stedentrip antwerpen/hamburg
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
stedentrip antwerpen/hamburg
Mijn vriend en ik willen graag in april een stedentrip doen.
We hebben al veel steden gezien en zaten nu te denken aan antwerpen of hamburg.
Weten jullie een site waar je hotels kan boeken voor rond de €150 p.p voor 3 nachten?
We hebben al veel steden gezien en zaten nu te denken aan antwerpen of hamburg.
Weten jullie een site waar je hotels kan boeken voor rond de €150 p.p voor 3 nachten?
smurfin22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 89
Punten : 161
Registratiedatum : 13-01-11
Re: stedentrip antwerpen/hamburg
Op booking.com vind je niets? Ik vind dat zelf altijd wel makkelijk zoeken en dan sorteren op prijs. Je kunt evt. daarna na op de site van het hotel zelf kijken. Ik heb af en toe gehad dat het daar nog ietsje goedkoper was. Ik ben vorig jaar naar Hamburg geweest met Hafengeburtstag en toen waren de hotelprijzen behoorlijk omhoog gegaan maar uiteindelijk ook via booking.com iets gevonden in nabije plaatsen. Maar als ik nu zo kijk kom je voor jullie bedrag wel dingen tegen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Heb zelf juist een weekendje Antwerpen geboekt op Hotelspecials.nl
Wel voor iets meer, rond de 220 euro. Maar dat is incl ontbijt. Denk dat er wel wat te vinden valt, al zal je dan misschien niet midden in het centrum zitten.
Wel voor iets meer, rond de 220 euro. Maar dat is incl ontbijt. Denk dat er wel wat te vinden valt, al zal je dan misschien niet midden in het centrum zitten.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Idd booking.com. We zijn met de carnaval 3 dagen naar Brussel geweest, geboekt daar, 110€ pp voor 3 nachten incl ontbijt. Dus het lijkt me dat dat voor andere steden ook te doen is!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Of via expedia!
Die heeft wel eens leuke aanbiedingen. Of via de ns, die bied dan inclusief treinkaartjes aan
Die heeft wel eens leuke aanbiedingen. Of via de ns, die bied dan inclusief treinkaartjes aan
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: