Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winterkilootjes

+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers

Pagina 11 van 36 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 23 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

Winterkilootjes - Pagina 11 Empty Re: Winterkilootjes

Bericht  Punk'd zo 24 maa 2013 - 5:41

Ik heb ze van healthy planet (wel de kippenvariant, niet groente).

Zout, gistextract(?), palmvet, zetmeel, kippenvet, kippenvleespoeder, specerijen, kruiden, natuurlijk aroma (van biologische oorsprong).

Voedingswaarde per 100 gr:

Eiwitten 10.9
Koolhydraten 15.3
Waarvan suikers 0.4
Vetten 21.2
Waarvan verzadigd 9.4
Voedingsvezel 0.9
Zout 47.3 (je had ook de zoutarme, maar dat zat veel meer suiker in)
Natrium 18.5

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 5:48

Indigo schreef:Ik heb ze van healthy planet (wel de kippenvariant, niet groente).

Zout, gistextract(?), palmvet, zetmeel, kippenvet, kippenvleespoeder, specerijen, kruiden, natuurlijk aroma (van biologische oorsprong).

Voedingswaarde per 100 gr:

Eiwitten 10.9
Koolhydraten 15.3
Waarvan suikers 0.4
Vetten 21.2
Waarvan verzadigd 9.4
Voedingsvezel 0.9
Zout 47.3 (je had ook de zoutarme, maar dat zat veel meer suiker in)
Natrium 18.5
Ok, maar gistextract is eigenlijk een andere naam voor E621. Vanaf 2014 mag er in biologisch eten geen E621 meer zitten, maar nu is dat dus nog wel zo, behalve in producten met EKO-keurmerk. Dat is in ieder geval wat ik erover kan vinden en dan heeft het dus geen nut om biologische bouillonblokjes te kopen als je het doet om E621 te vermijden. Jammer Winterkilootjes - Pagina 11 1270000679

Gast
Gast

Bericht  Punk'd zo 24 maa 2013 - 6:01

Stom zeg. Laat het maar snel 2014 zijn dan haha.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Lavendel zo 24 maa 2013 - 7:25

Echt goed zeg, iedereen blijft fanatiek hier ipv na 3 dagen weer een bak ijs leeg te eten onder het mom van "maar af en toe iets lekkers mag best, je moet ook niet te streng voor jezelf zijn" Winterkilootjes - Pagina 11 394967

Mij gaat het ook goed! gister in de ijzige wind hardgelopen en vandaag begonnen met 30 day shred! Dit is mijn lunch en mijn tussendoortjes morgen smileWinterkilootjes - Pagina 11 IMG_20130324_185828.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale zo 24 maa 2013 - 7:35

Goed bezig, Lavendel!

Wij eten nu de beste zelfgemaakte pizza ever... Zó lekker!

Winterkilootjes - Pagina 11 6AEB4B90-3E8B-423C-948B-5659A7C2A8B9-22804-00001A5BDDEA2CD6_zpsb48f89ae
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Minx zo 24 maa 2013 - 7:42

Ziet er goed uit azi smile. Heeft 1 van jullie het nieuwe boek van amber al? En er toevallig ook al wat uit geprobeerd? Heb het boek nl wel en staan echt leuke dingen in maar eet nu nog niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Lavendel zo 24 maa 2013 - 7:49

Oeh lekker Azi, ik heb vorige week ook voor het eerst pizza's gemaakt met bodems van de natuurwinkel, echt te lekker!

Ik heb het eerste boek van Amber bij mijn ouders staan, dit weekend maar weer eens meenemen want heb eigenlijk nog nooit een recept eruit gemaakt. Toch maar even doen!

Kennen jullie het hoekje skinny bitch eigenlijk? Ze predict een beetje hetzelfde als amber maar vind het wel heel grappig bitchy geschreven smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 22:46

Oke ik heb echt zo'n slecht weekend gehad hahaha, wauw. Teveel drank, teveel sushi, verder niet veel gegeten maar zeker niet gezond haha. Behalve mijn ontbijt dan, die waren prima.
Dus helaas! Maar goed nieuwe week en weer lekker verder waar we gebleven waren. Het maakt me ook eigenlijk niet zoveel uit, als de basis goed is vind ik dat er af en toe best een slecht weekend bij mag zitten. Nu nog zorgen dat dat niet elk weekend zo is :P.

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 24 maa 2013 - 23:40

Mijn weekend was ook waardeloos, maar dat is ieder weekend bij mij haha en dat maakt me ook niet uit. Ik wil niet eens weten hoeveel liter alcohol ik naar binnen heb gewerkt..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 23:44

Ik heb een wazig hoofd nu, niet normaal! Het liefst zou ik de hele dag in mijn bed liggen. Helaas zit ik op mijn werk Winterkilootjes - Pagina 11 394967.

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 24 maa 2013 - 23:51

Harrison schreef:Ik heb een wazig hoofd nu, niet normaal! Het liefst zou ik de hele dag in mijn bed liggen. Helaas zit ik op mijn werk Winterkilootjes - Pagina 11 394967.

Haha! Dat had ik gister alleen ik was vrij. Was echt de meest kansloze zondag in maanden. laughcry
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 23:53

Haha lekker toch! Ik was zondagochtend om 6 uur thuis, moest ik om 11 uur hockeyen, heel fijn! Daarna heb ik stiekem de rest van de dag in bed gelegen hahaha. Ach, zolang het nog kan vind ik dat we er van moeten genieten ;-).

Gast
Gast

Bericht  Lonely Goatherd ma 25 maa 2013 - 3:26

Ik zit aan een enorm stuk appelkruimelvlaai momenteel... Maar heb wel een boterham met tomaat en peper op eerder vanmiddag angel . Al denk ik niet dat die de vlaai volledig cancelt.:P

Nou ja, goed... Vanavond lekker posteleinstamppot met cherrytomaatjes, stukje vlees moet ik nog bedenken. En ik ga deze week (hopelijk vanavond) weer beginnen met sporten. Billy Blanks is uitverkoren om mij weer fit te maken.Wink Heb vroeger ook Tae Bo gedaan en vond het echt heerlijk! Als het goed is gaat mijn man ook meedoen.smile
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  litllejoy ma 25 maa 2013 - 3:50

Hier gaat het redelijk goed. In de weekenden heb ik er wel moeite mee om er echt op te letten (zeker met al die wijntjes en chips), maar probeer het wel.
Doordeweeks gaat het wel goed.
Dit is bijvoorbeeld vandaag:

O: Yoghurt met lijnzaad en fruit
T: Gekookt eitje
L: Salade met komkommer en gemarineerde en gegrilde gamba's
D: Aardappel, sperziebonen, rode paprika, kipfilet in rode curry met erbij zilvervliesrijst

Mocht ik vanavond nog trek krijgen dan neem ik een rijstwafel of een handje noten.

Sporten ben ik vanaf vandaag echt weer aan het oppakken.
Elke ochtend matoefeningen (buikspier/ opdrukken/ etc), 1x in de week pilates, 1x in week aerobic en 1x in de week een uur lopen.
Over 4 weken ga ik hier de avondsvierdaagse (10 km) meedoen en daar heb ik ook zin in.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Feline ma 25 maa 2013 - 9:44

Wat zou het toch lekker zijn als je onbeperkt kon eten wat je wilde omdat je én het geld hebt én het spontane strakke lichaam smile

Weekenden zijn bij mij ook drama. Zaterdag wel heel gezond geluncht met vers speltbrood en avocado. Avondeten was zelfgemaakte pompoensoep met stukje stokbrood, 3 rode wijntjes en visite had zo'n ernorme reep Milka meegenomen Sad Oh, en ik had einde van de middag ook al chips op..

Vandaag wel ok..
O: een speltboterham met oude kaas en 1,5 ei
L: zelfgemaakte pompoensoep met 2 speltboterhammen
T: nog een kopje pompoensoep voor het sporten (uur spinning en half uur krachttraining)
D: chinese wokgroenten met een handje amandelen en scheutje ketjap

Weet er iemand nog leuke redelijk gezonde baksels? M'n vriend heeft soms een ietwat kinderlijke vrouwelijke kant (which I like) en wil komend weekend eieren verven en iets bakken. Maar we zijn beide dus gezond bezig (soms) dus op zoek naar leuke lekkere dingen om te bakken die redelijk gezond zijn.

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Toet ma 25 maa 2013 - 11:00

Harrison schreef:Haha lekker toch! Ik was zondagochtend om 6 uur thuis, moest ik om 11 uur hockeyen, heel fijn! Daarna heb ik stiekem de rest van de dag in bed gelegen hahaha. Ach, zolang het nog kan vind ik dat we er van moeten genieten ;-).

Oh ja hahah zo gaat het bij mij ongeveer ieder weekend, alleen moet ik dan op zondag ook nog werken dus meestal heb ik maandag pas tijd om brak te zijn haha.

Vandaag was een beetje rommelig bij mij, weinig/onregelmatig en niet heel gezond gegeten.
O (om half 11 pas) banaan.
L Bruin pistolet met gerookte ham.
T. Yoghurt met lijnzaad en muesli
A. Twee wraps, een halve kipfilet (met kaneel) heel veel sla en een dipsausje van griekse yoghurt met komijn
T. Halve koek (LU robuust, chocolade/hazelnoot I love you)
Flesje water, 3 kopjes koffie en één kop thee. Geen red bull vandaag! cheers

Heb net m'n overlevingspakket voor morgen klaar gezet, nu al zin in!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet ma 25 maa 2013 - 11:03

Feline schreef:
Weet er iemand nog leuke redelijk gezonde baksels? M'n vriend heeft soms een ietwat kinderlijke vrouwelijke kant (which I like) en wil komend weekend eieren verven en iets bakken. Maar we zijn beide dus gezond bezig (soms) dus op zoek naar leuke lekkere dingen om te bakken die redelijk gezond zijn.

Hahaha, cute! Ik weet niks maar ben wel benieuwd naar gezonde bakseltje, vind bakken zelf ook leuk maar ik kan me daarna ook niet beheersen. Vorige week heb ik nog een keer 3 (!!) scones op in een uur tijd. :nopompom:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 22:26

Haha! Ik weet ook niet echt gezonde baksels. Ik heb zelf nooit trek meer in wat ik gebakken heb omdat ik er de hele tijd met mijn neus boven gehangen heb, heel handig! Deel daarna mijn baksels gewoon uit aan mijn vriend en vriendinnen haha!

Er was wel een blog van een meisje die enorm was afgevallen en heel veel bakte maar die gebruikte dan allemaal gare chemische shit in plaats van suiker, dan eet ik liever helemaal niks.

Dit vond ik als ik zoek op gezonde cupcakes, valt op zich nog mee:
Cupcake Peer-Chocola
122 calorieën
2,1 gram vet
24 koolhydraten
2,8 gram eiwit

Ingrediënten voor 12 cupcakes
1,5 kopjes gezeefde zelfrijzend bakmeel
2 tl bakpoeder
3 tl biologische cacao poeder
2 peren
4 tl honing
2 eiwitten
12 blokjes organische & biologische pure chocolade

Bereidingswijze
Verwarm de oven voor op 185 ° C.

Schil en snijd twee peren in ruwe stukken. Doe de peer en honing in de blender. Mix tot een gladde massa. Meng in een andere kom bloem, bakpoeder en cacaopoeder. Voeg aan dit mengsel de peer en eiwitten toe. Mix tot je een zachte massa hebt.

Schenk het beslag in 12 cupcake-vormpjes. Doe ze ongeveer 25 minuten in de oven.

Smelt de chocolade au bain marie. Roer chocolade voortdurend, zodat het niet verbrandt. Als de chocolade gesmolten is, voeg een theelepel honing toe.

Haal de cupcakes uit de oven en besmeer ze direct met het chocolademengsel.

Cupcake Lavendel-Citroen
Ingrediënten voor 12 cupcakes
1 kopje witte volkoren of bloem
1 1 / 2 theelepel gedroogde lavendel knoppen, grof gehakt
1 theelepel bakpoeder
1 / 4 theelepel zout
3 eetlepels ongezouten boter, in blokjes gesneden en op kamertemperatuur gebracht
3 / 4 kop kristalsuiker
1 groot ei, losgeklopt
2 eetlepels citroensap
1 eetlepel citroenrasp
Boodschappenlijst
1 / 2 kopje vetarme karnemelk
1 kopje los verpakt banketbakkerssuiker
5 theelepels citroensap
1 theelepel citroenschil
Verse lavendel knoppen voor de garnering

Bereidingswijze
Verwarm de oven voor op 185 ° C.

Klop de bloem, lavendel, bakpoeder en zout.
Mix in een aparte kom boter en suiker met een elektrische mixer op medium snelheid gedurende 3 minuten.

Klop het ei en meng dit met het citroensap en de schil. Klop een derde van het bloemmengsel. Klop de helft van de karnemelk en voeg een derde van de bloem toe. Voeg daarna de rest van karnemelk en bloem toe.

Vul de cupcake vormpjes voor ongeveer tweederde met het beslag. Zet het voor 24 tot 26 minuten in de oven.

Voor de topping: meng banketbakkerssuiker en citroensap tot een gladde massa. Roer de schil. Besprenkel met cupcakes en garneer met lavendel. Serveer meteen of bewaar ze maximaal twee dagen op een luchtdichte plek bij kamertemperatuur.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 26 maa 2013 - 8:08

Hoi meisjes,

Ik heb nog steeds de smaak te pakken smile Ook al is het nog teringkoud ik voel de zomer al komen met zijn korte broekjes en bikini.
Nog even een fotootje ter inspiratie van mijn ontbijt, lunch en tussendoortjes morgen!Winterkilootjes - Pagina 11 IMG_20130326_195318.

O: kiwi, pruim, yoghurt, lijnzaad en muesli.
T: Paprika
L: Gebakken ei met mexicaanse groente, sport+ crackers met avocado en komkommer en een geroosterd roggebroodje (in 2 stukken)
T: Appel

Het is wel een beetje veel denk ik maar had de mexicaanse groenten nog over van net en deze roggebrood plakken zijn echt groot. Ach ja, dan neem ik als avondeten iets minder. Ik heb trouwens al 2 dagen echt ENORME spierpijn van les 1 30 day shred. Suspect Echt bizar haha

Oh en ik ben sinds ik goed aan het eten ben van die tumblr blogs aan het bekijken als ik me verveel en nu denk ik de hele dag in Engelse termen als 'clean eating' 'working out' 'get fit strong and healthy' haha echt heel erg irritant.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Toet di 26 maa 2013 - 8:20

He shit, vandaag was niet goed. Volgens mij moet ik toch iets meer koolhydraten gaan eten want ik eet nu echt veel.

O. Yoghurt met mango, ananas, cocos en lijnzaad.
T. Cracker met avocado.
L. Twee boterhammen, 1 met rucola/ijsbergsla/komkommer en zalm, 1 met kaas & tomaat, een cracker en nog wat overgebleven sla/rucola/komkommer/tomaat.
T. (kinderen hadden gekookt op stage) mini salade, klein bordje koninginnesoep, peer met chocoladesaus.
A. Omelet van twee eitjes, kipfilet, veel champignons en een banaan/ei-pannenkoekje.

2 x koffie, 2 flesjes water.
Dit is toch echt veel eten? Wat gaat er fout? Waar kan ik dingen toevoegen die meer verzadigen en wat dan?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kowalski di 26 maa 2013 - 8:31

Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoor Toet! Dit is toch niet extreem veel? En het is ook nog eens bijna allemaal gezond.

Ik merk bij mezelf dat als ik echt goed ontbijt, dat ik dan in de loop van de dag minder honger heb. Als ik met een bak yoghurt ontbijt zit ik even vol, maar heb ik heel snel weer honger. Misschien dat het jou ook helpt als je met boterhammen/roggebrood o.i.d. ontbijt?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Toet di 26 maa 2013 - 8:42

Misschien niet echt veel maar ik heb echt na, wat zal het zijn.. 1,5 uur ofzo alweer trek iedere keer.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lavendel wo 27 maa 2013 - 0:48

ik vind het ook nog wel meevallen hoor Toet, je had 2 boterhammen met de lunch gegeten (daar trek ik het al nooit op) en dan daarna die extra tussendoortjes waarvan alleen de chocolade van de peer niet zo fantastisch was. Maar ik vind het echt wel prima hoor, je avondeten was ook zonder echte koolydraten dus dat compenseert al weer heel veel.

Heb je altijd honger na 1.5 uur? Want dan kan het vooral gewenning zijn. Tijdje niet aan toegeven en je bent er van af.

Ik had gister al gelijk, mijn lunch was net iets teveel. Zit goed vol nu. Ik denk dat ik vanavond maar alleen een soepje eet, vriend is er toch niet.

Ik was vanochtend btw 700 gr lichter dan mijn startgewicht. Woog vanochtend 53.1! Eerst een paar dagen zien, dan geloven. En ik weet het, het gaat teringlangzaam maar het is iig iets, volgens mij kan mijn lichaam echt niet sneller want ik doe al ruim 2 weken echt supernetjes.

Hoe gaat het bij jullie vandaag?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Toet wo 27 maa 2013 - 0:56

Ik heb sowieso best vaak trek, ik eet het liefst de hele dag door. Vooral vanaf 3 uur ofzo tot in de avond. In de ochtend kan ik heel goed uren zonder eten. Misschien is het inderdaad gewoon wat discipline opbouwen, niet aan toegeven.

Ohja ik heb me ook gewogen vorige week, 53.5 weeg ik. Toch best apart, 3 jaar terug woog ik 62.. kan me dat nu echt niet meer voorstellen :O
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lavendel wo 27 maa 2013 - 1:14

Gek is dat he, ik woog rond mijn 17e 57/58 kilo. Ik was echt een dikke plof tokkie toen (voor iedereen die denkt, pff 4 kilo, stel je aan, ja een paar kilo verschilt bij mij echt enorm). Echt bizar want ik woonde toen nog gewoon bij mij ouders en die eten hardstikke gezond en ik mocht ook echt alleen in het weekend wat chips ed. En ik sporte toen eigenlijk ook nog veel meer dan nu (en nee het waren zeker geen spieren hahaha). Dus hoe ik toen aan dat gewicht kwam? scratch En hoe het er weer af ging weet ik ook niet eigenlijk..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud