Je kind vergeten...
+8
SarahKey
Dolphinne
Limburg85
Novalee
PapillonRose
Fearie
Charles
Lejow
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Je kind vergeten...
Ik schaam me echt dood en vraag me soms af of ik de enige ben...
B ligt nu al vanaf 19.15 heerlijk te slapen en ik ben aan mijn rapporten aan het werk.
En op momenten als dit, vergeet ik soms gewoon dat ze er is.
Ineens denk ik 'Oh ja, mijn dochter ligt gewoon boven in haar bedje!'.
Hebben jullie dit ook wel eens?
B ligt nu al vanaf 19.15 heerlijk te slapen en ik ben aan mijn rapporten aan het werk.
En op momenten als dit, vergeet ik soms gewoon dat ze er is.
Ineens denk ik 'Oh ja, mijn dochter ligt gewoon boven in haar bedje!'.
Hebben jullie dit ook wel eens?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Je kind vergeten...
Ik krijg er helaas de kans niet toe .
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles schreef:Ik krijg er helaas de kans niet toe .
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Niet vergeten in de zin van dat ie in bed ligt, maar wel als ik uit mijn werk kom en zo naar huis rijd, vergeten dat ik D van de opvang moest halen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Nee, niet echt. Maar ik kan me wel voorstellen dat het op zulke momenten kan gebeuren, wanneer je kindje rustig slaapt en je zelf ergens druk mee bezig bent.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
dat is toch niet vergeten, je denkt toch niet 100% van de tijd aan je kind.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:dat is toch niet vergeten, je denkt toch niet 100% van de tijd aan je kind.
Precies, dat herken ik wel. Niet vergeten, wel er gewoon even niet aan gedacht.
Gast- Gast
Dit inderdaad.Rejoy. schreef:dat is toch niet vergeten, je denkt toch niet 100% van de tijd aan je kind.
Ik heb het overigens wel eens andersom. Zoals pas hadden we 's avonds een echo. Toen dacht ik terug aan de echo van N. en zat ik me af te vragen waar N. toen was en wie er op dat moment op haar paste.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Dat vind ik ook niet vergeten. Als ze rustig slapen en je bent zelf druk met iets anders denk je niet heel de tijd aan ze.
Wel was ik net de jongste vergeten toen m'n man zei breng jij morgen de Kids weg? Waarop ik zei Kids? S (zoon van m'n man en z'n ex) is er niet dus alleen R moet morgen weg. Maar inmiddels hebben we nog een kindje en die kan toch echt niet alleen thuis blijven ;-)
Wel was ik net de jongste vergeten toen m'n man zei breng jij morgen de Kids weg? Waarop ik zei Kids? S (zoon van m'n man en z'n ex) is er niet dus alleen R moet morgen weg. Maar inmiddels hebben we nog een kindje en die kan toch echt niet alleen thuis blijven ;-)
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Dat heb ik ook geregeld als mijn zoontje lekker ligt te slapen.
Maar hij is hier ook niet de hele week, dus ik heb het ook wel andersom. Dan loop ik langs zijn kamer en denk ik owja, die is leeg vandaag.
Maar hij is hier ook niet de hele week, dus ik heb het ook wel andersom. Dan loop ik langs zijn kamer en denk ik owja, die is leeg vandaag.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Hahahaha geweldig!Novalee schreef:Dit inderdaad.Rejoy. schreef:dat is toch niet vergeten, je denkt toch niet 100% van de tijd aan je kind.
Ik heb het overigens wel eens andersom. Zoals pas hadden we 's avonds een echo. Toen dacht ik terug aan de echo van N. en zat ik me af te vragen waar N. toen was en wie er op dat moment op haar paste.
Lejow: heel begrijpelijk hoor dat je niet constant aan haar denkt. Vooral niet als je zelf bezig bent.
Als ik 's middags druk ben met de naaimachine of taartjes bakken dan denk ik ook niet de hele tijd aan S. Totdat ik hoor dat hij wakker is dan denk ik: oh issie nu al wakker? En dan kijk ik op de klok en dan zit er soms dik 2,5 uur tussen
Toen Louise nog jonger was en geen kick gaf in de buggy liep ik soms wel eens voorbij de creche. Pas 2 straten verder merkte ik dan op dat ik nog met de buggy reed.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik heb het ook wel eens.
In de auto is ze ook altijd stil en dan hoor ik haar ineens en denk ik 'oja, L is ook mee!'
In de auto is ze ook altijd stil en dan hoor ik haar ineens en denk ik 'oja, L is ook mee!'
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Dat is toxh realiseren dat je een kindje heb....als ik ergens mee bezig ben dan heb ik dat ook wel maar ik ben hem nog nooit vergeten mee te nemen of op te hlen oid.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
dat vind ik niet echt vergeten, 's avonds op de bank denk ik ook niet continue aan mijn zoontje die boven ligt te slapen.
laatst had ik het wel
man was even naar zijn ouders en t. lag op bed.
ik moest om 20:10uur naar de tennis en zag ineens dat het 20uur was,
ik besefte me wel dat manlief nog niet thuis was, maar heb geen moment aan t. gedacht.
de volgende dag besefte ik me pas dat ik waarschijnlijk gewoon weg was gegaan als mijn man nog niet thuis was geweest..
laatst had ik het wel
man was even naar zijn ouders en t. lag op bed.
ik moest om 20:10uur naar de tennis en zag ineens dat het 20uur was,
ik besefte me wel dat manlief nog niet thuis was, maar heb geen moment aan t. gedacht.
de volgende dag besefte ik me pas dat ik waarschijnlijk gewoon weg was gegaan als mijn man nog niet thuis was geweest..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Nee, dat vind ik ook niet echt vergeten maar ik snap wel wat je ermee bedoelt.
Toen H. een week of 3/4 was zei mijn man: Kom, zullen we even naar de Gamma gaan? Even rondneuzen en alvast wat voor de verbouwing meenemen.
Uhm, schat... Er ligt een baby'tje boven in bed te slapen.
Toen H. een week of 3/4 was zei mijn man: Kom, zullen we even naar de Gamma gaan? Even rondneuzen en alvast wat voor de verbouwing meenemen.
Uhm, schat... Er ligt een baby'tje boven in bed te slapen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Kind vergeten
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» vergeten..vergeten...vergeten....
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» vergeten..vergeten...vergeten....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: