Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winterkilootjes

+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers

Pagina 29 van 36 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 32 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

Winterkilootjes - Pagina 29 Empty Re: Winterkilootjes

Bericht  Toet zo 21 apr 2013 - 9:17

Jip83 schreef:Kun je in de rust dan geen sportreep of gel nemen?

Ja dat zou inderdaad nog wel een optie zijn. Dat 's morgens van te voren fruit met muesli en een klein beetje yoghurt eet en dan in de rust nog iets.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 21 apr 2013 - 9:19

Goed ontbijten twee uur voor je wedstrijd, reep of gel in de rust met drinken en dan direct na weer iets wat vult.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 apr 2013 - 20:31

Zijn er bj jullie op de club ook alleen maar ongezonde dingen te krijgen? Bij ons is het echt alleen maar tosti's en frituur, dat vind ik wel jammer, want als ik vergeet iets mee te nemen kun je bijna alleen maar ongezonde dingen eten na de wedstrijd. Zonde!

Gast
Gast

Bericht  Poubelle ma 22 apr 2013 - 3:20

Ik ben net bij de kaas/ notenwinkel geweest en heb voor 7 euro allemaal verschillende soorten rauwe noten gekocht, zo lekker!
En ik kon het niet laten om een klein zakje chocopinda's mee te nemen, maar nu wordt het de uitdaging om die tot vrijdag te laten staan.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Sorrento ma 22 apr 2013 - 4:37

Ik heb vanochtend hardgelopen op een banaan, maar dat was geen succes. Voelde me super energieloos en het ging voor geen meter. Voortaan maar weer later op de dag hardlopen of juist iets eerder opstaan, ontbijten, dat even laten zakken en dan hardlopen met een iets beter gevoed lichaam.

Het eten en drinken gaat nog steeds heel goed! Ik merk heel erg dat het niet uitgaan me goed doet. Als je brak bent grijp je toch eerder naar frituur en cola - daar heb ik nu totaal geen behoefte aan, heel fijn smile Wel saaiig trouwens, dat non alcoholische bestaan. Kan er maar niet aan wennen, haha. Het voelt echt heel gek om in een bierdrinkend gezelschap de enige te zijn die een spa rood bestelt, maar goed, zal vast wennen! Morgen ga ik trouwens uit eten, mag van mezelf dan wel een of twee wijntjes bij het eten - ben zeer benieuwd hoe dat gaat verlopen, want meestal verdwijnt mijn ruggegraat al na 1 of 2 drankjes en voor ik het weet sta ik dan uiteindelijk weer tot zes uur in de kroeg laughcry

Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  luisa ma 22 apr 2013 - 4:49

Toet schreef:Ja dat zou ik ook wel fijn vinden Kim alleen duurt m'n voetbalwedstrijd daarvoor te lang en is het te intensief. Ik denk niet dat het gezond is om op één banaantje te gaan voetballen. Je bent 2 uur en een kwartier aan het spelen hè? Met slechts 15 minuten rust na 5 kwartier. Thanks voor je link mzcharlotte, staan wel handige tips in. Ik ga gewoon eens wat verschillende dingen uitproberen.

Huh? Wat voor voetbal is dat, met helften van 5 kwartier?
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Toet ma 22 apr 2013 - 5:08

luisa schreef:
Toet schreef:Ja dat zou ik ook wel fijn vinden Kim alleen duurt m'n voetbalwedstrijd daarvoor te lang en is het te intensief. Ik denk niet dat het gezond is om op één banaantje te gaan voetballen. Je bent 2 uur en een kwartier aan het spelen hè? Met slechts 15 minuten rust na 5 kwartier. Thanks voor je link mzcharlotte, staan wel handige tips in. Ik ga gewoon eens wat verschillende dingen uitproberen.

Huh? Wat voor voetbal is dat, met helften van 5 kwartier?

Nee het is 3 kwartier per helft maar voor de eerste helft hebben we warming-up van bijna een half uur.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet ma 22 apr 2013 - 5:10

Harrison schreef:Zijn er bj jullie op de club ook alleen maar ongezonde dingen te krijgen? Bij ons is het echt alleen maar tosti's en frituur, dat vind ik wel jammer, want als ik vergeet iets mee te nemen kun je bijna alleen maar ongezonde dingen eten na de wedstrijd. Zonde!

Ja dat vind ik ook zo vervelend! Je kunt bij ons ook wel soep krijgen (van die Aldi soep uit blik) en broodjes (mega groot) carpaccio, maar verder weinig gezonds. Ik heb dat wel eens aangekaart bij het bestuur maar ze zagen niet echt markt in gezonde gerechten op de kaart. Wij hebben ook maar één damesteam, daar zal het wel aan liggen Wink
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  luisa ma 22 apr 2013 - 5:13

O je rekent de warming up mee. HHAHAH logisch eigenlijk wel.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Sterre di 23 apr 2013 - 21:44

Ha meiden, hoe gaat het bij jullie?

Ik probeer wat nieuwe eetgewoonten te integreren met mijn normale (eet)ritme. Het voelde heel goed om super gezond te eten maar het kostte me toch wat teveel tijd. Daarom zoek ik makkelijke manieren om toch aan de goede voedingsstoffen te komen en niet teveel tijd kwijt te zijn met bij drie verschillende winkels boodschappen doen, recepten zoeken en eindeloos etiketten lezen.

Het gaat aardig, ten opzichte van een tijdje geleden eet ik meer (rauwe) groenten, vaker roggebrood in plaats van gewoon brood en meer fruit en noten in plaats van andere tussendoortjes. Dat is voor mij nu genoeg, en i.c.m. meer bewegen levert dat ook al best wat resultaat Winterkilootjes - Pagina 29 561177. Ik voel me fitter en je ziet ook al een beetje spieren bij mijn schouders en armen en mijn buik is wat platter. Niet extreem hoor, maar omdat ik eerst nul spieren had is een beetje tekening wel mooi. Ik ben een kilo lichter als toen ik met dit topic begon, en ook dat is goed genoeg. Yay!

Ik blijf hier wel meelezen voor de motivatie om het vol te houden en om ideeen op te doen van gezonde snelle recepten en tussendoortjes.

Winterkilootjes - Pagina 29 85d1de7a11c767ba5a5ea3b16c42cc06

Very Happy

Laatst aangepast door Sterre op di 23 apr 2013 - 22:07; in totaal 1 keer bewerkt

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 23 apr 2013 - 21:57

Zo ging het bij mij ook Sterre! Nu heb ik gewoon een (voor mij) fijn ritme er in gevonden en een goede combinatie die meestal heel goed werkt en te doen is. Is toch juist mooi dat je de dingen meepikt die voor jou werken!
Ik had even 2 ongezondere dagen ingelast en nu weer back on track. Een vriend van mij werkt als voedings/sportcoach en die zegt altijd dat het goed is om af en toe wat ongezonde dagen in te lassen om weer een beetje te rebooten, haha nou helemaal prima! Ik heb wel gister gespijbeld van sporten, haha. Maar vandaag ga ik wat rondjes skaten in het Vondelpark (hockey gaat niet door) dus wel lekker bewegen.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 23 apr 2013 - 22:24

Zo gaat het bij mij idd ook Sterre, ik maak gewoon gezondere keuzes en dat kost me eigenlijk niet meer tijd of moeite.

Ik eet nu spelt/zuurdesem of roggebrood ipv gewoon brood en heb me aangewend bij elke maaltijd iets van groente of fruit te eten en gewoon gezonder beleg. Dus vaak avocado, omelet met groenten (gewoon avond ervoor gebakken en in folie mee), gekookt ei en ik heb, hutenkase en ik heb altijd iets mee van tomaat en komkommer.
's avonds eet ik een kleiner bordje eten dan normaal met een flinke portie groenten en door de weeks eet ik (meestal) geen toetjes, chocola, koekjes ed. Tussendoor neem ik fruit of een stuk paprika/komkommer.

In het weekend eet ik wel chips en afbakbroodjes en drink ik wijn maar alles wel gematigder want het sloeg natuurlijk nergens op dat ik 5 geroosterde boterhammen met dik beleg at bij mijn ontbijt en 2 uur later nog een paar, en tussendoor ook nog een paar koekjes.

Bij mij was het issue me vooral bewust worden wat ik op een hele dag naar binnen werkte (extra keer opgescheppen s'avonds, een klein broodkapje eten tijdens het boterhammen smeren voor volgende dag, nog een toetje en een koekje 's avonds etc etc), want gezond eten deed ik al. En het werkt, ik ben 2.5 kilo kwijt in 5 weken Winterkilootjes - Pagina 29 561177.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Lady4 di 23 apr 2013 - 23:18

Ik kan niet anders zeggen dat ik enorm geniet van het bewuster eten. Ik eet nagenoeg geen suikers meer en voornamelijk natuurlijke producten. Geen koekjes meer tussendoor, maar noten, een gekookt ei of yoghurt met muesli en fruit. Ik kook minder uit pakjes en meer vers. Heerlijk! Daarnaast houd ik me nog steeds aan het om de twee en een half uur eten en dat bevalt zo goed. Geen gesnaai tussendoor, extra genieten van dat wat je eet en door de minder lightproducten en suikers heb ik ook minder vaak last van een hongergevoel. Ik zie mijn buik platter worden én ik kom niet aan. Zo fijn!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  litllejoy di 23 apr 2013 - 23:32

Ik vind het ook heerlijk en ben er ook echt bewust mee bezig. Bijna geen suikers, geen pakjes en zakjes, veel fruit (wat ik voorheen amper at) en groente. Ik merk het ook echt aan mijn lichaam, heb meer energie en bijna geen opgeblazen gevoel meer. Ook doordat ik zo min mogelijk brood eet is dat opgeblazen gevoel bijna weg. In het weekend eet ik nog wel lekker chips en drink ik wijntjes maar voor de rest probeer ik het zoveel mogelijk in te perken. Verder lekker veel sporten, aerobic, pilates en minstens 1 keer in de week wandelen (kilometers verschillen).
Wel merk ik dat ik doordeweeks het zout mis. Ik kook zoutloos en door dat ik bijna geen brood eet krijg ik dat volgens mij weinig binnen. Hoe doen jullie dit?
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gast di 23 apr 2013 - 23:38

Lady4 schreef:Ik kan niet anders zeggen dat ik enorm geniet van het bewuster eten. Ik eet nagenoeg geen suikers meer en voornamelijk natuurlijke producten. Geen koekjes meer tussendoor, maar noten, een gekookt ei of yoghurt met muesli en fruit. Ik kook minder uit pakjes en meer vers. Heerlijk! Daarnaast houd ik me nog steeds aan het om de twee en een half uur eten en dat bevalt zo goed. Geen gesnaai tussendoor, extra genieten van dat wat je eet en door de minder lightproducten en suikers heb ik ook minder vaak last van een hongergevoel. Ik zie mijn buik platter worden én ik kom niet aan. Zo fijn!
Super goed!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 apr 2013 - 23:39

litllejoy schreef:Ik vind het ook heerlijk en ben er ook echt bewust mee bezig. Bijna geen suikers, geen pakjes en zakjes, veel fruit (wat ik voorheen amper at) en groente. Ik merk het ook echt aan mijn lichaam, heb meer energie en bijna geen opgeblazen gevoel meer. Ook doordat ik zo min mogelijk brood eet is dat opgeblazen gevoel bijna weg. In het weekend eet ik nog wel lekker chips en drink ik wijntjes maar voor de rest probeer ik het zoveel mogelijk in te perken. Verder lekker veel sporten, aerobic, pilates en minstens 1 keer in de week wandelen (kilometers verschillen).
Wel merk ik dat ik doordeweeks het zout mis. Ik kook zoutloos en door dat ik bijna geen brood eet krijg ik dat volgens mij weinig binnen. Hoe doen jullie dit?
Ik eet denk ik wel iets te veel zout, in die zin dat ik het lekker vind om met zout te koken en eigenlijk eet je dan al snel te veel. Maar ik eet geen brood dus dat scheelt wel weer. Kortom: ik kook gewoon met zout smile.
Ik denk dat je niet zo snel aan te weinig zout komt tegenwoordig meer overigens. Er zit in zoveel dingen zout!

Gast
Gast

Bericht  Minx di 23 apr 2013 - 23:45

Ik heb toch een lekkere boterham. Kan hem denk ik beter hier neerzetten Wink is nl meer een tip voor jullie.

Ik wou een eitje gaan koken maar die bleken op. En ander fatsoenlijk broodbeleg was er niet echt. Eet nu een speltboterham met roomboter paprika en rucola, beetje peper en zout er op en het is echt super smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Lavendel di 23 apr 2013 - 23:45

Ik let niet op zout en krijg daardoor ook teveel binnen denk ik. Ik eet het op vrijwel alles, eitjes, avocado, soep en gewoon avondeten. Zonder vind ik ook niet echt lekker eigenlijk.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel di 23 apr 2013 - 23:46

Minx schreef:Ik heb toch een lekkere boterham. Kan hem denk ik beter hier neerzetten Wink is nl meer een tip voor jullie.

Ik wou een eitje gaan koken maar die bleken op. En ander fatsoenlijk broodbeleg was er niet echt. Eet nu een speltboterham met roomboter paprika en rucola, beetje peper en zout er op en het is echt super Winterkilootjes - Pagina 29 561177

Kan me voorstellen dat dat wel lekker is. Ik eet ook wel een gewoon een boterham met roomboter en peper en zout en dat is zelfs al lekker.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Toet wo 24 apr 2013 - 3:07

Ik heb hetzelfde als jullie eigenlijk. Ik heb nu een fijn ritme gevonden en heel veel ongezonde dingen vervangen voor gezonde (brood, tussendoortjes, beleg, pasta/rijst, véél meer groente en fruit) en dat vind ik helemaal prima. Ik wil er niet in doorslaan en me al helemaal niet schuldig voelen als ik wel een keer iets ongezonds eet. Gisteravond heb ik en lekker Marsijsje op en afgelopen weekend worstenbroodjes 's avonds, lekkerrr.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 3:10

Oohh mars ijsjes zijn ZO lekker!

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 24 apr 2013 - 6:31

Ooeh marsijsjes zijn idd fantastisch!

Ik heb net ook superlekker gegeten; een hard opgebakken volkoren wrap, ingesmeerd met tomatenpuree en belegd met gewokte champignon roerbakmix, paprika, sjalotje, aubergine en cherrietomaatjes. En er op een klein beetje zure room.

Ik heb de dubbele portie aan groenten gemaakt en wat couscous gemaakt, wat noten erdoor en nu heb ik alvast een goede salade voor morgen. Kan ik morgenavond gelijk weer eens lekker boterhammen en roggebrood roosteren. I I love you geroosterd brood.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Sorrento wo 24 apr 2013 - 20:12

Ik ben dinsdag uit eten geweest, wijn gedronken en daarna nog even ergens geborreld met biertjes. Gisteren terrasje gedaan met aardig wat biertjes, daarna weer uit eten Rolling Eyes en daarna thuis nog even een biertje gedronken met mijn huisgenoot. Niet goed, wel gezellig Laughing

Ik heb gezien dat het hier vandaag wel warm wordt, maar niet zonnig. Komt goed uit, dan kom ik ook minder in de verleiding om op het terras te gaan zitten met een fijn witbiertje in mijn hand Wink
Zometeen hardlopen, vanmiddag waarschijnlijk yoga (nooit gedaan, wat moet ik aan?) en vanavond aardappels, spinazie en een tartaartje - en dan hoop ik weer een beetje in balans te zijn!
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  Sterre wo 24 apr 2013 - 20:18

Haha Sorrento, mijn avonden verlopen ook een beetje zo deze week, al kies ik nu bewust voor wijn. Maar soms is (wit)bier gewoon zo lekker, ik ga dat ook niet helemaal bannen.

Nu ben ik met een houten hoofd aan het werk omdat ik gisteren een iets te gezellige borrel had smile. Ik heb net ontbeten met een grote peer in stukjes, roeryoghurt en bio muesli, nu begin ik me langzaam wat beter te voelen.

Als lunch heb ik nog wat witlofsalade over van gisteren. Ook heb ik roggebrood in huis, dus kan ik dat ook lekker roosteren en besmeren met sesampasta Winterkilootjes - Pagina 29 3079029344. Ik weet nog niet wat ik vanavond ga eten.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 20:20

Sorrento schreef:
Ik ben dinsdag uit eten geweest, wijn gedronken en daarna nog even ergens geborreld met biertjes. Gisteren terrasje gedaan met aardig wat biertjes, daarna weer uit eten Rolling Eyes en daarna thuis nog even een biertje gedronken met mijn huisgenoot. Niet goed, wel gezellig Laughing

Ik heb gezien dat het hier vandaag wel warm wordt, maar niet zonnig. Komt goed uit, dan kom ik ook minder in de verleiding om op het terras te gaan zitten met een fijn witbiertje in mijn hand Wink
Zometeen hardlopen, vanmiddag waarschijnlijk yoga (nooit gedaan, wat moet ik aan?) en vanavond aardappels, spinazie en een tartaartje - en dan hoop ik weer een beetje in balans te zijn!
Ik vind het prettig om een strakke legging, of een iets wijder zittende broek aan te doen (niet te dikke stof) met daarover een simpel shirtje. Gewoon zoiets:
Winterkilootjes - Pagina 29 H2rmINvArPzljKli

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 36 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 32 ... 36  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: