Winterkilootjes
+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers
Pagina 12 van 36
Pagina 12 van 36 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 36
Re: Winterkilootjes
Ik verschil per dag zo 2 kilo. Onder de 60 ga ik echt never nooit niet redden helaas. Wel frustrerend dat ik na 3 weken intensief sporten weinig verschil merk in wat dan ook.. Dus ik ben klaar met de weegschaal, ga er niet meer op!
Jullie hebben echt een droomgewicht, 53 kilo!!
Toet, hoe ben jij die 9 kilo kwijt geraakt?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Maar wil je nou juist afvallen of aankomen? Hoe lang ben je? Vind 53 kilo echt licht!Toet schreef:Ik heb sowieso best vaak trek, ik eet het liefst de hele dag door. Vooral vanaf 3 uur ofzo tot in de avond. In de ochtend kan ik heel goed uren zonder eten. Misschien is het inderdaad gewoon wat discipline opbouwen, niet aan toegeven.
Ohja ik heb me ook gewogen vorige week, 53.5 weeg ik. Toch best apart, 3 jaar terug woog ik 62.. kan me dat nu echt niet meer voorstellen
Gast- Gast
Toet, wellicht heb je honger omdat je bij het ontbijt suikers hebt gegeten (mango/ananas) en als tussendoor ook. Dan komt het misschien door je bloedsuikerspiegel die naar beneden gaat. Wellicht je ontbijt in de blender met haver en blanke amandelen? Dan heb je super veel voedingsstoffen binnen. En ik vind echt dat je niet veel eet! Als je echt af wilt vallen misschien iets minder drinken haha. Maar dat is ook niet leuk
Lavendel, hoe gaat het met de 30 days? Ben erg benieuwd of het vol te houden is.
Wat goed dat iedereen zo fijn bezig is!
Ik heb een super drukke week gehad en ging niet zo best. Maar morgen eindelijk weer naar de sportschool en voor het weekend hebben we allemaal heerlijke recepten, oa muffins met geitenkaas en spinazie, stromboli, dumplings en frittata en lekker la Chouffe biertjes. Dus ik ben blij. En dan 2e paasdag lekker 10km hardlopen. En dan erna weer lekker salades mee naar het werk en weer tijd besteden aan het koken
Lavendel, hoe gaat het met de 30 days? Ben erg benieuwd of het vol te houden is.
Wat goed dat iedereen zo fijn bezig is!
Ik heb een super drukke week gehad en ging niet zo best. Maar morgen eindelijk weer naar de sportschool en voor het weekend hebben we allemaal heerlijke recepten, oa muffins met geitenkaas en spinazie, stromboli, dumplings en frittata en lekker la Chouffe biertjes. Dus ik ben blij. En dan 2e paasdag lekker 10km hardlopen. En dan erna weer lekker salades mee naar het werk en weer tijd besteden aan het koken
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Hoe gaat het bij jullie. Ik blijf nu hangen op de 58.6.. Het hardlopen schiet erbij in, dus daar zal het voor het grootste gedeelte wel aan liggen. Morgen ga ik echt een rondje doen. Straks ga ik met een vriendin lunchen in Arnhem. Ik ga gewoon voor een lekkere, gezonde keuze!
Nog leuke paasplannen?
Nog leuke paasplannen?
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Feline schreef:Ik verschil per dag zo 2 kilo. Onder de 60 ga ik echt never nooit niet redden helaas. Wel frustrerend dat ik na 3 weken intensief sporten weinig verschil merk in wat dan ook.. Dus ik ben klaar met de weegschaal, ga er niet meer op!
Hier hetzelfde.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
2 weken geleden woog ik 59.2 en nu blijf ik al 2 weken hangen op 59.8. Zouden dat spieren kunnen zijn, of is dat iets dat mensen zeggen om zichzelf voor de gek te houden Ik loop namelijk 3 keer in de week 45 minuten hard. Ik eet gewoon goed en gezond. Baal er een beetje van dat er iets is bijgekomen en er niks af gaat! Maar mensen zien wel aan me dat ik ben afgevallen. Een vriendin zag het en mijn moeder zag het aan mijn gezicht. (Zeiden ze uit zichzelf)
Gast- Gast
Carrie schreef:Maar wil je nou juist afvallen of aankomen? Hoe lang ben je? Vind 53 kilo echt licht!Toet schreef:Ik heb sowieso best vaak trek, ik eet het liefst de hele dag door. Vooral vanaf 3 uur ofzo tot in de avond. In de ochtend kan ik heel goed uren zonder eten. Misschien is het inderdaad gewoon wat discipline opbouwen, niet aan toegeven.
Ohja ik heb me ook gewogen vorige week, 53.5 weeg ik. Toch best apart, 3 jaar terug woog ik 62.. kan me dat nu echt niet meer voorstellen
Ik wil zeker niet afvallen (er is inmiddels weer 1,5 kg bij trouwens) maar hoef ook niet aan te komen, mijn gewicht is op zich prima, ik ben 1.65. Het lastige is alleen dat ik wel graag gezond wil eten en veel bewegen maar als ik dat doe val ik af.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Feline schreef:
Geen idee eigenlijk. De eerste 4 kilo is er gewoon zomaar af gegaan (want in die jaren at ik ongezond en deed ik niks aan sport) Daarna ben ik +/- 5 kilo afgevallen door stress en nu blijf ik op dit gewicht hangen doordat ik gezond eet & weer sport.
Toet- Lady Post-a-lot
Ah je bent niet zo heel lang! Dan is 53 nog steeds heel slank maar wel prima. Ik ben 1.68 en toen ik 56 woog was ik ook niet te dun. Voelde me fa-bu-lous (Maar sommigen vonden me wel te dun).Toet schreef:Carrie schreef:Maar wil je nou juist afvallen of aankomen? Hoe lang ben je? Vind 53 kilo echt licht!Toet schreef:Ik heb sowieso best vaak trek, ik eet het liefst de hele dag door. Vooral vanaf 3 uur ofzo tot in de avond. In de ochtend kan ik heel goed uren zonder eten. Misschien is het inderdaad gewoon wat discipline opbouwen, niet aan toegeven.
Ik wil zeker niet afvallen (er is inmiddels weer 1,5 kg bij trouwens) maar hoef ook niet aan te komen, mijn gewicht is op zich prima, ik ben 1.65. Het lastige is alleen dat ik wel graag gezond wil eten en veel bewegen maar als ik dat doe val ik af.
Gast- Gast
Poeke schreef:Toet, wellicht heb je honger omdat je bij het ontbijt suikers hebt gegeten (mango/ananas) en als tussendoor ook. Dan komt het misschien door je bloedsuikerspiegel die naar beneden gaat. Wellicht je ontbijt in de blender met haver en blanke amandelen? Dan heb je super veel voedingsstoffen binnen. En ik vind echt dat je niet veel eet! Als je echt af wilt vallen misschien iets minder drinken haha. Maar dat is ook niet leuk
Pleh ik hou juist zo van zoetigheid haha, ik doe ook altijd nog een beetje honing door m'n yoghurt, anders vind ik het niet lekker. Misschien moet ik me toch gaan aanwennen wat minder suiker/zoetstoffen te eten. Ik drink inderdaad veel he? Ik snap echt niet hoe mensen kunnen leven op een paar glaasjes per dag, ik moet eigenlijk continu wat te drinken hebben. Maar ik doe wel gerust twee uur met een blikje red bull bijvoorbeeld.
Toet- Lady Post-a-lot
Carrie schreef: Ah je bent niet zo heel lang! Dan is 53 nog steeds heel slank maar wel prima. Ik ben 1.68 en toen ik 56 woog was ik ook niet te dun. Voelde me fa-bu-lous (Maar sommigen vonden me wel te dun).
Ja het is een prima gewicht hoor, er zou ook nog makkelijk wat af kunnen want dun ben ik echt niet. Komt gewoon omdat ik niet slank gebouwd ben (volgens mijn vriendinnen heb ik een sporterslichaam. Ik wil geen sportlichaam )
Toet- Lady Post-a-lot
Ik meld mij ook weer! Ik heb zooo'n slechte week achter de rug! Donderdag heb ik 'veel gedanst, weinig calorieen binnengekregen' a la Harrison , vrijdag uit eten geweest bij de mexicaan (veel gesmolten kaas en zure room) en veel drankjes gedaan en zaterdag naar een verjaardag + borrel geweest en daar ook nog aardig wat gedronken en veel niet Amber-verantwoorde hapjes gehad. Verder ben ik gisteren voor Pasen naar mijn moeder gegaan en ze had echt allemaal superlekkere dingen in huis en daar heb ik ook nog even goed van genoten Ik heb overigens 's avonds wel nog even vijf kilometer gerend, dus dat maakt het weer een heel klein beetje goed.
Vandaag ben ik pas om twaalf uur opgestaan. Twee broodjes (volgens mij geen hele gezonde broodjes, maar er was niets anders) met pindakaas gegeten. Nu net een kersenbonbon en een appel + veel groene thee en muntthee. 't Gaat tot nu toe redelijk. Zometeen een verlate lunch, waarschijnlijk twee broodjes met kaas (niet zo gezond, maar ik heb het zelf nooit in huis, dus misschien sta ik het mezelf toe) met plakjes tomaat. O en ik ga zometeen misschien wandelen met mijn moeder, door de natuur. Best gezond
Vandaag ben ik pas om twaalf uur opgestaan. Twee broodjes (volgens mij geen hele gezonde broodjes, maar er was niets anders) met pindakaas gegeten. Nu net een kersenbonbon en een appel + veel groene thee en muntthee. 't Gaat tot nu toe redelijk. Zometeen een verlate lunch, waarschijnlijk twee broodjes met kaas (niet zo gezond, maar ik heb het zelf nooit in huis, dus misschien sta ik het mezelf toe) met plakjes tomaat. O en ik ga zometeen misschien wandelen met mijn moeder, door de natuur. Best gezond
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Ik heb heel veel chips op vanaf vrijdag en we hebben nog twee zakken over dus dat wordt lastig de komende dagen... Verder scones met room/lemoncurd/jam op en bladerdeeghapjes met brie. Nu ben ik misselijk.
Ik drink zo nog een smoothie met bosvruchten, spinazie, bleekselderij en sinaasappel en vanavond eten we courgette/aardappel/spinaziesoep met een witvisje uit de oven. Verder eet ik vandaag niks meer, behalve een kiwi.
Ik drink zo nog een smoothie met bosvruchten, spinazie, bleekselderij en sinaasappel en vanavond eten we courgette/aardappel/spinaziesoep met een witvisje uit de oven. Verder eet ik vandaag niks meer, behalve een kiwi.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Sorrento schreef:
Zometeen een verlate lunch, waarschijnlijk twee broodjes met kaas (niet zo gezond, maar ik heb het zelf nooit in huis, dus misschien sta ik het mezelf toe) met plakjes tomaat. O en ik ga zometeen misschien wandelen met mijn moeder, door de natuur. Best gezond
Lunch is 1 boterham met een gekookt ei en 1 boterham met kaas en tomaat geworden. Net terug van een uurtje wandelen. Zit nu braaf achter m'n laptop voor m'n studie te werken en mijn moeder had heel lief blokjes kaas met joppiesaus naast me gezet - en toen stopte ik zomaar zonder nadenken een blokje kaas met saus in mijn mond. Toen bleek maar weer hoe je soms onbewust allerlei slechte dingen naar binnen werkt
M'n moeder zit nu aan de wijn en borrelnootjes en ik aan de groene thee. De wijn en nootjes roepen heel hard mijn naam, maar ik blijf sterk
Sorrento- Fluisteraar
Morning dames!
Allemaal een leuk en lekker weekend gehad zo te horen. Ik ook, was bij mijn ouders en kreeg een heerlijke brunch, appeltaart, wijntjes, chips, chocolaatjes ed voorgeschoteld. Ik heb veel lekkere dingen gehad maar wel met mate, ik heb me aangeleerd veel dingen door te helft te doen en te delen met mijn vriend en dat deed ik nu ook erg makkelijk eigenlijk. Zo kun je wel al die lekkere dingen eten maar is het ongemerkt toch minder dan normaal. Wel heb ik zaterdag en maandagochtend een minirondje (3km) hardgelopen. Wel lekker op een hoog tempo dus ik heb iig iets gedaan
Vanaf vandaag ga ik er weer goed voor:
O: kiwi, blauwe bessen, yoghurt, muesli en lijnzaad.
T: stuk komkommer
L: 2 zuurdesemboterhammen met kaas en cherrietomaatjes en een sinaasappel (en misschien een soepje)
T: Banaan
A: Gekookte aardappels, sperziebonen en een rundertartaartje
Fijne dag vandaag!
Allemaal een leuk en lekker weekend gehad zo te horen. Ik ook, was bij mijn ouders en kreeg een heerlijke brunch, appeltaart, wijntjes, chips, chocolaatjes ed voorgeschoteld. Ik heb veel lekkere dingen gehad maar wel met mate, ik heb me aangeleerd veel dingen door te helft te doen en te delen met mijn vriend en dat deed ik nu ook erg makkelijk eigenlijk. Zo kun je wel al die lekkere dingen eten maar is het ongemerkt toch minder dan normaal. Wel heb ik zaterdag en maandagochtend een minirondje (3km) hardgelopen. Wel lekker op een hoog tempo dus ik heb iig iets gedaan
Vanaf vandaag ga ik er weer goed voor:
O: kiwi, blauwe bessen, yoghurt, muesli en lijnzaad.
T: stuk komkommer
L: 2 zuurdesemboterhammen met kaas en cherrietomaatjes en een sinaasappel (en misschien een soepje)
T: Banaan
A: Gekookte aardappels, sperziebonen en een rundertartaartje
Fijne dag vandaag!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Oh yehh ik heb eindelijk een diepvries.. Zo blij! Nu al zin om boodschappen te doen, ik ga hem helemaal volgooien met fruit en lekker naanbrood bakken
Toet- Lady Post-a-lot
Carrie schreef:2 weken geleden woog ik 59.2 en nu blijf ik al 2 weken hangen op 59.8. Zouden dat spieren kunnen zijn, of is dat iets dat mensen zeggen om zichzelf voor de gek te houden Ik loop namelijk 3 keer in de week 45 minuten hard. Ik eet gewoon goed en gezond. Baal er een beetje van dat er iets is bijgekomen en er niks af gaat! Maar mensen zien wel aan me dat ik ben afgevallen. Een vriendin zag het en mijn moeder zag het aan mijn gezicht. (Zeiden ze uit zichzelf)
Even in de herhaling, weet iemand het antwoord? Misschien ben ik een zeikerd hoor, maar baal dat er niks meer afgaat terwijl ik zo mijn best doe.
Gast- Gast
Ik heb werkelijk geen idee Carrie, ik hou me er niet zo mee bezig dus weet niet genoeg om er iets zinnigs over te zeggen. Ik neig naar spierontwikkeling maar er zijn vast mensen die er meer verstand van hebben.
Toet- Lady Post-a-lot
Carrie schreef:Carrie schreef:2 weken geleden woog ik 59.2 en nu blijf ik al 2 weken hangen op 59.8. Zouden dat spieren kunnen zijn, of is dat iets dat mensen zeggen om zichzelf voor de gek te houden Ik loop namelijk 3 keer in de week 45 minuten hard. Ik eet gewoon goed en gezond. Baal er een beetje van dat er iets is bijgekomen en er niks af gaat! Maar mensen zien wel aan me dat ik ben afgevallen. Een vriendin zag het en mijn moeder zag het aan mijn gezicht. (Zeiden ze uit zichzelf)
Even in de herhaling, weet iemand het antwoord? Misschien ben ik een zeikerd hoor, maar baal dat er niks meer afgaat terwijl ik zo mijn best doe.
Spier weegt absoluut zwaarder dan vet!
Toen ik 4x in de week handbalde woog ik 58kg. Als ik dan geblesseerd was woog ik na 3wk 52kg. Dus het is ab-so-luut geen fabeltje!
Ik heb geen weegschaal maar probeer mn pens er een beetje af te rennen. Mn riem kan iig weer een gaatje strakker gelukkig. Ik let ook op mn eten maar niet bijzonder. Eet in de middag vaak 2 crackers ipb boterhammen en savonds ook een schepje minder. Chips ed probeer ik zoveel mogelijk te negeren en af entoe pak ik een handje chips of 2 speculaasjes ofzo.
En overdag mag ik alleen nog maar thee drinken anders zou ik een fles cola per dag drinken..
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Het zouden idd spieren kunnen zijn. Heb je jezelf al eens opgemeten? Of merk je het in je kleding?
Zelf val ik ook heel langzaam af in kilo's, maar het vetpercentage gaat wel naar beneden en kleren zitten steeds losser. Dus het gaat wel ergens af, maar in spieren bouw ik het bij. Dat kan bij jou ook zo zijn natuurlijk
Zelf val ik ook heel langzaam af in kilo's, maar het vetpercentage gaat wel naar beneden en kleren zitten steeds losser. Dus het gaat wel ergens af, maar in spieren bouw ik het bij. Dat kan bij jou ook zo zijn natuurlijk
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik weet het ook niet Carrie, bij mij gaat het ook vreselijk langzaam. Jij eet ook al tijden gezond gezond toch? Dat je nu iets meer oplet en meer sport is geen drastische omslag en dat zal dan ook niet echt drastische gevolgen hebben voor je lichaam. Maar maar eens foto's en bekijk die over een tijdje eens, waarschijnlijk zie je dan dat je toch wel strakker wordt! En waarschijnlijk past dit gewicht gewoon goed bij je.Carrie schreef:Carrie schreef:2 weken geleden woog ik 59.2 en nu blijf ik al 2 weken hangen op 59.8. Zouden dat spieren kunnen zijn, of is dat iets dat mensen zeggen om zichzelf voor de gek te houden Ik loop namelijk 3 keer in de week 45 minuten hard. Ik eet gewoon goed en gezond. Baal er een beetje van dat er iets is bijgekomen en er niks af gaat! Maar mensen zien wel aan me dat ik ben afgevallen. Een vriendin zag het en mijn moeder zag het aan mijn gezicht. (Zeiden ze uit zichzelf)
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Bedankt voor de antwoorden! Een poosje geleden woog ik bij 3 keer in de week hardlopen en gezond eten 56 kilo, dus het moet wel kunnen. (Hoef nu geen 56 kilo meer, maar wel graag onder de 58) Ik merk inderdaad wel dat mijn kleding losser zit.
Wow die plaatjes Lavendel! Ze is inderdaad slanker dan toen ze minder woog.
Wow die plaatjes Lavendel! Ze is inderdaad slanker dan toen ze minder woog.
Gast- Gast
Mijn dag tot nu toe:
Laat ontbijt: 1 spelt/dinkel cracker met pindakaas + een appel
Lunch: 3 speltbroodjes met kipfilet en rucola
Tussendoor: 1 spelt/dinkel cracker met pindakaas + een appel
Qua drinken: 1 kop koffie, 3 koppen groene thee en een flesje water.
Vanavond eet ik met teamgenootjes en zij weigeren altijd volkorenpasta en zilvervliesrijst te eten, dus ben benieuwd. Hopelijk blijft de schade beperkt.
Wat doen jullie trouwens qua sport? Ik heb net het hardlopen weer opgepakt, maar is dat voldoende? Heb nog wel dumbells en een yogamatje liggen, maar ik voel er nooit zoveel voor om daar mee aan de slag te gaan
Laat ontbijt: 1 spelt/dinkel cracker met pindakaas + een appel
Lunch: 3 speltbroodjes met kipfilet en rucola
Tussendoor: 1 spelt/dinkel cracker met pindakaas + een appel
Qua drinken: 1 kop koffie, 3 koppen groene thee en een flesje water.
Vanavond eet ik met teamgenootjes en zij weigeren altijd volkorenpasta en zilvervliesrijst te eten, dus ben benieuwd. Hopelijk blijft de schade beperkt.
Wat doen jullie trouwens qua sport? Ik heb net het hardlopen weer opgepakt, maar is dat voldoende? Heb nog wel dumbells en een yogamatje liggen, maar ik voel er nooit zoveel voor om daar mee aan de slag te gaan
Sorrento- Fluisteraar
Ik zou wel echt iets van krachttraining ernaast doen. Dat is heel goed voor je spieropbouw en daardoor voor je verbranding. Bovendien wordt je lichaam dan veel mooier "getoned" en gevormd!
Gast- Gast
Pagina 12 van 36 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 36
Pagina 12 van 36
Permissies van dit forum: