Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir vr 22 feb 2013 - 1:45

@Snoes: We hebben het als heel goed ervaren in DD! Alles werd grundlich doorgenomen en de arts had ook al gelijk op- en aanmerkingen. Hij zei al voor hij de uitslag had gezien dat de dosering bij een dergelijk fsh te laag was geweest (dat klopte idd, maar 3 eicellen 1e keer). Was wel gunstig dat ik beter reageerde op een verhoging bij de 2e icsi. Hij vond ook niet te begrijpen dat ze mijn cryo's in natuurlijke cyclus elke keer terug hebben geplaatst. Mijn cyclus is niet goed (in eigen zkh vonden ze het prima); te late eisprong en te snel ongesteld; duidt op zwakkere eierstokken. FSH vond hij te hoog (in eigen zkh compleet weggewuifd toen ik dat noemde) en hij wil dit verder onderzoeken. Er is meteen geprikt op de amh waarde (dan kun je zien hoe de eicelvoorraad nog is, hoe dicht je bij de overgang zit). Hoe lager; hoe moeilijker om zwanger te raken en grotere kans miskraam. Wat wel gunstig is, is dat de bevruchtingen goed gaan en ze goed delen. Over 2 weken word ik gebeld met de uitslag en dan weer verder kijken.

We hadden er echt een heel goed gevoel bij.
Het was ook absoluut geen geldklopperij ofzo (dat zei een gyn in eigen zkh behoorlijk pinnig over DD), niet zo van: we testen gelijk even dit en dat en u kunt hier voedingssupplementen kopen. Nee, eerst die ene waarde onderzoeken, dan pas verder kijken. En gewoon een lijstje mee met aangeraden supplementen. In Nld werd er geen aandacht aan besteed, 1 keer grapte een arts dat mijn man maar tomaten moest gaan eten :S... terwijl als je op internet leest het wel bewezen effect heeft. Nu slikten wij al wel supplementen, maar hij raadt van een aantal hogere doseringen aan.

Verder vandaag ongesteld geworden; icsi 2 zit er op, precies 1 jaar mee bezig geweest, en het voelt frustrerend dat al die mooie cryo's weinig kans hebben gemaakt door de manier van aanpak... Maar goed, ik wil er niet teveel bij stil blijven staan, hopelijk raak ik straks na 3 jaar zwanger in DD!

Ik hoop dat het beter gaat met je zoontje Snoes.. Wat naar om te horen dat hij wat een slechte start heeft, met operaties e.d.

Hoe is het met de rest?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Paper Crown vr 22 feb 2013 - 6:03

Wauw, Lcn, goed dat jullie een goed gevoel hadden in DD. Wie weet is hier meer geluk. Veel succes met de uitslagen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Filoria vr 22 feb 2013 - 7:54

Klinkt goed LCN, dat Duitsland-verhaal. Lijkt me heerlijk als een dokter precies doet waar je op hoopte en je zorgen niet wegwuift. Wel heel erg balen dat je ongesteld bent geworden, maar gelukkig heb je afleiding nu.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Susanne84 vr 22 feb 2013 - 8:11

DD klinkt wel heel goed LCN! Fijn zeg. Hoop dat dat positieve voorbode is voor vervolgtraject!
Vol goede moed daarmee door? 3e ICSI, driemaal is scheepsrecht? :-)

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11

Bericht  Snoes vr 22 feb 2013 - 11:48

LCN, je klinkt erg positief over DD en zo te lezen zijn er al heel wat verschillen qua aanpak met Nederland. Misschien een domme vraag, maar begrijpen jullie alles wat de arts zegt of spreken jullie geen Duits met hem?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Knillis za 23 feb 2013 - 1:59

LCN ik hoop echt dat DD de oplossing voor jullie zal zijn! Een collega van mij is voor haar IVF pogingen ook uitgeweken naar Duitsland en zij is vol lof over ze, het heeft haar 3 kinderen gebracht Very Happy

Bij mij is gebleken dat de hoeveelheid Puregon die ik nu spuit (50 eenheden) niets doet, er zijn alleen maar kleine follikels te zien. Gister weer naar het ziekenhuis geweest en bloed laten prikken en ik moet nu ophogen naar 75 eenheden. Dinsdag weer een echo, hopelijk is er wat te zien!

Weet een van jullie eigenlijk of je met deze injecties uiteindelijk wel een eisprong krijgt (als de goede dosering eenmaal gevonden is)? Of kan het ook zijn dat het niet aan gaat slaan? Dinsdag eens vragen.

Verder valt het me op dit moment even zwaar. Ik werk 20 uur per week en de echo afspraken vallen steeds onder werktijd en ik voel me erg schuldig tegenover mijn collega's. Ze zijn op de hoogte en leven heel erg mee, maar toch voelt het niet fijn als ik constant van alles moet verschuiven. Daar komt nog bij dat vanaf volgende week mijn dochtertje naar de fysiotherapeut moet omdat ze nog niet los loopt en dan wordt het allemaal wel veel, werken, fysio, ziekenhuis etc. Vooral omdat er nu nog maar weinig vooruitgang in zit vraag ik me wel eens af waar ik eigenlijk mee bezig ben. Ook merk je wel aan mensen die het weten dat ze ons voor gek verklaren dat we voor een derde dit traject nog in gaan, ik weet dat ik me daar niets van aan moet trekken maar lastig vind ik het wel.

Ik ga gewoon heeeeel hard duimen dat er dinsdag goed nieuws komt uit de echo!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Razz za 23 feb 2013 - 2:38

Ik kom mij helaas ook melden. Even in het kort mijn verhaal :

*verhaal verwijderd*

Laatst aangepast door Razz_ op di 26 feb 2013 - 3:53; in totaal 1 keer bewerkt

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Susanne84 za 23 feb 2013 - 2:46

Hi Razz,

Welkom is een beetje vreemd natuurlijk, want liever had je geen reden gehad je in dit topic te melden.
Maar ik hoop toch dat het voor je helpt hier mee te lezen en te schrijven en wat steun van elkaar te ondervinden.

Ik schrijf zelf niet zo actief mee, ook omdat ik zelf voorlopig niet veel te melden heb (wij staan op de wachtlijst voor KID, kunnen voorlopig daarmee niet starten), maar vind het toch fijn hier af en toe even te komen kijken, hoop dat dat voor jou ook zo is!

Groetjes!

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Razz za 23 feb 2013 - 2:52

Dankje Susanne84 smile En ik hoop dat je snel aan de beurt bent voor KID!

Razz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susanne84 za 23 feb 2013 - 2:59

smile dankjewel!

Ik dacht toen ik de wachtlijst hoorde "ooh dat valt mee" (Er staat 8-10 maanden voor, maar ze verwachten dat het iets korter gaat zijn, terwijl ik eerder drama-berichten over jaaaaren hoorde), maar de tijd lijkt sindsdien te kruipen!
Voor man is het makkelijker die zit er redelijk ontspannen in "die paar maanden is te overbruggen en tot die tijd kunnen we er toch niks aan doen", maar ik kan het niet altijd zo makkelijk van me af zetten. Als iemand daar de gouden tip voor heeft? ;-)

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Razz za 23 feb 2013 - 3:01

Hoelang sta je nu al op de wachtlijst?

Heb helaas geen gouden tip voor je sorry. Ik weet namelijk hoe erg wachten kan zijn haha

Razz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susanne84 za 23 feb 2013 - 3:02

Nog maar net. Minder dan een maand..
(hoezo ongeduldig laughcry )

Edit: nu klink ik wel echt heel ongeduldig, maar daarvoor aan zit natuurlijk wel al 3,5 jaar wachten (hopen dat t vanzelf lukt + de onderzoeken daarna toen het niet vanzelf lukte).

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Razz za 23 feb 2013 - 3:22

Zo ja 3,5 jaar is natuurlijk al een hele tijd en nu het allemaal zo dichtbij komt snap ik je ongeduldigheid helemaal. Maargoed je kan echt niks anders dan wachten helaas.

Razz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir za 23 feb 2013 - 8:25

@Snoes: Deze arts is Nederlands, dus dat scheelt. Met de assistentes moesten we wel in t Duits, maar dat lukt nog wel haha.

@Knillis: Dat klinkt positief van je collega. Ik hoor/lees idd veel positiefs. We hebben nu pas de overstap gemaakt omdat het toch een heel gedoe is, daar helemaal naartoe en ook financieel/met de verzekering is het lastiger. We hebben dit jaar een verzekering afgesloten die als t goed is wel veel vergoed, maar het blijft natuurlijk dat je meer kwijt bent dan dat we het in de buurt doen.
Het is idd altijd een lullig gevoel wat je krijgt als je elke keer laat komt op je werk ivm echo's. Je zou eventueel ook eens een pauzemaand kunnen nemen als het je teveel wordt of je hebt t gevoel dat het op je werk even teveel is. Ik weet wel dat pillen en spuiten niet altijd aanslaan. Maar daar kan Snoes je meer over vertellen Wink.

@Susanne84: Als ik jou was zou ik in de tussentijd een of andere cursus gaan volgen, kan van alles zijn, een nieuwe hobby zoeken, weekendje(s) weg/vakantie plannen, veel dingen doen die je nog wilt doen voor er kindjes komen, lekker gaan sporten met een doel, bijv een 5-10 km loop, jullie huis en/of tuin aanpakken als er nog dingen zijn blijven liggen. Ik zou in ieder geval niet gaan wachten tot het zover is...probeer voor jezelf een aantal doelen te stellen en focus je daar zoveel mogelijk op smile.

@Razz: Welkom hier, ik hoop dat je hier niet al te lang hoeft te 'blijven' haha. Gelukkig is er toch met PCO nog wel veel mogelijk, dus verlies de moed niet! Ik begrijp dat je je vergelijkt met familieleden, maar elke persoon is weer anders en er is nu ook meer mogelijk.

@All: Ik heb alle vitamines verzameld die we kregen aangeraden door de arts in DD. Dus hopelijk voel ik me binnenkort weer energiek Wink. Op de een of andere manier heeft deze laatste poging met meer hormonen toch wel veel van me gevergd. In combi met een voor mijn doen vrij zware menstruatie voel ik me duizelig, heel moe en futloos (=niet echt hoe ik me normaalgesproken voel). Ik doe dus even lekker rustig aan.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Razz za 23 feb 2013 - 9:05

Dankje LCN, ik hoop ook dat ik hier vóór 2014 weg ben Wink Maar dat hoop ik voor iedereen in dit topic!

**

En LCN ik hoop dat het in Duitsland allemaal gaat werken voor jullie en jullie grootste wens in vervulling mag gaan. Alvast veel succes de 3e!

Laatst aangepast door Razz_ op di 26 feb 2013 - 3:53; in totaal 1 keer bewerkt

Razz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susanne84 za 23 feb 2013 - 19:45

Ha LCN,

Goede tips idd, ik moet denk ik gewoon even die 'knop' omzetten.
We hebben inderdaad al een vakantie gepland binnenkort, dus dat is sowieso lekker.
Van de week waren we met vrienden met drie (!) kleine kinderen de stad in. Druk! 1tje huilen, de ander steeds weglopen etcetera. Toen dachten we inderdaad ook, misschien moeten we nu gewoon ook nog even extra genieten van het feit dat we gewoon nog lekker met z'n 2tjes zijn haha.

Ik hoop dat de vitamines snel aanslaan, doe maar even lekker rustig aan na de laatste poging, mag je ook best even moe van zijn toch? Straks als het voorjaar is weer meer naar buiten e.d. ik denk dat dat ook helpt hoor! Bij mij in ieder geval wel, voel ik me over het algemeen fitter dan nu met dit (opnieuw!) winterse weer.

Liefs

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Weegschaal zo 24 feb 2013 - 0:21

@ Triesje; Wat een verschil, echt zo ontzettend knap van je om zoveel af te vallen!!!

@ Knillis; Wat ontzettend jammer dat de clomid deze keer niet meer werkt bij je. En kan me voorstellen dat het nogal een teleurstelling is als er eerst gedacht wordt dat je wel een eisprong hebt gehad. Ik duim ook voor goed nieuws dinsdag!

@ LCN; Wat goed om te horen dat Dusseldorf gelijk zo'n goed gevoel geeft. En dat ze dan idd gelijk verder kijken naar alles dan in Nederland, die blijven zo in de vaste protocollen hangen en geen individuele aanpak geven. Spannend over 2 weken, krijg je dan ook gelijk uitslagen? Ik hoop zo ontzettend dat het met deze aanpak snel raak mag zijn!!!

@ Razz_; Goed om te horen dat het weer beter met je gaat, maar jammer je in dit topic te zien. Kan me voorstellen dat je met de verhalen van je familieleden in je achterhoofd er wat onzeker over bent. Heb je een erg onregelmatige cyclus?

@ Susanne; Ik heb zo geen tips hoe je het wachten kan doorkomen, ben er zelf echt vreselijk slecht in. Weet in jullie omgeving nog steeds niemand van jullie situatie? En waar gaan jullie heen op vakantie?

Ik heb hier eerder te tip gehad tarwekiemoliecapsules te gaan slikken voor een dikker bms, dit heb ik in november een maand gedaan. Maar ik kwam onder de puistjes te zitten, echt niet normaal. Dus ben er gelijk mee gestopt. Iemand anders ook ervaringen dat de huid veranderde?

Verder heb ik het de afgelopen weken niet makkelijk gehad, zit er een beetje doorheen. Waar ik eerder heel veel aan het opzoeken en het piekeren was, was ik daar de laatste dagen niet meer mee bezig maar wel heel down. Een zwangerschap ging bij mij ook voor alles, als er bijv een uitje of vakantie gepland stond werd dat wel weer geannuleerd als ik een miskraam had. Ik heb nu door dat ik dit niet vol ga houden, heb ook leuke dingen nodig om naar uit te kijken. Dus we nemen even een pauze tot begin april, zodat we half april lekker op vakantie kunnen gaan. Ik heb dinsdag controle bij mijn gyn, over 2,5 week de intake in Gent en half april de controleafspraak in Leiden over de uitslag van het vruchtje. Misschien ook maar beter om dat allemaal even af te wachten!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Le Chat Noir zo 24 feb 2013 - 5:26

@weegschaal: even een snelle reactie via mijn telefoon over de tarwekiemolie. Reageer later even op de rest weer.
Mijn huid werd er juist mooier van, het bevat vitamine e wat ook goed is voor je huid normaalgesproken..haha.
Moet nu overigens vitamine e in een veel hogere dosis nemen in de pure vit e vorm.
Ik denk dat jij straks heel goed op je plek bent in Gent! Goed om even pauze te nemen denk ik. Weer lichamelijk en geestelijk opladen! Hoop dat je de kracht vindt om weer uit je dip te komen, maar het hoort erbij, het is niet niks... Denk ook dat het veel scheelt als je in Gent een verklaring en/of een oplossing vindt.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Weegschaal zo 24 feb 2013 - 10:15

@ LCN; Ik kan wel een mooiere huid gebruiken, fijn dat dit bij mij weer andersom werkt... Was bang dat het op mn bms ook andersom werkt, zonder enige controle daarvan durf ik het dus niet meer te gebruiken.
Ik zie ook uit naar Gent. Heb iets nodig waar ik weer vertrouwen door krijg. Als ik er niet in geloof en mijn psyche niet goed is gaat het ook niet lukken denk ik.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  vlinder-2011 zo 24 feb 2013 - 22:20

Hallo dames,

Ik ben een tijdje afwezig geweest door mijn bbz en wou even rust maar inmiddels is mijn eerste cyclus weer geweest en gaan wij er weer voor. Dus ik voeg me weer aan jullie toe. Heb ondertussen wel wat meegelezen.

@ razz: helaas ook welkom hier.

@ filoria: gefeliciteerd !

@ weegschaal: lees dat het niet zo goed met je gaat hug

vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Razz ma 25 feb 2013 - 9:25

@ Weegschaal, mijn cyclussen schommelen tussen de 47 en de 32. Opzich niet zo heel lang maar dit is sinds een jaar. Voorheen was hij altijd 34 en ik kon de klok erop gelijk zetten.

@ Vlinder-2011, helaas wel, maargoed het is niet anders en ik hoop dat ik net als jullie hier snel weg mag zijn!

Razz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir wo 27 feb 2013 - 10:21

@Weegschaal: Hoe was t dinsdag bij de gyn? Hoe gaat het nu met je?
@Vlindertje 2011: Veel succes! Welkom terug.

Hier alweer een week voorbij, volgende week al de uitslag. We zijn ondertussen flink aan het vitamines slikken. Denk dat we op zijn vroegst halverwege april gaan starten met een nieuwe poging, maar dat is nog even afwachten hoe de uitslag is.
Verder voel ik me redelijk. Merk gewoon dat mijn hoofd niet echt naar andere dingen staat. Zoals mijn werk, het voelt net alsof ik er minder betrokken bij ben. Heb weinig zin om iets extra's te doen en ben blij als een dag om is...
Maarja deze situatie vergt gewoon allemaal ook behoorlijk wat energie en heb weer een hele teleurstelling moeten verwerken. Op de een of andere manier dacht ik toch ook deze keer dat het misschien wel gelukt was, ook omdat de zw schapstesten langer positief bleven dan de keer ervoor.
Ik voel me op dit moment een beetje alsof ik dringend toe ben aan vakantie Wink. Alsof ik maar door en door ben gegaan en even geen zin meer heb in 'iets'. Gelukkig heb ik nu een paar dagen vrij. De energie voor alles zal wel weer terugkomen...Het liefst ging ik 2 weken naar een warm oord, maar daar zal ik wel niet de enige in zijn haha.
Straks maar een goede nacht draaien en komende dagen leuke dingen doen, lekker gaan sporten...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Snoes do 28 feb 2013 - 8:54

Aah LCN, wat vervelend om te lezen dat je je zo voelt. Al is dat natuurlijk heel logisch, je hebt zoveel te verduren gekregen de afgelopen 3 jaar. En ik vermoed dat met name de mislukte terugplaatsingen er behoorlijk hebben ingehakt bij jou. Ik hoop van harte dat jullie in Dusseldorf snel en heel goed geholpen kunnen worden. hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Weegschaal do 28 feb 2013 - 9:26

@ Vlinder; Fijn dat je eerste cyclus weer geweest is! Hoe is jullie situatie om zwanger te worden nu qua medicatie en uitslagen?

@ Razz; Apart dat je cyclus dan opeens zo veranderd is. Kan pco ook later optreden?

@ LCN; Opnieuw weer zo herkenbaar wat je schrijft! Je denderd maar door van poging naar poging wat zoveel energie kost. En dan telkens het hopen en dan weer een tereurstelling. Ik heb zelf ook het gevoel me continue wat afgevlakt te voelen, kan niet zo genieten van alles als normaal. Wij gaan binnenkort opladen in Curacao, je mag wel mee hoor Wink

De controle bij de gyn was goed. Er was een eitje te zien wat elk moment kon gaan springen. Gelukkig is mijn man op vakantie, kan ik ook niet in de verleiding komen er gebruik van te maken. Mijn bms was weer te dun (4,5mm), maar dat is bekend en omdat ik er zwanger mee word zien ze er geen probleem in. Wel even gepraat over de impact van dit alles, mijn gyn zei me ook niet te kunnen garanderen dat het ooit goed gaat. Ze zien vaker dat het wel goed gaat, maar ze heeft ook casussen waar het nooit gelukt is. Dit wil ik natuurlijk liever niet horen, maar het is de realiteit. Maar wie weet kan Belgie het voor mij oplossen met een capsule progesteron of tabletje prednison, dat zou de meest ideale situatie zijn.
Het onderzoek op het vruchtje in Leiden is helaas mislukt. Er zat teveel bloedbijmenging van mij bij het materiaal, waardoor de chromosomen niet uit te lezen zijn. Ik baal er wel van, maar kon het eigenlijk gelijk wel accepteren en naast me neer leggen.
Nu over 2 weken naar Belgie en dan kijken of we in de tussentijd tot de uitslagen de pauze verlengen of er nog een keer voor gaan.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Triesje1983 vr 1 maa 2013 - 6:53

@ Shalty: dankjewel! Very Happy.

@ Knillis: van harte welkom meid! Vervelend dat de Clomid niks meer doet...
Balen zeg dat sommige mensen jullie voor gek verklaren, maar jullie moeten doen wat voor jullie goed voelt hoor!

@ LCN: hoe is het nu met jou meid? Bah wat vervelend dat de behandelingen die je hebt gehad eigenlijk niet op deze manier hadden moeten plaatsvinden zeg... Ik ben benieuwd wat je AMH is...
Wel super dat jullie zo'n supergevoel hebben bij DD. En wat betreft je eigen ziekenhuis... die zijn gewoon jaloers door de resultaten die DD boekt en zij niet...
Ik lees dat het niet zo heel goed met je gaat. Als je toe bent aan vakantie, waarom neem je niet een weekje vakantie dan? Je hebt nogal wat te verduren gehad zeg. En dat gaat je niet in de koude kleren zitten hoor... Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 699888

@ Snoes: dankjewel! Very Happy. Oooooooow, arm mannetje. Hoe is het nu met hem?

@ Diese: dankjewel meid Very Happy.

@ Razz: welkom meid (al had je hier liever niet geweest natuurlijk). Ik kan je verhaal niet meer lezen helaas.
Ik hoop dat je je plekje kunt vinden hier.

@ Susanne84: ik heb helaas geen gouden tip meid... Ik hoop dat de tijd toch snel voorbij is voor jou.
Ik kan me je "ongeduldigheid" heeeeeeeel erg goed voorstellen hoor....

@ Weegschaal: dankjewel meid! Ben er zelf ook enorm blij mee Very Happy. Ben er nog niet, maar dit is al super Very Happy.
Wil je een dikke knuffel geven. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er nu even doorheen zit.
Hoe gaat het inmiddels nu met je?
Ik hoop dat ze in België je heel goed kunnen gaan helpen en dat jij straks gewoon een plakkertje hebt hoor! Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 699888

@ Vlinder: welkom terug... En hopelijk is het nu snel raak en krijg je een gewone goede zwangerschap. Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 2 699888

Hier zit ik inmiddels op het wachtbankje. Ik heb mijn kruis en mijn NOD is nu 13 maart. Ben benieuwd...
Heb wel wat dingen die ik afgelopen 2 cyclussen niet heb gehad, maar het is nog veel te vroeg, zit pas op 3DPO dus...
Verder heb ik sinds vandaag officieel geen (morbide) obesitas meer. Ik val sinds vandaag onder het "gewone" overgewicht Very Happy. Ik ben helemaal trots!
Inmiddels 41,8 kilo kwijt Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: