Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+89
Ella
M-G
Oasis
Takkie
Taeda
rapa nui
Vixen
Earane
CCC
Flower_L
Suus
Puggle
Jasmine
Weegschaal
Le Chat Noir
Luce
mzcharlotte
Zonneschijn
Lejow
Limburg85
Jade
Razz
Tiara
Filoria
AnnaK
Pien
Amber-
Muppetje
Laurientje
mouette
Kalishi
Stokstaartje
Marin
koNijntje
Lindsya
ingrid82
Isolt
kwebbeltje
Elliot
Susan
Sanne
Laced
Ezzer
Lady4
Vlinderjoy
Linnie1985
MADDIE
Parisienne
Pineco
Jazzlyn
boekenwurm83
Tummy
Samantha
Suusje
Blair
Aardbei
Flip Fluitketel
Joli86
LDJ
Thunder
Dora
Steep
Printje
_Lana_
Clapperdie
Twellie
firda
Mrs. Jansen
slaatje
Alex
Teddyaapje
SleepingBeauty
Creabea_28
Parel
liesje
Maudy
Diese
Puzzle
Happydobby
Zenna
holaagirl
Snoes
Triesje1983
vlinder-2011
Caresses
Knillis
ShallY
Susanne84
Paper Crown
93 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Triesje, gefeliciteerd!!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Wat goed zeg!gefeliciteerd
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
@ Diese: he bah, wat vervelend dat je nu zo lang moet wachten...
Dankjewel meid! Had deze knaller ook totaal niet verwacht... Toen met J.oshua moest ik echt nog turen op NOD...
@ Vlinder: klinkt als positieve dingen... Spannend meid!
@ Holaagirl: hahaha ik voel me dubbel. Ben superblij, maar tegelijkertijd kan ik het nog niet écht geloven hahahaha... Maar alles wijst er gewoon op en de test liegt ook niet hahahaha...
@ Zenna: dankjewel meid.
@ Liesje: thanks.
@ Muppetje: thanks lieffie
@ Snoes: Dankjewel! .
@ Weegschaal: dankjewel meid! Ik ben ook superblij! .
@ Happydobby: dankjewel meid.
@ Vlinder: Dankjewel! We zijn precies 2 jaar bezig geweest... Sinds maart 2011...
Ik hoop vooral op een zwangerschap zonder BI ;-). Maar die kans is erg klein... Maar als de kleine maar goed groeit en gezond is, daar doe ik het allemaal voor .
@ LCN: dankjewel meid! Ik hoop ook op een superzwangerschap .
@ Amber: thanks!
@ Puzzle: Dankjewel!
Hier hebben we het vanavond aan onze ouders verteld. Had een shirtje gekocht voor J.oshua met een tekst en die hebben we hem aangedaan.
Mijn moeder begon te roepen: "Jaaaaaaaaa, eindelijk! En dan hoef je ook dat klote-onderzoek niet!" En toen begon ze te snikken hihihihihi...
Vrijdag hebben we mijn schoonouders uitgenodigd om bij ons te komen eten en toen mijn man thuis kwam hebben we zijn zus (die in Oostenrijk woont) gebeld met het goede nieuws...
En uiteraard bij mijn ouders mijn eigen zusjes ook gebeld.
De rest van de familie en vrienden moeten wachten tot ik een echo heb gehad...
Dankjewel meid! Had deze knaller ook totaal niet verwacht... Toen met J.oshua moest ik echt nog turen op NOD...
@ Vlinder: klinkt als positieve dingen... Spannend meid!
@ Holaagirl: hahaha ik voel me dubbel. Ben superblij, maar tegelijkertijd kan ik het nog niet écht geloven hahahaha... Maar alles wijst er gewoon op en de test liegt ook niet hahahaha...
@ Zenna: dankjewel meid.
@ Liesje: thanks.
@ Muppetje: thanks lieffie
@ Snoes: Dankjewel! .
@ Weegschaal: dankjewel meid! Ik ben ook superblij! .
@ Happydobby: dankjewel meid.
@ Vlinder: Dankjewel! We zijn precies 2 jaar bezig geweest... Sinds maart 2011...
Ik hoop vooral op een zwangerschap zonder BI ;-). Maar die kans is erg klein... Maar als de kleine maar goed groeit en gezond is, daar doe ik het allemaal voor .
@ LCN: dankjewel meid! Ik hoop ook op een superzwangerschap .
@ Amber: thanks!
@ Puzzle: Dankjewel!
Hier hebben we het vanavond aan onze ouders verteld. Had een shirtje gekocht voor J.oshua met een tekst en die hebben we hem aangedaan.
Mijn moeder begon te roepen: "Jaaaaaaaaa, eindelijk! En dan hoef je ook dat klote-onderzoek niet!" En toen begon ze te snikken hihihihihi...
Vrijdag hebben we mijn schoonouders uitgenodigd om bij ons te komen eten en toen mijn man thuis kwam hebben we zijn zus (die in Oostenrijk woont) gebeld met het goede nieuws...
En uiteraard bij mijn ouders mijn eigen zusjes ook gebeld.
De rest van de familie en vrienden moeten wachten tot ik een echo heb gehad...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Triesje, de blijheid straalt er vanaf! Wat goed! Gefeliciteerd! En gezellig dat we samen zwanger zijn. Ook met Caresses, die ook zo lang heeft gewacht. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Triesje, de blijheid straalt er vanaf! Wat goed! Gefeliciteerd! En gezellig dat we samen zwanger zijn. Ook met Caresses, die ook zo lang heeft gewacht. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik ben ook écht superblij! Hihihihi, ben nog helemaal hieperdepieper... Ja zeker gezellig hihihihi. De wonderen zijn zeker de wereld nog niet uit . Ga donderdag m'n 2e testje doen en dan ga ik ook de fertiliteitsarts bellen om te vertellen dat ik zwanger ben en de telefonische afspraak van 2 mei dus niet door hoeft te gaan hahahaha.
Ik plaats hier btw pas een banner na de echo, want er zit hier ook iemand op het forum die ik persoonlijk ken, dus dat wil ik nog even niet hihihihi...
Triesje1983- Prater
Hahaha jij stuitert echt door het topic hier!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Triesje Onwijs gefeliciteerd!!!!
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Gefeliciteerd Triesje! Ik wens je een zorgeloze zwangerschap toe.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Triesje: haha de opwinding straalt eraf!
Ik zit inmiddels onder de puistjes, weet niet of dat nou een goed teken is maar ik heb er een hekel aan..
Ik zit inmiddels onder de puistjes, weet niet of dat nou een goed teken is maar ik heb er een hekel aan..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
@ Filoria: hahahaha LOL
@ Caresess: thanks meid!
@ Jade: dankjewel meid . Dat hoop ik ook... Gezien mijn ernste BI bij de zwangerschap van J.oshua ben ik hier natuurlijk wel weer heel bang voor. Ik hoop dat het hardlopen mijn bekkenspieren sterk genoeg heeft gemaakt ;-). Ga ook gewoon door met hardlopen zolang dat nog kan .
@ Vlinder: hahahaha, ja sorry... was ook echt helemaal hieperdepieper. Nu is het wel gezakt hahaha.
@ Caresess: thanks meid!
@ Jade: dankjewel meid . Dat hoop ik ook... Gezien mijn ernste BI bij de zwangerschap van J.oshua ben ik hier natuurlijk wel weer heel bang voor. Ik hoop dat het hardlopen mijn bekkenspieren sterk genoeg heeft gemaakt ;-). Ga ook gewoon door met hardlopen zolang dat nog kan .
@ Vlinder: hahahaha, ja sorry... was ook echt helemaal hieperdepieper. Nu is het wel gezakt hahaha.
Triesje1983- Prater
Triesje1983 schreef:
Vind het alleen maar leuk hoor! beetje vrolijkheid kunnen we hier wel gebruiken!
@weegschaal: hoe was de afspraak in Gent? Heb jij trouwens nog napijn gehad van de hysteroscopie? Bikkel hoor, zonder verdoving. Maar vooral als er toch wat weggehaald moet worden..dan is het handiger om al onder zeil te zijn. Moet wel zeggen dat ik dat erg spannend vind. Ben nog nooit onder narcose geweest. Gek dat je dat moet terwijl je niks mankeert, maar okee. Dat geldt ook voor al die spuiten die ik mezelf al heb toegediend !
Wij hadden eindgesprek in eigen zkh . Was wel prima. We gaan nu de echo's bij een nieuwe icsi poging toch gewoon daar doen. Dat vertrouw ik ze nog wel toe haha. En het is gemakkelijker in vele opzichten.
Maar goed, eerst nog onderzoeken. Ik hoop dat ik volg ende week vrijdag al ongesteld word, kan ik snel de hysteroscopie plannen!
Wij hadden eindgesprek in eigen zkh . Was wel prima. We gaan nu de echo's bij een nieuwe icsi poging toch gewoon daar doen. Dat vertrouw ik ze nog wel toe haha. En het is gemakkelijker in vele opzichten.
Maar goed, eerst nog onderzoeken. Ik hoop dat ik volg ende week vrijdag al ongesteld word, kan ik snel de hysteroscopie plannen!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Weegschaal, ik ben benieuwd hoe jullie afspraak vandaag in Gent was.
LCN, fijn dat je de echo's nog in Nederland laat doen, scheelt toch weer een hoop geregel en elke keer x aantal dagen naar ginder rijden.
LCN, fijn dat je de echo's nog in Nederland laat doen, scheelt toch weer een hoop geregel en elke keer x aantal dagen naar ginder rijden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Weegschaal ik ben ook benieuwd hoe het in belgie was.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Zo benieuwd naar weegschaal, iemand al iets gehoord?
Hier vanmiddag beetje licht rood bloed verloren, zal denk ik een fout teken zijn.. Moet donderdag/ vrijdag ongesteld worden..
Hier vanmiddag beetje licht rood bloed verloren, zal denk ik een fout teken zijn.. Moet donderdag/ vrijdag ongesteld worden..
Ja ik keek ook al eens of Weegschaal had gereageerd, maar ze zal het te druk hebben . Of geen zin haha.
@snoes: Ja scheelt zeker. We dachten overigens aan een privekliniek op 40 km rijden... Maar leek me toch ook weer zo'n gedoe. Ik wist niet dat mijn eigen zkh ook wel met hen samenwerkte.
@vlinder: Toevallig, ik heb het ook..wel vaag. Had dinsdag mijn eisprong en vandaag ineens klein beetje lichtrood bloedverlies. Ik verwacht ook vrijdag/zaterdag mijn menstruatie pas. Voorheen had ik gedacht aan een innestelingsbloeding , maar het zal nu wel weer komen door hormoongebruik de vorige cyclus ofzo.
@snoes: Ja scheelt zeker. We dachten overigens aan een privekliniek op 40 km rijden... Maar leek me toch ook weer zo'n gedoe. Ik wist niet dat mijn eigen zkh ook wel met hen samenwerkte.
@vlinder: Toevallig, ik heb het ook..wel vaag. Had dinsdag mijn eisprong en vandaag ineens klein beetje lichtrood bloedverlies. Ik verwacht ook vrijdag/zaterdag mijn menstruatie pas. Voorheen had ik gedacht aan een innestelingsbloeding , maar het zal nu wel weer komen door hormoongebruik de vorige cyclus ofzo.
Le Chat Noir- Prater
Als er maar niets ergs is..
Dan lopen we beide gelijk op.. Hier inmiddels nog iets zwart bloedverlies en nu niks meer.. Ja daar dacht ik ook aan maar wil mijn hoop niet teveel laten gaan...
Hoe gaat het met alle hormonen?
Dan lopen we beide gelijk op.. Hier inmiddels nog iets zwart bloedverlies en nu niks meer.. Ja daar dacht ik ook aan maar wil mijn hoop niet teveel laten gaan...
Hoe gaat het met alle hormonen?
Wat fijn dat jullie de echo's gewoon in de buurt kunnen doen LCN. Bepaalt DD dan het beleid qua medicijnen, eenheden en wanneer punctie?
Wat raar dat jullie allebei zo vroeg bloed verlies hebben...
Weegschaal, ik ben ook erg benieuwd! Of was je nu al lekker op vakantie?
Wij hebben nog van alles uitgezocht, oa de behandeling in Brussel doen. We konden al in mei terecht voor een gesprek en dan binnen een maand starten, de echo's zouden dan hier kunnen. Maar onze verzekering heeft geen contract met ze. Vriend en ik hebben allebei goed gesprek gehad op het werk, we hebben echt 100% medewerking en begrip om ten allen vrij te nemen. Hebben ze de hele tijd wel gezegd hoor, maar het voelde zo oprecht dat ik het ook echt voel nu. We gaan dus maandag in Maastricht melden dat we zsm weer willen starten. Zal dus mei/juni worden. Ik denk dat we niet meer naar een vakantiehuisje gaan, maar gewoon om de dag op en neer reizen en de andere dagen werken. Dan kunnen we ook nog echt vakantie opnemen, hebben we denk ik wel nodig.
Verder...het gaat wel goed...maar soms.. dan komt het besef ineens heel hard aan. Hoe blij en bijzonder ik me die week van de positieve testen voelde (ondanks het slechte gevoel), het idee dat ik deze week de eerste echo zou hebben. Hoe vroeg de miskraam ook was, het voelt soms echt leeg..
Wat raar dat jullie allebei zo vroeg bloed verlies hebben...
Weegschaal, ik ben ook erg benieuwd! Of was je nu al lekker op vakantie?
Wij hebben nog van alles uitgezocht, oa de behandeling in Brussel doen. We konden al in mei terecht voor een gesprek en dan binnen een maand starten, de echo's zouden dan hier kunnen. Maar onze verzekering heeft geen contract met ze. Vriend en ik hebben allebei goed gesprek gehad op het werk, we hebben echt 100% medewerking en begrip om ten allen vrij te nemen. Hebben ze de hele tijd wel gezegd hoor, maar het voelde zo oprecht dat ik het ook echt voel nu. We gaan dus maandag in Maastricht melden dat we zsm weer willen starten. Zal dus mei/juni worden. Ik denk dat we niet meer naar een vakantiehuisje gaan, maar gewoon om de dag op en neer reizen en de andere dagen werken. Dan kunnen we ook nog echt vakantie opnemen, hebben we denk ik wel nodig.
Verder...het gaat wel goed...maar soms.. dan komt het besef ineens heel hard aan. Hoe blij en bijzonder ik me die week van de positieve testen voelde (ondanks het slechte gevoel), het idee dat ik deze week de eerste echo zou hebben. Hoe vroeg de miskraam ook was, het voelt soms echt leeg..
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
@vlinder : bij mij is het ook weer gestopt. Ik gebruik nu geen hormonen hoor, maar de vorige cyclus had ik nog een cryo terugplaatsing met hormonen en soms is het dan nog wat van slag
@diese: kan me je gevoel goed voorstellen :-( je pakt nu je gewone leven weer op maar er zit natuurlijk nog een hoop verdriet. Wel fijn dat julie werk zo begripvol is. Mijn manager gelukkig ook. Die van mijn man weet nog niks, nieuwe baan ... Jij woont ook in het noorden zeker? Fijn dat jullie in mei nu kunnen starten. Werkt er niet een zkh in de buurt samen met Maastricht?
De arts in Düsseldorf gaat idd het hele behandelplan bepalen en ik moet dan ook steeds resultaat van echo's doorgeven. Maar ik heb t gevoel dat het allemaal nog wel even duurt. Ik hoop toch echt dat we in april kunnen starten!
@diese: kan me je gevoel goed voorstellen :-( je pakt nu je gewone leven weer op maar er zit natuurlijk nog een hoop verdriet. Wel fijn dat julie werk zo begripvol is. Mijn manager gelukkig ook. Die van mijn man weet nog niks, nieuwe baan ... Jij woont ook in het noorden zeker? Fijn dat jullie in mei nu kunnen starten. Werkt er niet een zkh in de buurt samen met Maastricht?
De arts in Düsseldorf gaat idd het hele behandelplan bepalen en ik moet dan ook steeds resultaat van echo's doorgeven. Maar ik heb t gevoel dat het allemaal nog wel even duurt. Ik hoop toch echt dat we in april kunnen starten!
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:@vlinder : bij mij is het ook weer gestopt. Ik gebruik nu geen hormonen hoor, maar de vorige cyclus had ik nog een cryo terugplaatsing met hormonen en soms is het dan nog wat van slag
Gelukkig is het bloeden gestopt!
Fijn dat jij ook zoveel begrip hebt op je werk. Werkt je man vlakbij het ziekenhuis? In principe valt het dan nog mee hoeveel hij weg moet toch? Gaat hij mee naar alle echo's?
Wij wonen trouwens in het oosten. Maastricht (3 uur rijden) werkt alleen samen met Utrecht (anderhalf uur rijden, maar in spits dubbele of meer) en Groningen (2 uur rijden). Andere ziekenhuizen/klinieken zijn absoluut onbespreekbaar gebleken, helaas.
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Hmm dan snap ik jullie keuze voor Maastricht! Ik hoop dat je niet zo lang hoeft te stimuleren als de vorige poging zeg. Dan is het wel heel belastend.
Mijn man werkt wel vlakbij ons eigen zkh, ik juist niet (50 min rijden). Hij gaat nooit mee naar de echo's daar als hij moet werken, anders wel. Hoeft van mij ook niet perse hoor. Natuurlijk wel als we naar Düsseldorf gaan.
Mijn man werkt wel vlakbij ons eigen zkh, ik juist niet (50 min rijden). Hij gaat nooit mee naar de echo's daar als hij moet werken, anders wel. Hoeft van mij ook niet perse hoor. Natuurlijk wel als we naar Düsseldorf gaan.
Le Chat Noir- Prater
Diese schreef:Le Chat Noir schreef:@vlinder : bij mij is het ook weer gestopt. Ik gebruik nu geen hormonen hoor, maar de vorige cyclus had ik nog een cryo terugplaatsing met hormonen en soms is het dan nog wat van slag
Gelukkig is het bloeden gestopt!
Fijn dat jij ook zoveel begrip hebt op je werk. Werkt je man vlakbij het ziekenhuis? In principe valt het dan nog mee hoeveel hij weg moet toch? Gaat hij mee naar alle echo's?
Wij wonen trouwens in het oosten. Maastricht (3 uur rijden) werkt alleen samen met Utrecht (anderhalf uur rijden, maar in spits dubbele of meer) en Groningen (2 uur rijden). Andere ziekenhuizen/klinieken zijn absoluut onbespreekbaar gebleken, helaas.
Waarom ga je dan niet naar Groningen, Diese? Is een heel fijn team daar
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Vandaag getest want ben ontzettend misselijk, zere borsten enzo en kreeg een heel licht lijntje. Weet niét wat ik daarvan vinden moet..zal straks een foto plaatsen wil graag weten wat jullie wel/ niet zien
Nou, een streep is een streep toch? Hoe licht ook? Ik hoop dat ik je voorzichtig vast mag feliciteren!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
sorry krijg de foto niet duidelijker, hij is in het echt duidelijker te zien dan dit maar kan mijn goede camera niet vinden..
Laatst aangepast door vlinder-2011 op ma 18 maa 2013 - 0:44; in totaal 1 keer bewerkt
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Zwanger worden: de stap niet durven zetten