Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winterkilootjes

+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers

Pagina 4 van 36 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

Winterkilootjes - Pagina 4 Empty Re: Winterkilootjes

Bericht  Toet di 12 maa 2013 - 12:33

Ik hoef geloof ik geen kilo'tjes kwijt maar ik wil wél wat strakker worden! Ik ga vanaf volgende week ongeveer (eerst even hardloopschoenen kopen) 6 dagen per week bewegen. Plan is 2 x per week hardlopen, 2 x per week voetballen en 2 x per week thuis een half uur m'n spieren trainen. Dan heb ik op zaterdag 'vrij' en dan prop ik me ook gelijk vol met ongezonde rommel en te veel alcohol. angel Ohja en ik vind het ook gewoon leuk om in een topic te schrijven wat ik eet want dan word ik me er bewuster van.

Heeft iemand trouwens tips voor goede tussendoortjes in de avond? Ik kan er niks aan doen maar ik heb écht honger 's avonds. Op zich ook niet raar, ik eet meestal om half 7 en ga pas na 12 uur naar bed.. Rond een uurtje of 10 heb ik altijd honger.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lavendel di 12 maa 2013 - 22:55

Eerder naar bed gaan is de tip Toet Wink Nee ik heb geen idee, gewoon wat je overdag ook tussendoor zou eten? fruit, groenten, noten, (geroosterd) roggebrood?
Ik weeg idd precies 53.8 dus morgenochtend eens kijken of ik er in een dag al iets af wil smile.
Wat ik eet is ongeveer hetzelfde als gister, alleen vanavond wordt het zuurkoolstampot met spekjes. Met uiteraard veel zuurkool en rozijntjes en weinig aardappels en spekjes Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale di 12 maa 2013 - 22:56

ForumnaamLengteGewichtStreefgewichtTotaal eraf
Indigo172 cm59.555.0-0.4
Jip183 cm 62.561.0-0.0
Harrison 182 cm 66.5 65 -0.0
Lavendel158 cm53.850 -0.0
Aziraphale172 cm 6158-0.7
Poeke173 cm64.561.5-0.0
6. 6. 6. 6. 6.
7. 7. 7. 7. 7.
8. 8. 8. 8. 8.

Vanochtend was er al 0,7 af. Het schommelt altijd erg!
Ik wil ook liever strakker worden dan echt veel afvallen, maar dan zal ik wel meer moeten gaan sporten. Lukt me zo slecht i.c.m. full time werken en drukke weekenden.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 12 maa 2013 - 23:08

Ik denk dat je dan het beste iets van wortels of tomaatjes ofzo kan snacken Toet of misschien een rijstewafel?! En wat bij mij goed helpt op dat tijdstip is een grote kop thee en daarna mijn tanden poetsen.

Gast
Gast

Bericht  Poeke di 12 maa 2013 - 23:51

Carrie, dankje doe erg mijn best haha. Heb ooit Amber Alberda gelezen en dus ook netjes 8mnd geen suiker gegeten (op af en toe pure chocolade na Winterkilootjes - Pagina 4 281626781)

Jip83, het is inderdaad wel wat meer werk misschien dan wat de gemiddelde mens eraan kwijt is maar koken en bezig zijn is ook ontspannen voor mij. Soms ben ik het wel zat maar anders hang ik op de bank en daar word ik niet blijer van! Doordat wij nu praktisch vegetarisch eten is het wel belangrijk voldoende stoffen binnen te krijgen.

Lavendel bedankt voor het aanpassen!

Ben vanochtend begonnen met hardlopen (altijd op lege maag) en een groentensapje. Wij doen 4x in de week een hele stapel bleekselderij, wortel, spinazie ed door de sapcentrifuge. Zo eet ik 3 speltcrackers met makreel als lunch.. al heb ik erg veel zin in een broodje van de Bakker Bart haha.

Toet; misschien is volkorenrijstewafels met hummus/avocado/geitenkaas iets? Of inderdaad eerder naar bed Wink
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Poeke di 12 maa 2013 - 23:56

Feline wat goed dat je zoveel sport! Gaat het om die ene kilo die je noemt of meer?
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Feline wo 13 maa 2013 - 0:52

Poeke, wat eet jij gezond zeg! Daar heb ik respect voor!

Ja, moet zeggen dat het nu al verslavend begint te werken. Ik heb geluk dat mijn vriend heel sportief is, dat stimuleert ook. Wil het allerliefst 10 kilo kwijt maar dat lukt niet. Met 5 ben ik dolblij want dan weeg ik onder de 60. En alles mag veel strakker smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 1:25

Vandaag ontbeten met taart (man is jarig), een klein stukje dat wel.

Net getraind op het roeiapparaat en daarna wat noten gegeten.

Gelunched met een rode ui, gerookte kip, cherrytomaatjes, twee hardgekookte eitjes, paranoten, walnoten, sesamzaad, olijven en een beetje olijfolie.

Vanavond penne met rode ui, olijven, tomaat, een beetje oude kaas en walnoten.

Ik was vanochtend ruim een halve kilo lichter dan vrijdag.

Gast
Gast

Bericht  ForeverLove wo 13 maa 2013 - 1:40

ik heb net quiona of zoiets geprobeert te maken.
met amandelmelk, beetje kaneel, appel stukjes en dan eventjes koken zodat het een lekker papje word.
Nou jakkie wat is dat vies zeg, misschien heb ik wel iets verkeerd gedaan hoor, want het was echt niet lekker!!! Eet iemand dit wel eens?
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 1:48

ForeverLove schreef:ik heb net quiona of zoiets geprobeert te maken.
met amandelmelk, beetje kaneel, appel stukjes en dan eventjes koken zodat het een lekker papje word.
Nou jakkie wat is dat vies zeg, misschien heb ik wel iets verkeerd gedaan hoor, want het was echt niet lekker!!! Eet iemand dit wel eens?

Haha ja ik vind dat ook vies! Mijn vriendin vond het heerlijk, net een gebakje zei ze. Maar ik vond het niet te vreten. Wel als vervanger van rijst bij mijn avondeten. Maar dan is het hartig, niet zoet. Koken in de boulion, uitje erdoor, knoflook, heerlijk!

Gast
Gast

Bericht  Poeke wo 13 maa 2013 - 1:51

Wat jammer dat je het vies vind! Heb je het goed gewassen? In een bak met ruim water, dan komt er een soort witte waas af. Je moet de korrels goed langs elkaar wrijven zeg maar.
Ik heb het tijden als ontbijt gegeten, gekookt met amandelmelk dan zooi bosbessen erdoor (zoet) en kaneel en verschillende nootjes erdoor. Dat was wel lekker!
En idd zoals Carrie aangeeft als hartig is het sowieso lekker. Eet het soms als quinoa-bedje met uitje erdoor en bouillion en pijnboompitjes en stukje witvis erop.
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Poeke wo 13 maa 2013 - 1:52

Minneke; krijg honger van jouw lunch Very Happy Klinkt echt heel lekker!

Feline, dankje! Als je zo blijft sporten komt het wel goed met die kilo's!
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  ForeverLove wo 13 maa 2013 - 1:54

Poeke schreef:
Wat jammer dat je het vies vind! Heb je het goed gewassen? In een bak met ruim water, dan komt er een soort witte waas af. Je moet de korrels goed langs elkaar wrijven zeg maar.
Ik heb het tijden als ontbijt gegeten, gekookt met amandelmelk dan zooi bosbessen erdoor (zoet) en kaneel en verschillende nootjes erdoor. Dat was wel lekker!
En idd zoals Carrie aangeeft als hartig is het sowieso lekker. Eet het soms als quinoa-bedje met uitje erdoor en bouillion en pijnboompitjes en stukje witvis erop.

Owww oeps, dan zal dat het wel geweest zijn!
Ik heb het inderdaad niet gewassen, maar dat stond ook helemaal niet op die stomme zak.....Hoop niet dat het kwaad kan silent
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Bericht  Poeke wo 13 maa 2013 - 1:58

ForeverLove schreef:
Poeke schreef:

Owww oeps, dan zal dat het wel geweest zijn!
Ik heb het inderdaad niet gewassen, maar dat stond ook helemaal niet op die stomme zak.....Hoop niet dat het kwaad kan silent
Kan geen kwaad.. zal alleen iets bitterder zijn geweest wellicht. Op internet lees ik dit: Quinoa moet eerst gewassen worden, omdat het bedekt is met een dun laagje saponine. Doe dit in een zeef onder koud stromend water terwijl je met je hand door het graan woelt. Laat uitlekken. Nog een keer proberen dus en misschien is het dan wel lekker!
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Punk'd wo 13 maa 2013 - 7:04

Aziraphale schreef:
Indigo172 cm58.655.0-1.2
Jip183 cm 62.561.0-0.0
Lavendel158 cm53.850 -0.0
Poeke173 cm64.561.5-0.0
6. 6. 6. 6. 6.
7. 7. 7. 7. 7.
8. 8. 8. 8. 8.

Ik was ook wat kwijt vanmorgen. Dus lekker bezig!

Van het weekend weer hardlopen.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 8:51

Ik weeg me 1 keer per week. Dus ik ga er zaterdag of zondag weer op staan! Het kan bij mij tussen de ene of andere week wel eens 1 kilo in de plus of min schelen..

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 13 maa 2013 - 21:20

Oke, ik weeg nog exact hetzelfde als gister, wel heb ik niet gesnoept of gesnacked en is mijn buik een beetje platter dus over een aantal dagen is er vast iets af smile
Ik eet vandaag:
o; bakje met kiwi, pruim, 1 lepel lijnzaad, 2 lepels muesli en 100 ml magere yoghurt.
t: boterham met roomboter runderrookvlees en mosterd.
l: 2 sneetjes geroosterd roggebrood met zuurdesem met roomboter, rucola, kaas en komkommer. Een sinaasappel en misschien een kopje soep (alleen als ze een bouillonachtige soep hebben
t: appel
a: griekse salade
Verder drink ik de hele dag groene thee en misschien vanavond een rood wijntje op de borrel van mijn werk.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 14 maa 2013 - 0:14

Goed bezig lavendel!

Bij mij was er vanochtend een halve kilo af, jeej! Nog een kilo en ik ben weer op gewicht. Dan is het volgende doel meer spieropbouw.

Gast
Gast

Bericht  Poeke do 14 maa 2013 - 0:29

Goed bezig Indego, Lavendel en Harrison!
Ik weeg me elke dinsdag want op vrijdag ben ik altijd afgevallen en na het weekend ineens niet meer Winterkilootjes - Pagina 4 253468018 Deze week gaat tegen vallen want heb dins&woe wijn op en gister een halve pizza. Dus eet niet altijd heel gezond!
Vandaag weer sapje gemaakt, ontbijt weer een smoothie van banaan, haver, kokosolie, noten en zaadjes en net als lunch 2 worteldesem broodjes met geitenkaas en komkommer. Zo tussendoor een bananencake (van speltbloem, banaan, walnoten, 3 eieren en rozijnen) en een appel. Helaas valt het sporten een beetje tegen omdat ik erg druk ben Winterkilootjes - Pagina 4 1371890812
Zijn er meer mensen die zich door de kou echt naar buiten moeten sleuren voor een rondje hardlopen? Winterkilootjes - Pagina 4 2474380249
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 14 maa 2013 - 9:18

Ja hoor ik loop 'gewoon' als het koud is. Dit was met -10 (niet quoten, haal m weer weg)
weg

Ik heb contact gehad met de sport diëtiste en mijn BMI is 18,8, dus ik hoef eigenlijk niet af te vallen. Wel wil ik sterkere rompspieren. Heb net even een foto van voren en opzij gemaakt. Vind mezelf dik/slap bij mijn buik en benen daarop, maar ik heb blijkbaar een heel vertekenend beeld van mezelf. Wat ik wel herken. Misschien moet ik die foto PM'en naar jullie, zodat jullie mij kunnen overladen met positieve feedback :p

Ik ga dus niks veranderen aan de hoeveelheid die ik eet. Wel ga ik wat meer spreiden, dus elke 2/3 uur iets eten. Rauwkost bij mijn lunch of later als tussendoortje, waardoor ik la her gevuld blijf en minder snaaitrek krijg.

Laatst aangepast door Jip83 op do 14 maa 2013 - 20:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 14 maa 2013 - 9:29

He Jip, op een gegeven moment mag je ook tevreden zijn met jezelf en denken "Damn I look so good!" Winterkilootjes - Pagina 4 3079029344
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lavendel do 14 maa 2013 - 19:36

Jee de eerste 200 gram is er af smile haha ik heb even tumbler paginaatjes zitten bekijken en van al die voor en na foto's word ik rete gemotiveerd!
Ik werk vandaag thuis, maar zit nu al in mijn hardloop outfitje zodat ik vandaag zeker ga lopen!
Fijne dag allemaal vandaag en niet teveel eten, denk aan die zomerjurkjes en shortjes Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel do 14 maa 2013 - 19:38

Indigo172 cm58.655.0-1.2
Jip183 cm 62.561.0-0.0
Lavendel158 cm53.850 -0.2
Poeke173 cm64.561.5-0.0
6. 6. 6. 6. 6.
7. 7. 7. 7. 7.
8. 8. 8. 8. 8.

Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Punk'd do 14 maa 2013 - 21:11

Ooh welke Tumblr. Ik wil ook kijken Very Happy

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Poeke do 14 maa 2013 - 22:15

Ow Jip83 krijg het koud van de foto haha (zag hem gisteravond) ben vanochtend ook geweest met -6 Winterkilootjes - Pagina 4 281626781
Bedankt voor de inspiratie! Ik ben nu wel erg benieuwd naar je foto (DM)
Ben ook benieuwd welke tumbler, heb ook wat inspiratie weer nodig.
Mijn menu voor vandaag; ontbijt smoothie (weer maar zo lekker) met oa framboos/lijnzaad/yoghurt/haver/noten en net weer bananencake op als tussendoortje. Zo als luch heerlijke salade met geitenkaas en veel rauwkost en tussendoor nog cracker met makreel. Vanavond gewokte spruitjes met appel, rozijn en pijnboompit! Oke en een glaasje rode wijn Winterkilootjes - Pagina 4 2474380249
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud