Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 10 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir ma 8 apr 2013 - 7:14

Heel veel plezier Triesje! Ben je nerveus?

@Vlinder: sterkte, kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt na de bbz. Vervelend van die pijn.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 10 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Triesje1983 ma 8 apr 2013 - 7:40

Le Chat Noir schreef:Heel veel plezier Triesje! Ben je nerveus?

@Vlinder: sterkte, kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt na de bbz. Vervelend van die pijn.

Ik begin nu idd wel gezond nerveus te worden. Vind het enorm spannend allemaal...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  firda ma 8 apr 2013 - 7:53

@ triesje.. succes bij de echo!

Sorry meiden ik volg het allemaal niet zo.

Maar hier gaat het wel goed.
Eind April moet ik weer bloed prikken.
Maar ik denk wel dat dit half jaar lang gaat duren.
Maar helaas het is niet anders!

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Bericht  holaagirl ma 8 apr 2013 - 8:19

Heyy meiden,
Kom mij na lang twijfelen toch maar melden...
Vind het toch weer confronterend om mij te melden bij een "moeilijk-zwanger-worden" topic.
10 mei hebben we de eerste afspraak staan bij de fertiliteitskliniek staan! Heel spannend, maar heb er best zin in!
Dan zit er weer wat schot in de zaak;-)

De huisarts had het over IVF/ICSI meteen, maar misschien zit er nog een ietsiepietsie kanst in op IUI als ik zo op internet de verschillende ervaringen lees. Enfin, 10 mei gaan we het allemaal horen...
Denk dat ik wel wat steun kan gebruiken van dit topic, aangezien veel van jullie experts zijn of ervaringsdeskundigen. En ik een leek...tot zover! Dat zal wel veranderen.
Patricia: veel succes met de echo! Superspannend!
Firda: wat lang duurt dat dan hé! Gelukkig wordt het zomer, veel leuke dingen plannen zodat de tijd vliegt!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  vlinder-2011 ma 8 apr 2013 - 20:55

Triesje: veel succes, ik ben benieuwd..

Holagirl: helaas welkom.. Wat is je precieze verhaal of heb ik dat eerder gemist..?
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Weegschaal wo 10 apr 2013 - 21:09

Even een ego bericht, maar ik heb net weer positief getest. Het is nog een licht streepje, maar ik ben dan ook wat vroeg.
We gaan nu extra genieten in Curacao. En proberen me niet teveel druk te maken over alles wat ik voel. Hopelijk over 3,5 week een goede echo!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Teddyaapje wo 10 apr 2013 - 23:36

Weegschaal schreef:Even een ego bericht, maar ik heb net weer positief getest. Het is nog een licht streepje, maar ik ben dan ook wat vroeg.
We gaan nu extra genieten in Curacao. En proberen me niet teveel druk te maken over alles wat ik voel. Hopelijk over 3,5 week een goede echo!

Jeej wat een super nieuws!!!! Ik ga heel hard voor je duimen dat t goed gaat deze keer! Gefeliciteerd!!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Alex do 11 apr 2013 - 0:55

Weegschaal schreef:Even een ego bericht, maar ik heb net weer positief getest. Het is nog een licht streepje, maar ik ben dan ook wat vroeg.

Wat fantastisch! Ik ga zo hard voor je duimen dat alles goed mag gaan! Het is jullie zo gegund! Geniet lekker op Curaçao Very Happy
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Puggle do 11 apr 2013 - 0:58

Gefeliciteerd weegschaal! Veel plezier nog op jullie vakantie.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Muppetje do 11 apr 2013 - 1:04

Weegschaal!! Gefeliciteerd!!

Fijne vakantie meis, en mijn duimen draaien wederom overuren! hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  vlinder-2011 do 11 apr 2013 - 4:10

Weegschaal: gefeliciteerd!

Hier inmiddels alle hoop opgegeven, de voortekenen van ongesteld worden zijn er allemaal weer.. Sad
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Lejow do 11 apr 2013 - 6:45

Oh lieve Weegschal, wat goed!! Ik ga zoooo duimen voor jullie!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Triesje1983 do 11 apr 2013 - 6:55

Oooooooow Weegschaal!!! Gefeliciteerd! Dit moet gewoon een plakker zijn! Geniet lekker van je vakantie en van het kleintje in je buik... Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 10 699888

Hier gisteren dus de echo gehad en die was goed! Het hartje klopt én we hebben het zelfs al een klein beetje zien bewegen Very Happy. Echt zoooooo enorm blij!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Amber- do 11 apr 2013 - 7:27

Weegschaal wat super!!!!!!!!!! Ik ga hard voor je duimen.

Triestje, super dat de echo goed was!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  slaatje do 11 apr 2013 - 7:33

Gefeliciteerd meid! Ik hoop vreselijk hard dat het goed blijft gaan. Geniet in Curacao! Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 10 699888
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Le Chat Noir do 11 apr 2013 - 9:39

Gefeliciteerd Weegschaal, ik heb er een goed gevoel over. Ik duim voor je. Wie weet helpt de warmte op Curaçao Very Happy .

Wat fijn Triesje geniet er van.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Twellie do 11 apr 2013 - 10:37

Weegschaal, wat spannend! Ik heb even dit topic niet goed gevolgd, maar je krijgt nu progesteron?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Weegschaal do 11 apr 2013 - 11:35

@ Triesje; Wat fijn, gefeliciteerd!!!

@ Vlinder; Wat ontzettend balen, gun jou ook zo weer een positieve test.

@ LCN; Wat ben je toch een lieverd. Voel me hier altijd een beetje bezwaard als ik weer kom vertellen dat ik zwanger ben. Ik hoop zo ontzettend dat jij dit binnenkort ook mag komen vertellen, dat Düsseldorf maar snel goed resultaat mag hebben!!

@ Twellie; Ik gebruik nu idd progesteron. Voorgeschreven door Gent, maar ook goedgekeurd door het Lumc, heb ik gisteren gehoord. De arts daar wil een evt volgende keer ook fraxiparine (bloedverdunner) voorschrijven. En dan nog een optie prednison vanuit Gent. Dus de evt andere opties geven me ook meer vertrouwen. Gaat het nu niet goed, dan waarschijnlijk een andere keer wel. De hulp die we nu van fijne artsen krijgen geven me echt een fijn gevoel. Zo sta ik er nu beter in dan de laatste keer!

Bedankt voor alle lieve reacties! Ik ben momenteel nogal emotioneel labiel, op een goede manier. Ik ga van een mooi liedje al huilen, dus jullie raden al hoe ik hier zit Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Snoes do 11 apr 2013 - 21:09

Oooh Weegschaal, wat een gewéldig nieuws zeg! Je weet dat ik een jaar geleden op precies dezelfde dag ook een positieve test had hé, dus ik hoop dat het nu gewoon goed gaat en je ergens in november/december mama wordt! Ik ga héél erg voor je duimen. Alleszins heel veel plezier in Curacao! hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Jasmine do 11 apr 2013 - 21:35

Wat fijn dat er zo met je meegedacht wordt Weegschaal. Ik hoop echt voor je dat het dit keer wel lukt. Net als LCN heb ik er een goed gevoel over voor je.

Voor nu eerst veel plezier op Curaçao, geniet er maar lekker van daar. (En een volgende vakantie hebben jullie gewoon een kinderwagen met een lief baby'tje erin mee).
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Le Chat Noir do 11 apr 2013 - 22:24

@weegschaal: na zoveel ellende verdien jij echt wel een mooie zw schap! Geniet lekker op vakantie, wat extra rust en ontspanning kan nooit kwaad. (Niet dat ik denk dat dat de oplossing is, maar je snapt m vast wel)

Ik hoop het ook voor mezelf. Het is nog even kijken wanneer wij weer gaan beginnen met een poging. Ik denk nu eigenlijk pas eind mei. Komt qua alles eromheen eigenlijk beter uit. Ook al kan ik niet wachten, maarja... die ene maand kan er ook nog wel bij. Als het dan lukt.......... dat is iets wat ik me heel moeilijk voor kan stellen, maar waar ik me wel op richt natuurlijk.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  liesje vr 12 apr 2013 - 6:14

Weegschaal gefeliciteerd en hopelijk mag alles nu gewoon goed gaan fijne vakantie!!
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Razz vr 12 apr 2013 - 6:41

Weegschaal ik duim voor je dat het streepje donkerder gaat worden!!

Ik ben hier even een tijdje niet geweest omdat het pco verhaal me toch niet in de koude kleren is gaan zitten. Ook heb ik 2 ronde's ook licht positief getest maar een paar dagen later toch weer ongesteld geworden. Ik ben dus 2x erg blij geweest om niks. Volgens de gyn kon het duiden op een bevruchting maar geen innesteling. Dus ik was er bijna Sad Ook krijg ik komende woensdag een baarmoeder foto en ik ben echt heel erg bang Cry Bang dat ze iets zien wat niet goed is en bang omdat het pijnlijk is. Maargoed ik ga ervoor en wie weet valt het allemaal wel mee. Ik hou iig in m'n achterhoofd dat ik dmv die foto en de vloeistof die er ingespoten ben wel 3 mnd extra vruchtbaar ben!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  SleepingBeauty zo 14 apr 2013 - 3:19

Bedankt voor jullie reacties tijdje terug.
Ik merk dat het echt met vlagen heel goed gaat, en met vlagen heel rot.
Vanmiddag voel ik me ook weer rot. Dan ga ik weer op internet kijken, wat de mogelijkheden evt. zullen zijn en dan wordt ik weer verdrietig van.... Eigenlijk moet ik dat niet doen, maar ben toch te nieuwschierig.
Net als dat ik hier weer op het forum ben, wat soms ook weer confronterend is.

Mijn man heeft het er ook heel moeilijk mee. En dat vind ik eigenlijk nog het moeilijkst om daar mee om te gaan.
We praten erover, en hij is gewoon zo geraakt. Het doet hem zo'n pijn om jonge papa's te zien of kleine kinderen...
En dat doet mij dan weer zo'n pijn als hij dat verteld...

Ik heb ergens nog wel hoop dat het op een of andere manier gaat lukken, maar zie ook zo op tegen die medische molen.
We kwamen net prive in een wat rustiger vaarwater terecht en nu dit weer....

Ben bang dat gewoon zo lang gaat duren allemaal, daar zie ik zo tegen op.
Daarnaast ben ik bang voor de uitslag van de tweede test, volgende week.
Als ik het op internet lees, is er niemand die de tweede keer een betere uitslag had dus mijn hoop is momenteel helemaal vergooid.

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  firda zo 14 apr 2013 - 7:33

Pff sb dat is nogal wat! Kun je het delen met familie leden?? Vooral veel blijven praten met elkaar..

BLegggh dit half jaar gaat heeeeel lang duren. Allemaal zwangere vrouwen en kleine babies..

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: