Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winterkilootjes

+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers

Pagina 30 van 36 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

Winterkilootjes - Pagina 30 Empty Re: Winterkilootjes

Bericht  Punk'd wo 24 apr 2013 - 23:17

Hier gaat het lekker! Ben weer terug op de 58 kg. Nu echt dat sporten beter oppakken. Want ik loop zoveel 'kansen' mis op een strak lichaam zonder te sporten haha.

Aankomende week ga ik een weekje naar Zuid Limburg en ik neem mijn hardloopschoenen mee. Eens lekker de heuvels? in haha. Heb er zin in! Morgen naar de kapper voor een nieuwe hairdo. Helemaal leuk cheers

Hoe is het met iedereen?

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Feline wo 24 apr 2013 - 23:47

Lekker Punk'd! Hoe lang ben jij? Zo maf, ik weeg 63 maar vergeleken met jou voel ik me 80 kg. Heb altijd het idee dat er nog makkelijk 15 kilo af kan bij mij.

Gister voor het eerste weer wezen sporten na m'n keelontsteking. Ging wel lekker. Vanavond weer bodypump. Heb wel het idee dat m'n kont iets strakker wordt door alle squads! Alleen de zijkant van m'n benen blijven zo hobbelig en vetterig.. Zo lelijk! Jij nog tips hiervoor Punk'd?

Vanochtend smoothie gemaakt voor mezelf. Yoghurt met aardbei, bosbes en ananas (allemaal vers)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  litllejoy wo 24 apr 2013 - 23:54

Gisteravond een snaaimomentje gehad maar nu de draad weer op gepakt. Vanochtend begonnen met een smoothie van spinazie, sinasappelsap, groene kiwi en banaan (allemaal vers) en een bak yoghurt met aardbeien en lijnzaad. Tussendoor een gekookt eitje en net als lunch de 'Zuchinni pizza's' van Undressed Skeleton:

Winterkilootjes - Pagina 30 Tumblr_inline_miwjle5C0L1qz4rgp

Vanavond lekker kipfilet uit de oven in tijm, knoflook en olijfolie met aardappelen en spruitjes (of andere groene groente).

Van de week ook lekker gesport, pilates en aerobic en zaterdag wil ik nog 10 km wandelen (wel stevig doorstappen).
Ik merk dat ik fitter ben en dat m'n benen en billen flink getraind worden maar ik waar de vetrandjes weg moeten (buik/ lovehandles) zie ik nog weinig verandering.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 23:57

Fe jij kunt echt geen 15 kilo missen hoor!

Die broodjes zien er lekker uit!

Ik moet ook echt wat consequenter trainen. Vanavond ga ik hardlopen! En ik moet meer squaten, doe ik vanavond ook maar meteen een rondje.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel do 25 apr 2013 - 0:54

Winterkilootjes - Pagina 30 4733e2251fd4b686c1c03667d5446a41
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Punk'd do 25 apr 2013 - 1:12

Neee joh geen 15 kg Feline. Ben je gek!!! haha. Volgens mij zien wij er redelijk hetzelfde uit hoor! Ik ben 1.72.

Voor de zijkant van je benen moet je squatten en lunches combineren. Ik ben trouwens meer een deadlift fan. Echt killing voor de achterkant van je bovenbenen net onder je bilrand. Geweldig! Als ik dat regelmatig doe zie ik mijn billen serieus de lucht in gaan (op een positieve manier) Winterkilootjes - Pagina 30 253468018

Ohh die squatchallenge vind ik leuk! Ik moet ook vaker de halter in de homegym ff optillen. Hij ligt er voor het oprapen. Very Happy

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Punk'd do 25 apr 2013 - 1:18

Op deze tumblr hebben ze allemaal leuke smoothies die dienen voor een bepaald doel (post workout, pre work out, belly booster, the energizer, the hangover (haha), low carb, muscle builder, skin smoother etc. etc.)

http://killer-body.tumblr.com/

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 1:22

Ja deadlifts zijn top maar ik heb thuis niet echt een goed gewicht om echt effectief te deadliften! Maar ik verzin wel wat, doe wel een goeie combi van lunges, squats en deadlifts vanavond!

Gast
Gast

Bericht  Feline do 25 apr 2013 - 1:52

15 kilo lukt ook niet maar voor m'n gevoel wel snap je? Ik heb 't idee dat er per been nog wel 5 af kan en dan de rest van m'n lichaam zeker minimaal ook 5. Ik baal gewoon van m'n vormeloze lichaam. Om je een beeld te geven hieronder even een foto (haal ik zo weer weg). Ik hou overal vocht vast (oorzaak onbekend) en heb daardoor geen enkels. En ik heb echt absurd dikke bovenarmen voor de rest van m'n bouw. Zo ontzettend lelijk! En die armen worden maar niet mooi slank Sad

*weg*

Laatst aangepast door Feline op do 25 apr 2013 - 2:01; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Punk'd do 25 apr 2013 - 1:56

Ik vind echt niet dat je dikke bovenarmen hebt! Bij je enkels zie je inderdaad wel dat je wat vocht vasthoud, vervelend zeg! Maar bij je armen echt niet. En er kan zeker geen 15 kg af! Nee joh!

Ik heb jammer genoeg ook geen slanke 'beenderen' noem je dat zo haha. Mijn romp is slank maar mijn bovenbenen en bovenarmen zijn voller dan de rest. Daarnaast is mijn romp ook weer langer dan mijn benen. Dus ze lijken optisch nog kleiner silent haha. En ik voel me soms als zo'n kleine mup (terwijl ik gewoon een normale lengte heb haha).

Hoe lang ben jij Feline?

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Feline do 25 apr 2013 - 2:00

Ja, jij bent Edwin vd Sar (die kwam qua lengte als eerste in me op) vergeleken met mij! Ik ben 1,62. En ik voel me ook vaak een trol. Afgelopen week moest ik even wat hostessen begeleiden op m'n werk. God, ik voelde me zo klein en dikkig naast die mooie lange slanke meisjes die op hakken kunnen lopen en heel veel lang haar hebben.

10 cm is nog best een verschil en je bent ook nog 5 kilo lichter dus je bent echt wel veel fijngebouwder dan ik! Maar goed, we sporten maar weer door in de hoop dat er ooit vorm in komt smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Punk'd do 25 apr 2013 - 2:03

Ooh joh haha Edwin van de Sar. Dat is Harrison meer in vergelijking dan hahahaha (sorry Winterkilootjes - Pagina 30 827601 ).

Maar ik zou op de foto's echt niet zeggen dat je zo'n stuk kleiner bent. Maar inderdaad, meer dan sporten en gezond eten kunnen we niet doen he. Ik vind dat zo leuk aan dit topic. Het echte 'Wij' gevoel cheers

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Feline do 25 apr 2013 - 2:10

Ja, alleen vraag ik me altijd bij elk koekje/chocolaatje/ijsje af: zouden de meiden uit 'winterkilootjes' dit nou nooit doen?

Overigens is Beyonce ongeveer net zo groot als ik! smile Ook best bizar want om één of andere stomme reden heb ik altijd in m'n hoofd dat mooie vrouwen altijd lang en slank zijn en niet kort en slank nerd
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lavendel do 25 apr 2013 - 2:35

Ik ben nog meer een trol haha troost je! Ik heb ook vaak het idee dat het gewoon onmogelijk is om slank te lijken als je klein bent. Ook al ben je het, het komt toch een stuk minder over dan wanneer je benen van een meter hebt. thumbdown
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes do 25 apr 2013 - 2:37

Haha, volgens mij is dat gewoon het willen-hebben-wat-je-niet-hebt probleem.. :P Ik heb juist het idee dat dat kleinere meisjes 1.60-1.70 veel mooier zijn (en alle bekende mooie vrouwen - afgezien van modellen - ook juist klein zijn). Dat je dan vrouwelijk en petite bent als je slank bent, terwijl ik zelfs toen ik 60 kg nog "groot en lomp" was. En als je kleiner en steviger bent, dat je dan eerder mollig wordt dan enorm (zoals ik).. :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Punk'd do 25 apr 2013 - 3:17

Feline schreef:Ja, alleen vraag ik me altijd bij elk koekje/chocolaatje/ijsje af: zouden de meiden uit 'winterkilootjes' dit nou nooit doen?

Overigens is Beyonce ongeveer net zo groot als ik! Winterkilootjes - Pagina 30 561177 Ook best bizar want om één of andere stomme reden heb ik altijd in m'n hoofd dat mooie vrouwen altijd lang en slank zijn en niet kort en slank Winterkilootjes - Pagina 30 827601

Wel hoor Winterkilootjes - Pagina 30 3079029344 haha. En dan daarna zeuren dat ik echt beter mijn best moet doen.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 3:30

Jawel hoor! Ik heb maandag een heeeerlijke McFlurry magnum opgegeten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 5:13

Ik heb gister toch nog chocola en chips gehaald haha! Dat doet iedereen toch wel eens? Als de anders 90% maar overwegend gezond is kan dat echt geen kwaad. En je sport hartstikke veel dus je kunt echt met gemak koekjes eten zonder je daar schuldig over te voelen.

Leuk trouwens, Edwin van der Sar haha! Sukkel :p.

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 28 apr 2013 - 6:02

Kent een van jullie de producten van just nuts toevallig? Lijkt me namelijk wel makkelijk om bijvoorbeeld in mijn autootje te gooien.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 8:34

Minx schreef:Kent een van jullie de producten van just nuts toevallig? Lijkt me namelijk wel makkelijk om bijvoorbeeld in mijn autootje te gooien.

Dus ik dacht aan een vervanging voor benzine... Embarassed
Pukster heeft ook allemaal natuurlijke producten

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 29 apr 2013 - 1:10

Winterkilootjes - Pagina 30 249F2265-89C1-4C79-AD2F-C16ED829703D-5821-0000036C6B5EF264_zps080014ec

Kennen jullie dit boek? You'll love it. Helemaal gebasseerd op gezond en eerlijk voedsel. Er staan ontzettend veel weetjes in, bijvoorbeeld waar verschillende groenten, vruchten, zaden, kruiden, erc, goed voor zijn. Wat de glycemische waarde (mate waarin je bloedsuikerspiegel beïnvloedt wordt) van veel producten is, etc. En verder heel veel recepten, van spaghetti bolognese tot speltbrood, gerechten met linzen, aubergine, courgette, etc.

Ik vond het vooral erg leuk om te lezen hoe gezond kruiden zijn, dat bijvoorbeeld zelfs van zwarte peper, chillipeper en cayennepeper erg goed is voor de vetverbranding.

Aanrader!

Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Lavendel ma 29 apr 2013 - 2:37

Leuk Lady, plaats maar eens een (paar) goed recepten!
Ik heb dit weekend echt teveel gegeten naar mijn zin (oranjetompouchen Winterkilootjes - Pagina 30 1270000679, chips, koffieleutjes en chocolade vlaflip). Ik had er echt moeite mee, ik had zo'n enorme honger dit weekend, ook al had ik beide dagen ontbeten met fruit muesli en yoghurt en gewoon gelunched met zuurdesembrood, roggebrood en gebakken eitjes en rosbief, en fruit en groentensoep als tussendoortje. Snap er echt niks van, vandaag nog steeds enorm veel honger maar ga er niet aan toegeven. Het is weer maandag dus afgelopen met het gesnaai!

Wel heb ik gisteren weer 10 km hardgelopen! jeeu! zonder te stoppen en het ging echt lekker smile. Ik begin echt in kleding te zien dat ik iets af val, alles zit leuker dus heb gelijk een nieuwe broek en nieuwe shirtjes gehaald hehe. Wil nu dus echt niet meer terug naar mijn gewicht een paar weken geleden.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 ma 29 apr 2013 - 2:50

Het boek is van een collega van mij en ik heb het niet meer in mijn bezit. Dus geen recepten om hier te plaatsen. Hij kost 21,50 in de winkel.

Ik heb me vannacht tijdens mijn laatste nachtdienst een beetje laten gaan. Hele nacht doorgesnaaid: chocola, pistachenoten, doppinda's, knackebrood, zoute popcorn. En ik heb nu steeds last van buikkrampen. Voor de rest heb ik hier nagenoeg geen last meer van, sinds ik bewuster eet. Mooi dus om te merken dat je eetpatroon hier echt wel invloed op heeft.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Sterre ma 29 apr 2013 - 20:03

Ahh ik had gisteravond laat nog zo'n honger dat ik ben gezwicht voor een frikandel speciaal en een half frietje, en nu heb ik ook buikkrampen. Bah. Dat ga ik voorlopig niet meer eten, vette bende!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  mzcharlotte ma 29 apr 2013 - 20:18

Vreemd he, dat je op een gegeven moment gewoon niet meer gewend bent aan ongezond, vet eten.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud