Winterkilootjes
+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers
Pagina 7 van 36
Pagina 7 van 36 • 1 ... 6, 7, 8 ... 21 ... 36
Re: Winterkilootjes
Hahaha bij het zien van dat zakje moest ik ook aan dat meisje denken idd Lavendel!
Ik heb echt zo'n ongezond weekend gehad! We moesten verhuizen dus geen tijd om iets fatsoenlijks naar binnen te werken, dus veel te weinig gegeten en zo'n beetje alles was ongezond. Dus vanochtend weer vol goede moed mijn yoghurt met druiven, bessen en nootjes gegeten. Ik vind dat ook eigenlijk veel lekkerder dan brood, dus dat komt goed uit.
Gister lekker gehockeyd (wel enorm verloren helaas), vanavond vergadering dus geen sporttijd, morgen hardlopen met mijn dam tot dam groepje en woensdag weer hockeytraining. Zo blijf ik wel lekker in beweging naast het fietsen overal heen.
Ik fiets elke ochtend door het Vondelpark en dat is wel echt een goede motivatie haha, van al die hardlopende mensen wil je vanzelf ook weer wat doen.
Ik heb echt zo'n ongezond weekend gehad! We moesten verhuizen dus geen tijd om iets fatsoenlijks naar binnen te werken, dus veel te weinig gegeten en zo'n beetje alles was ongezond. Dus vanochtend weer vol goede moed mijn yoghurt met druiven, bessen en nootjes gegeten. Ik vind dat ook eigenlijk veel lekkerder dan brood, dus dat komt goed uit.
Gister lekker gehockeyd (wel enorm verloren helaas), vanavond vergadering dus geen sporttijd, morgen hardlopen met mijn dam tot dam groepje en woensdag weer hockeytraining. Zo blijf ik wel lekker in beweging naast het fietsen overal heen.
Ik fiets elke ochtend door het Vondelpark en dat is wel echt een goede motivatie haha, van al die hardlopende mensen wil je vanzelf ook weer wat doen.
Gast- Gast
58.3!
Gisteren lekker gesteengrilled. Was heerlijk, juist omdat ik niet veel teveel heb gegeten. Ik ben van al het stokbrood en de salades (met veel mayo erin) afgebleven en heb vijf heerlijke stukjes vlees gegeten van de grill met lekker veel ui/paprika/champignons erbij. Een beetje (rode) saus, en walla, een heerlijk maaltje zonder overdrijven!
De rest nam allemaal veel stokbrood met kruidenboter en dan nog extra sausjes + pannenkoekjes met suiker aan het einde en ijs als toe. Ik had er totaal geen moeite mee dat allemaal af te slaan. Op de één of andere manier trekt het me niet meer zo, sinds ik gezonder ben gaan eten.
Af en toe zit ik met verbazing te kijken wat mensen (in mijn familie) allemaal wegwerken...
Gisteren lekker gesteengrilled. Was heerlijk, juist omdat ik niet veel teveel heb gegeten. Ik ben van al het stokbrood en de salades (met veel mayo erin) afgebleven en heb vijf heerlijke stukjes vlees gegeten van de grill met lekker veel ui/paprika/champignons erbij. Een beetje (rode) saus, en walla, een heerlijk maaltje zonder overdrijven!
De rest nam allemaal veel stokbrood met kruidenboter en dan nog extra sausjes + pannenkoekjes met suiker aan het einde en ijs als toe. Ik had er totaal geen moeite mee dat allemaal af te slaan. Op de één of andere manier trekt het me niet meer zo, sinds ik gezonder ben gaan eten.
Af en toe zit ik met verbazing te kijken wat mensen (in mijn familie) allemaal wegwerken...
Gast- Gast
Niet zo'n heel gezond weekend gehad. We hadden logees en dan eet je automatisch meer, en ongezond. Lekkere broodje bij het ontbijt, patat, chips. Maar omdat ik meestal wel ietsje meer eet in het weekend weeg ik me nooit op maandag. Dus geen idee wat de schade is, haha.
Vandaag de draad weer oppakken. Netjes ontbeten met 2 volkoren beschuiten met kaas. Als lunch 2 volkoren boterhammen. En heb net een sinaasappel op. Vanavond eet ik witlof met ham en kaas uit de oven, aardappeltjes en een stukje vlees. En ik denk dat ik vanavond maar eens een stuk ga lopen.
Vandaag de draad weer oppakken. Netjes ontbeten met 2 volkoren beschuiten met kaas. Als lunch 2 volkoren boterhammen. En heb net een sinaasappel op. Vanavond eet ik witlof met ham en kaas uit de oven, aardappeltjes en een stukje vlees. En ik denk dat ik vanavond maar eens een stuk ga lopen.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ik zie je dit nou al een paar keer zeggen maar bedoel je daarmee voila?KimRosenberg85 schreef:58.3!
Ik heb sinds ik mijn eetpatroon heb omgegooid ook veel minder behoefte inderdaad. En als ik wel een toetje neem neem ik gewoon van alles een paar happen en ben ik verzadigd. Vaak deel ik het dessert dan met iemand oid, handig!
Gast- Gast
Ow nee, Lavendel heb helaas je foto gemist! Ik wacht geduldig tot over een maandje
Carrie wat goed dat er wat af is!
Zag die pakketjes fruit voorbij komen, erg handig! En lekker gezond.
Ik ga maar eens een photo bucket aanmaken zodat ik hier ook een foto kan plaatsen, lees al jaren mee op het forum maar post niet zoveel dus even op onderzoek uit!
Morgen is mijn weegdag maar heb niet zoveel hoop want aardig wat wijn en donker bier op het weekend! Erg lekker maar niet gezond natuurlijk. Ik merk dat ik echt slechter eet zodra ik in een dipje zit en dat mijn motivatie ergens op zolder ligt. Dus ik ga elke avond wensen voor een beetje zon dan komt dat wel weer goed.
Carrie wat goed dat er wat af is!
Zag die pakketjes fruit voorbij komen, erg handig! En lekker gezond.
Ik ga maar eens een photo bucket aanmaken zodat ik hier ook een foto kan plaatsen, lees al jaren mee op het forum maar post niet zoveel dus even op onderzoek uit!
Morgen is mijn weegdag maar heb niet zoveel hoop want aardig wat wijn en donker bier op het weekend! Erg lekker maar niet gezond natuurlijk. Ik merk dat ik echt slechter eet zodra ik in een dipje zit en dat mijn motivatie ergens op zolder ligt. Dus ik ga elke avond wensen voor een beetje zon dan komt dat wel weer goed.
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Ow en er staat een mega doos Leonidas op me te wachten.. Alle koek en snoep ed doet me niks maar chocolade..
Poeke- Fluisteraar
Ik heb de hele dag goed gegeten, maar bij het avondeten ging het mis: het moest heel snel en toen werd het een patatje oorlog Heb wel een banaan als toetje genomen en ik neem nu een appel mee voor onderweg. Verder drink ik vanavond alleen nog maar water en groene thee. Morgenochtend moet ik voor straf een rondje hardlopen
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Hebben jullie trouwens ook dat het, als je veel bewuster bezig bent met eten en drinken, lijkt alsof je veel meer honger hebt? Ik lijk dan echt een lintworm te hebben, heb dan de hele dag door zoooo'n honger! Heel lastig om daar dan niet aan toe te geven.
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
*weg*
Mijn buik op dit moment.. Sorry voor de rare foto haha. Waarom mijn riem los is weet ik nu eigenlijk ook niet Ik haal hem straks weer weg!
Ik ben helaas niet afgevallen maar heb ook weinig gesport omdat we erg druk zijn. Maar net wezen hardlopen en vanavond bootcamp!
Mijn buik op dit moment.. Sorry voor de rare foto haha. Waarom mijn riem los is weet ik nu eigenlijk ook niet Ik haal hem straks weer weg!
Ik ben helaas niet afgevallen maar heb ook weinig gesport omdat we erg druk zijn. Maar net wezen hardlopen en vanavond bootcamp!
Laatst aangepast door Poeke op di 19 maa 2013 - 7:54; in totaal 1 keer bewerkt
Poeke- Fluisteraar
Ik heb dat zelf niet, maar dat komt omdat ik probeer te zorgen zoveel mogelijk voedingsstoffen binnen te krijgen zodat ik geen honger krijg. Dus een erg voedzaam ontbijt en als ik honger heb dan een spelt cracker of fruit eten. Ik weet niet of je alles light en mager eet?Sorrento schreef:Hebben jullie trouwens ook dat het, als je veel bewuster bezig bent met eten en drinken, lijkt alsof je veel meer honger hebt? Ik lijk dan echt een lintworm te hebben, heb dan de hele dag door zoooo'n honger! Heel lastig om daar dan niet aan toe te geven.
Poeke- Fluisteraar
Ziet er goed uit Poeke! daar hoeft niet zoveel vanaf Haha ik verwachte een heel ander lichaam bij je naam, je naam heeft iets suffigs (sorry!! ik moet altijd aan de kat van mijn oom en tante denken) en dan verwacht ik ook gelijk een suf lichaam haha
De eerste dagen vorige week had ik wel meer honger omdat ik behalve het gezond eten ook de hoeveelheden een klein beetje aan het terugdringen was (als in genoeg is echt genoeg). Maar deze week gaat het al stukken beter en is mijn behoefte aan eten juist minder. Gelukkig haha want ik ben iemand die veel en vaak aan eten denkt en altijd daar mee bezig ben. Ik moet meer de mindset krijgen van: uiteten; gezellig met vriendinnen! ipv uiteten: mmmmm eeeeetten (oja en ook gezellig met vriendinnen)
Maar anyway dat gaat dus goed nu! Eten gaat prima, kijken of ik vanavond nog een rondje kan hardlopen (kan eigenlijk sowieso dus ik moet gewoon).
De eerste dagen vorige week had ik wel meer honger omdat ik behalve het gezond eten ook de hoeveelheden een klein beetje aan het terugdringen was (als in genoeg is echt genoeg). Maar deze week gaat het al stukken beter en is mijn behoefte aan eten juist minder. Gelukkig haha want ik ben iemand die veel en vaak aan eten denkt en altijd daar mee bezig ben. Ik moet meer de mindset krijgen van: uiteten; gezellig met vriendinnen! ipv uiteten: mmmmm eeeeetten (oja en ook gezellig met vriendinnen)
Maar anyway dat gaat dus goed nu! Eten gaat prima, kijken of ik vanavond nog een rondje kan hardlopen (kan eigenlijk sowieso dus ik moet gewoon).
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik zorg dat ik de juiste voedingsstoffen binnenkrijg heb ik ook veel minder trek! En 'dwing' mezelf nu ook elke 2 uur iets te eten om mijn stofwisseling op gang te houden.
Gister goed gegeten, vandaag ook. Ik eet nu pittige pindasoep, zelfgemaakt door onze kantinemedewerkers. Echt zoooo lekker. Vanmorgen 1 zuurdesemboterham met hutenkase, tussendoor 9 pichtachenootjes en 1 mandarijntje. Net dus soep en 1 zuurdezemboterham met appelstroop. Straks een appel, en vanavond weet ik nog niet.
En daarna 45 min hardlopen.
Gister goed gegeten, vandaag ook. Ik eet nu pittige pindasoep, zelfgemaakt door onze kantinemedewerkers. Echt zoooo lekker. Vanmorgen 1 zuurdesemboterham met hutenkase, tussendoor 9 pichtachenootjes en 1 mandarijntje. Net dus soep en 1 zuurdezemboterham met appelstroop. Straks een appel, en vanavond weet ik nog niet.
En daarna 45 min hardlopen.
Gast- Gast
Ik heb inderdaad minder trek als ik goed eet. Soms wel als ik een paar dagen teveel suiker heb gehad dat ik daar echt even van af moet kicken, maar dat gaat echt over!
Eten gaat weer lekker de laatste dagen! Vandaag ontbeten met the usual yoghurt, fruit en nootjes, tussendoor een plakje kipfilet en een handje cashewnoten, als lunch salade en 1 maisboterham met rosbief en een eitje. Whoop whoop! Ik word altijd blij van goede dagen. Morgen weer lekker sporten en gaan.
Jullie zijn ook lekker bezig! Pindasoep is lekker he Carrie mijn collega kan die ook zo lekker maken.
Eten gaat weer lekker de laatste dagen! Vandaag ontbeten met the usual yoghurt, fruit en nootjes, tussendoor een plakje kipfilet en een handje cashewnoten, als lunch salade en 1 maisboterham met rosbief en een eitje. Whoop whoop! Ik word altijd blij van goede dagen. Morgen weer lekker sporten en gaan.
Jullie zijn ook lekker bezig! Pindasoep is lekker he Carrie mijn collega kan die ook zo lekker maken.
Gast- Gast
Jij eet ook altijd lekker Harri!
Ik ben gewoon al wezen hardlopen! Gelijk na mijn werk mijn kleren aangetrokken, een volkoren beschuit in mijn mond gepropt en een rondje gelopen! (oke, wel maar vier km maar toch ) De volgende keer nog even zonder beschuit maar ik had gewoon al zo'n verschrikkelijke honger. Nu snel koken, gewokte kip, aubergine, ui, courgette, praprika en champignons en een klein beetje risotto en paar noten.
Ik ben gewoon al wezen hardlopen! Gelijk na mijn werk mijn kleren aangetrokken, een volkoren beschuit in mijn mond gepropt en een rondje gelopen! (oke, wel maar vier km maar toch ) De volgende keer nog even zonder beschuit maar ik had gewoon al zo'n verschrikkelijke honger. Nu snel koken, gewokte kip, aubergine, ui, courgette, praprika en champignons en een klein beetje risotto en paar noten.
Lavendel- Ratel
Ja heerlijk Harri! Goed bezig Lavendel, dan heb je het ook meteen maar gehad he? Ik ga straks dus weer. Kan niet wachten tot ik 's avonds in daglicht kan hardlopen! Zo fijn.
Ik voel trouwens mijn botjes beter! Mijn sleutelbeen in mijn nek. Ook fijn!
Ik voel trouwens mijn botjes beter! Mijn sleutelbeen in mijn nek. Ook fijn!
Gast- Gast
Lavendel; haha geweldig Bedankt voor het compliment, en gelukkig is mijn lichaam niet suffig. Een van de vrienden van mijn man noemt me al jaren Poeke dus voor mij is het normaal.
Jullie eten inderdaad erg lekker en goed! Wat fijn Carrie dat er in de kantine ook zo veel lekkers (en gezond) te halen is. Ik neem elke dag veel bakjes mee naar mijn werk.
Leuk ook om te lezen dat er veel mensen hardlopen, in mijn omgeving lijkt het wel alsof ik de enige ben en word ook vaak voor gek verklaard..
Ik denk dat het wel goed is om veel te bewegen (cardio) want eerder deed ik vrij heftig fitness/bootcamp en werd toen echt een beetje hoekig en verloor best wel mijn vrouwelijke vormen. Dat wil ik nu niet. Als ik foto van andere zie dan vind ik slank zijn met vormen zo mooi!
Harrison met suiker heb ik dat ook heel erg. Werkt zo verslavend helaas!
Wellicht kennen jullie de site van Vega Dutchie al? Maar daar staan echt heerlijke recepten op en door haar blog word ik altijd geinspireerd en het gevoel dat ik de wereld moet verbeteren haha. Ze is nu bezig met 'lentedetox' dus als je op de website komt niet laten afschrikken omdat ze vandaag alleen sap heeft gehad
Jullie eten inderdaad erg lekker en goed! Wat fijn Carrie dat er in de kantine ook zo veel lekkers (en gezond) te halen is. Ik neem elke dag veel bakjes mee naar mijn werk.
Leuk ook om te lezen dat er veel mensen hardlopen, in mijn omgeving lijkt het wel alsof ik de enige ben en word ook vaak voor gek verklaard..
Ik denk dat het wel goed is om veel te bewegen (cardio) want eerder deed ik vrij heftig fitness/bootcamp en werd toen echt een beetje hoekig en verloor best wel mijn vrouwelijke vormen. Dat wil ik nu niet. Als ik foto van andere zie dan vind ik slank zijn met vormen zo mooi!
Harrison met suiker heb ik dat ook heel erg. Werkt zo verslavend helaas!
Wellicht kennen jullie de site van Vega Dutchie al? Maar daar staan echt heerlijke recepten op en door haar blog word ik altijd geinspireerd en het gevoel dat ik de wereld moet verbeteren haha. Ze is nu bezig met 'lentedetox' dus als je op de website komt niet laten afschrikken omdat ze vandaag alleen sap heeft gehad
Poeke- Fluisteraar
Poeke, ja onze kantine is zo fijn! Elke dag zijn er 2 verse soepen, er is een saladebar waar je zelf je salade uit kunt samenstellen, smoothies, verse jus, maaltijd salades, warme wokgerechten, enz.
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik heb net na het hardlopen 9 paaseitjes gegeten
Ow Nee! Waren ze wel lekker? Anders was het zo zonde. Ik zag ze al staan op je tafel in het 'wat heb je aan vandaag' topic en dacht: knap dat ze die niet eet! Morgen gewoon nog gezonder eten! En volgende keer 3 ipv 9
Ps zoeken ze op je werk nog mensen, ik wil ook zo een gezonde kantine
Laatst aangepast door Poeke op di 19 maa 2013 - 21:09; in totaal 1 keer bewerkt
Poeke- Fluisteraar
Ja zo stom! Ze waren wel erg lekker, the good ones, met vulling!Poeke schreef:Carrie schreef:Ik heb net na het hardlopen 9 paaseitjes gegeten
Ow Nee! Waren ze wel lekker? Anders was het zo zonde. Ik zag ze al staan op je tafel in het 'wat heb je aan vandaag' topic en dacht: knap dat ze die niet eet! Morgen gewoon nog gezonder eten! En volgende keer 3 ipv 9
Ps zoek ze op je werk nog mensen, ik wil ook zo een gezonde kantine
Gast- Gast
Neee Carrie wat doe je nou! 9 paaseitjes! Gelukkig had je al hardgelopen anders had je vandaag als straf gemoeten
Ik heb een issue.. ik val niet echt af in gewicht. Wel voel ik me goed, mijn buik is platter en ik heb weinig honger maar ik hang nog steeds 100 gram onder het startgewicht van vorige week. En dan smokkel ik echt niet en heb ik 2 keer hardgelopen..
Eet ik nog teveel? ik eet ongeveer dit op een dag:
O: kiwi, pruim, 100 ml magere yoghurt, 2 lepels muesli en 1 lepel lijnzaad
T: geroosterd roggebrood met spelt en klein plakje oude kaas 9 zo groot als de helft van een roggebroodje)
L: 2 zuurdesemboterhammen met roomboter en 1 runderrookvlees, sinaasappel (en soms een bouillonachtig soepje)
T: Appel
A: Veel groente, weinig volkorenpasta/zilvervliesrijst/aardappel en een klein stukje mager vlees of vegavervanger of klein beetje noten
Ik heb een issue.. ik val niet echt af in gewicht. Wel voel ik me goed, mijn buik is platter en ik heb weinig honger maar ik hang nog steeds 100 gram onder het startgewicht van vorige week. En dan smokkel ik echt niet en heb ik 2 keer hardgelopen..
Eet ik nog teveel? ik eet ongeveer dit op een dag:
O: kiwi, pruim, 100 ml magere yoghurt, 2 lepels muesli en 1 lepel lijnzaad
T: geroosterd roggebrood met spelt en klein plakje oude kaas 9 zo groot als de helft van een roggebroodje)
L: 2 zuurdesemboterhammen met roomboter en 1 runderrookvlees, sinaasappel (en soms een bouillonachtig soepje)
T: Appel
A: Veel groente, weinig volkorenpasta/zilvervliesrijst/aardappel en een klein stukje mager vlees of vegavervanger of klein beetje noten
Lavendel- Ratel
Lavendel, ik vind niet dat je teveel eet. Het is belangrijk veel voedingsstoffen binnen te krijgen en je lichaam niet te veel in de war te brengen waardoor het alles gaat opslaan als vet. Je kunt evt je tussendoortje veranderen naar fruit met wat ongezouten nootjes.
Ik heb pas gelezen dat als je bij je eten, in jouw geval lunch, fruit zoals sinaasappel eet je lichaam er niets mee kan. Je maag is zo druk bezig met het verwerken van je broodjes dat die sinaasappel een beetje ligt weg te teren en tegen de tijd dat hij verwerkt kan worden je lichaam geen vitamines ed meer opneemt. Die kun je dus beter op een later tijdstip eten.
Drink je veel water? En wijn/bier ed? Geef je lichaam ook even de tijd om te beseffen dat er iets minder binnenkomt en dus je voorraad gaat gebruiken.
Ik heb pas gelezen dat als je bij je eten, in jouw geval lunch, fruit zoals sinaasappel eet je lichaam er niets mee kan. Je maag is zo druk bezig met het verwerken van je broodjes dat die sinaasappel een beetje ligt weg te teren en tegen de tijd dat hij verwerkt kan worden je lichaam geen vitamines ed meer opneemt. Die kun je dus beter op een later tijdstip eten.
Drink je veel water? En wijn/bier ed? Geef je lichaam ook even de tijd om te beseffen dat er iets minder binnenkomt en dus je voorraad gaat gebruiken.
Laatst aangepast door Poeke op di 19 maa 2013 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt
Poeke- Fluisteraar
Carrie schreef:Ja zo stom! Ze waren wel erg lekker, the good ones, met vulling!Poeke schreef:Carrie schreef:Ik heb net na het hardlopen 9 paaseitjes gegeten
Ps zoek ze op je werk nog mensen, ik wil ook zo een gezonde kantine
Les 1: als je chocolade eet dan goede en lekkere producten haha
Poeke- Fluisteraar
Poeke schreef:Lavendel, ik vind niet dat je teveel eet. Het is belangrijk veel voedingsstoffen binnen te krijgen en je lichaam niet te veel in de war te brengen waardoor het alles gaat opslaan als vet. Je kunt evt je tussendoortje veranderen naar fruit met wat ongezouten nootjes.
Ja dat van dat fruit bij het eten heb ik ook al eens gelezen daarom eet ik het ook vaak als eerste zodat die eerst verwerkt kan worden. Ik doe dit trouwens ook alleen met sinaasappel nu omdat ik dat niet handig vind om als tussendoortje te eten. Dus als ik geen sinaasappel bij me heb eet ik de roggebrood tijdens de lunch en een ander stuk fruit als tussendoortje.
Ik drink de hele dag alleen maar groene thee. In het weekend soms een rood wijntje.
Lavendel- Ratel
Lavendel; wellicht kun je iets meer sporten nog? Ik weet niet hoe lang je hardloopt? Als je 2x 5km loopt door de week zou ik 8km in het weekend er nog bij pakken. Je bent in elk geval erg goed bezig!!
Ik zit ziek thuis vandaag en heb dus alleen een groenten sapje op en net klein beetje yohurt/muslie/goijbessen/chaizaad. En vanmiddag restje hele gezonde groentensoep en vanavond gewokte spruitjes. En tussendoor een paar liter thee Dus hopelijk is dit een balansdagje.
Ik zit ziek thuis vandaag en heb dus alleen een groenten sapje op en net klein beetje yohurt/muslie/goijbessen/chaizaad. En vanmiddag restje hele gezonde groentensoep en vanavond gewokte spruitjes. En tussendoor een paar liter thee Dus hopelijk is dit een balansdagje.
Poeke- Fluisteraar
Pagina 7 van 36 • 1 ... 6, 7, 8 ... 21 ... 36
Pagina 7 van 36
Permissies van dit forum: