar een was nog voor J. zijn tijd. Ik ben geopereerd geweest aan mijn baarmoeder (wat eigenlijk geen complicatie had moeten/mogen zijn bij een eventuele nieuwe zwangerschap) een lange tijd terug waarvoor ik wel nog steeds op controle moet, maar buiten dat loop ik verder (nog) niet bij ziekenhuis.

Jaaa Lejow, ook al zouden we willen, we kunnen het niet ontkennen dat we elkaar... kennen. Laughing
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Lejow ma 13 mei 2013 - 20:48

angel nerd

Heb je al een idee hoe je nu verder wilt?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Happydobby ma 13 mei 2013 - 20:50

Razz balen zeg.

Babydoll, jij stond in het yes tijdschrift een paar jaar terug. Jammer dat je je hier komt schrijven.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Laurientje ma 13 mei 2013 - 22:12

Razz_ schreef:Ja ik vind het deze keer ook echt echt echt niet leuk Sad

Heb jij al getest Laurientje?

Ja afgelopen week (vrijdag) deze was negatief dus ik wacht nog maar even af.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 di 14 mei 2013 - 7:53

Weegschaal schreef:En de test is positief!! Geen vaag streepje, gewoon netjes een streep binnen 5 minuten! En ik voel mezelf gewoon al hartstikke zwanger, nog nooit zo vroeg gehad Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 15 281626781

Whaaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd meid!!!! Ik ben zooooooooo enorm blij voor je! Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 15 281626781 Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 15 699888
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Suusje di 14 mei 2013 - 8:03

Hey meiden! Weegschaal gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ga heel hard duimen dat alles goed mag blijven gaan. Ik heb een tijdje niet geschreven hier. Onze eerste ivf poging is voor de punctie afgebroken. We hadden drie mooie eicellen en een paar kleintjes die niet meetelden. We hebben op advies van het ziekenhuis de poging afgebroken voor de punctie. Deze poging telt niet voor de verzekering. Na de stop van de hormonen hebben we onveilige seks gehad. Niet heel slim, maar we hebben de gok gewaagd. 1 week na de stop heb ik drie dagen bruinverlies gehad, alleen bij het afvegen. Nu ben ik aan het wachten op mijn menstruatie. Stiekem hopen we dat er een zaadje goed was en is doorgeschoten Very Happy

Suusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 69
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Suusje di 14 mei 2013 - 8:07

En hoe is het met LCN?

Suusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 69
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  ShallY wo 15 mei 2013 - 7:59

Hoi meiden, allereerst sorry dat ik zo dit topic kom binnen vallen maar het gaat even om het volgende:

Ik schrijf in het topic 'voor een kindje in 2012' mee. Helaas loopt het allemaal niet zoals we willen en zit in mijn laatste poging met clomid. Ik had met 150 clomid wel 2 eitjes maandag, die 10 en 14 waren maar helaas was er vandaag niks gegroeid. Nu mag ik vrijdag nog een keer terug komen en als er dan geen groei te zien is moet ik beginnen met spuiten.
Ik zie niet heel erg op tegen het spuiten maar meer dat je (waarschijnlijk) voor een echo moet als je ongesteld bent. Misschien is het wel helemaal niet nodig en moet ik pas later in de cyclus langs komen en in het beste geval zijn ze vrijdag gewoon gegroeid maar ik kan me hier al enorm om druk maken.

Kunnen jullie me misschien wat gerust stellen?! Ik weet ook dat de arts er niet eens meer van op kijkt en dat het voor hun de normaalste zaak van de wereld is maar toch kan dit me niet gerust stellen.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Samantha wo 15 mei 2013 - 8:32

Ik heb nooit hoeven komen terwijl ik ongesteld was. Ik begon op dag 3 met spuiten en kwam voor de eerste echo rond dag 10.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  ShallY wo 15 mei 2013 - 8:40

Ohw jij bent al de 3e die niet heeft langs moeten komen terwijl je ongesteld bent. Hopelijk hoef ik dat ook niet!!

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Weegschaal wo 15 mei 2013 - 8:42

@ Susanne84; Ik heb er niet echt een gevoel bij, sta er deze keer heel neutraal in. Heb al vaker zo'n positief gevoel gehad en dan was het toch weer mis. Probeerde me de laatste keren al te beschermen, maar dat gaat deze keer gelukkig vanzelf. Klinkt misschien heel stom, maar heb al een beetje gekeken wanneer het weer mis zou kunnen zijn en hoe ik dat om geplande dingen heen kan plannen. Maar aan het feit dat we over 8 maanden evt een kindje kunnen hebben durf ik niet eens te denken!
Fijn weer iets van je te horen, wanneer hadden jullie een afspraak. Jullie staan op de wachtlijst toch?

@ Razz; Wat ontzettend balen zeg Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 15 699888

@ Babydoll; Vind het altijd jammer hier mensen welkom te heten... Is het bij je zoontje wel zonder hulp gelukt?

@ Triesje; Hoe is het met jou?

@ Suusje; Is de poging afgebroken omdat er 'maar' 3 eicellen waren? Wel ontzettend moeilijk lijkt me na alle moeite. Maar wat spannend dat er nu een kans is!!

@ ShallY; Wat ontzettend ontzettend balen dat de eitjes nu toch niet verder waren gegroeid. En dat je dan nu de stap moeten nemen om te gaan spuiten. Hopelijk heeft het net zo'n vlot en goed resultaat als bij Samantha!
Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen de echo's, helemaal als je ongesteld bent. Ik heb zelf al vaak echo's gehad terwijl ik flink aan het vloeien was tgv een miskraam. Waar ik me uitkleed is een wasbakje, ik fris me voor en na de echo dan even op. En de artsen zijn idd heel wat gewend, maar vreemd blijft het voor jezelf toch wel.
Dikke Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 15 699888 voor jou!

@ LCN; Ben zo benieuwd hoe het met je is en de afspraak was!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Caresses wo 15 mei 2013 - 8:57

Weegschaal gefeliciteerd!

Shally, ik heb wel eens voor een echo moeten komen op dag 3 van mijn menstruatie. Bij mij kwam er helemaal geen bloed bij (je bloed geen 24 p/d) dus het is net 'geluk' hebben of niet.
(Ik weet niet of je sex hebt tijdens je menstuatie, maar zo ja dan kan je het daarmee vergelijken: de ene keer komt er wel bloed bij en de andere keer niet).
Probeer je er maar niet te druk over te maken.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  ShallY wo 15 mei 2013 - 9:06

Thnx voor jullie antwoorden meiden!

Caresses: Nee, heb geen seks als ik ongesteld bent. Dan moet mijn vriend ver uit mijn buurt blijven, haha!

Weegschaal: Gefeliciteerd!

vrijdag weet ik meer, dan heb ik de laatste echo om te kijken of ze gegroeid zijn.
Ik moet me uitkleden in het bij zijn van de arts dus er is niet echt een aparte ruimte. Ik moet maar proberen me er nog niet druk over te maken. Misschien zijn ze vrijdag wel ineens gegroeid en hoef ik helemaal niet te spuiten. En als ik wel moet spuiten moet ik misschien pas later in de cyclus langs komen voor een echo.

Helaas ben ik zo, me vooraf druk maken terwijl het misschien niet nodig is.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Filoria wo 15 mei 2013 - 19:59

Ik heb een echo gehad terwijl mijn miskraam in volle gang bezig was (ik bloedde echt als een rund toen), maar ze leggen er dan gewoon even wat onder. Die mensen zijn wel wat gewend hoor.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  vlinder-2011 wo 15 mei 2013 - 20:59

Even snel vanaf hier een reactie maar moet naar mijn werk.. Mijn ongesteldheid zette niet door dus dacht maar even testen voor de zekerheid en heb met de early zwangerschapstest twee streepjes..... Foto stuur ik binnenkort..
https://2img.net/r/ihimizer/img526/2858/imageyuko.jpg

Laatst aangepast door vlinder-2011 op wo 15 mei 2013 - 21:09; in totaal 1 keer bewerkt
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Dora wo 15 mei 2013 - 21:00

vlinder-2011 schreef:Even snel vanaf hier een reactie maar moet naar mijn werk.. Mijn ongesteldheid zette niet door dus dacht maar even testen voor de zekerheid en heb met de early zwangerschapstest twee streepjes..... Foto stuur ik binnenkort..

Jaaaaahhh!!!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Laurientje wo 15 mei 2013 - 21:43

Ik zie ook een streep Vlinder! Gefeliciteerd!! :cheering:
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: