Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar kraambezoek ontvangen

+19
bolus26
Twellie
Razz
Floor
Sterrin_
Printje
SarahKey
Flower_L
koNijntje
Liadan
kwak
MissD
_Jet
moepie
rapa nui
Mom-Of-3
Fearie
Caroow
sanne-84
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar kraambezoek ontvangen - Pagina 2 Empty Re: Waar kraambezoek ontvangen

Bericht  Nijntje za 2 maa 2013 - 2:31

jeetje zeg, 100 mensen op bezoek! Hoop dat je een grote woonkamer hebt, of heb je een zaaltje afgehuurd?
Ik kreeg mijn visite de na middag/ begin avond dat ik bevallen was en terug uit het zkh. De opa's en oma's ooms en tantes voor me dochtertje. Kraamvrouw kwam toen ook binnen en heeft op een gegeven moment me naar boven gestuurd met de kleine meid. Was ook wel kapot na een hele dag.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Floor za 2 maa 2013 - 3:05

Sterrin_ schreef:
Floor schreef:
Sterrin_ schreef:
rapa nui schreef:Vinden jullie het niet prettig dat vrienden, familie e.d. in je slaapkamer komen voor het kraambezoek? Voelt dat als te prive oid? Als ik echt in de kraamtijd ga kom ik toch nog best vaak op een slaapkamer waar even een paar stoeltjes zijn neergezet , kraamvrouw ligt dan in bed. Is dat inmiddels ongewoon aan het worden?

Ik ken dat ook niet eens anders moet ik zeggen. Ben het gewend dat mensen gewoon op bed zitten/liggen en daar de visite ook komt, ik heb dat zelf ook alle 3 de keren zo gedaan.

Dat leek mij ook fijn. Nu lag ik in een ziekenhuis bed en kon ik geen kant op dus het was de eerste dagen ook niet anders. eenmaal thuis wou ik niet boven zijn en zat ik altijd met visite beneden op de bank.

Ik las net idd dat jij 3 dagen plat hebt gelegen in het zh na de keizersnee? Was daar een speciale reden voor? Ik moest juist zo snel mogelijk weer op de been, ivm trombose. Ik kreeg maandag de keizersnee en moest dinsdag er weer uit. Woensdagmorgen was ik weer thuis. De 1e keer uit bed vond ik trouwens vreselijk, maar dat ging iedere keer beter. Maar thuis vond ik het dan ook heerlijk om in bed te kunnen liggen hoor!

weg*

Laatst aangepast door Floor op di 5 maa 2013 - 9:28; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  MamaDaan za 2 maa 2013 - 4:16

Ik lag de kraamweek in het ziekenhuis en hebben best veel bezoek daar ontvangen, deze mensen zijn later thuis ook nog eens langsgeweest, omdat de kleine in de couveuse lag. Ik bleef gewoon in bed, als ik me goed voelde liep ik wel even mee naar de couveuseafdeling om de kleine te showen, (anders deed mijn vriend dit)
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Bericht  CCC za 2 maa 2013 - 10:05

Wij hebben de eerste week alleen familie en hele goede vrienden als bezoek ontvangen, zij waren gewoon welkom als ik in bed had gelegen maar dit was niet het geval. In het ziekenhuis vond ik het al zo'n gedoe in zo'n klein kamertje, dus voor mij was de woonkamer ideaal. Denk dat je gewoon moet bekijken hoe je je dan voelt en of je er zin in hebt ed.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 10:06

O als ik aan kraambezoek denk dan denk ik ook aan visite in de slaapkamer, even komen kijken naar de baby smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: