Dagcafé 2013
+39
Kexter
Nyx
Parel
ExpressoB
Evalynn
Zwerver
Peanut
Chocolate Cookie
Rose
Burn
Ibbeltje
Atelier Madame
Exogenesis
Rush
Elliot
Poubelle
Bazinga
_Lacey_
Pitufo
Green_Pepper
SoGood
Pompoen
Japie
Snoes
Jade
ForeverLove
VeryCherry
Fortissimo
Bimbam
Sea of Trees
sokpop
Manderijn
Mrs. Jansen
June
Kowalski
Alex
Caroow
Saga
Tiana
43 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2013
Hoe komt het, Pippa?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Hoe komt het, Pippa?
Mijn leidinggevende is op vakantie, waardoor ik (te) veel heb gewerkt en mijn lichaam vindt het nu na 2 weken genoeg geweest. Ik heb dus heel veel pijn in handen/knieën/voeten/etc. Gelukkig heb ik lang weekend, en hoef ik volgende week maar drie dagen te werken, dus ik kan wel een beetje gaan bijtanken
Gast- Gast
Ah, dat is wel vervelend Pippa. Is ze volgende week weer terug? Nog even en je hebt vakantie las ik in een ander topic, daar zal je wel aan toe zijn dan.
Snoes- Lady Post-a-lot
Vanaf maandag is ze er weer! Aan de ene kant vervelend, want ik vind het wel fijn om alles zelf te regelen Maar aan de andere kant is bijna 30 uur per week gewoon teveel voor me, dus ik kan nu gewoon weer 24 uur gaan maken. En inderdaad, nog 3 weken werken & daarna heb ik heerlijk 2.5 week vakantie, waarvan ik 13 dagen op vakantie ga! Ben daar enorm aan toe, los van deze drukke weken al, maar nu komt het me helemaal goed uit
Gast- Gast
Jaaa ik wil ook vakantie! Volgende maand maar eens kijken of ik een ticket naar mijn familie kan kopen...
Gast- Gast
Ik las het in een ander topic dat je op vakantie gaat. Waar ga je heen?
Zus, reis jij nog altijd zoveel als 'vroeger'?
Zus, reis jij nog altijd zoveel als 'vroeger'?
Snoes- Lady Post-a-lot
Lekker hoor, Pippa!
Ik zou ook graag eens op vakantie gaan, maar mijn vriend vind dat maar niets
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Oh, wat heerlijk Pippa!
Snoes- Lady Post-a-lot
Saga, gaat hij niet graag op vakantie?
Ik zou ook wel op vakantie willen dit jaar, maar we weten het nog niet goed of we wel gaan. Eerst maar eens kijken hoe het met ons zoontje gaat, wij beslissen wellicht last-minute pas.
Ik zou ook wel op vakantie willen dit jaar, maar we weten het nog niet goed of we wel gaan. Eerst maar eens kijken hoe het met ons zoontje gaat, wij beslissen wellicht last-minute pas.
Snoes- Lady Post-a-lot
Saga, houdt hij niet van vakantie dan?
Wij twijfelden, omdat mijn vriend vanaf 1 april geen baan meer heeft, maar we zijn er gewoon zó aan toe, dat we toch maar gewoon lekker weggaan en even gaan genieten en uitrusten samen. Nu word ik gek van alle verplichtingen (familie/werk) & daar kunnen we gewoon niks doen, voor niemand... héérlijk!
Wij twijfelden, omdat mijn vriend vanaf 1 april geen baan meer heeft, maar we zijn er gewoon zó aan toe, dat we toch maar gewoon lekker weggaan en even gaan genieten en uitrusten samen. Nu word ik gek van alle verplichtingen (familie/werk) & daar kunnen we gewoon niks doen, voor niemand... héérlijk!
Gast- Gast
Nee, niet zo veel meer maar familie bezoek ik wel gewoon 1 keer per jaar. Mijn vriend is bang om te vliegen haha . En ik vind het moeilijk zonder hem weg te gaan dus ik denk dat het weer een autovakantie wordt dit jaar, hopelijk met zijn dochtertje dit keer . Met mij is het wel ok, rustig weekend maar moet veel leren dus dat is niet zo erg. Heb ik hier nog wat gemist?
Gast- Gast
Saga schreef:Lekker hoor, Pippa!
Heuh, bestaat dat? Of vindt hij zon-zee-strand gewoon niet fijn en vindt hij een andere reis wel leuk?
Gast- Gast
Mijn vriend houdt ook niet van strand liggen & de hele dag niks doen, dus het wordt gewoon een relax vakantie met veel bekijken, wandelen, winkelen & leuke dingen doen
Gast- Gast
Hij is vroeger alleen op vakanties geweest van het ziekenhuis uit, toen hij kanker had dus ik heb het gevoel dat daardoor het leuke gevoel zeg maar er vanaf is.
Hij vind het wel erg leuk om een city trip ofzo te doen, dus dat doen we zo af en toe wel
En in de zomer nemen we vaak een lang weekend vrij om te kunnen motorrijden.
Hij vind het wel erg leuk om een city trip ofzo te doen, dus dat doen we zo af en toe wel
En in de zomer nemen we vaak een lang weekend vrij om te kunnen motorrijden.
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Mijn vader gaat ook helemaal niet graag op vakantie, ik snap dat niet haha.
Snoes- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Zus, ben je verhuisd? Dan werk ik in jouw woonplaats!
Was ik min of meer maar niet helemaal, ingewikkeld verhaal maar heb nog steeds mijn eigen huisje in Den Haag. Eigenlijk heb ik 2 thuizen al voel ik me meer thuis waar jij werkt .
Gast- Gast
Ah, op die manier! Ik vind het 'fijn' om te lezen dat het toch wel goed met je gaat
Gast- Gast
Pippa schreef:Ah, op die manier! Ik vind het 'fijn' om te lezen dat het toch wel goed met je gaat
Ups en downs maar komt goed hoor.
Gast- Gast
Ik vind het ook wel leuk dat je er weer bent, Zusje!
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: