Dagcafé 2013
+39
Kexter
Nyx
Parel
ExpressoB
Evalynn
Zwerver
Peanut
Chocolate Cookie
Rose
Burn
Ibbeltje
Atelier Madame
Exogenesis
Rush
Elliot
Poubelle
Bazinga
_Lacey_
Pitufo
Green_Pepper
SoGood
Pompoen
Japie
Snoes
Jade
ForeverLove
VeryCherry
Fortissimo
Bimbam
Sea of Trees
sokpop
Manderijn
Mrs. Jansen
June
Kowalski
Alex
Caroow
Saga
Tiana
43 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2013
Oh crème is ook mooi, helemaal als je de juiste huidskleur hebt Wanneer gaan ze trouwen?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
6 september..Mijn broer moet eerst nog 4 maand op uitzending voor die tijd..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oh, maar dat duurt nog minder dan een half jaar hoor, dat is zo voorbij
Waar moet ie heen?
Waar moet ie heen?
Curaçao, ze hebben ook net een huis gekocht maar dat duurt steeds langer en langer straks kan hij voor zijn eigen huis niet tekenen, moet hij zijn verloofde machtigen ervoor. En dan is zijn huis helemaal klaar als hij thuiskomt kan hij helemaal niet helpen.
Burn- Lady Post-a-lot
Oh das wel zuur zeg Wanneer moet hij weg?
8 april..
Burn- Lady Post-a-lot
Das ook al snel zeg, en dan komt hij in juli of augustus weer thuis?
Das over precies een maand al... wat snel ja.
VC, ik heb van de nood maar een deugd gemaakt en meteen een doekje over de grond gehaald en ik ben het fornuis maar eens gaan schoonmaken. Was hard nodig. Voordeel is wel, ik kan nu minimaal 2 dagen genieten van een blinkend schoon fornuis!
VC, ik heb van de nood maar een deugd gemaakt en meteen een doekje over de grond gehaald en ik ben het fornuis maar eens gaan schoonmaken. Was hard nodig. Voordeel is wel, ik kan nu minimaal 2 dagen genieten van een blinkend schoon fornuis!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
8 augustus weer thuis en dan 6 september trouwen..
Ik heb hier minder moeite mee dan Afghanistan, maar tis gelijk weer zo lang..
Al verandert er hier weinig hij is sowieso bijna nooit thuis..
Ik heb hier minder moeite mee dan Afghanistan, maar tis gelijk weer zo lang..
Al verandert er hier weinig hij is sowieso bijna nooit thuis..
Burn- Lady Post-a-lot
We weten het al wel veel langer wanneer hij vertrekt maar komt nu echt dichtbij alweer..
Burn- Lady Post-a-lot
Hé goed joh Bimbam! Slaapt je zoon lekker door nu?
Ik moet de keuken nog doen, maar ik heb geen zin meer. Ik heb nog steeds last van mijn rug. Maar ik ga het zo wel doen hoor, ik moet toch zo koken.
Kan me voorstellen dat je hier minder moeite mee hebt Burn. Voordeel is wel dat je broer nu een lekker bruin kleurtje heeft als hij gaat trouwen
Ik moet de keuken nog doen, maar ik heb geen zin meer. Ik heb nog steeds last van mijn rug. Maar ik ga het zo wel doen hoor, ik moet toch zo koken.
Kan me voorstellen dat je hier minder moeite mee hebt Burn. Voordeel is wel dat je broer nu een lekker bruin kleurtje heeft als hij gaat trouwen
Ja schoonzus mag nu al wel beginnen met een kleurtje krijgen anders is het straks duo penotti naast elkaar..
Burn- Lady Post-a-lot
Gelukkig wel een 'goede' uitzending Burn. Het lijkt me niks als een geliefde naar Afghanistan moet. Toen ik 15 was had ik een vriendje van 19 en die werd toen ook uitgezonden. Het brieven schrijven was wel romantisch.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Whahaha als je schoonzus maar niet doorslaat en een 2e Rachel Hazes wordt
Ik heb ooit een vriend gehad die 4 maanden stage liep in Ierland, hij schreef me elke dag een brief en op een gegeven moment vond ik dat niet eens meer leuk. Waarschijnlijk omdat ik pas een maand met hem had en hij daar met zijn beste vriendin zat, maar toch
Ik heb ooit een vriend gehad die 4 maanden stage liep in Ierland, hij schreef me elke dag een brief en op een gegeven moment vond ik dat niet eens meer leuk. Waarschijnlijk omdat ik pas een maand met hem had en hij daar met zijn beste vriendin zat, maar toch
VC, helaas, hij is alweer wakker. Heeft honger geloof ik.
Burn, hopen op een mooie zomer dan maar. Lijkt me echt niet leuk dat je broer op uitzending moet. Ik vind t al niks dat mijn zusje een paar maanden wil gaan backpacken.
Burn, hopen op een mooie zomer dan maar. Lijkt me echt niet leuk dat je broer op uitzending moet. Ik vind t al niks dat mijn zusje een paar maanden wil gaan backpacken.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Awh, nou geef hem maar gauw eten dan!
Ik wil ook een baby, nou ja, niet eens zelf, maar gewoon een babytje in de familie waar ik mee kan tutten
Ik wil ook een baby, nou ja, niet eens zelf, maar gewoon een babytje in de familie waar ik mee kan tutten
Wij hebben een babytje in de familie, wonen nog geen 500m van ons af maar tutten? Ho maar.. Mijn familie 20km verderop zie ik nog vaker dan hen (terwijl er echt geen slechte band is hoor!).
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Zo, Mas gedropt, boodschappen met Amé gedaan, ik heb bedacht dat ik wilde gourmetten, dus dan gaan we dat doen. Ik heb ondertussen een wijntje ingeschonken en ga zo groente snijden.
Gast- Gast
Lekker Zazou! Dat doen wij eigenlijk nooit spontaan. We hebben het trouwens een keer in dit huis gedaan, na 2 weken was de geur pas weg. Denk ook niet dat we het nog een keertje gaan doen zolang we hier wonen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Gelukkig een goed ventilatie systeem hier in huis, pannetje met azijn op het vuur en niks aan de hand meer
Gast- Gast
Oeh yummie, het ruikt hier zó lekker. Heb een cake in de oven staan
En de boodschappen voor morgen zijn ook al binnen, dus alles komt goed
En de boodschappen voor morgen zijn ook al binnen, dus alles komt goed
Oh lekker, cake!
Ik ben gaaar... Vanmiddag opgepast op twee kids, uit school gehaald enzo. 12:00 de eerste halen en om 15:00 weer terug om de tweede te halen. Zijn geen drukke kids, maar toch ben ik nu moeier dan na een volledige dag met 9 kinderen van 0-2 jaar
Ik ben gaaar... Vanmiddag opgepast op twee kids, uit school gehaald enzo. 12:00 de eerste halen en om 15:00 weer terug om de tweede te halen. Zijn geen drukke kids, maar toch ben ik nu moeier dan na een volledige dag met 9 kinderen van 0-2 jaar
Gast- Gast
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot
Lennox, haha, heel anders is het dan hé? Je bent ook zo druk met halen en brengen altijd met twee kleintjes. Was het wel leuk?
Gast- Gast
Lennox schreef:Oh lekker, cake!
Ik ben aan het eind van de week kapot van al dat heen en weer fietsen van en naar de basisschool! Ik slaap sinds mijn dochter dus daar heen gaat ook werkelijk als een os!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: