Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Hoi allemaal!
Hoe is het met jullie?
Ik heb nog geen uitslag gehad van de gyn.
Ik denk morgen..
Maar net met afvegen had ik roze slijm.. zal mijn ongie er dan aan komen?
Als dit wel zo is dan kan ik er toch van uit gaan dat het hgc uit mijn lichaam is?
Hoe is het met jullie?
Ik heb nog geen uitslag gehad van de gyn.
Ik denk morgen..
Maar net met afvegen had ik roze slijm.. zal mijn ongie er dan aan komen?
Als dit wel zo is dan kan ik er toch van uit gaan dat het hgc uit mijn lichaam is?
firda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11
@ LCN; Wat fijn dat de onderzoeken al zo snel kunnen! Ik duim dat de verzekering meewerkt!
@ firda; Heb je al iets gehoord? Je gaat idd pas menstrueren als het hcg weg is.
@ firda; Heb je al iets gehoord? Je gaat idd pas menstrueren als het hcg weg is.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Ja mijn waarde was 5.4..
Ik mag nog niet klaagen.. Maar het duurd voor mij nu al te lang!
En ik ben ook ongesteld.. pff wat een ellende!
Ik mag nog niet klaagen.. Maar het duurd voor mij nu al te lang!
En ik ben ook ongesteld.. pff wat een ellende!
firda- Fluisteraar
Firda Dus toch nog niet je waarde op 0.. en dan ook nog eens ongesteld. Natuurlijk is dat een goed iets, je lichaam komt weer op gang, maar je had zo gehoopt dat het komende jaar niet te zijn. Confronterend.. Wanneer moet je weer prikken?
Vlinder, hoe gaat het met je?
En Triesje, met jou?
Weegschaal, bijna in het vliegtuig!!
LCN, weet je al meer van de verzekering? Hoop echt dat ze niet moeilijk doen!
Is het eigenlijk een rotonderzoek of valt het mee?
Zou 'leuk' zijn als we straks tegelijk opgaan. Ik zet de eerste decapeptylspuit op 17 april en heb 29 april de uitgangsecho.
Vlinder, hoe gaat het met je?
En Triesje, met jou?
Weegschaal, bijna in het vliegtuig!!
LCN, weet je al meer van de verzekering? Hoop echt dat ze niet moeilijk doen!
Is het eigenlijk een rotonderzoek of valt het mee?
Zou 'leuk' zijn als we straks tegelijk opgaan. Ik zet de eerste decapeptylspuit op 17 april en heb 29 april de uitgangsecho.
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Diese: hoe gaat het met jou?
Firda: hè bah. Ongesteld zijn is echt vervelend maar inderdaad mooi dat je lichaam het wat oppakt.
Hier nog steeds ongesteld dus weinig nieuws..
Firda: hè bah. Ongesteld zijn is echt vervelend maar inderdaad mooi dat je lichaam het wat oppakt.
Hier nog steeds ongesteld dus weinig nieuws..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Hey meiden,
na een ruime week ziek te zijn geweest ben ik er weer hoor.
Manmanman, wat heb ik me klote gevoeld zeg!
Nu aan de amoxicilline ivm oorontsteking en ik hoop dat het daarna ook écht klaar mag zijn...
Vrijdag voor het eerst werken bij mijn nieuwe baan.
na een ruime week ziek te zijn geweest ben ik er weer hoor.
Manmanman, wat heb ik me klote gevoeld zeg!
Nu aan de amoxicilline ivm oorontsteking en ik hoop dat het daarna ook écht klaar mag zijn...
Vrijdag voor het eerst werken bij mijn nieuwe baan.
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Hoi meiden! Ik kom graag mee schrijven in dit topic. Wij zijn gestart met het ICSI- traject. Hopelijk kunnen we elkaar steunen!
Suusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 69
Registratiedatum : 30-05-11
Dubbel
Laatst aangepast door Le Chat Noir op wo 27 maa 2013 - 6:48; in totaal 1 keer bewerkt
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
@suusje: ik ben vd icsi's dus mocht je vragen hebben . Welkom. Had je al eens wat geschreven? Ik ben wel benieuwd naar je verhaal?
@de rest: heb t idee dat (bijna) iedereen wat in de wachtmodus zit of niet?!
@ triesje: bah wat vervelend joh.
Ik heb nog niet iets gehoord vd verzekering. Dat duurt nog wel een week. En a.s dinsdag al wel de onderzoeken.
Ik heb nog niet iets gehoord vd verzekering. Dat duurt nog wel een week. En a.s dinsdag al wel de onderzoeken.
Le Chat Noir- Prater
@ Suusje: welkom!
@ LCN: ja heel vervelend, maarja is niet anders ;-). Ik hoop dat je voor dinsdag wat gehoord hebt meid. Anders gewoon vanaf nu elke dag gaan bellen tot ze er gek van worden...
@ LCN: ja heel vervelend, maarja is niet anders ;-). Ik hoop dat je voor dinsdag wat gehoord hebt meid. Anders gewoon vanaf nu elke dag gaan bellen tot ze er gek van worden...
Triesje1983- Prater
Nou er staat anderhalve week voor. Ik krijg sowieso wel een deel vergoed hoor. En we houden er rekening mee dat we een deel zelf moeten betalen hiervoor. Voor de icsi wordt alles vergoed (als t goed is haha).
Hoe voel jij je verder?
Hoe voel jij je verder?
Le Chat Noir- Prater
Ik voel me aardig goed moet ik zeggen .
Afgezien van mijn oren die dichtzitten en de flinke druk die ik er nu op heb (en ook lichtelijk aan de dove kant ben nu) gaat het steeds beter.
Ben nog een klein beetje verkouden, dus hoop dat dat ook snel weg is.
Vrijdag mijn 1e werkdag bij mijn nieuwe baan, dus wat dat betreft gaat het me enorm voor de wind .
Verder heb ik enorme zere boobies hihihihi. Niemand mag eraan zitten en mijn tepels doen nu ook overdag zeer. En zodra mijn BH af gaat kan ik heel eventjes wel door de grond heen... Maar dat is maar tijdelijk, want zodra ik dan eenmaal in bed lig dan trekt dat weer weg...
Voor de rest alleen veel moe en verder geen klachtjes eigenlijk. Ik voel wel dat er vanalles gebeurd in mijn baarmoeder .
Morgen mag J.oshua zijn trui aan naar school, want manlief was iets te enthousiast en die had het hem al verteld. J.oshua is het nu tegen iedereen die het maar wil horen aan het vertellen, dus hij is nogal trots als grote broer hahahaha. Dus dan morgen maar zijn trui aan en daarna in de was en hopen dat er nog wat op staat als hij eruit komt hahahahaha...
En dan 10 april de 1e echo bij de fertiliteitsarts en daarna een afspraak maken bij de VK...
Afgezien van mijn oren die dichtzitten en de flinke druk die ik er nu op heb (en ook lichtelijk aan de dove kant ben nu) gaat het steeds beter.
Ben nog een klein beetje verkouden, dus hoop dat dat ook snel weg is.
Vrijdag mijn 1e werkdag bij mijn nieuwe baan, dus wat dat betreft gaat het me enorm voor de wind .
Verder heb ik enorme zere boobies hihihihi. Niemand mag eraan zitten en mijn tepels doen nu ook overdag zeer. En zodra mijn BH af gaat kan ik heel eventjes wel door de grond heen... Maar dat is maar tijdelijk, want zodra ik dan eenmaal in bed lig dan trekt dat weer weg...
Voor de rest alleen veel moe en verder geen klachtjes eigenlijk. Ik voel wel dat er vanalles gebeurd in mijn baarmoeder .
Morgen mag J.oshua zijn trui aan naar school, want manlief was iets te enthousiast en die had het hem al verteld. J.oshua is het nu tegen iedereen die het maar wil horen aan het vertellen, dus hij is nogal trots als grote broer hahahaha. Dus dan morgen maar zijn trui aan en daarna in de was en hopen dat er nog wat op staat als hij eruit komt hahahahaha...
En dan 10 april de 1e echo bij de fertiliteitsarts en daarna een afspraak maken bij de VK...
Triesje1983- Prater
Le Chat Noir schreef:@suusje: ik ben vd icsi's dus mocht je vragen hebben . Welkom. Had je al eens wat geschreven? Ik ben wel benieuwd naar je verhaal?
Bedankt voor het welkom .
Hoe is je ervaring met de ICSI behandelingen? En hoe voel je je er verder bij?
Bij ons ligt de oorzaak bij mijn vriend. Hij heeft weinig zaadcellen...haha ik had bijna zaadvellen opgeschreven...en ze bewegen over het algemeen niet zo goed. IUI is geen optie...we komen dus meteen in het ICSI traject terecht. Ik ben nu alleen nog maar de pil aan het slikken.
Suusje- Fluisteraar
Bij ons werd het ook gelijk icsi. In mei 2010 gingen we officieel voor een kindje, na een klein jaar naar de huisarts en door naar de gyn. Mijn man heeft ook sterk verminderd aantal zaadcellen, dus dit was gelijk een indicatie voor icsi.
Mijn ervaring is dat het een intensief proces is. Je leeft van echo naar echo, groeit alles goed en gelijk op etc. Vervolgens de punctie; zijn er genoeg eicellen? Daarna wachten of er wat bevrucht is.. vervolgens of er een terugplaatsing is en wat de kwaliteit is.. Maar daarna begint het echte wachten pas; 2 lange wachtweken...
Als je er zoveel voor gedaan hebt is de teleurstelling enorm als het mislukt. En toch moet je reëel zijn: de kans is zo'n 25%..
Qua hormonen en dergelijke vond ik het wel te doen. Ik voelde op een gegeven moment heel erg alle eitjes. Continue een drukkend gevoel in mijn liezen. Ik voelde me verder wel gewoon mezelf, maar achteraf was ik wel wat anders. De 1e punctie was goed te doen ook qua napijn, de 2e juist erg pijnlijk en week plat gelegen.
Ik heb nu 7 terugplaatsingen gehad zonder resultaat. Bij mij is alles in principe goed volgens Nederland. We zijn nu overgestapt naar Duitsland omdat ze daar verder kijken.
Mijn ervaring is dat het een intensief proces is. Je leeft van echo naar echo, groeit alles goed en gelijk op etc. Vervolgens de punctie; zijn er genoeg eicellen? Daarna wachten of er wat bevrucht is.. vervolgens of er een terugplaatsing is en wat de kwaliteit is.. Maar daarna begint het echte wachten pas; 2 lange wachtweken...
Als je er zoveel voor gedaan hebt is de teleurstelling enorm als het mislukt. En toch moet je reëel zijn: de kans is zo'n 25%..
Qua hormonen en dergelijke vond ik het wel te doen. Ik voelde op een gegeven moment heel erg alle eitjes. Continue een drukkend gevoel in mijn liezen. Ik voelde me verder wel gewoon mezelf, maar achteraf was ik wel wat anders. De 1e punctie was goed te doen ook qua napijn, de 2e juist erg pijnlijk en week plat gelegen.
Ik heb nu 7 terugplaatsingen gehad zonder resultaat. Bij mij is alles in principe goed volgens Nederland. We zijn nu overgestapt naar Duitsland omdat ze daar verder kijken.
Le Chat Noir- Prater
Vandaag belde de gyn nog even..
Hij vertelde dat het super ging. En de meeste vrouwen met een hogere waarde begonnen dan ik.
Vrijdag moet ik weer prikken.. en als mijn waarde onder de 5 is, ga ik het halve jaar in!
Dat is dus vrijdag YES!!!! Jemig wat ben ik blij zeg.. Hopelijk is het vrijdag ook onder 5.. anders valt het natuurlijk weer vies tegen..
En ik ben nog steeds ongie.. ik loop met kotex nacht om.. Niet normaal gewoon!
Maar ja laat ik maar aan gaan wennen de eerst komende maanden!
Sorry meiden een beetje ego..
Binnenkort reageer ik op iedereen!
Hij vertelde dat het super ging. En de meeste vrouwen met een hogere waarde begonnen dan ik.
Vrijdag moet ik weer prikken.. en als mijn waarde onder de 5 is, ga ik het halve jaar in!
Dat is dus vrijdag YES!!!! Jemig wat ben ik blij zeg.. Hopelijk is het vrijdag ook onder 5.. anders valt het natuurlijk weer vies tegen..
En ik ben nog steeds ongie.. ik loop met kotex nacht om.. Niet normaal gewoon!
Maar ja laat ik maar aan gaan wennen de eerst komende maanden!
Sorry meiden een beetje ego..
Binnenkort reageer ik op iedereen!
firda- Fluisteraar
Poeh, wat heftig zeg! Hebben jullie voor jezelf een bepaalde grens gesteld? En waar kijken ze allemaal naar in Duitsland? Krijg je nog wat vergoed? En hoe oud zijn jullie? Veel vragen... Kijk maar of je puf hebt om te antwoorden. Ik ga heel hard voor jullie duimen!Le Chat Noir schreef:Bij ons werd het ook gelijk icsi. In mei 2010 gingen we officieel voor een kindje, na een klein jaar naar de huisarts en door naar de gyn. Mijn man heeft ook sterk verminderd aantal zaadcellen, dus dit was gelijk een indicatie voor icsi.
J
Suusje- Fluisteraar
Ik ben net 29 geworden, mijn man wordt bijna 32. We zijn nu dus 3 jaar bezig, ben blij dat we redelijk vroeg begonnen zijn!
Mijn verzekering vergoedt in principe alles, maar niet als het in Nl niet gebruikelijk is. En tot bepaald bedrag.
In Duitsland doen ze immunologisch onderzoek, in Nl niet. Ook kijken ze meer individueel naar je ipv klakkeloos protocol. Verder doen ze ook assisted hatching, waardoor een embryo beter kan nestelen, in Nl wordt dit nu onderzocht, in Dl al jaren toegepast.
We hebben er niet echt een grens aan gesteld. Behalve als artsen er geen heil in zouden zien of onze gezondheid geschaad wordt, maar alles is steeds helemaal goed.
Stel we moeten het allemaal zelf gaan betalen, dan moeten we verder kijken. Maar voor nu ben ik daar niet echt mee bezig. Onze verzekering vergoedt ook een 4e poging als een arts dit ziet zitten! Dus dat scheelt!
Mijn verzekering vergoedt in principe alles, maar niet als het in Nl niet gebruikelijk is. En tot bepaald bedrag.
In Duitsland doen ze immunologisch onderzoek, in Nl niet. Ook kijken ze meer individueel naar je ipv klakkeloos protocol. Verder doen ze ook assisted hatching, waardoor een embryo beter kan nestelen, in Nl wordt dit nu onderzocht, in Dl al jaren toegepast.
We hebben er niet echt een grens aan gesteld. Behalve als artsen er geen heil in zouden zien of onze gezondheid geschaad wordt, maar alles is steeds helemaal goed.
Stel we moeten het allemaal zelf gaan betalen, dan moeten we verder kijken. Maar voor nu ben ik daar niet echt mee bezig. Onze verzekering vergoedt ook een 4e poging als een arts dit ziet zitten! Dus dat scheelt!
Le Chat Noir- Prater
@firda : duim voor je hoor!
Le Chat Noir- Prater
LCN, ik weet niet of je daar al van gehoord hebt, maar er zijn mensen die medicijnen van elkaar overnemen als iemand het zelf moet betalen. Zo had ik ooit nog Decapeptyl over wat een ander weer heeft gebruikt. Anders wordt het namelijk gewoon vernietigd, terwijl het zulk duur spul is. Mede door mij en door anderen heeft zij al 8 ICSI behandelingen kunnen doen, waardoor ze bijna geen kosten kwijt was aan medicijnen. Wellicht als je zo ver komt dat je het zelf moet betalen..
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ja, weet ik Luce, zit ook op ander forum :-) heb al eens iets overgenomen met hoge eigen bijdrage.
Heb zelf de deca en Menopur bewaard, ligt al jaar in koelkast (deca ).
In DD worden er ook weer andere medicijnen gebruikt, decapeptyl zijn ze niet fan van bijvoorbeeld. Denk dat ik het dan aan iemand anders ga geven.
Heb zelf de deca en Menopur bewaard, ligt al jaar in koelkast (deca ).
In DD worden er ook weer andere medicijnen gebruikt, decapeptyl zijn ze niet fan van bijvoorbeeld. Denk dat ik het dan aan iemand anders ga geven.
Le Chat Noir- Prater
LCN, ik wil je alvast veel succes wensen dinsdag! Ik weet niet of ik voordien nog online kom, dus daarom nu alvast maar even. Ik denk aan je! Hopelijk wil de verzekering ook meewerken zodat je neit alles zelf moet betalen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ben ik een tijdje niet op het forum geweest, kom ik terug en dan lees ik zo'n goed bericht:
Triesje, gefeliciteerd!!!! Superfijn meis! wanneer heb je je eerste echo?
LCN: ik stuur je dinsdag nog ff een berichtje, maar ook hier alvast heel veel succes! Ik denk aan je!
Andere meiden: ik duim voor jullie!!
Triesje, gefeliciteerd!!!! Superfijn meis! wanneer heb je je eerste echo?
LCN: ik stuur je dinsdag nog ff een berichtje, maar ook hier alvast heel veel succes! Ik denk aan je!
Andere meiden: ik duim voor jullie!!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Hoi meiden,
Wij hadden een rotuitslag donderdag, iemand v jullie hier misschien ook mee te maken?
Uitslag vd test zaadtest 0,0 aanwezig... Gewoon niks..
Ik was er nuchter onder, want test moet nogmaals herhaald worden, dus wie weet is er een fouthe.....Maar sinds gister kan ik alleen maar huilen....
Het besef dat dit waarschijnlijk een lange weg gaat worden....en wie weet waar het schip strand....
Man is nu ook veel weg en vanmorgen was ik ook weer zo verdrietig...Ook niet leuk vor hem om zo weg gte gaam :-(
Wij hadden een rotuitslag donderdag, iemand v jullie hier misschien ook mee te maken?
Ik was er nuchter onder, want test moet nogmaals herhaald worden, dus wie weet is er een fouthe.....Maar sinds gister kan ik alleen maar huilen....
Het besef dat dit waarschijnlijk een lange weg gaat worden....en wie weet waar het schip strand....
Man is nu ook veel weg en vanmorgen was ik ook weer zo verdrietig...Ook niet leuk vor hem om zo weg gte gaam :-(
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
. Hoi meid, wat heftig zeg! Ik snap dat je geschrokken bent! Er zijn dus geen zaadcellen aanwezig? Is de test via het de huisarts gedaan? Bij mijn vriend zijn er weinig zaadcellen aanwezig. Niet helemaal hetzelfde, maar was ook erg geschrokken. Wanneer gaan ze het zaadonderzoek herhalen? SuusjeSleepingBeauty schreef:Hoi meiden,
Suusje- Fluisteraar
Ja idd via de huisarts wel naar de fertiliteitspolie geweest. Ik weet niet wanneer we weer moeten moet nog afspraak maken... Daarna ws naar uroloog oid....
Dit hadden we natuurlijk nooit verwacht of gehoopt, mijn toekomst spatte echt even in duigen :-( En nog overvalt me dat gevoel...
Dit hadden we natuurlijk nooit verwacht of gehoopt, mijn toekomst spatte echt even in duigen :-( En nog overvalt me dat gevoel...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten