Winterkilootjes
+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers
Pagina 21 van 36
Pagina 21 van 36 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 28 ... 36
Re: Winterkilootjes
Ah thanks! Ga ik morgen eens proberen.
Vanochtend heb ik trouwens Ambers quinoa ontbijtje gemaakt, met kaneel, pecanoten en bosbessen:
Het zag er dus super lekker uit en het was erg vullend, maar helaas is het toch niet echt mijn ding. Ik houd ook niet van zoete rijst en rijstevlaai e.d, daar deed het me een beetje aan denken qua smaak. Vroeger kreeg ik als ik ziek was weleens rijst met basterdsuiker. Ik denk dat die afkeer daar vandaan komt
Vanochtend heb ik trouwens Ambers quinoa ontbijtje gemaakt, met kaneel, pecanoten en bosbessen:
Het zag er dus super lekker uit en het was erg vullend, maar helaas is het toch niet echt mijn ding. Ik houd ook niet van zoete rijst en rijstevlaai e.d, daar deed het me een beetje aan denken qua smaak. Vroeger kreeg ik als ik ziek was weleens rijst met basterdsuiker. Ik denk dat die afkeer daar vandaan komt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
En ik heb gelezen dat rauwe broccoli niet zo goed voor je is, dus misschien eerst even informatie opzoeken voor je dat gebruikt in je smoothie
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou eigenlijk ook iets van een blender of, nog beter, een sapcentrifuge moeten kopen. Lekker, smoothies en sapjes!
Gast- Gast
Ik wilde ook graag een sapcentrifuge maar ik vind het dan zonde dat je de vezels eruit perst. Blender werkt prima!
Dit weekend flink veel smoothies gemaakt voor m'n nichtjes Vooral bevroren appel/banaan/melk/yoghurt was favoriet!
Dit weekend flink veel smoothies gemaakt voor m'n nichtjes Vooral bevroren appel/banaan/melk/yoghurt was favoriet!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ja en in een centrifuge gooi je er natuurlijk geen yoghurt bij. Ik wil een blender!
Gast- Gast
Haha, al is een sapcentrifuge wel weer handig om groentesappen te maken.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Dank je Minx en Azi..
Vanochtend begonnen met zo'n spinaziesmoothie en een bak yoghurt met lijnzaad en aardbeien.
Moet eerlijk zeggen dat die smoothie met spinazie er vanochtend niet zo 'makkelijk' in ging als gisteren haha.
Denk dat ik even moet wennen aan groente in de ochtend.
Vanochtend begonnen met zo'n spinaziesmoothie en een bak yoghurt met lijnzaad en aardbeien.
Moet eerlijk zeggen dat die smoothie met spinazie er vanochtend niet zo 'makkelijk' in ging als gisteren haha.
Denk dat ik even moet wennen aan groente in de ochtend.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Harrison schreef:Ik durf hier nu gewoon niks meer te zeggen .
HAHA ik durf wel iets te zeggen dan!
Ik heb me echt vreselijk volgepropt dit weekend (ik moest werken en er was geen tijd/ruimte/materiaal voor gezonde voeding) Dus ik zal even mijn eetlijstje van het weekend opsommen, bij interesse:
Vrijdagavond, een bak friet en kipfilet met knoflooksaus en na het werk een broodje kroket met mayo (en anderhalve liter wijn)
Zaterdag eerst een omelet met champignons, tomaat en bacon en 's avonds een wrap met van die gefrituurde kipfingers en honingmosterdsaus.
Zondag eerst een uitsmijter met ham en kaas en later op de avond een pizza shoarma en een frikandel spciaal.
Schade; 2 kilo aangekomen en een opgeblazen buik.
Nu weer lekker gezond eten en sporten
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha, ik kom vertellen dat ik deze week 5x ga sporten...
En dat is niet omdat ik wil overdrijven of 'over'gezond wil gaan doen maar ik loop de avondvierdaagse (4x10km) en toevallig heb ik dan op mijn vrije avond pilates.
En dat is niet omdat ik wil overdrijven of 'over'gezond wil gaan doen maar ik loop de avondvierdaagse (4x10km) en toevallig heb ik dan op mijn vrije avond pilates.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Harrison schreef:Ik durf hier nu gewoon niks meer te zeggen .
haha zo plus 1
Maar over een blender. €15,- bij de HEMA. Ik gebruik hem al 5 jaar en hij doet het nog als een tierelier!
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Haha, mijn weekend dan:
vrijdag:
Ontbijt: wentelteefjes
Lunch: soep, broodjes en een eitje.
Avondeten: een large pizza van de New york pizza en een zak m&m's.
Zaterdag:
ontbijt: brood met gebakken ei, spek en kaas.
Lunch: restje pizza van gister.
Avondeten: 5 gangen diner bij vriendin incl. veel wijn.
Zondag:
ontbijt: Croissantje, broodje met salami, jus en eitje.
Lunch: gebakken ei op brood
Avondeten: spaghetti.
Ik plaats eigenlijk nooit lijstjes maar alleen de inspirerende maaltijden. Hier heeft toch niemand wat aan . Behalve dat ik zie dat het wel wat gezonder kan, haha.
vrijdag:
Ontbijt: wentelteefjes
Lunch: soep, broodjes en een eitje.
Avondeten: een large pizza van de New york pizza en een zak m&m's.
Zaterdag:
ontbijt: brood met gebakken ei, spek en kaas.
Lunch: restje pizza van gister.
Avondeten: 5 gangen diner bij vriendin incl. veel wijn.
Zondag:
ontbijt: Croissantje, broodje met salami, jus en eitje.
Lunch: gebakken ei op brood
Avondeten: spaghetti.
Ik plaats eigenlijk nooit lijstjes maar alleen de inspirerende maaltijden. Hier heeft toch niemand wat aan . Behalve dat ik zie dat het wel wat gezonder kan, haha.
Gast- Gast
hahahaha lekker bezig geweest H.
De opmerking die ik nu maak zal dan wel weer fout opgemerkt worden:
'Ik word al suf/duf als ik er aan denk. After dinner dip to the limit' . Dit is dus gewoon echt voeding waar ik geen energie van krijg. (En toevallig ook niet heel gezond).
De opmerking die ik nu maak zal dan wel weer fout opgemerkt worden:
'Ik word al suf/duf als ik er aan denk. After dinner dip to the limit' . Dit is dus gewoon echt voeding waar ik geen energie van krijg. (En toevallig ook niet heel gezond).
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ja plus 1Punk'd schreef:Harrison schreef:Ik durf hier nu gewoon niks meer te zeggen .
haha zo plus 1
Gast- Gast
Eerlijk is eerlijk, naar aanleiding van het andere topic was ik toch wel benieuwd wat jullie hier nu gepost hadden dus ik kijk hier toch even. Maar ik vind het eigenlijk wel heel flauw dat jullie nu zo posten.. 'Wat ik nu schrijf zal wel weer verkeerd worden opgevat'.. Nja, maakt verder niet uit maar het is natuurlijk onzin dat jullie nu zo doen. Iedereen heeft inmiddels al gezegd dat jullie lekker moeten eten waar jullie je goed bij voelen. En als er echt geen problemen zijn kunnen jullie toch lekker posten wat je wilt?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Is helemaal niet flauw, dat is gewoon het gevolgd van dat andere topic. Maar ik zou die discussie daar verder voeren, en niet hier, zonde.
Gast- Gast
Elliot schreef:Eerlijk is eerlijk, naar aanleiding van het andere topic was ik toch wel benieuwd wat jullie hier nu gepost hadden dus ik kijk hier toch even. Maar ik vind het eigenlijk wel heel flauw dat jullie nu zo posten.. 'Wat ik nu schrijf zal wel weer verkeerd worden opgevat'.. Nja, maakt verder niet uit maar het is natuurlijk onzin dat jullie nu zo doen. Iedereen heeft inmiddels al gezegd dat jullie lekker moeten eten waar jullie je goed bij voelen. En als er echt geen problemen zijn kunnen jullie toch lekker posten wat je wilt?
Goh, raar he dat dat nu even gedacht wordt? En trouwens, wat jij schrijft wordt helemaal niet gezegd + aan de poppetjes erbij te zien mag je het ook gerust met een korrel zout nemen. Dit topic is zo'n succes dat we het echt niet laten verprutsen doordat er mensen commentaar op hebben.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha zo bedoel ik het niet hoor Elliot. Ik bedoel het zo: dat wat jullie zeggen zet me wel aan het denken, in die zin, dat ik me nu wel meer bewust ben van hoe het overkomt als ik alleen de gezonde maaltijden post en als ik op mijn eten let. Als ik niet post wat ik over een week genomen eet, dan ontstaat er een verkeerd beeld en daar ben ik me nu wel meer bewust van. Neemt niet weg dat ik het jammer vind dat er zo'n scheef beeld over me ontstaan is, maar eigenlijk moet ik me daar niet zo druk om maken .
Gast- Gast
Nou, ik hoop dat je wel gewoon verder gaat als hiervoor. Als meelezer heb ik inderdaad helemaal niks aan je laatste lijstje van het afgelopen weekend . Ik wil geinspireeeeeeeerd en gemotiveeeeeeerd worden in dit topic, daarom lees ik juist mee! Dus doe's gezond en post daarover.
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Ik heb het andere topic nog niet gelezen, maar ik vind het leuk om jullie ervaringen/verhalen te lezen hoor!
En ik wilde eigenlijk zeggen dat ik het cool vind dat je weer terug bent naar Punk'd, Punk'd (al zal dit een spuit elf reactie zijn!)
En ik wilde eigenlijk zeggen dat ik het cool vind dat je weer terug bent naar Punk'd, Punk'd (al zal dit een spuit elf reactie zijn!)
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Hahaha, nouja ik post dus geen eetlijstjes maar ik heb net wel een lekkere salade gemaakt op mijn werk!
Men neme: spinazie, veldsla, koriander, tomaat, komkommer, augurk en noodles. Marineert tempeh met soja en pindakaas, bakt die lekker krokant, gooit die bij de salade. Maakt een dressing van olijfolie, kikkoman en honing, gooit die er samen met wat cashewnoten overheen en klaar! Heel lekker!
Men neme: spinazie, veldsla, koriander, tomaat, komkommer, augurk en noodles. Marineert tempeh met soja en pindakaas, bakt die lekker krokant, gooit die bij de salade. Maakt een dressing van olijfolie, kikkoman en honing, gooit die er samen met wat cashewnoten overheen en klaar! Heel lekker!
Gast- Gast
Ja, dat klinkt goed! Fusion: salade met een aziatische touch, I like!
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Ik weet echt zo weinig van aziatisch koken eigenlijk. Ik weet wel hoe ik iets een zoetje kan geven met geijkte Nederlandse producten maar het zou best leuk zijn om dat ook met aziatische producten te kunnen.
Gast- Gast
In Thailand gebruiken ze veel palmsugar voor zoete smaak, vissaus voor zout en natuurlijk chilli pepers voor het pittige.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ohja palm sugar! Dat ga ik bestellen voor op mijn werk. En chili en vissaus gebruik ik al wel. Thans voor de tip! Wel grappig want dat is weer een heel anders soort zoet dan bijvoorbeeld honing.
Gast- Gast
Pagina 21 van 36 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 28 ... 36
Pagina 21 van 36
Permissies van dit forum: