Emo door afsluiten ' periodes'
+10
Aimee
Shopaholic
xxjojootjexx
joyce0606
Wennes
superwoman
Snoes
Tania
Darius
Printje
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Emo door afsluiten ' periodes'
Ik ben, dat weten jullie vast, altijd al zo' N emo doos en ondanks dat ik echt nooit geen derde meer wil vind ik het toch raar/ moeilijk dat je nooit meer die echo's mee zal maken, nooit meer een kindje zal voelen in je buik etc.
Vandaag had ik nacontrole , of nou ja controle gewoon gezellig kletsen, bij de vk en dan vind ik het toch moeilijk dat je dat nooit meer mee zal maken.
Herkenbaar voor iemand?
Verder gaat het hier super hoor, het valt me echt 300% mee twee kindjes en N is enorm makkelijk, R kei lief dus maast het niet doorslapen van beide engeltjes heb ik niets te klagen.
Vandaag had ik nacontrole , of nou ja controle gewoon gezellig kletsen, bij de vk en dan vind ik het toch moeilijk dat je dat nooit meer mee zal maken.
Herkenbaar voor iemand?
Verder gaat het hier super hoor, het valt me echt 300% mee twee kindjes en N is enorm makkelijk, R kei lief dus maast het niet doorslapen van beide engeltjes heb ik niets te klagen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Emo door afsluiten ' periodes'
Ja, vreselijk herkenbaar.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, vreselijk herkenbaar.
Darius- Ratel
Ja hoor herkenbaar. Ook met haar verjaardag vorige week, "nou heb ik noooooit meer baby's " En m'n man zit me dan aan te kijken of ik gek ben.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn man snapt me dan ook niet, die denkt dan volgens mij ook...oké...
Printje- Lady Post-a-lot
Normaal komt er hier nog wel een tweede, maar ik ga daar ook veel moeite mee hebben, dat weet ik nu al.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goh. Ja, herkenbaar. Hier zal zeer waarschijnlijk geen tweede komen. Steeds meer hebben man en ik het idee dat ons gezin klaar is zo. Wie weet, denken we daar over 2, 5 of 10 jaar wel anders over, maar dit is hoe het nu voelt.
Maar dat dat samen gaat met nooit meer echo's, het voelen van een kindje in mijn buik, bevallen (vond ik prachtig en bijzonder), nooit meer een baby..daar kan ik me inderdaad best verdrietig om voelen.
Maar dat dat samen gaat met nooit meer echo's, het voelen van een kindje in mijn buik, bevallen (vond ik prachtig en bijzonder), nooit meer een baby..daar kan ik me inderdaad best verdrietig om voelen.
Gast- Gast
Ook hier herkenbaar. Net als jij Printje heb ik na mijn zoon ook een meisje gekregen ze is zo lief en zo relaxed... Het zwanger zijn ging goed, de bevalling ging beide keren goed en nu is het "klaar"... Zucht nooit meer toch een beetje speciaal zijn als je zwanger bent. De spanning rondom de uitgerekende datum en de bevalling die oh zo pijn doet maar toch ook weer erg gaaf is om mee te maken... En nooit geen baby meer terwijl ik er zo wel 6 zou willen....
superwoman- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 120
Ondanks ik 2 pittige zwangerschappen had vind ik het ook moeilijk dat ik het allemaal nooit meer mee zal maken. Soms droom ik weleens over een 3e als beide mannen naar school gaan, maar dat wordt hem niet denk ik Haha
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Hier ook nog wel een wens voor een 3e baby maar dan pas echt over een aantal jaaaaaren! Als ik het aandurf weer met de zwangerschap want beide zwangerschappen hebben er lichamelijk behoorlijk ingehakt en dan ben ik niet eens klaar met huidige zwangerschap.
Ik had het bij K ook. Ondanks dat we snel een 2e wilde vond ik het heel moeilijk om de kleertjes maat 50 op te bergen want dat zou hij nooit meer aan hebben etc...
Ik had het bij K ook. Ondanks dat we snel een 2e wilde vond ik het heel moeilijk om de kleertjes maat 50 op te bergen want dat zou hij nooit meer aan hebben etc...
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik had het ook heel erg. Inmiddels ben ik er vanaf, voor nu kan ik zeggen dat ik echt geen baby meer zou willen. Merk gewoon dat het mij persoonlijk behoorlijk gesloopt heeft de laatste 5 jaar en ik ben nu beetje bij beetje weer mijzelf.
Maar ik ben nog maar jong, en wellicht denk ik er over een jaar of 5 toch weer anders over..
Maar ik ben nog maar jong, en wellicht denk ik er over een jaar of 5 toch weer anders over..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Nou hier het omgekeerde. Ik had me zelf voorgenomen 2 is klaar...komt man de week..het voelt nog niet compleet...wil eigenlijk over 2 a 3jaar nog wel een broertje of zusje voor de meiden! Ik dacht echt..WTF natuurlijk twijfel ik er nog steeds over omdat ik ook altijd wel 3 kindjes wou, maar 2 vind ik ook wel genoeg..dus hier zijn we nog niet definitief over uit.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Stom genoeg is dat voor mij zelfs een rede om nog langer te wachten om voor een tweede te gaan, want ik wil het nog niet allemaal voor de laatste keer meemaken...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Fijn dat het herkenbaar is. Ik wil echt nooit geen derde meer, man twijfelt maar ik echt niet. Maar ik zou best zo nog zwanger willen zijn zoals ik dus was bij R en N
Aan de ene kant vind ik het dus gewoon raar, ben ' pas' 28 al jaren getrouwd, twee kids en al die mooie dingen daarbij komen nooit meer terug. Vind dat aan de ene kant echt jammer.
Aan de ene kant vind ik het dus gewoon raar, ben ' pas' 28 al jaren getrouwd, twee kids en al die mooie dingen daarbij komen nooit meer terug. Vind dat aan de ene kant echt jammer.
Printje- Lady Post-a-lot
EDC schreef:Nou hier het omgekeerde. Ik had me zelf voorgenomen 2 is klaar...komt man de week..het voelt nog niet compleet...wil eigenlijk over 2 a 3jaar nog wel een broertje of zusje voor de meiden! Ik dacht echt..WTF natuurlijk twijfel ik er nog steeds over omdat ik ook altijd wel 3 kindjes wou, maar 2 vind ik ook wel genoeg..dus hier zijn we nog niet definitief over uit.
Even met alle respect hoor, en het is ook absoluut niet mijn zaak.
Maar je laatste zwangerschap is alles behalve zorgeloos verlopen. Veel gezondheidsproblemen voor jou, kans op vroeggeboorte enz enz.
Wil je dat echt allemaal nog een keer riskeren, met de kans dat het nu misschien wél misgaat?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Haha, ik moest lachen om je pas 28 jaar, getrouwd en 2 kindjes! Ik ben pas 24 en ook getrouwd en 2 kindjes... Aahg
Ik herken het gevoel niet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik tot gister niet echt kon genieten van J ivm het huilen en de onrust.
Hier is het eigenlijk wel zeker dat hier een derde komt, wel pas ove een jaar of 3.
Wel vind ik het moeilijk dat J zo snel groot word! Maatje 56 komt bijna ten eind.. Snik
Ik herken het gevoel niet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik tot gister niet echt kon genieten van J ivm het huilen en de onrust.
Hier is het eigenlijk wel zeker dat hier een derde komt, wel pas ove een jaar of 3.
Wel vind ik het moeilijk dat J zo snel groot word! Maatje 56 komt bijna ten eind.. Snik
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hahaha kwak, ouw vel ben ik
N is erg makkelijk, hier begint maatje 50 net wat te klein te worden, het kan nog wel maar wordt wat strak.
Voor mezelf is het echt 100% zeker ik wil geen derde. Ik heb twee geweldig makkelijke bevallingen en zwangerschappen gehad, ik ga daarmee geen risico meer nemen. Daarnaast ben ik dadelijk enorm blij als ik het hele gebroken nachten verhaal voorgoed kan sluiten hahaha.
N is erg makkelijk, hier begint maatje 50 net wat te klein te worden, het kan nog wel maar wordt wat strak.
Voor mezelf is het echt 100% zeker ik wil geen derde. Ik heb twee geweldig makkelijke bevallingen en zwangerschappen gehad, ik ga daarmee geen risico meer nemen. Daarnaast ben ik dadelijk enorm blij als ik het hele gebroken nachten verhaal voorgoed kan sluiten hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
Ohw deels wel, maar ben ook wel blij dat ik die zorgen niet meer zo heb, die onzekerheid van een baby! Voelt wel heel definitief nu Milou van babygroep naar peutergroep verhuist....
Maar nu hebben we een neefje van 2 maanden oud, dus ik kan daar heerlijk verder mee tutten ala wel de lusten niet de lasten! En dan vind ik het ineens allemaal perfect zoals het gaat.
Maar nu hebben we een neefje van 2 maanden oud, dus ik kan daar heerlijk verder mee tutten ala wel de lusten niet de lasten! En dan vind ik het ineens allemaal perfect zoals het gaat.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Ach printje dat gaat echt steeds beter en uiteindelijk gaat dat ook over dat gevoel. En de hormonen zullen waarschijnlijk ook een rol erin mee spelen.
Hier komt waarschijnlijk geen tweede. Het gevoel dat we compleet zijn wordt steeds sterker. Maar dat neemt niet weg dat ik soms ook nog wel eens weg droom. Ik vond zwanger zijn ook zo mooi en ik zou zo graag even terug in de tijd willen om eventjes een dikke buik te hebben en het getrappel te voelen. Maar ik weet dat dit gevoel na een tweede of derde ook weer terug komt.
Hier komt waarschijnlijk geen tweede. Het gevoel dat we compleet zijn wordt steeds sterker. Maar dat neemt niet weg dat ik soms ook nog wel eens weg droom. Ik vond zwanger zijn ook zo mooi en ik zou zo graag even terug in de tijd willen om eventjes een dikke buik te hebben en het getrappel te voelen. Maar ik weet dat dit gevoel na een tweede of derde ook weer terug komt.
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Munk, je hebt gelijk hoor. Na een derde heb je dit weer denk ik. Het zal ook echt wel slijten allemaal en aan de ene kant ben ik er ook echt wel klaar mee maar nooit meer een baby voelen in de buik, dat vind ik echt moeilijk.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Munk, je hebt gelijk hoor. Na een derde heb je dit weer denk ik. Het zal ook echt wel slijten allemaal en aan de ene kant ben ik er ook echt wel klaar mee maar nooit meer een baby voelen in de buik, dat vind ik echt moeilijk.
Na een derde heb je het inderdaad ook.
Darius- Ratel
Ik herken het ook wel. De eerste 2 weken had ik het heel erg. Ook toen ik het ziekenhuis uit liep, echt het gevoel dat ik voor de laatste keer als kraamvrouw de ziekenhuisdeuren uit liep.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» keukenkastjes afsluiten
» pagina's afsluiten
» Iets afsluiten en verdergaan..
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» keukenkastjes afsluiten
» pagina's afsluiten
» Iets afsluiten en verdergaan..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: