Sneeuw!
+43
Printje
Jeanette
sawasdee
Arwyn
rianne287
Caramba
Oasis
VeryCherry
Ragazza
Catwoman79
Atelier Madame
Parisienne
Lady Starstruck
Ilovethe90s
Ayla
Nyx
Jade
Esperanza
Toet
Bazinga
Plien84
Chocolate Cookie
Rush
kajaka88
Mom-Of-3
girli
Caroow
ThinkPink
M@niek
Limburg85
Parel
liesje
Burn
Siem
Snirp
Femmem
Lejow
Jerry
Carra
Caresses
Ibbeltje
Shisha
Aziraphale
47 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Sneeuw!
Hier ligt ook niks gelukkig, het heeft wel geregend.
Ik wil voorjaar!!
En geen kou meer want me winterjas past niet meer
Ik wil voorjaar!!
En geen kou meer want me winterjas past niet meer
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Haha dat probleem heb ik ook bijna Mom of 2. 1 winterjas gaat nu nog wel dicht maar zit al wel strak, de rest pas ik niet meer. En ik wil gewoon geen positiewinterjas kopen. Dat vind ik echt zonde van het geld voor die korte tijd dus het moet gewoon snel lente worden!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Hier ligt een klein beetje in de weilanden en op auto`s.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hier ligt gelukkig nog niets. En dat mag van mij ook zo blijven
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ligt gelukkig niks, valt alleen maar natte sneeuw/regen.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Kun jij je katten binnen de tuin houden met die afrastering Aziraphale? Wel netjes gemaakt. Die van mij zouden alleen binnen een dag uitgevonden hebben hoe ze eroverheen kunnen klimmen
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Plien84 schreef:Kun jij je katten binnen de tuin houden met die afrastering Aziraphale? Wel netjes gemaakt. Die van mij zouden alleen binnen een dag uitgevonden hebben hoe ze eroverheen kunnen klimmen
Ja, ze blijven netjes in de tuin. De twee katers kunnen er echt niet overheen klimmen, de poes wel. Maar inmiddels hebben we drie draadjes met (hele lichte) stroom erbij en gaat de poes er niet meer overheen. De meeste katten hebben genoeg aan alleen een schuine afrastering om binnen te blijven.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Haha Azi, mijn kat zou dikke schijt hebben aan die afzetting en zĂł uit de tuin weten te komen Als ik een tuin had (ipv een balkon 4 hoog), zou ik daar trouwens ook geen problemen mee hebben.
Hier geen sneeuw, waarschijnlijk allemaal al weg gesmolten, want mijn oom heeft een foto geplaatst van hun hond in de sneeuw, en die woont een klein dorpje verderop.
Ben wel klaar met die sneeuw onderhand. Ben er gek op, maar na februari niet meer.
Hier geen sneeuw, waarschijnlijk allemaal al weg gesmolten, want mijn oom heeft een foto geplaatst van hun hond in de sneeuw, en die woont een klein dorpje verderop.
Ben wel klaar met die sneeuw onderhand. Ben er gek op, maar na februari niet meer.
Gast- Gast
Het lijkt een hele korte afzetting op de foto, maar de schuine panelen zijn best diep en veel katten willen/kunnen niet op de kop klimmen en kunnen zo niet over het schuine stuk heen. Maar er zijn zat katten, voornamelijk poezen, erg handig en lenig dus dan wordt het moeilijker om ze binnen te houden. Hier werkt de stroom gelukkig goed, we hebben Bella er helaas preventief tegenaan moeten houden zodat ze schrok. Was erg zielig, ze is toen een week binnen gebleven, maar ik vind het zieliger wanneer ze plat onder een auto ligt of wanneer ze kwijt raakt buiten of vergiftigd wordt.
Aziraphale- Ratel
Stroom is niet helemaal mijn ding.. Woon je langs een drukke weg, dan?
Maargoed, als die afrastering voor jou goed voelt, dan is het toch goed
Gast- Gast
Hier (nog?) geen sneeuw, wel flink gevroren dus weer overal witte daken... What the actual fuck :/ Ik hoopte zoo op lente... En mijn Fritsje is zo aan't verharen, dat ik er een tweede Frits van kan breien!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Lennox schreef:Stroom is niet helemaal mijn ding.. Woon je langs een drukke weg, dan?
Stroom is ook niet echt ons ding, gelukkig komen ze er nooit meer tegenaan. Maar een poes die steeds over de afrastering klimt was voor ons geen optie. We wonen vlakbij de rondweg van onze wijk, een stukje waar de auto's vaak heel hard rijden. Onze buren zijn al hun katten kwijtgeraakt aan een dodelijke aanrijding dus wij willen ze niet los hebben lopen. Sowieso niet, ik wil niet dat ze anderen tot last zijn en hun veiligheid staat bij ons voorop. Ze kunnen nu heerlijk buiten spelen, ook overdag als wij er niet zijn, maar komen altijd weer veilig terug.
Aziraphale- Ratel
Hier gelukkig niks! Vannacht wel wat natte sneeuw gevallen maar niks blijven liggen. Anders was ik ook in tranen uitgebarsten denk ik. Ik ben echt helemaal klaar met de winter.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hier ook bijna niets gelukkig, alleen een heel dun laagje op de auto's.
Na die mooie dagen die we afgelopen week gehad hebben wil ik echt niet meer terug naar dit winterse weer. Laat de lente maar komen!
Na die mooie dagen die we afgelopen week gehad hebben wil ik echt niet meer terug naar dit winterse weer. Laat de lente maar komen!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Hier lag vanmorgen een klein laagje. Nu ligt er alleen nog sneeuw op de auto's, daken en het gras. Ik ben er ook klaar mee!
Nu staat mijn bistrosetje met een laag sneeuw in de tuin, in plaats van een strak blauwe lucht en een heerlijk voorjaarstemperatuurtje.
Nu staat mijn bistrosetje met een laag sneeuw in de tuin, in plaats van een strak blauwe lucht en een heerlijk voorjaarstemperatuurtje.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Het heeft hier goed gesneeuwd, maar het is ook boven nul, dus het blijft (gelukkig) niet liggen.
In December vind ik sneeuw leuk, maar in maart? Nu mag het echt wel over zijn.
In December vind ik sneeuw leuk, maar in maart? Nu mag het echt wel over zijn.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
ThinkPink schreef:Hier in het midden van het land een klein beetje op de auto's. Op de grond ligt niks, gelukkig maar
Ik was die sneeuw al zo zat en dan heb je een paar dagen mooi weer en hoop je dat het niet meer komt. En dan wordt het toch weer kouder Heb er normaal nooit zo'n last van maar er lijkt geen einde te komen aan de winter
Helemaal mee eens. Ik word ook kriebelig van mensen die na 2x sneeuw al zeuren dat ze er genoeg van hebben, maar nu heb ik er zelfs genoeg van.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Hier in Brabant nog geen sneeuw te bekennen, het is wat frisser buiten en het heeft de afgelopen dagen wat geregend maar verder valt het hier reuze mee.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Op straat smelt het nu gelukkig...bah. Ik had ook al helemaal de lente in m'n bol
Aziraphale- Ratel
Ik was vannacht ook in Drenthe en het sneeuwde daar inderdaad enorm. Hier in mijn eigen woonplaats gelukkig niks.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Hier is nog niks gevallen. Hoeft van mij trouwens ook niet, mag van mij wel weg blijven die zooi.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Vorige week zijn we toch maar even lekker in de maling genomen. We hebben even mogen proeven van de lente, vervolgens worden we weer geplaagd met een lading sneeuw en kou. Bah! Ik vind het weer meestal prima en accepteer het zoals het komt, maar nu ben ik er toch echt wel klaar mee. Ik wil zomerjassen-weer en zon!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ooogh ik vond het echt niet leuk vanochtend wat een kou! Die rot winterjas weer aan ipv m'n leren jasje . En handschoenen en een dikke sjaal. Ik was inmiddels wel gewend aan die kou maar met dat lekkere weer van afgelopen week is dit niet leuk meer. Hopelijk is dit echt de allerlaatste keer dat die pokke winter zich laat zien.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: