Sinkhole
+11
Taeda
Sorella
Lejow
Mint
Sea of Trees
Chocolate Cookie
FruttiTutti
Exogenesis
madam
Fayebella
Ilovethe90s
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sinkhole
Golfer verdwijnt in sinkhole
Een Amerikaanse makelaar is aan de dood ontsnapt toen hij tijdens een potje golfen verdween in een sinkhole.
Mark Mihal (43) stond met een vriend op de golfbaan in Saint Louis, Illinois toen hij plotseling door de aarde werd verzwolgen. Mihal viel in een gat van 5,5 meter diep en 3 meter breed. Met een ladder en een touw wist zijn golfmaatje Mihal weer omhoog te takelen. Hij kwam er vanaf met een schouder uit de kom.
De Amerikaan beseft terdege dat het ook veel slechter had kunnen aflopen. Begin deze maand verdween een 36-jarige man uit Florida met bed en al in een sinkhole die onder zijn slaapkamer was ontstaan. Hij is nooit meer teruggevonden.
Sinkholes zijn een een natuurverschijnsel waarbij onder de grond loze ruimtes ontstaan die uiteindelijk instorten en bijvoorbeeld vollopen met water en modder.
---------------------------------------------------------------
Tot begin deze maand had ik er nog nooit eerder van gehoord en vind het eigenlijk maar een vreemd iets ....
Een Amerikaanse makelaar is aan de dood ontsnapt toen hij tijdens een potje golfen verdween in een sinkhole.
Mark Mihal (43) stond met een vriend op de golfbaan in Saint Louis, Illinois toen hij plotseling door de aarde werd verzwolgen. Mihal viel in een gat van 5,5 meter diep en 3 meter breed. Met een ladder en een touw wist zijn golfmaatje Mihal weer omhoog te takelen. Hij kwam er vanaf met een schouder uit de kom.
De Amerikaan beseft terdege dat het ook veel slechter had kunnen aflopen. Begin deze maand verdween een 36-jarige man uit Florida met bed en al in een sinkhole die onder zijn slaapkamer was ontstaan. Hij is nooit meer teruggevonden.
Sinkholes zijn een een natuurverschijnsel waarbij onder de grond loze ruimtes ontstaan die uiteindelijk instorten en bijvoorbeeld vollopen met water en modder.
---------------------------------------------------------------
Tot begin deze maand had ik er nog nooit eerder van gehoord en vind het eigenlijk maar een vreemd iets ....
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Re: Sinkhole
Hmm, lijkt me maar niet dat je zomaar ineens in een gat valt.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het bizar. Kreeg er kriebels van toen ik op Google ging zoeken wat het precies was.
Gast- Gast
Ik had er ook pas sinds kort van gehoord. Op het nieuws hadden ze er een aantal laten zien.
Echt eng.
Echt eng.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Bizar ja! Dat bericht van laatst ook. Die man schijnt nog geschreeuwd te hebben, terwijl hij met zijn armen omhoog tevergeefs in paniek hulp probeerde te krijgen.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Wauw, die foto's in dit artikel ... wat een grote gaten!
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/3403519/2013/03/04/Kans-op-sinkhole-in-Nederland-verwaarloosbaar.dhtml
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/3403519/2013/03/04/Kans-op-sinkhole-in-Nederland-verwaarloosbaar.dhtml
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Toch gebeurt het in Nederland geregeld in het klein. Stoeptegels die ineens inzakken enzo.
Ik kende het begrip al wel, hoorde er in Canada op het nieuws veel over toen we er op vakantie waren.
Ik kende het begrip al wel, hoorde er in Canada op het nieuws veel over toen we er op vakantie waren.
Gast- Gast
Whoo ik had hier nog nooit van gehoord, heftig zeg. Ik vind het meer een situatie voor in een film, maar het gebeurt dus echt...
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Ik vind het ook echt bizar en ook wel eng...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik lees de hele tijd stinkhole
Maar wel een apart verschijnsel ja.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Hier heb ik nog nooit van gehoord. Wat eng zeg! Zo kunnen mensen dus echt letterlijk spoorloos verdwijnen...
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Sea of Trees schreef:Ik lees de hele tijd stinkhole
Ben ik dus niet de enige whahaha
Overigens ga niet googlen op plaatjes.. vind het maar eng brrr
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik had hier ook nog nooit van gehoord, het klinkt wel eng!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik dacht dat dit alleen in films voorkwam, bizar!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ik had paar weken geleden dat nieuwsbericht van de man in het huis gelezen.. Kreeg er rillingen van. Ga verder ook niet googlen hierover, vind zulke dingen echt eng!!
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Ohnee en nu lees ik stinkhole i.p.v. sinkholeLejow schreef:Sea of Trees schreef:Ik lees de hele tijd stinkhole
Ben ik dus niet de enige whahaha
Overigens ga niet googlen op plaatjes.. vind het maar eng brrr
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Ilovethe90s schreef:Wauw, die foto's in dit artikel ... wat een grote gaten!
Ik heb serieus echt grote, zwarte, diepere gaten gezien toen ik ging googlen, was echt akelig
Gast- Gast
Huh, waarom niet?Fayebella schreef:Hmm, lijkt me maar niet dat je zomaar ineens in een gat valt.
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ze bedoelt denk ik: het lijkt me maar niets dat je zomaar in een gat valt.Saga schreef:Huh, waarom niet?Fayebella schreef:Hmm, lijkt me maar niet dat je zomaar ineens in een gat valt.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Krijg er echt de kriebels van als ik het lees... En moet niet gaan zoeken naar foto's want dan ben ik bang dat het hier ook gebeurd...
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Op die manier! Ik dacht dat ze bedoelde dat die mensen door onoplettendheid in een gat waren gevallen.Sea of Trees schreef:Ze bedoelt denk ik: het lijkt me maar niets dat je zomaar in een gat valt.Saga schreef:Huh, waarom niet?Fayebella schreef:Hmm, lijkt me maar niet dat je zomaar ineens in een gat valt.
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ik zag het pas op het nieuws inderdaad en die man is ook echt verdwenen/bedolven. Vind het zo bizar!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: