Winterkilootjes
+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers
Pagina 13 van 36
Pagina 13 van 36 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 24 ... 36
Re: Winterkilootjes
Ik wissel het een beetje af (afhankelijk welke les ik kan halen i.c.m. werk/sociaal leven) maar over het algemeen ziet m'n week er zo uit:
Of:
Ma -> RPM + zelf krachttraining
Wo -> zwemmen of RPM
Do -> Bodypump
Van bodypump heb ik soms wel 4 dagen last en ik wil eigenlijk niet 4 avonden kwijt zijn aan sporten maar ik twijfel om de dinsdag er ook bij te gaan pakken. Weekend werkt voor mij echt niet. Dan zorg ik meestal dat ik of een stuk ga wandelen of een stuk ga fietsen.
Of:
Ma -> RPM + zelf krachttraining
Wo -> zwemmen of RPM
Do -> Bodypump
Van bodypump heb ik soms wel 4 dagen last en ik wil eigenlijk niet 4 avonden kwijt zijn aan sporten maar ik twijfel om de dinsdag er ook bij te gaan pakken. Weekend werkt voor mij echt niet. Dan zorg ik meestal dat ik of een stuk ga wandelen of een stuk ga fietsen.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik heb m'n vriend gevraagd of hij me wil helpen om m'n 30 Day Shred te doen Soort van stok achter de deur... Hij heeft nu m'n matjes klaargelegd en ik ga m'n waterflesjes vullen en weer opnieuw tellen! Heb precies een maand tot ik op vakantie ga en m'n zomerkleding/bikini aan heb dus ik moet nu echt!!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Het ging heel goed na een maand stilstand...ik moet het nu echt volhouden
Aziraphale- Ratel
Jaa ik moet dat ook echt volhouden idd Azira! Leuke avatar trouwens haha.
Gast- Gast
Zooooo, ben ik me gister even geschrokken toen ik op de weegschaal stond Ben 4 kilo zwaarder dan dat ik wil
M'n zus gaat eind april trouwen en ik heb begin februari een jurkje gekocht, die vandeweek een stukje strakker zat dan toen ik hem kocht...
Gisteravond m'n vriend gesproken dat het anders moet en hij wil samen met mij op de gezonde tour
Sporten heb ik een paar weken geleden alweer goed opgepakt (ga 14 april meedoen aan een hardloopwedstrijd, dus moet wel ), maar ik heb de laatste maand(en) echt alles gegeten wat los en vast zat...
De eerste dag prima doorstaan, net lekker couscous met broccoli gehad
Wat eten jullie náást groente? Wat is 'goed' en wat is 'slecht' (bv. aardappels, couscous, rijst, pasta...)?
M'n zus gaat eind april trouwen en ik heb begin februari een jurkje gekocht, die vandeweek een stukje strakker zat dan toen ik hem kocht...
Gisteravond m'n vriend gesproken dat het anders moet en hij wil samen met mij op de gezonde tour
Sporten heb ik een paar weken geleden alweer goed opgepakt (ga 14 april meedoen aan een hardloopwedstrijd, dus moet wel ), maar ik heb de laatste maand(en) echt alles gegeten wat los en vast zat...
De eerste dag prima doorstaan, net lekker couscous met broccoli gehad
Wat eten jullie náást groente? Wat is 'goed' en wat is 'slecht' (bv. aardappels, couscous, rijst, pasta...)?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Forumnaam | Lengte | StartGewicht | Streefgewicht | Totaal eraf |
Indigo | 172 cm | 58.6 | 55.0 | -1.2 |
Jip | 183 cm | 62.5 | 61.0 | -0.0 |
Harrison | 182 cm | 66.5 | 65 | -0.0 |
Lavendel | 158 cm | 53.8 | 50 | -1.1 |
Aziraphale | 172 cm | 61 | 58 | -0.7 |
Poeke | 173 cm | 64.5 | 61.5 | -0.0 |
Kajaka88 | 165cm | 66.5 | 63 | -0.0 |
7. | 7. | 7. | 7. | 7. |
8. | 8. | 8. | 8. | 8. |
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Hoera! er gaat eindelijk wat af Woog vanochtend 52.7, zo leuk om eens een ander getal te zien
Hoe gaat het jullie? Volgens mij is dit topic er nu ongeveer een maand dus ben benieuwd naar de updates.
Jerry succes! Fijn dat je vriend mee doet en goed dat je aan het trainen bent voor een wedstrijd, dan moet je wel! Oh en naast aardappels eet ik speltpasta, zilvervliesrijst, aardappels, couscous, risotto, volkoren pita's of meergranenwraps. Waar een betere versie van bestaat dan eet ik die en ik eet sowieso een beperkte hoeveelheid.
Ik eet vandaag (L en A een beetje eentonig maar het was over (heb het gisteravond ook al gegeten haha):
O: Kiwi, blauwe bessen, muesli en magere yoghurt
T: Banaan
L: Meergranenwrap (welke supermarkt verkoop volkorenwraps? Kan ze nergens vinden, mijn natuurwinkel iig niet) met sla, gerookte kip, avocado, lenteui, wortel, tomaat en komkommer en een sausje van kwark/yoghurt met knoflook en kruiden
T: Appel
A: Zelfde als de lunch alleen dan zonder gerookte kip en ik denk met een beetje oude kaas
Oh trouwens, als ik zo'n dag als deze invul op de eetmeter van het voedingscentrum kom ik ongeveer uit op ongeveer 1200 calorieen (elke dag eigenlijk). Dat kan toch gewoon niet kloppen? Ik eet netjes 5/6 keer per dag en ook niet weinig. Beetje vreemd.
Hoe gaat het jullie? Volgens mij is dit topic er nu ongeveer een maand dus ben benieuwd naar de updates.
Jerry succes! Fijn dat je vriend mee doet en goed dat je aan het trainen bent voor een wedstrijd, dan moet je wel! Oh en naast aardappels eet ik speltpasta, zilvervliesrijst, aardappels, couscous, risotto, volkoren pita's of meergranenwraps. Waar een betere versie van bestaat dan eet ik die en ik eet sowieso een beperkte hoeveelheid.
Ik eet vandaag (L en A een beetje eentonig maar het was over (heb het gisteravond ook al gegeten haha):
O: Kiwi, blauwe bessen, muesli en magere yoghurt
T: Banaan
L: Meergranenwrap (welke supermarkt verkoop volkorenwraps? Kan ze nergens vinden, mijn natuurwinkel iig niet) met sla, gerookte kip, avocado, lenteui, wortel, tomaat en komkommer en een sausje van kwark/yoghurt met knoflook en kruiden
T: Appel
A: Zelfde als de lunch alleen dan zonder gerookte kip en ik denk met een beetje oude kaas
Oh trouwens, als ik zo'n dag als deze invul op de eetmeter van het voedingscentrum kom ik ongeveer uit op ongeveer 1200 calorieen (elke dag eigenlijk). Dat kan toch gewoon niet kloppen? Ik eet netjes 5/6 keer per dag en ook niet weinig. Beetje vreemd.
Lavendel- Ratel
Wat is jouw lengte eigenlijk Lavendel? 50 kg als streefgewicht is wel heel licht..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zeg al jaren 1.58, maar de laatste meting in een fietsenzaak zei 1.54 Daar in de buurt dus ergens.Toet schreef:Wat is jouw lengte eigenlijk Lavendel? 50 kg als streefgewicht is wel heel licht..
46 kilo is net de bovengrens van te licht zijn geloof ik (bij een lengte van 1.58 dus).
Lavendel- Ratel
Hier ging het slecht! Het paasweekend heb ik echt verprutst. Gelukkig wel uit het niets 6km gelopen (terwijl ik het afgelopen half jaar maar 2 keer ben geweest haha). Dus dat gaat nog wel goed. Morgen ga ik weer.
Was 2 kg aangekomen en ben deze week weer gezond bezig. Morgen weeg ik mezelf weer. Ik was zo goed op weg! Ik probeer nu sla als lunch te eten met veel paprika en komkommer. Dan verkruimel ik er een wasa cracker over. Whoo knap van mijzelf hahaha. Want ik lustte echt nooit losse sla en nu heb ik het al 2x gegeten.
Goed bezig lavendel!! Ik wil ook zo graag de 57.(iets) weer op de weegschaal zien. Was ik in de buurt, verpruts ik het weer
Was 2 kg aangekomen en ben deze week weer gezond bezig. Morgen weeg ik mezelf weer. Ik was zo goed op weg! Ik probeer nu sla als lunch te eten met veel paprika en komkommer. Dan verkruimel ik er een wasa cracker over. Whoo knap van mijzelf hahaha. Want ik lustte echt nooit losse sla en nu heb ik het al 2x gegeten.
Goed bezig lavendel!! Ik wil ook zo graag de 57.(iets) weer op de weegschaal zien. Was ik in de buurt, verpruts ik het weer
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Lavendel, ik koop altijd volkoren wraps bij de Jumbo, van dat standaard merk met die rode verpakking. Is dat Santa Maria? Zit in de trein dus opzoeken lukt niet zo goed. Het heet 'whole wheat', staat ook op de zak.
Hier gaat het vanaf dinsdag weer prima. Ik eet gezind en snack niet tussendoor. En ik doe weer 30 Day Shred Over een maand loop ik hopelijk in mn bikini...
Hier gaat het vanaf dinsdag weer prima. Ik eet gezind en snack niet tussendoor. En ik doe weer 30 Day Shred Over een maand loop ik hopelijk in mn bikini...
Aziraphale- Ratel
Wat ik trouwens ook echt een aanrader vind is spelt roggebrood met abrikozen/pruimen erdoor van Jumbo. Het eerste roggebrood dat ik lekker vind zonder het eerst te roosteren. Ik doe er dan grasboter op.
Aziraphale- Ratel
Ah! mooi, ik was al bij de Ah (xl) de Coop en de natuurwinkel geweest, ga dit weekend maar eens een Jumbo opzoeken dan.Aziraphale schreef:Lavendel, ik koop altijd volkoren wraps bij de Jumbo, van dat standaard merk met die rode verpakking. Is dat Santa Maria? Zit in de trein dus opzoeken lukt niet zo goed. Het heet 'whole wheat', staat ook op de zak.
Ik ga vanavond ook weer een lesje 30 day Shred doen. (Dit wordt dan pas les 4 )
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Ik zeg al jaren 1.58, maar de laatste meting in een fietsenzaak zei 1.54 Daar in de buurt dus ergens.Toet schreef:Wat is jouw lengte eigenlijk Lavendel? 50 kg als streefgewicht is wel heel licht..
46 kilo is net de bovengrens van te licht zijn geloof ik (bij een lengte van 1.58 dus).
Ohh goh, ik wist die dat jij zo klein was, sorry
Toet- Lady Post-a-lot
Ik ga zo naar de supermarkt om lunch te halen, weet nog niet wat ik ga kopen.. Vanmorgen al een tosti op. Tips?
Toet- Lady Post-a-lot
Wraps schijn je ook heel makkelijk en simpel zelf te kunnen maken . Zijn genoeg recepten van te vinden. En dan zou je ze zelfs met spelt kunnen maken als je zou willen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Toet schreef:Ik ga zo naar de supermarkt om lunch te halen, weet nog niet wat ik ga kopen.. Vanmorgen al een tosti op. Tips?
Geroosterd roggebrood met avocado en komkommer! Of mexicaanse (of andere) groenten voor een boerenomelet.
Lavendel- Ratel
Ik koop ook altijd die whole wheat wraps idd! Gewoon bij de appie of jumbo. Maar bij de eco winkel hebben ze heel Chill speltmeel waar je ze idd heel makkelijk van kan maken, maar toch is dat gedoe :p.
Ik heb ook echt zo'n slecht paasweekend gehad. Een hockeytoernooi vol met bier, wijn en gefrituurd voedsel. Ik had ook echt zo'n opgeblazen lichaam van alle drank Hahaha. Dus eel bleekselderij gegeten en nu is het eigenlijk weer helemaal oke! Zit nu op 66 kilo, was die hele tabel vergeten haha.
Heb net een halve spelt boterham met zalm en een halve met rookvlees, tomaatjes en ei gegeten. Jammie!
Ik heb ook echt zo'n slecht paasweekend gehad. Een hockeytoernooi vol met bier, wijn en gefrituurd voedsel. Ik had ook echt zo'n opgeblazen lichaam van alle drank Hahaha. Dus eel bleekselderij gegeten en nu is het eigenlijk weer helemaal oke! Zit nu op 66 kilo, was die hele tabel vergeten haha.
Heb net een halve spelt boterham met zalm en een halve met rookvlees, tomaatjes en ei gegeten. Jammie!
Gast- Gast
Het is een spelt/zonnebloem broodje geworden met op de ene helft amandelpasta en op de andere helft kipfilet, rucola en avocado.
Ik bak wraps altijd zelf trouwens, zo veel lekkerder! Eens in de zoveel tijd bak ik er paar en die vries ik gewoon in, heel easy.
Ik bak wraps altijd zelf trouwens, zo veel lekkerder! Eens in de zoveel tijd bak ik er paar en die vries ik gewoon in, heel easy.
Toet- Lady Post-a-lot
Die zelfgemaakte wraps waren bij mij geen succes! Werden veel te snel crunchy en toen kon ik ze nauwelijk vullen. Ze waren overigens wel erg lekker. Ik vind het trouwens ook gedoe, de volkoren varriant haal ik bij de Jumbo. Daar heb je ze trouwens ook met mais, ook die zijn lekker.
Ik heb net geluncht met een spelttosti met provensaalse kruiden en bruschetta.
Ik heb net geluncht met een spelttosti met provensaalse kruiden en bruschetta.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
We gaan al 2 dagen hartstikke goed (zou wat zijn als we nu al gingen zondigen ).
Helaas nu snipverkouden, waardoor het hardlopen niks wordt... Dit weekend maar weer doen dan (deze week al 2x gehad, dus geen heel groot probleem).
Maken jullie veel dingen zelf? Als in, niet koken met pakjes, zelf brood bakken, etc.? Waar halen jullie de ingrediënten als spelt en quinoa?
Misschien moeten we een receptentopic openen
Helaas nu snipverkouden, waardoor het hardlopen niks wordt... Dit weekend maar weer doen dan (deze week al 2x gehad, dus geen heel groot probleem).
Maken jullie veel dingen zelf? Als in, niet koken met pakjes, zelf brood bakken, etc.? Waar halen jullie de ingrediënten als spelt en quinoa?
Misschien moeten we een receptentopic openen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Oh wat zijn jullie allemaal goed bezig! Zie ook veel handige eettips, leuk!
Gast- Gast
Ik had ook een super slecht paasweekend vol met zelfgemaakte bananen/chocoladecake, wijn en kaasplankjes en natuurlijk de chocoladeneitjes
Maarrr deze week gaat best lekker! Het is me gelukt op mijn werk niet te snoepen, terwijl er altijd veel drop staat, en ik eet veel fruit en groente tussendoor. Ook het avondeten is steeds gezond. ik eet alleen nog wel volkorenbrood bij de lunch, dat moet ik nog even aanpassen.
Sporten kan ook beter. Maandag heb ik thuis oefeningen gedaan waar ik nog steeds spierpijn van heb en ik moest squash cancelen door migraine. Morgen moet ik weer een half uurtje thuis oefeningen doen en zaterdag naar de sportschool.
Motiverend om te lezen hoe goed jullie bezig zijn!!
Maarrr deze week gaat best lekker! Het is me gelukt op mijn werk niet te snoepen, terwijl er altijd veel drop staat, en ik eet veel fruit en groente tussendoor. Ook het avondeten is steeds gezond. ik eet alleen nog wel volkorenbrood bij de lunch, dat moet ik nog even aanpassen.
Sporten kan ook beter. Maandag heb ik thuis oefeningen gedaan waar ik nog steeds spierpijn van heb en ik moest squash cancelen door migraine. Morgen moet ik weer een half uurtje thuis oefeningen doen en zaterdag naar de sportschool.
Motiverend om te lezen hoe goed jullie bezig zijn!!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
2 dagen gezond bezig en na 19:00 uur niet meer gegeten en hoppa 1.3 kg eraf. Ik weet altijd zo goed waar het aan ligt he hahaha. Maar het blijft een strijd voor mij om na het eten niets lekkers meer te pakken.
Ik heb dan trouwens absoluut geen honger, maar wil gewoon wat in mijn handen/mond hebben. Pak nu dus een kauwgum of poets mijn tanden. Moet dat alleen wel doen gelijk na het eten, anders ben ik alweer te laat en zit ik zo met een bak chips voor mijn neus.
Ik heb dan trouwens absoluut geen honger, maar wil gewoon wat in mijn handen/mond hebben. Pak nu dus een kauwgum of poets mijn tanden. Moet dat alleen wel doen gelijk na het eten, anders ben ik alweer te laat en zit ik zo met een bak chips voor mijn neus.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Indigo wat bij mij ook wel werkt is een kop thee na het eten om nog even te rekken en daarna tandenpoetsen.
Gast- Gast
Pagina 13 van 36 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 24 ... 36
Pagina 13 van 36
Permissies van dit forum: