Winterkilootjes
+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers
Pagina 22 van 36
Pagina 22 van 36 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 29 ... 36
Re: Winterkilootjes
Ja klopt! Je kunt het sowieso bij de toko krijgen, en misschien ook wel in grotere supermarkten.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Zou niet weten wat er allemaal aan de hand is en ga het ook lekker niet lezen want ben lui
Maar weekenden zijn soms ook om schandalig aan de haal te gaan met lekker (fout) eten!
In het kader van het mooie weer heb ik echt een lekker recept voor op de BBQ. Een courgette is plakken van 1 cm (lange plakken) en dan beetje tomatenpuree erover smeren, geitenkaas erboven verkruimelen en pijnboompitten en hoppa ff op de grill van de BBQ! Super lekker. En natuurlijk gamba's altijd lekker
Morgen is mijn weegdag maar volgens mij schiet ik geen kilo, gram of cm op dus ben benieuwd!
Maar weekenden zijn soms ook om schandalig aan de haal te gaan met lekker (fout) eten!
In het kader van het mooie weer heb ik echt een lekker recept voor op de BBQ. Een courgette is plakken van 1 cm (lange plakken) en dan beetje tomatenpuree erover smeren, geitenkaas erboven verkruimelen en pijnboompitten en hoppa ff op de grill van de BBQ! Super lekker. En natuurlijk gamba's altijd lekker
Morgen is mijn weegdag maar volgens mij schiet ik geen kilo, gram of cm op dus ben benieuwd!
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Verdorie.. nou heb ik het toch (deels) gelezen. En met enige verbazing. Helaas is dat topic een reactie die ik in het dagelijks leven ook wel eens krijg. Maar ik geloof dat we gewoon lekker verder gaan met gezonde recepten delen en plaatjes posten
Poeke- Fluisteraar
Elliot schreef:Eerlijk is eerlijk, naar aanleiding van het andere topic was ik toch wel benieuwd wat jullie hier nu gepost hadden dus ik kijk hier toch even. Maar ik vind het eigenlijk wel heel flauw dat jullie nu zo posten.. 'Wat ik nu schrijf zal wel weer verkeerd worden opgevat'.. Nja, maakt verder niet uit maar het is natuurlijk onzin dat jullie nu zo doen. Iedereen heeft inmiddels al gezegd dat jullie lekker moeten eten waar jullie je goed bij voelen. En als er echt geen problemen zijn kunnen jullie toch lekker posten wat je wilt?
Als je hier nog nooit eerder gelezen hebt, waar heb je je mening dan op gebaseerd in het andere topic?
Oh en meiden, ik haal hier echt wel inspiratie uit hoor. En mensen hoeven hier niet te lezen natuurlijk ( al kunnen ze er wel een mening over hebben ), dus post lekker verder ;-).
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Grrr ik kom me ook weer melden. Ik weet niet wat ik de laatste tijd had maar ik at alles wat los en vast zit, had geen zin in sport en voelde me steeds vadsiger worden. Vanochtend op de weegschaal: 68 kilo! Das vijf kilo meer dan in oktober . Blijkbaar moet ik mezelf ergens op stortem, want als ik sporten of hezond eten laat vieren dan zakt direct alles weg.
Dus ik ga voor vier kilo eraf voor 22 juni, dan gaan we op vakantie!
Vandaag:
Eerst 12 km fietsen
Ontbijt van yoghury met notenmuesli, gojibessen (schrijf ik dat goed?) En moerbeien
Lunch: ijsbergsla, halve paprika, cherrytomaatjes, gerookte kip, notenmelange en olijfolie
Een uur sporten (fitness en hardlopen)
Bakje yoghurt met muesli
12 km terug fietsen
Straks: gehakt, paprika, ui, mais met Mexicaanse kruiden en sla erbij
Dus ik ga voor vier kilo eraf voor 22 juni, dan gaan we op vakantie!
Vandaag:
Eerst 12 km fietsen
Ontbijt van yoghury met notenmuesli, gojibessen (schrijf ik dat goed?) En moerbeien
Lunch: ijsbergsla, halve paprika, cherrytomaatjes, gerookte kip, notenmelange en olijfolie
Een uur sporten (fitness en hardlopen)
Bakje yoghurt met muesli
12 km terug fietsen
Straks: gehakt, paprika, ui, mais met Mexicaanse kruiden en sla erbij
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben mijn dag weer eens ouderwets begonnen met zwarte bessen, kwark, kaneel en lijnzaad. Merk dat ik nog steeds honger heb, dus zometeen nog een Wasa Sport+ cracker met kipfilet. Daarna door naar college, heb in totaal twee pauzes en iedere pauze neem ik een sportcracker met kipfilet, want ik merk namelijk dat ik het beter doe op verspreid over de dag eten dan op echt lunchen. Verder ga ik na college even fruit kopen én ik ga even naar De Tuinen - ik zag dat ze daar moerbeien/moerbessen en quinoa in de aanbieding hadden. Heb beide nog nooit gegeten, maar het schijnt heel gezond te zijn Vanmiddag ga ik even studeren, dan eten met mijn team en daarna een rondje van ongeveer 6 km hardlopen. Ik ben van plan mijn telefoon met hardloop app mee te nemen, zodat ik precies kan zien wat ik gedaan heb. Ben erg benieuwd of het beter zal gaan dan zondag. I hope so.
Ik ben mijn dag weer eens ouderwets begonnen met zwarte bessen, kwark, kaneel en lijnzaad. Merk dat ik nog steeds honger heb, dus zometeen nog een Wasa Sport+ cracker met kipfilet. Daarna door naar college, heb in totaal twee pauzes en iedere pauze neem ik een sportcracker met kipfilet, want ik merk namelijk dat ik het beter doe op verspreid over de dag eten dan op echt lunchen. Verder ga ik na college even fruit kopen én ik ga even naar De Tuinen - ik zag dat ze daar moerbeien/moerbessen en quinoa in de aanbieding hadden. Heb beide nog nooit gegeten, maar het schijnt heel gezond te zijn Vanmiddag ga ik even studeren, dan eten met mijn team en daarna een rondje van ongeveer 6 km hardlopen. Ik ben van plan mijn telefoon met hardloop app mee te nemen, zodat ik precies kan zien wat ik gedaan heb. Ben erg benieuwd of het beter zal gaan dan zondag. I hope so.
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Maar nog even terugkomend op waar we het een paar dagen geleden over hadden, dat het echt een soort levensstijl wordt en het helemaal niet zo veel moeite kost.. Ik vind dat zo'n lekker gevoel hè! Ik had de afgelopen twee weken echt ongezond gegeten, was bij mijn ouders en moest veel werken (horeca) rond etenstijd. Als ik nu mijn lunchtrommel zie word ik echt gelukkig haha lekker healthy dagje vandaag, ik had er gewoon zin in gisteren. Ik vind dat echt fijn en een goed teken, want dat houdt in dat ik me echt wel beter voel wanneer ik gezond eet.
Gisteravond had ik trouwens twee flinke stukken Turks brood op (met gyros en Griekse salade) en ik had echt buikpijn daarna, waarschijnlijk omdat ik veel minder brood eet dan voorheen en nooit meer wit brood. Ik vind dat wel een beetje engig, moet je nagaan hoe snel je lichaam aan dingen went.
Afijn, vandaag lekker ontbeten met yoghurt met verse meloen, muesli, lijnzaad en zonnebloempitten. Straks tussendoor een roggebroodje denk ik en ik heb ook nog een kiwi. Voor de lunch maak ik en salade met veel tomaat & paprika, wat komkommer, sla, stukjes mango en couscous. Jumm, nu al zin in. Ik heb ook nog een gekookt eitje bij.
Gisteravond had ik trouwens twee flinke stukken Turks brood op (met gyros en Griekse salade) en ik had echt buikpijn daarna, waarschijnlijk omdat ik veel minder brood eet dan voorheen en nooit meer wit brood. Ik vind dat wel een beetje engig, moet je nagaan hoe snel je lichaam aan dingen went.
Afijn, vandaag lekker ontbeten met yoghurt met verse meloen, muesli, lijnzaad en zonnebloempitten. Straks tussendoor een roggebroodje denk ik en ik heb ook nog een kiwi. Voor de lunch maak ik en salade met veel tomaat & paprika, wat komkommer, sla, stukjes mango en couscous. Jumm, nu al zin in. Ik heb ook nog een gekookt eitje bij.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
_Lana_ schreef:Elliot schreef:Eerlijk is eerlijk, naar aanleiding van het andere topic was ik toch wel benieuwd wat jullie hier nu gepost hadden dus ik kijk hier toch even. Maar ik vind het eigenlijk wel heel flauw dat jullie nu zo posten.. 'Wat ik nu schrijf zal wel weer verkeerd worden opgevat'.. Nja, maakt verder niet uit maar het is natuurlijk onzin dat jullie nu zo doen. Iedereen heeft inmiddels al gezegd dat jullie lekker moeten eten waar jullie je goed bij voelen. En als er echt geen problemen zijn kunnen jullie toch lekker posten wat je wilt?
Als je hier nog nooit eerder gelezen hebt, waar heb je je mening dan op gebaseerd in het andere topic?
Oh en meiden, ik haal hier echt wel inspiratie uit hoor. En mensen hoeven hier niet te lezen natuurlijk ( al kunnen ze er wel een mening over hebben ), dus post lekker verder ;-).
Op dingen die ik in andere topics heb gelezen. Dit topic is niet het enige afvaltopic, en ook in andere (niet-afval)topics geven sommige meiden aan wat ze eten, dat ze af willen vallen etc.
En het is echt niet zo dat ik dit topic stom vind hoor, want er staat hartstikke goede motivatie in en ik denk dat als ik het goed ga lezen, ik hier ook wel goede recepten uit kan halen. Dus het wordt ook een beetje uit z'n verband getrokken allemaal. Er zijn gewoon een paar meiden waarvan ik het idee heb dat ze een beetje doorslaan. Maar zij hebben zelf aangegeven dat dat echt niet zo is, dus dan is het ook klaar toch? En trouwens, de discussie was al gesloten volgens mij
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Elliot schreef:_Lana_ schreef:Elliot schreef:Eerlijk is eerlijk, naar aanleiding van het andere topic was ik toch wel benieuwd wat jullie hier nu gepost hadden dus ik kijk hier toch even. Maar ik vind het eigenlijk wel heel flauw dat jullie nu zo posten.. 'Wat ik nu schrijf zal wel weer verkeerd worden opgevat'.. Nja, maakt verder niet uit maar het is natuurlijk onzin dat jullie nu zo doen. Iedereen heeft inmiddels al gezegd dat jullie lekker moeten eten waar jullie je goed bij voelen. En als er echt geen problemen zijn kunnen jullie toch lekker posten wat je wilt?
Op dingen die ik in andere topics heb gelezen. Dit topic is niet het enige afvaltopic, en ook in andere (niet-afval)topics geven sommige meiden aan wat ze eten, dat ze af willen vallen etc.
En het is echt niet zo dat ik dit topic stom vind hoor, want er staat hartstikke goede motivatie in en ik denk dat als ik het goed ga lezen, ik hier ook wel goede recepten uit kan halen. Dus het wordt ook een beetje uit z'n verband getrokken allemaal. Er zijn gewoon een paar meiden waarvan ik het idee heb dat ze een beetje doorslaan. Maar zij hebben zelf aangegeven dat dat echt niet zo is, dus dan is het ook klaar toch? En trouwens, de discussie was al gesloten volgens mij
Het berichtje was net na jouw vorige berichtje gepost ;-), toen de discussie nog gaande was.
Ik kan het trouwens in veel van jouw posts wel vinden hoor.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Wat fijn toetie! Klinkt goed!
Wasa heeft nu trouwens ook spelt en zuurdesem crackers en die zijn echt super lekker! Ik bestel ze steeds voor op mijn werk (ik doe dat albert en traiteur bestellingen en maak dus ook de lunch, haha vet chill). Maar als Wasa zelfs crackers met spelt en zuurdesem maakt is het echt niet meer geitenwollensokken voedsel denk ik zo (om even terug te komen op de mensen die nog nooit van zuurdesem en spelt gehoord hadden voor ze het hier lazen haha).
Ik heb lekker ontbeten met yoghurt met druiven, speltvlokken (echt super lekker trouwens, had deze nog niet gehad) en walnootjes. Hetzelfde voor mijn vriend gemaakt en die vond het ook echt lekker, top!
Wasa heeft nu trouwens ook spelt en zuurdesem crackers en die zijn echt super lekker! Ik bestel ze steeds voor op mijn werk (ik doe dat albert en traiteur bestellingen en maak dus ook de lunch, haha vet chill). Maar als Wasa zelfs crackers met spelt en zuurdesem maakt is het echt niet meer geitenwollensokken voedsel denk ik zo (om even terug te komen op de mensen die nog nooit van zuurdesem en spelt gehoord hadden voor ze het hier lazen haha).
Ik heb lekker ontbeten met yoghurt met druiven, speltvlokken (echt super lekker trouwens, had deze nog niet gehad) en walnootjes. Hetzelfde voor mijn vriend gemaakt en die vond het ook echt lekker, top!
Gast- Gast
Gisteren heb ik een lekkere dag gehad en vanochtend ook weer goed gestart met een smoothie van aardbei, sinasappel en groene kiwi. Daarnaast ook nog een bakje yoghurt met gele kiwi en lijnzaad gegeten. Nu heb ik een sport+ crackers naast me liggen met kaas.
Ik vind de speltcrackers van Wasa ook erg lekker!
Ik vind de speltcrackers van Wasa ook erg lekker!
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Wasa heeft crackers die sport+ heten, zit meer in. Zijn lekker! Maar als je echt trek hebt is 1 zo'n cracker voor mij niet genoeg. Al heb ik na een bak met kwark, fruit en zaden/noten vaak wel genoeg dus kan me voorstellen dat het in dit geval prima was.Zus schreef:Sorrento, wat is een sportcracker? Want het klinkt zo weinig...
Gast- Gast
Ja ik ga ook maar weer eens wat crackers halen denk ik, vond die sport+ altijd wel erg lekker en knapperig. Vanmorgen ontbeten met 1 zuurdesemboterham met roomboter en gemengde notenpasta. Tussendoor 1 mandarijntje. Als lunch heb ik weer zo'n boterham maar weet nog niet wat ik erop wil doen. En ik ga soep of een salade halen in de kantine denk ik.
Vanmiddag weer een mandarijntje en een paar pistachenoten. En veel water en thee. Vanavond worteltjes met een beetje aardappel en een groenteburger. En daarna weer harlopen!
Mijn avocado gister was vies trouwens. Smaakte naar vis
Vanmiddag weer een mandarijntje en een paar pistachenoten. En veel water en thee. Vanavond worteltjes met een beetje aardappel en een groenteburger. En daarna weer harlopen!
Mijn avocado gister was vies trouwens. Smaakte naar vis
Gast- Gast
Ik heb zo'n lekkere salade gemaakt op mijn werk! Jammiee! Couscous, veldsla, rucola, framboosjes, vetta, bosui, pijnboompitjes, courgette en een dressing van olijfolie met citroen, jamm!
Gast- Gast
Klinkt lekker Harri! Maak je die salade dan ook voor 60 man? Best een werk!
Ik ben aan het lunchen met mijn speltbroodjes met pindakaas en romaatjes en radijsjes. Dat 100% speltbrood van AH blijft trouwens helemaal niet lang lekker in de vriezer. Het is dat ik het zonde vind om de helft weg te gooien maar eigenlijk was het na 1,5 dag al super droog.
Ik ben aan het lunchen met mijn speltbroodjes met pindakaas en romaatjes en radijsjes. Dat 100% speltbrood van AH blijft trouwens helemaal niet lang lekker in de vriezer. Het is dat ik het zonde vind om de helft weg te gooien maar eigenlijk was het na 1,5 dag al super droog.
Sterre- Ratel
Bij de AH XL hebben ze trouwens deze lekkere bio koeken, met spelt en haver:
Er zit ook wat tarwemeel in dus misschien niet voor iedereen geschikt, maar omdat ik vaak toch zin heb in een koek of een reepje 's ochtends vond ik dit wel een goed alternatief.
Er zit ook wat tarwemeel in dus misschien niet voor iedereen geschikt, maar omdat ik vaak toch zin heb in een koek of een reepje 's ochtends vond ik dit wel een goed alternatief.
Sterre- Ratel
Ha!
Ik ben afgelopen weekend een weekendje weg geweest met vriendinnen en ik heb zo veel gegeten. Bah voelde me zo opgeblazen en het ging me echt tegenstaan.
Een van die vriendinnen is behoorlijk dik en heeft zo'n enorm slecht eetpatroon. Ik heb me echt, heel slecht, een klein beetje staan ergeren in de supermarkt over hoe slecht je voor jezelf kan zorgen en dat niks genoeg was. We gingen uiteindelijk terug naar het huisje met chips, borrelnootjes, chocola, toastjes en stokbrood met brie, kipkerrie en knoflooksaus. En dat terwijl er in het huisje ook een enorme zak pepernoten al waren en popcorn. Oh en we aten ook pas om 21.00 dus de avond was ook nog aan de korte kant. We hadden ook nog een tweede avond en de volgende dag moesten er weer 2 stokbroden mee.
Nu vind ik meer eten en snoepen dan normaal echt niet erg maar ik heb ook bijna geen beweging gehad dit weekend omdat ze dat conditioneel gezien niet trok. We wilden eerst zondag met het mooie weer een stuk wandelen maar daar is dus ook niks van gekomen. Zonde.
Anyhow, het is wel echt wel weer een bevestiging dat ik gewoon lekker fit wil zijn.
Vandaag dus onbeten met fruit, yoghurt en muesli. Tussendoor een banaantje en net gelunched met roggebrood en zuurdesemboterhammen met avocado en komkommer.
Ik ben afgelopen weekend een weekendje weg geweest met vriendinnen en ik heb zo veel gegeten. Bah voelde me zo opgeblazen en het ging me echt tegenstaan.
Een van die vriendinnen is behoorlijk dik en heeft zo'n enorm slecht eetpatroon. Ik heb me echt, heel slecht, een klein beetje staan ergeren in de supermarkt over hoe slecht je voor jezelf kan zorgen en dat niks genoeg was. We gingen uiteindelijk terug naar het huisje met chips, borrelnootjes, chocola, toastjes en stokbrood met brie, kipkerrie en knoflooksaus. En dat terwijl er in het huisje ook een enorme zak pepernoten al waren en popcorn. Oh en we aten ook pas om 21.00 dus de avond was ook nog aan de korte kant. We hadden ook nog een tweede avond en de volgende dag moesten er weer 2 stokbroden mee.
Nu vind ik meer eten en snoepen dan normaal echt niet erg maar ik heb ook bijna geen beweging gehad dit weekend omdat ze dat conditioneel gezien niet trok. We wilden eerst zondag met het mooie weer een stuk wandelen maar daar is dus ook niks van gekomen. Zonde.
Anyhow, het is wel echt wel weer een bevestiging dat ik gewoon lekker fit wil zijn.
Vandaag dus onbeten met fruit, yoghurt en muesli. Tussendoor een banaantje en net gelunched met roggebrood en zuurdesemboterhammen met avocado en komkommer.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ziet er lekker uit! Maak inderdaad voor 60 man, is veel werk maar je krijgt er wel handigheid in!Sterre schreef:Bij de AH XL hebben ze trouwens deze lekkere bio koeken, met spelt en haver:
Haha, ah joh Lavendel een weekendje kan geen kwaad toch! Als je daarnaast nog wel wat voedzaams hebt gegeten is er vast niet zoveel aan de hand. Nu weer lekker fit en gezond!
Gast- Gast
Zo te horen moet ik eens naar de AH, daar hebben ze echt veel apartere dingen.
Sterre, je kan ook evt zelf muslie repen maken? Super makkelijk er heel lekker! Evt voor inspiratie:
Mueslikoekjes (+/- 40 stuks)
Ingrediënten:
Bereiding:
Schep alles door elkaar en schep het geheel op een bakplaat met bakpapier. De massa is goed, als deze even aan elkaar blijft kleven en dan weer uit elkaar valt. Met een lepel de massa op bakpapier scheppen en aandrukken tot een stevige plak, tot de dikte die je wilt.
Bak (bij 1,5 cm dikte) de plak 30 minuten op 175 graden en laat het geheel afkoelen voor je de plak in stukjes snijdt.
Sterre, je kan ook evt zelf muslie repen maken? Super makkelijk er heel lekker! Evt voor inspiratie:
Mueslikoekjes (+/- 40 stuks)
Ingrediënten:
- 250 gr havermout
- 50 gr gemixte zaden/pitten (even branden in droge koekenpan)
- 200 gr gemengde ongezouten noten in stukjes
- 1 blik kokosmelk/room
- 100-150 ml ahornsiroop (of honing)
- 250 gr gedroogd fruit in kleine stukjes
- 2 eetlepels zelfrijzend bakmeel
- kaneel
Bereiding:
Schep alles door elkaar en schep het geheel op een bakplaat met bakpapier. De massa is goed, als deze even aan elkaar blijft kleven en dan weer uit elkaar valt. Met een lepel de massa op bakpapier scheppen en aandrukken tot een stevige plak, tot de dikte die je wilt.
Bak (bij 1,5 cm dikte) de plak 30 minuten op 175 graden en laat het geheel afkoelen voor je de plak in stukjes snijdt.
Poeke- Fluisteraar
Ik vind trouwens alle bio, zuurdesem en speltproducten bij de Jumbo beter en lekkerder, dus misschien daar eens kijken sterre!
Gast- Gast
Ik heb niet echt een Jumbo in de buurt, maar ik hoor daar wel vaker goede dingen over ja!
Bedankt voor het receptje Poeke! Lijkt me leuk om een keertje zelf te maken. Blijven de repen eventjes goed?
Bedankt voor het receptje Poeke! Lijkt me leuk om een keertje zelf te maken. Blijven de repen eventjes goed?
Sterre- Ratel
Sterre schreef:Ik heb niet echt een Jumbo in de buurt, maar ik hoor daar wel vaker goede dingen over ja!
Ze blijven ongeveer een week in de koeling goed, ik vries ze altijd in per 4 stuks. Dan kun je altijd ze nog in de ochtend ze eruit halen voor de middag! Ik eet ook graag zulke tussendoortjes of speltkoeken, dat fruit word ik soms een beetje zat!
Poeke- Fluisteraar
Zus schreef:Sorrento, wat is een sportcracker? Want het klinkt zo weinig...
Ja, klinkt weinig, maar het zijn heel dikke crackers met extra eiwitjes erin en dus extra voedzaam.
Ik heb er uiteindelijk twee gegeten en heb daarna speltbrood bij de bakker gekocht - de dinkelvariant, veel steviger en zwaarder dan de normale en veel gezonder, naar het schijnt. Wel even wennen, beetje zuurder, maar supervullend! Heb daar twee sneetjes van gehad en ik heb nu nog steeds niet echt honger, terwijl ik anders rond deze tijd wel de koelkast en keukenkastjes afspeur opzoek naar iets lekkers, haha.
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Pagina 22 van 36 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 29 ... 36
Pagina 22 van 36
Permissies van dit forum: