Dagcafé 2013
+39
Kexter
Nyx
Parel
ExpressoB
Evalynn
Zwerver
Peanut
Chocolate Cookie
Rose
Burn
Ibbeltje
Atelier Madame
Exogenesis
Rush
Elliot
Poubelle
Bazinga
_Lacey_
Pitufo
Green_Pepper
SoGood
Pompoen
Japie
Snoes
Jade
ForeverLove
VeryCherry
Fortissimo
Bimbam
Sea of Trees
sokpop
Manderijn
Mrs. Jansen
June
Kowalski
Alex
Caroow
Saga
Tiana
43 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2013
Wat spookt hij uit Zazou? Of is gewoon niets goed genoeg vandaag?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Wat spookt hij uit Zazou? Of is gewoon niets goed genoeg vandaag?
Bende maken!
Gast- Gast
Altijd leuk zo'n kereltje!
Burn- Lady Post-a-lot
Whahaha, breng hem maar hier hoor
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Je hebt net alles netjes toch, VC?
Ik heb de was opgevouwen voor zover het kan, ik moet nu wachten tot de wasmachine klaar is.. Dan ga ik eerst maar ff douchen..
Ik heb de was opgevouwen voor zover het kan, ik moet nu wachten tot de wasmachine klaar is.. Dan ga ik eerst maar ff douchen..
Burn- Lady Post-a-lot
Jazeker, maar ik weet dat N het wel leuk zou vinden als er zo'n klein ventje hier rondbanjert
Dat denk ik ook wel!
Burn- Lady Post-a-lot
Zo, hij ging even ruzie met me maken. Irritant doen, stofzuiger uitzetten terwijl ik aan het stofzuigen was, Amé wakker maken. Gezellig en dat moet zo nog mee naar de winkel.
Gast- Gast
Ik heb me net als een onnozele huisvrouw uit de jaren '30 opgesteld
Waren twee van die mannen van een of ander goed doel in de supermarkt en die vroegen of ik mijn handtekening wilde zetten en doneren. Ze speelden het al via N en dat vind ik bloedirritant. Maar mijn antwoord was 'ik heb geen eigen pinpas en ik krijg geld van mijn man' ik heb mensen zelden zo idioot zien kijken, whahaha.
Waren twee van die mannen van een of ander goed doel in de supermarkt en die vroegen of ik mijn handtekening wilde zetten en doneren. Ze speelden het al via N en dat vind ik bloedirritant. Maar mijn antwoord was 'ik heb geen eigen pinpas en ik krijg geld van mijn man' ik heb mensen zelden zo idioot zien kijken, whahaha.
Waren ook echt van die gladde types, weet je wel. Van die gozers die als ze bij je aan de deur zouden staan er alles aan zouden doen om binnen te komen en in je bed te belanden.
Zo, het is me toch een teringbende ineens hier in huis Ben blij dat ik nog niks gedaan heb in t huishouden vandaag want dan kon ik weer opnieuw beginnen. Maar: het riool is gerepareerd, de verstopping is weg en de plee spoelt eindelijk weer normaal door! Beetje jammer van de bende die dat soort werkmannen altijd mee naar binnen lopen...
VC:
VC:
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Zoooo aso, ruimen ze dat niet eens op?!
Toen hier een keer de boiler bijgevuld werd (jaja, daar heb ik écht de woningbouw voor gebeld, want ik had bij God geen idee hoe dat moest) en die vent een waterballet in de gang achter wilde laten heb ik hem een handdoek in zijn handen geduwd en gezegd dat hij het op moesten ruimen omdat ik zijn schoonmaakster die was. Dat arme schaap deed het nog op
Toen hier een keer de boiler bijgevuld werd (jaja, daar heb ik écht de woningbouw voor gebeld, want ik had bij God geen idee hoe dat moest) en die vent een waterballet in de gang achter wilde laten heb ik hem een handdoek in zijn handen geduwd en gezegd dat hij het op moesten ruimen omdat ik zijn schoonmaakster die was. Dat arme schaap deed het nog op
Bij ons maken ze het ook wel weer 'schoon' maar meer met de franse slag. Poetsen moet ik dan toch echt nog zelf.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh ik ook hoor, maar het gaat om het idee. Je laat toch niet zo'n teringbende achter bij een hulpeloze vrouw alleen :p
Nee inderdaad. Het moet wel toonbaar zijn!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
VeryCherry schreef:Oh ik ook hoor, maar het gaat om het idee. Je laat toch niet zo'n teringbende achter bij een hulpeloze vrouw alleen :p
Tis voornamelijk een hoop modder. Al kwam ik er net achter dat dat ook aan de deurklink zit En t stinkt hier nogal naar riool nu, ook een beetje jammer.
Bimbam- Kletskop
Hahahaha VC strakke actie!
Woehoe! Ik mag vanavond mee met het passen van de trouwjurk van mijn as schoonzus!
Woehoe! Ik mag vanavond mee met het passen van de trouwjurk van mijn as schoonzus!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ga toch maar even stofzuigen. Misschien valt zoon dan wel in slaap, sla ik 2 vliegen in 1 klap
Bimbam- Kletskop
Gadver, zo'n putlucht is echt smerig. Ik had ze er echt niet mee weg laten komen. De Poolse schilders die hier vorig jaar waren mochten van mij niet eens door het huis naar het balkon, ze gingen maar mooi via een hoogwerker. Dat waren zulke smerige mannen dat ik ze niet eens in de buurt wilde hebben, whahaha.
Oh wat leuk Burn
N werd altijd heel erg rustig van herrie om hem heen, stofzuigen was ook bij mij het wondermiddel bij uitstek.
N werd altijd heel erg rustig van herrie om hem heen, stofzuigen was ook bij mij het wondermiddel bij uitstek.
Ik heb het al wel op foto gezien maar ben niet minder benieuwd
Burn- Lady Post-a-lot
In het echt is het toch altijd anders.
Mijn vriend weet al welke trouwjurk is wil. Valt niks aan te passen, die bestel ik gewoon, whahaha. Is het wel een witte jurk?
Mijn vriend weet al welke trouwjurk is wil. Valt niks aan te passen, die bestel ik gewoon, whahaha. Is het wel een witte jurk?
Volgens mij crème.. en mijn broer zijn pak is zo mooi!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: