Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winterkilootjes

+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers

Pagina 5 van 36 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

Winterkilootjes - Pagina 5 Empty Re: Winterkilootjes

Bericht  Lavendel do 14 maa 2013 - 22:17

http://beforeandafterweightloss.tumblr.com/
http://fukcyeahbeforeandafters.tumblr.com/

mm en ik had nog een leuke gevonden maar die kan ik niet meer terugvinden.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  kajaka88 do 14 maa 2013 - 23:22

ForumnaamLengteGewichtStreefgewichtTotaal eraf
Indigo172 cm58.655.0-1.2
Jip183 cm 62.561.0-0.0
Harrison 182 cm 66.5 65 -0.0
Lavendel158 cm53.850 -0.2
Aziraphale172 cm 6158-0.7
Poeke173 cm64.561.5-0.0
Kajaka88 165cm 66.5 63-0.0
7. 7. 7. 7. 7.
8. 8. 8. 8. 8.

Oké ik wil graag meedoen! Vorig jaar zomer zat ik op 63 kilo(half jaar daarvoor op 78kilo). Dus ik weet dat ik het kan. Ik ga niet diëten ofzo. Maar gewoon netjes eten. En heel veel thee/water drinken. Zo is het me vorig jaar ook gelukt. Daarnaast wil ik vanaf maandag weer aantal keer in de week gaan lopen. En als het straks s'avonds wat langer licht is, gaan mountainbiken.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Poeke vr 15 maa 2013 - 0:05

Lavendel schreef:http://beforeandafterweightloss.tumblr.com/
http://fukcyeahbeforeandafters.tumblr.com/

mm en ik had nog een leuke gevonden maar die kan ik niet meer terugvinden.

Ben even aan het kijken op de bovenste, wauw mensen zien er echt zo anders uit soms! Maar is een goede motivatie zeg, wil ook echt weer wat strakker worden. Gewoon stom dat ik het een beetje heb losgelaten want moet nu weer op de blaren zitten. Maar vol goede moed vooruit!!
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  SoGood vr 15 maa 2013 - 0:37

Ik stem voor voor- (en over een tijdje na-) foto's van forumsters!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Poeke vr 15 maa 2013 - 1:16

SoGood schreef:Ik stem voor voor- (en over een tijdje na-) foto's van forumsters!
Goed idee! Ik doe mee, even dit weekend een foto proberen te maken! Doen er meer mee? Voordat ik in mijn ondergoed op het forum sta in mijn eentje Winterkilootjes - Pagina 5 561177
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lavendel vr 15 maa 2013 - 1:22

Goed plan, zal morgen even foto's maken.
Wel alvast een fijne foto voor jullie van mijn lunch Wink 2 geroosterde roggebroodjes met roomboter, gebakken ei (zonder olie of boter, gaat prima) rucola en komkommer. Zometeen eet ik nog een sinaasappel. Die zijn nu echt vet lekker trouwens.Winterkilootjes - Pagina 5 2013-03-15%252013.10.58
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 15 maa 2013 - 2:53

Ik ga geen foto van mijn blote buik hier plaatsen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 maa 2013 - 2:54

SoGood schreef:He Jip, op een gegeven moment mag je ook tevreden zijn met jezelf en denken "Damn I look so good!" Winterkilootjes - Pagina 5 3079029344

Je hebt helemaal gelijk!

Gast
Gast

Bericht  Lavendel vr 15 maa 2013 - 3:14

Jip83 schreef:Ik ga geen foto van mijn blote buik hier plaatsen.
Volgens mij heb je die al lang een keer geplaatst Wink Ik heb er een tijdje geleden 1 van je gezien in blote buik tijdens een hardloopwedstrijd. Niet dat het uitmaakt hoor en het hoeft zeker niet maar je zinnetje hierboven komt zo over van 'doe eens normaal ik ga eeeeeecht geen foto in blote buik plaatsten'.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 15 maa 2013 - 3:17

Klopt, die stond er heel kort en was in het teken van mijn sport. Ik ga niet bewust een 'before en after' foto plaatsen.

Edit: tijdens (hardloop) wedstrijden heb ik geen blote buiken topjes aan ;-)

Gast
Gast

Bericht  Poeke vr 15 maa 2013 - 3:48

Jip83 schreef:Klopt, die stond er heel kort en was in het teken van mijn sport. Ik ga niet bewust een 'before en after' foto plaatsen.

Ik heb hem van de zijkant gezien net (via DM) en je bent echt totaal niet dik en je hebt een prachtig figuur! Dus inderdaad; wees trots op jezelf en je lichaam Winterkilootjes - Pagina 5 281626781
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 15 maa 2013 - 3:53

Poeke schreef:
Jip83 schreef:Klopt, die stond er heel kort en was in het teken van mijn sport. Ik ga niet bewust een 'before en after' foto plaatsen.

Ik heb hem van de zijkant gezien net (via DM) en je bent echt totaal niet dik en je hebt een prachtig figuur! Dus inderdaad; wees trots op jezelf en je lichaam Winterkilootjes - Pagina 5 281626781

Er stond er ook eentje bij van de voorkant. --> ik jok! Stom..sorry

Ik ga weer eens even wat positiever denken! Tnx voor het duwtje smile

Gast
Gast

Bericht  Poeke vr 15 maa 2013 - 3:56

Jip83 schreef:
Poeke schreef:

Er stond er ook eentje bij van de voorkant. --> ik jok! Stom..sorry

Ik ga weer eens even wat positiever denken! Tnx voor het duwtje Winterkilootjes - Pagina 5 561177

Ja dacht al.. dat zijn veel foto's van de zijnkant Wink
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Kowalski vr 15 maa 2013 - 3:57

Lieve Jip, doe jij iets met dat vertekende beeld dat je hebt van jezelf? Ik heb vaker dit soort dingen van je langs zien komen en op de foto's die ik van je gezien hebt vind ik je hartstikke slank, misschien zelfs dun en ook je BMI is nu niet bepaald hoog. Het is zo jammer dat je het zo anders ziet!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast vr 15 maa 2013 - 4:05

Hey Ko, nee ik doe er niks mee. Het gaat met enorme ups en downs. Als ik goed in mijn vel zit, vind ik mezelf prachtig. Gaat het minder met me, dan vind ik echt het tegenovergestelde. Momenteel gaat het ff weer minder. Dan komen mijn 'zwakke' eigenschappen veel meer naar voren.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski vr 15 maa 2013 - 9:55

Jip83 schreef:Hey Ko, nee ik doe er niks mee. Het gaat met enorme ups en downs. Als ik goed in mijn vel zit, vind ik mezelf prachtig. Gaat het minder met me, dan vind ik echt het tegenovergestelde. Momenteel gaat het ff weer minder. Dan komen mijn 'zwakke' eigenschappen veel meer naar voren.

Ik vind het gewoon jammer, je hebt echt een topfiguur! Zou zo fijn zijn als je dat zelf ook (altijd) zou kunnen zien Winterkilootjes - Pagina 5 561177 Als je maar weet dat je er iets mee zou kunnen doen als je dat zou willen, maar als je ermee om kunt gaan en de zwakke momenten steeds minder en korter worden is het ook prima natuurlijk!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Aziraphale vr 15 maa 2013 - 10:02

Ik snap wel dat je er niets aan kunt doen Jip, maar in elk gewichtstopic verschijn je weer met dezelfde negatieve lading en ik vind dat echt een beetje demotiverend werken. Hoe vaak moet men hier nog zeggen dat je een goed figuur hebt? Het komt elke keer op hetzelfde neer.

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 15 maa 2013 - 10:04

Heb je gelijk in. Ik heb besloten om niet meer mee te schrijven in gewichttopics. Doe ik mezelf eigenlijk ook geen plezier mee.

Gast
Gast

Bericht  Lavendel vr 15 maa 2013 - 21:04

Oke, ik zal de eerste zijn. Als dit geen motivatie is voor mezelf haha Neutral Maarrr ik heb al de hele week gezond gegeten en ik ben nog steeds rete gemotiveerd. Komt ook een beetje doordat ik nu korter haar heb en no way dat ik eruit wil zien als zo'n duffe 'moeke' (Niet dat ik moeder ben maar dat woord heb ik er altijd bij in gedachte haha)

** hier stonden voor foto's, over een maandje zal ik eens een vergelijking maken smile**

Laatst aangepast door Lavendel op za 16 maa 2013 - 1:23; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  SDL vr 15 maa 2013 - 21:12

Lavendel, je hebt nu al een prachtig figuur!
(sorry dat ik inbreek Laughing)
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  SoGood vr 15 maa 2013 - 21:13

Stoer van je Lavendel! Goed nieuws! Je ziet er al goed uit, dus dat komt vast wel goed! En jij bent echt geen duffe moeke! Very Happy

Jip, je hoeft dan toch niet meteen weg te gaan uit dit topic? Ik denk dat iedereen je wil vertellen dat er ook een tussenweg is. Dat je op een gegeven moment eerlijk en realistisch naar je lichaam moet kunnen kijken. Ik denk dat je soms de juiste balans kwijt bent. Dat is niet erg, als je je daar maar bewust van bent en van jezelf en van je lichaam.

Ik ben nu aan het shredden. Niet om af te vallen maar om weer in beweging te zijn en om wat sterker te worden, ik hoef daarom ook niet perse foto's te maken om verschil te zien denk ik. Winterkilootjes - Pagina 5 561177 Maar voor de zekerheid toch maar gedaan.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte vr 15 maa 2013 - 21:21

Lavendel, wow! Wat heb jij een prachtig lichaam! Ik kan er ook geen ander woord voor vinden dan stoer dat je dit zo plaatst!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Aziraphale vr 15 maa 2013 - 21:23

Ik vind je prachtig, Lavendel!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 15 maa 2013 - 21:27

SoGood schreef:
Jip, je hoeft dan toch niet meteen weg te gaan uit dit topic? Ik denk dat iedereen je wil vertellen dat er ook een tussenweg is. Dat je op een gegeven moment eerlijk en realistisch naar je lichaam moet kunnen kijken. Ik denk dat je soms de juiste balans kwijt bent. Dat is niet erg, als je je daar maar bewust van bent en van jezelf en van je lichaam.

Ik vind het lastig om hier op te reageren, maar ik doe het toch. Als ik hier reacties lees van sommige meiden, dan denk ik ook wel eens pfff..je bent toch al hartstikke dun? Dan ga ik toch zitten vergelijken met mijzelf en met wat ik eet. Uiteindelijk hou ik er een naar gevoel aan over en raak ik nog meer uit balans. En dat wil ik niet, dat was ook niet mijn insteek om hier mee te schrijven. Dus als ik daar niet gelukkig van word, dan kan ik het beter niet meer doen. Snap je?

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 15 maa 2013 - 21:29

Jip83 schreef:
SoGood schreef:

Ik vind het lastig om hier op te reageren, maar ik doe het toch. Als ik hier reacties lees van sommige meiden, dan denk ik ook wel eens pfff..je bent toch al hartstikke dun? Dan ga ik toch zitten vergelijken met mijzelf en met wat ik eet. Uiteindelijk hou ik er een naar gevoel aan over en raak ik nog meer uit balans. En dat wil ik niet, dat was ook niet mijn insteek om hier mee te schrijven. Dus als ik daar niet gelukkig van word, dan kan ik het beter niet meer doen. Snap je?

Ik begrijp het helemaal. Maar vergeet niet om niet alleen maar kritisch naar jezelf te kijken, maar ook wat je allemaal al bereikt hebt. Zie onderschrift. WinkWinterkilootjes - Pagina 5 699888

Laatst aangepast door SoGood op vr 15 maa 2013 - 21:30; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud