Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 11 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  vlinder-2011 ma 15 apr 2013 - 0:55

Sb: heel veel succes en ik duim toch voor een goede uitslag.. Wanneer krijg je die precies..

Firda: sterkte met het lange wachten, lijkt me zo naar..

Hier zeer pijnlijke borsten, ga echt door de grond soms.. Toch maar voor de zekerheid een test gedaan maar natuurlijk negatief.. Had ook al weinig hoop meer maar goed elk restje hoop daar grijp je je aan vast.. Net ook weer gehoord dat een kennis zwanger is, wat is dat ook altijd confronterend :O
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 11 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  SleepingBeauty ma 15 apr 2013 - 17:55

Volgende week donderdag!
Ik vind het zoo spannend, zie er nu al tegenaan.
Ik ga mee met mijn man, maar zit te denken of ik hele ochtend vrij neem of uurtje dat we afspraak hebben. Werk in thuiszorg dus moet wel iets regelen... If een gat in mijn route of ruilen. We hebben net zon fijne tijd om 10 uur....

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Le Chat Noir di 16 apr 2013 - 3:45

@Sleepingbeauty: Als ik jou was zou ik vrij nemen... een tweede slechte uitslag maakt het allemaal vrij definitief en lijkt me dat je dit even moet verwerken samen, dus niet gelijk terug aan t werk...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Triesje1983 di 16 apr 2013 - 3:48

Hey meiden,

ik lees nog wel mee hoor, maar heb even de puf niet om te reageren. Ben constant moe (is alleen maar goed natuurlijk hihihihi). Heb vrijwel alleen 's morgens genoeg energie en dan doe ik de dingen die ik moét doen en 's middags kak ik helemaal in om 's avonds doodmoe te zijn en daardoor moeite heb om in slaap te vallen.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Le Chat Noir di 16 apr 2013 - 8:53

Nog voor Holaagirl, had je post even gemist, maar welkom en als je vragen hebt laat maar weten!
@triesje: wel begrijpelijk toch, doe rustig aan!
@razz: succes en sterkte morgen!
@vlinder: confronterend blijft het hè als iemand anders zwanger wordt.
@firda: hoop dat de maanden snel voorbij gaan.

Ik word morgen gebeld door de arts in Düsseldorf.. ben benieuwd!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Twellie di 16 apr 2013 - 9:50

Ik ben ook benieuwd LCN.

En verder hoop ik heel hard voor Weegschaal dat het nu goed gaat.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  vlinder-2011 wo 17 apr 2013 - 1:21

Lcn: en en en? Ben zo benieuwd!!
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Triesje1983 wo 17 apr 2013 - 2:22

Al gebeld LCN?
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir wo 17 apr 2013 - 2:55

Ja ben gebeld hoor.
Komende cyclus wordt m niet meer, maar 16 mei hebben we een behandelplan bespreking en uitgangsecho, de week erna word ik weer ongesteld en gaan we beginnen!
We trekken van alles uit de kast... Ik ga korter spuiten en minder onderdrukken + niet meer aan de pil van tevoren, voor de punctie krijg ik een infuus en 3 dagen na terugplaatsing ook om de acceptatie van het immuunsysteem te bevorderen, bevruchte eitjes gaan in de embryoscoop (iets vrij nieuws, kunnen ze de selectie beter maken o.a.), ik krijg extra med. ondersteuning in de tweede helft vd cyclus.. Oja en we nemen dus steeds al veel supplementen, nu kan ik het vitamine D nog wat hoger krijgen.
Kan niet wachten om weer te beginnen, gelukkig is er nu meer duidelijkheid qua planning, want daar werd ik een beetje gestoord van; niet weten waar je aan toe bent/afhankelijk zijn van zkh, maar ondertussen ook een baan hebben met veel verplichtingen en een ander leven Wink.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  vlinder-2011 wo 17 apr 2013 - 3:51

Lcn: Dat klinkt erg hoopvol! Super!!
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Snoes wo 17 apr 2013 - 8:25

Zo, dat klinkt alsof ze er inderdaad flink werk van gaan maken. Ik hoop dat het aanslaat deze keer!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Triesje1983 do 18 apr 2013 - 8:38

Ik ga echt zooooooo hard voor je duimen LCN!
Ze gaan er echt werk van maken, dat moet toch wel een goed gevoel geven denk ik he?
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Weegschaal do 18 apr 2013 - 22:31

Ga je dat infuus dan ook blijven krijgen als je zwanger blijkt te zijn LCN, dat lees ik soms bij vrouwen die miskramen hebben gehad. En is de med ondersteuning in de 2e helft van de cyclus anders dan progesteron? Het is iig heel anders dan de aanpak in NL, dat moet wel vertrouwen geven! En fijn dat je nu een datum hebt.

Weten jullie of bloedverlies/menstruatie uitgesteld kan worden door progesteron? Ik verlies sinds gisteren helaas wat bloed, maar het zet niet door. Nu vraag ik me af of dit door de progesteron kan komen waar ik nog niet mee durf te stoppen totdat ik een test heb gedaan...
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Mrs. Jansen do 18 apr 2013 - 22:35

Hoi weegschaal,

Ik breek even in, in dit topic.
Dat kan, maar het hoeft niet.
Wanneer mag je testen?

Toi Toi toi, ik hoop dat na alle ellende nu aan de goede kant van de lijn staat.
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Snoes do 18 apr 2013 - 22:37

Mrs Jansen, ze heeft vorige week al getest en die was positief.

Weegschaal, tot wanneer moest je normaal de progesteron gebruiken?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mrs. Jansen do 18 apr 2013 - 22:40

Sorry dat begreep ik niet omdat ze zei dat ze niet wilde stoppen voordat ze een test had gedaan. smile

Succes weegschaal, dan zal het nu helemaal killing zijn voor jullie.

Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Snoes do 18 apr 2013 - 22:42

Ik vermoed dat ze een test wil doen om te kijken of het streepje donkerder (of helaas misschien hetzelfde/lichter) is geworden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Amber- do 18 apr 2013 - 22:57

Weegschaal schreef:Ga je dat infuus dan ook blijven krijgen als je zwanger blijkt te zijn LCN, dat lees ik soms bij vrouwen die miskramen hebben gehad. En is de med ondersteuning in de 2e helft van de cyclus anders dan progesteron? Het is iig heel anders dan de aanpak in NL, dat moet wel vertrouwen geven! En fijn dat je nu een datum hebt.

Weten jullie of bloedverlies/menstruatie uitgesteld kan worden door progesteron? Ik verlies sinds gisteren helaas wat bloed, maar het zet niet door. Nu vraag ik me af of dit door de progesteron kan komen waar ik nog niet mee durf te stoppen totdat ik een test heb gedaan...

Bij mij hield de progesteron wel de menstruatie tegen.

Meis ik duim voor je dat alles gewoon goed is.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Filoria do 18 apr 2013 - 22:58

Ooh Weegschaal, ik hoop dat het niks is!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Weegschaal do 18 apr 2013 - 23:24

Ik moet het tot 12 wkn zwangerschap gebruiken. Het streepje was vorige week echt licht, het was ook 4 dgn voor m'n nod. Maar ben dus benieuwd of er überhaupt nog een streepje is. Misschien is het al heel vroeg misgegaan en houdt de progesteron het nu tegen.

Ik zei vorige week al, er is een reële kans dat het nog misgaat. Maar dan zie ik het als een menstruatie en heeft het lichamelijk minder impact dan een iets latere miskraam. Maar ik baal nu wel van de onzekerheid. Toch een mindere afsluiting van een top vakantie.

Een miskraam zit ontzettend in mijn systeem, maar ik had het weer rond de 7 weken verwacht. Mijn man zei al, je kunt het niet plannen. Ik vind het zo moeilijk om hier ook de controle over kwijt te zijn. Klinkt misschien stom, maar zolang ik weet wat me te wachten staat kan ik het beter behappen.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Filoria vr 19 apr 2013 - 1:46

Nee hoor, dat klinkt helemaal niet stom hug
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Jasmine vr 19 apr 2013 - 2:02

Weegschaal: ik word weer helemaal verdrietig van jouw berichten.

En nee, het is niet stom om te zeggen: 'zolang ik weet wat me te wachten staat kan ik het beter behappen'. Dat is een heel normale emotie. Maar zekerheden heb je niet en zul je nooit krijgen. En dat is erg frustrerend soms. Zeker als het op zwanger zijn en worden aankomt.

hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Twellie vr 19 apr 2013 - 2:05

Weegschaal, ik las je post net al maar ik weet gewoon niet goed wat ik moet typen / zeggen. Hoop heel hard dat het niks is en ik snap helemaal dat je het op dit moment niet verwacht had, gezien het tijdstip van de andere miskramen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Muppetje vr 19 apr 2013 - 2:27

Twellie schreef:Weegschaal, ik las je post net al maar ik weet gewoon niet goed wat ik moet typen / zeggen. Hoop heel hard dat het niks is en ik snap helemaal dat je het op dit moment niet verwacht had, gezien het tijdstip van de andere miskramen.

Dit dus.

Bah Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Puggle vr 19 apr 2013 - 2:31

Wat naar zo! Ik blijf voor je duimen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: