Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
@ Vlinder: He, wat verdrietig . Veel sterkte.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
@ Triesje: Maak je maar niet te druk over die koorts: ik heb deze zwangerschap de eerste maanden maar liefst drie (!) keer een virus opgelopen waardoor ik koorts had en het is allemaal goed gegaan.
Twellie- Ratel
Vlinder, wat een ontzettend naar nieuws, sterkte
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
@ Twellie; lees ik dat nou goed, deze zwangerschap?? Zit me nu heel erg af te vragen of ik dit gemist heb of vergeten ben...
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Och Vlinder, eerst een positieve test en een dag later ziet de wereld er al weer anders uit. Wat verdrietig en mindf*cking... Huil maar even flink uit!
Weegschaal. wat een gedoe in het ziekenhuis. Goed dat je zo assertief bent geweest, anders was je weer met lege handen naar huis gegaan.
Nu weer in de wachtstand, maar in ieder geval een vooruitzicht van verdere onderzoeken. En naar Curacao!!!
Frida, ik ben niet bekend met een Mola zwangerschap, maar wat heftig.. Hopelijk staat je HCG snel op 0 en dan het lange, lange wachten. Verschrikkelijk.
Razz, wat balen dat je weer verder de mmm in moet. Weet je al wanneer de foto gemaakt wordt?
Weegschaal. wat een gedoe in het ziekenhuis. Goed dat je zo assertief bent geweest, anders was je weer met lege handen naar huis gegaan.
Nu weer in de wachtstand, maar in ieder geval een vooruitzicht van verdere onderzoeken. En naar Curacao!!!
Frida, ik ben niet bekend met een Mola zwangerschap, maar wat heftig.. Hopelijk staat je HCG snel op 0 en dan het lange, lange wachten. Verschrikkelijk.
Razz, wat balen dat je weer verder de mmm in moet. Weet je al wanneer de foto gemaakt wordt?
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Weegschaal schreef:@ Twellie; lees ik dat nou goed, deze zwangerschap?? Zit me nu heel erg af te vragen of ik dit gemist heb of vergeten ben...
Twellie is inmiddels 17 weken zwanger van nog een meisje!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ow Vlinder wat naar. Veel sterkte!
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
Oh 17 weken al? Ik dacht echt dat ze nog niet zo lang zwanger was .Parel schreef:Weegschaal schreef:@ Twellie; lees ik dat nou goed, deze zwangerschap?? Zit me nu heel erg af te vragen of ik dit gemist heb of vergeten ben...
Snoes- Lady Post-a-lot
Frida: veel sterkte meid!
Razz: helaas ook welkom hier.
Weegschaal: geniet van je vakantie! Hopelijk kun je er een beetje van genieten.
Bedankt allemaal voor de lieve reacties, helaas waarschijnlijk miskraam gehad. Nu ontzettend hevig ongesteld wat mijn vermoedens wel bevestigd. Bedankt meiden, het doet me erg goed!
Razz: helaas ook welkom hier.
Weegschaal: geniet van je vakantie! Hopelijk kun je er een beetje van genieten.
Bedankt allemaal voor de lieve reacties, helaas waarschijnlijk miskraam gehad. Nu ontzettend hevig ongesteld wat mijn vermoedens wel bevestigd. Bedankt meiden, het doet me erg goed!
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Snoes schreef:Oh 17 weken al? Ik dacht echt dat ze nog niet zo lang zwanger was .Parel schreef:Weegschaal schreef:@ Twellie; lees ik dat nou goed, deze zwangerschap?? Zit me nu heel erg af te vragen of ik dit gemist heb of vergeten ben...
Even een kleine correctie: 18 weken al .
Twellie- Ratel
@ Weegschaal: Ik lees je stukje eerder in dit topic en in een ander topic. Beetje gekke gang van zaken maar wel heel fijn dat ze daar echt behandelen in tegenstelling tot Nederland. Volgens mij is de werking van progesteron ook al wetenschappelijk bewezen? Gaan jullie er nu weer voor?
Veel plezier op Curacao, zal wel gigantisch lekker weer zijn daar ?
Veel plezier op Curacao, zal wel gigantisch lekker weer zijn daar ?
Twellie- Ratel
Twellie! Ben jij zwanger?! Wow, waar heb ik gezeten zeg?! Dit ga ik mijn man vertellen, dan ziet hij zelf ookd at ik hier niet de hele dag rondhang. Tjonge.. gefeliciteerd, wist ik helemaal niet.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hier moest ik wel even om lachenPaper Crown schreef:Twellie! Ben jij zwanger?! Wow, waar heb ik gezeten zeg?! Dit ga ik mijn man vertellen, dan ziet hij zelf ookd at ik hier niet de hele dag rondhang. Tjonge.. gefeliciteerd, wist ik helemaal niet.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ah, Twellie, time flies!
Excuus!
Excuus!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wat leuk Twellie! Hoe oud is jouw kindje? En ben je weer zwanger via mm? of spontaan? Ik heb dit ook helemaal gemist.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
We hebben een datum! In de week van 13 mei staat de punctie gepland (grote kans dat het later wordt ivm lange stimulatiefase), dus in april zet ik de eerste spuit weer.
Gaat sneller dan gedacht, dus ik ben blij!
Gaat sneller dan gedacht, dus ik ben blij!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Wat fijn Diese. Heb je toch weer iets om naartoe te leven.
Snoes- Lady Post-a-lot
Diese: super! En ook nog best wel snel..
Whaha Papercrown, dat is het bewijs ja. Als je bij je man nog meer wilt onderstrepen hoe weinig je eigenlijk forumt: ik heb het al zeker drie keer genoemd hier en dat is je allemaal ontgaan!
Clapperdie: geen medische molen voor mij deze keer . Mijn jongste dochter is nu vijftien maanden.
Clapperdie: geen medische molen voor mij deze keer . Mijn jongste dochter is nu vijftien maanden.
Twellie- Ratel
Diese dan heb je weer iets om na uit te kijken.
Vlinder Hoe is het?
Hier gaat het wel. Vandaag weer bloedprikken, vind dat wel weer spannend. Hij beld mijn best wel vlot voor de uitslag dus daar ben ik wel blij mee.
Gisteren vertelde schoonmoeder dat haar buurvrouw zwanger was. Dat vond ik wel lastig om te horen. Maakte mij best wel verdrietig van binnen.
Vlinder Hoe is het?
Hier gaat het wel. Vandaag weer bloedprikken, vind dat wel weer spannend. Hij beld mijn best wel vlot voor de uitslag dus daar ben ik wel blij mee.
Gisteren vertelde schoonmoeder dat haar buurvrouw zwanger was. Dat vond ik wel lastig om te horen. Maakte mij best wel verdrietig van binnen.
firda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11
Twellie schreef:Whaha Papercrown, dat is het bewijs ja. Als je bij je man nog meer wilt onderstrepen hoe weinig je eigenlijk forumt: ik heb het al zeker drie keer genoemd hier en dat is je allemaal ontgaan!
Wat fijn! Gefeliciteerd!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Firda veel succesvandaag. En dat heb ik ook hoor, volgens mij heel normaal.
Hier gaat het wel goed, momenteel ongesteld dus niet veel bijzonders.
Hier gaat het wel goed, momenteel ongesteld dus niet veel bijzonders.
@ Twellie; Gefeliciteerd! Heb het echt niet eerder gelezen, maar gelukkig ben ik niet de enige die het nog niet wist Gaat alles goed?
Progesteron is eerder wetenschappelijk bewezen idd, alleen vonden ze in NL dit onderzoek niet betrouwbaar genoeg. Het werkt alleen niet voor alle vrouwen, dus hopelijk voor mij wel! We gaan er nu gelijk weer voor, hebben nu toch iets om te proberen bij een volgende keer!
@ Vlinder; Is het bloedverlies al wat minder? Sterkte
@ firda; Spannend de uitslagen, het ging de betere kant op toch? En altijd heel confronterend al die zwangerschapsaankondigingen
@ Diese; Wat fijn! Dat klinkt toch veel beter dan na de zomer.
Progesteron is eerder wetenschappelijk bewezen idd, alleen vonden ze in NL dit onderzoek niet betrouwbaar genoeg. Het werkt alleen niet voor alle vrouwen, dus hopelijk voor mij wel! We gaan er nu gelijk weer voor, hebben nu toch iets om te proberen bij een volgende keer!
@ Vlinder; Is het bloedverlies al wat minder? Sterkte
@ firda; Spannend de uitslagen, het ging de betere kant op toch? En altijd heel confronterend al die zwangerschapsaankondigingen
@ Diese; Wat fijn! Dat klinkt toch veel beter dan na de zomer.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
@vlinder : wat erg voor je.... veel sterkte. Hoe gaat het nu?
@diese: wat fijn, een datum! En gelukkig niet zo lang wachten! Tenminste...niet zo lang als eerst. Misschien gaan we straks wel gelijk op.
@weegschaal: vervelend dat de afspraak zo rommelig verliep. Ben heel benieuwd naar het vervolg. En veel succes de komende ronde!
Ik heb een datum voor de hysteroscopie en immunologisch bloedonderzoek: 2 april. Verder hiervoor aanvraag bij de verzekering gedaan. Hopelijk vergoeden ze alles, maar ben bang voor het bloedonderzoek. Dat wordt niet in Ned gedaan. Het kost 600 eurootjes..en moet natuurlijk ook gelijk eigen risico betalen. Dus duimen dat de verzekering wat schappelijk is.......
@diese: wat fijn, een datum! En gelukkig niet zo lang wachten! Tenminste...niet zo lang als eerst. Misschien gaan we straks wel gelijk op.
@weegschaal: vervelend dat de afspraak zo rommelig verliep. Ben heel benieuwd naar het vervolg. En veel succes de komende ronde!
Ik heb een datum voor de hysteroscopie en immunologisch bloedonderzoek: 2 april. Verder hiervoor aanvraag bij de verzekering gedaan. Hopelijk vergoeden ze alles, maar ben bang voor het bloedonderzoek. Dat wordt niet in Ned gedaan. Het kost 600 eurootjes..en moet natuurlijk ook gelijk eigen risico betalen. Dus duimen dat de verzekering wat schappelijk is.......
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Fijn dat je nu een datum hebt LCN! Hopelijk vergoedt jullie verzekering het toch.
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten